Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Edgar Cani  (Lest 17328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Ex-lånespiller: Edgar Cani
« på: Februar 02, 2015, 17:31:23 »
http://www.leedsunited.com/news/article/13n5nuxlvdpms1ssw34q9y8ikt/title/united-seal-striker-signing

Leeds United can confirm the signing of Catania striker Edgar Cani on loan for the remainder of the 2014/15 season, subject to international clearance.
Cani, an Albanian international, becomes United’s third signing of the January transfer window following the arrivals of Sol Bamba and Granddi Ngoyi.

The 25-year-old has featured 14 times for Catania in Serie B this season, scoring three goals for the Italian side. Cani has spent the majority of his career in Italian football and progressed through the ranks at Pescara before moving to Palermo in 2008. His three-year stay at Palermo was largely spent out on loan, though, and he departed for Polish outfit Polonia Warsaw in 2011.

 It was there where he had his most productive spell in front of goal, scoring 11 times in 31 appearances, before returning to Italy with Catania in 2013.

 The striker will wear the number 10 shirt after the Football League permitted Granddi Ngoyi to swap to the vacant number six shirt.

Intervju: http://www.leedsunited.com/lutv/filter/all/video/1122995/dt/80

Han kan snakke engelsk..:) Beskriver seg som en god hodespiller og en som kan holde på ballen.
« Siste redigering: Juli 01, 2018, 14:32:46 av Promotion 2010 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #1 på: Februar 02, 2015, 17:36:53 »
Kommer DHY i forkjøpet:

RASK!

auren, som har null forhåpninger til en spiller som ikke er god nok for Serie B…

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #2 på: Februar 02, 2015, 17:36:59 »
Det var også sistann inn melder ema. Vinger??
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #3 på: Februar 02, 2015, 17:37:56 »
Kommer DHY i forkjøpet:

RASK!

auren, som har null forhåpninger til en spiller som ikke er god nok for Serie B…



Vi får se da, en god hodespiller som kan bruke bena er velkommen. Nå gjenstår det å se om dette er tilfelle..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #4 på: Februar 02, 2015, 17:44:34 »
Venter til jeg har sett han spille før han går under den kategorien. I sterk motsetning til pearce å austin.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #5 på: Februar 02, 2015, 17:53:36 »
Neppe dårligere enn Morison...

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #6 på: Februar 02, 2015, 18:20:35 »
Denne skal vel hit:

PLAYER DATA

Name in home country:   Edgar Junior Çani
Date of birth:   Jul 22, 1989
Place of birth:   Tirana  Albania
Age:   25
Height:   1,92 m
Nationality:   Albania  Albania   
Italy  Italy
Position:   Striker - Centre Forward
Foot:   right
In the team since:   Feb 2, 2015
Contract until:   30.06.2015
on loan from:   Calcio Catania
Contract there until:   30.06.2018
Detailed position
Centre ForwardLeft Wing

Main position:
Centre Forward

Secondary positions:
Left Wing


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #7 på: Februar 02, 2015, 18:27:26 »
Jeg hadde forstått det hvis vi gikk for en targetmann som kunne spille i stedet for Morrison, men dette ser mer ut som et tillegg til Antenucci og Sharp, så med mindre en av dem forsvinner før natta så virker dette uhyre rart. Ikke scorer han mål heller.

Foreløpig har jo sånn sett Salerno-signeringene (som ikke er hentet for fremtiden) innfridd i noen grad. Ingen har levert over lang tid, men samtidig heller ikke vært så dårlige at vi kan kalle det totalt fiasko. Noen vil sikkert være uenig med meg i dette siden vi stort sett spiller uten de nye nå som vi har begynt å ta poeng.

