Skrevet av Emne: Leeds United Superveteran  (Lest 1253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Leeds United Superveteran
« på: Januar 28, 2015, 12:23:38 »
Lurer på om det er noen på forumet her som aner hvem som deltar for Leeds United superveteran (50 +)lag ?
Jeg skal delta selv i veterancup i Lærdal til helgen, og jeg ser til min overraskelse at Leeds deltar med et superveteranlag.   Noen som har peiling på hvem som kan spille på det laget ???
MFLU - Miracles For Leeds United

AndyMathie

Sv: Leeds United Superveteran
« Svar #1 på: Januar 28, 2015, 13:11:12 »
Lurer på om det er noen på forumet her som aner hvem som deltar for Leeds United superveteran (50 +)lag ?
Jeg skal delta selv i veterancup i Lærdal til helgen, og jeg ser til min overraskelse at Leeds deltar med et superveteranlag.   Noen som har peiling på hvem som kan spille på det laget ???

Du som er en fast traver her inne på forumet må jo heller spille på Leeds United Superveteran enn det laget du har tenkt å spille for ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Cannavaro

Sv: Leeds United Superveteran
« Svar #2 på: Januar 28, 2015, 13:18:22 »
Lurer på om det er noen på forumet her som aner hvem som deltar for Leeds United superveteran (50 +)lag ?
Jeg skal delta selv i veterancup i Lærdal til helgen, og jeg ser til min overraskelse at Leeds deltar med et superveteranlag.   Noen som har peiling på hvem som kan spille på det laget ???

Du som er en fast traver her inne på forumet må jo heller spille på Leeds United Superveteran enn det laget du har tenkt å spille for ;)

Hehe, jo du sier noe......ingenting hadde vært mer gøy enn det :)....
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Leeds United Superveteran
« Svar #3 på: Januar 28, 2015, 14:03:08 »
På den annen side er det jo en gylden regel at en supporter aldri skifter lag. Vanskelig dette...  ;D
Jon R.