Jeg er likevel negativ til denne signeringen. Vi for vente og se hva han kan brukes til. Det er så irriterende at vi har gått fra å få se de fleste kampene til å se enda færre enn i fjor. Vanskelig å gjøre seg opp en mening på radio.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #8 på: Februar 02, 2015, 18:29:15 »
Denne skal vel hit:

PLAYER DATA

Name in home country:   Edgar Junior Çani
Date of birth:   Jul 22, 1989
Place of birth:   Tirana  Albania
Age:   25
Height:   1,92 m
Nationality:   Albania  Albania  
Italy  Italy
Position:   Striker - Centre Forward
Foot:   right
In the team since:   Feb 2, 2015
Contract until:   30.06.2015
on loan from:   Calcio Catania
Contract there until:   30.06.2018
Detailed position
Centre ForwardLeft Wing

Main position:
Centre Forward

Secondary positions:
Left Wing

Jaja. Hvis han er så stor som 192 og kan spille Winger også, så er det kanskje ikke så dumt? Jeg spiser gjerne ordene mine.

Runar

Sv: Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #9 på: Februar 02, 2015, 18:30:28 »
Jeg hadde forstått det hvis vi gikk for en targetmann som kunne spille i stedet for Morrison, men dette ser mer ut som et tillegg til Antenucci og Sharp, så med mindre en av dem forsvinner før natta så virker dette uhyre rart. Ikke scorer han mål heller.

Foreløpig har jo sånn sett Salerno-signeringene (som ikke er hentet for fremtiden) innfridd i noen grad. Ingen har levert over lang tid, men samtidig heller ikke vært så dårlige at vi kan kalle det totalt fiasko. Noen vil sikkert være uenig med meg i dette siden vi stort sett spiller uten de nye nå som vi har begynt å ta poeng.

Jeg er likevel negativ til denne signeringen. Vi for vente og se hva han kan brukes til. Det er så irriterende at vi har gått fra å få se de fleste kampene til å se enda færre enn i fjor. Vanskelig å gjøre seg opp en mening på radio.

Med 192 på strømpelessen er han vel en form for target spiss?
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #10 på: Februar 02, 2015, 18:31:35 »
Jeg hadde forstått det hvis vi gikk for en targetmann som kunne spille i stedet for Morrison, men dette ser mer ut som et tillegg til Antenucci og Sharp, så med mindre en av dem forsvinner før natta så virker dette uhyre rart. Ikke scorer han mål heller.

Foreløpig har jo sånn sett Salerno-signeringene (som ikke er hentet for fremtiden) innfridd i noen grad. Ingen har levert over lang tid, men samtidig heller ikke vært så dårlige at vi kan kalle det totalt fiasko. Noen vil sikkert være uenig med meg i dette siden vi stort sett spiller uten de nye nå som vi har begynt å ta poeng.

Jeg er likevel negativ til denne signeringen. Vi for vente og se hva han kan brukes til. Det er så irriterende at vi har gått fra å få se de fleste kampene til å se enda færre enn i fjor. Vanskelig å gjøre seg opp en mening på radio.

Med 192 på strømpelessen er han vel en form for target spiss?

Ja så det nå. Det var ikke samme stats som på FIFA og FM for å si det sånn.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #11 på: Februar 02, 2015, 18:39:17 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...
Jon R.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #12 på: Februar 02, 2015, 18:47:15 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...

Umulig å si om han er bedre, men det skal eventuelt ikke så mye til...

Personlig ville jeg fortrukket at vi benyttet en av de andre spissene i klubben, eventuelt en mer proven spiss. Både Doukara, Antenucci og Sharp har "alltid" scoret mye mål. Verken Morison eller Cani er i denne kategorien.
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #13 på: Februar 02, 2015, 19:11:25 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...

Umulig å si om han er bedre, men det skal eventuelt ikke så mye til...

Personlig ville jeg fortrukket at vi benyttet en av de andre spissene i klubben, eventuelt en mer proven spiss. Både Doukara, Antenucci og Sharp har "alltid" scoret mye mål. Verken Morison eller Cani er i denne kategorien.
Relativt uinteressant hvem som scorer målene, så lenge vi skaper flere sjanser og scorer flere mål med Morison på banen enn uten Morison. Hvis man sammenligner de 4 siste mot de 10 foregående er statistikken klart i favør Morison.  ;)
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #14 på: Februar 02, 2015, 19:12:13 »
Digger navnet, Edgar here he comes.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #15 på: Februar 02, 2015, 19:20:36 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...

Umulig å si om han er bedre, men det skal eventuelt ikke så mye til...

Personlig ville jeg fortrukket at vi benyttet en av de andre spissene i klubben, eventuelt en mer proven spiss. Både Doukara, Antenucci og Sharp har "alltid" scoret mye mål. Verken Morison eller Cani er i denne kategorien.
Relativt uinteressant hvem som scorer målene, så lenge vi skaper flere sjanser og scorer flere mål med Morison på banen enn uten Morison. Hvis man sammenligner de 4 siste mot de 10 foregående er statistikken klart i favør Morison.  ;)

Kunne sagt det bedre selv  :) Fullstendig enig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Josch

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #16 på: Februar 02, 2015, 19:32:48 »
Fysisk er han noe jeg har håpet på lenge. Det har ikke fungert med  Doukara og Antenucci på topp i hele høst.  Mot sterke engelske  stoppere  trenger man å svare med samme mynt. Håper han lage litt vei i vellinga på cornere og andre innlegg. Sikkert god å ha foran eget mål også!! 8) 8) Men mange av serie B spillerne har ikke innfridd i Leeds . Tviler litt denne gang også!!

testo

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #17 på: Februar 02, 2015, 19:38:06 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...

Umulig å si om han er bedre, men det skal eventuelt ikke så mye til...

Personlig ville jeg fortrukket at vi benyttet en av de andre spissene i klubben, eventuelt en mer proven spiss. Både Doukara, Antenucci og Sharp har "alltid" scoret mye mål. Verken Morison eller Cani er i denne kategorien.
Relativt uinteressant hvem som scorer målene, så lenge vi skaper flere sjanser og scorer flere mål med Morison på banen enn uten Morison. Hvis man sammenligner de 4 siste mot de 10 foregående er statistikken klart i favør Morison.  ;)

Kunne sagt det bedre selv  :) Fullstendig enig.

Speak out mate  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #18 på: Februar 02, 2015, 19:41:46 »
Sterk fysisk og sterk på hodet? I så fall en konkurrent til Morison.

Er han bedre? Time will show. CVen hans smaker det ikke akkurat fugl av, for å si det mildt...

Umulig å si om han er bedre, men det skal eventuelt ikke så mye til...

Personlig ville jeg fortrukket at vi benyttet en av de andre spissene i klubben, eventuelt en mer proven spiss. Både Doukara, Antenucci og Sharp har "alltid" scoret mye mål. Verken Morison eller Cani er i denne kategorien.
Relativt uinteressant hvem som scorer målene, så lenge vi skaper flere sjanser og scorer flere mål med Morison på banen enn uten Morison. Hvis man sammenligner de 4 siste mot de 10 foregående er statistikken klart i favør Morison.  ;)

5 mål på fire kamper har Leeds, er forsatt begrenset hvor mange mål og sjanser han kan ha skapt, men klart det er et poeng at det egentlig ikke spillere noen rolle hvem som scorer målene, bare noen scorer.

 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #19 på: Februar 02, 2015, 19:41:56 »
Fysisk er han noe jeg har håpet på lenge. Det har ikke fungert med  Doukara og Antenucci på topp i hele høst.  Mot sterke engelske  stoppere  trenger man å svare med samme mynt. Håper han lage litt vei i vellinga på cornere og andre innlegg. Sikkert god å ha foran eget mål også!! 8) 8) Men mange av serie B spillerne har ikke innfridd i Leeds . Tviler litt denne gang også!!
Det fungerte slett ikke verst med Ante og Doukara ganske lenge, men så gikk det fullstendig i stå. Noe av det viktigste er at med Ante, Doukara, Edgar og Morison har vi flere ben å stå på rent taktisk. Dette gir oss muligheten til en mer dynamisk spillestil der vi kan veksle mellom kort og langt, og sist men ikke minst,  en plan B når plan A ikke fungerer.
Jon R.

ziganda

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #20 på: Februar 02, 2015, 22:49:21 »
Legendarisk kommentar på Deadline day: "Edgar Cani har vel vært innom flere små italienske byer enn Giro de Italia." Noen ganger er det helt greit å bli gjort narr av  ;D

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #21 på: Februar 03, 2015, 00:04:00 »
Uforståelig signering.  Virker som vi signerer alt vi kan få tak i av Italian misfits.  Alle har hylt om bredde og fart veldig lenge nå.  Hvem skal legge inn til Morrison og Cani? Har Silvestri lange utspill?
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #22 på: Februar 03, 2015, 00:37:03 »
Uforståelig signering.  Virker som vi signerer alt vi kan få tak i av Italian misfits.  Alle har hylt om bredde og fart veldig lenge nå.  Hvem skal legge inn til Morrison og Cani? Har Silvestri lange utspill?
känns som en onödigt värvning i mina ögon då vi har Sharp,antenucci,, doukara och morison, hoppas Salerno scoutat bra,  han är ju dessutom bara på lån i 93 dagar, svårt att tänka mig att han är sämre än morison,
 

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #23 på: Februar 03, 2015, 01:18:09 »
Uforståelig signering.  Virker som vi signerer alt vi kan få tak i av Italian misfits.  Alle har hylt om bredde og fart veldig lenge nå.  Hvem skal legge inn til Morrison og Cani? Har Silvestri lange utspill?
känns som en onödigt värvning i mina ögon då vi har Sharp,antenucci,, doukara och morison, hoppas Salerno scoutat bra,  han är ju dessutom bara på lån i 93 dagar, svårt att tänka mig att han är sämre än morison,

Er du sikker, Carl?  Jeg trodde at lånesignering i overgangsvinduet gjelder ut sesongen, mens emergency loan vinduet som åpner neste uke er for kortsiktige lån. Vi får krysse fingrene og håpe det kommer inn et par vinger i form i lånevinduet.
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #24 på: Februar 03, 2015, 01:26:37 »
Uforståelig signering.  Virker som vi signerer alt vi kan få tak i av Italian misfits.  Alle har hylt om bredde og fart veldig lenge nå.  Hvem skal legge inn til Morrison og Cani? Har Silvestri lange utspill?
känns som en onödigt värvning i mina ögon då vi har Sharp,antenucci,, doukara och morison, hoppas Salerno scoutat bra,  han är ju dessutom bara på lån i 93 dagar, svårt att tänka mig att han är sämre än morison,

Er du sikker, Carl?  Jeg trodde at lånesignering i overgangsvinduet gjelder ut sesongen, mens emergency loan vinduet som åpner neste uke er for kortsiktige lån. Vi får krysse fingrene og håpe det kommer inn et par vinger i form i lånevinduet.
nu blev jag osäker, kan vara säsongen ut på cani, i och för sig är det väl nästan samma sak för räknar man in 93 dagar framåt är man inne en bit i maj och säsongen är i princip klar såvida man inte är i play off
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #25 på: Februar 03, 2015, 09:28:44 »
Cani til Leeds ble vel fleipa med på sendingen på tv2 sportskanalen i går kveld. Og det med rette. Denne spilleren har vært innom flere klubber/byer enn hva det er etapper i Giro De  Italia. De skjønte absolutt ikke hva Leeds trengte denne spilleren for.
Er enig i dette

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #26 på: Februar 03, 2015, 09:59:38 »
Venter med å være enig til jeg har sett han spille. Men kan godt hende jeg er enig da.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #27 på: Februar 03, 2015, 10:24:20 »
Venter med å være enig til jeg har sett han spille. Men kan godt hende jeg er enig da.
  ;D Helgardering.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #28 på: Februar 03, 2015, 10:37:19 »
Har null forventninger. Jo mer jeg leser om han jo mer uforståelig blir denne signingen. Blir derfor helt sikkert ikke skuffet. :P
Jon R.

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #29 på: Februar 03, 2015, 10:44:30 »
Jørgen14; han ser ikke så bra ut.. :)