Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Edgar Cani  (Lest 17399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #30 på: Februar 03, 2015, 11:17:13 »
Han er vel på lån, slår han til så blir han og slår han ikke til så reiser han til sommeren.

Liker at Cellino låner spillere og legger inn en kjøpsklausul!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #31 på: Februar 03, 2015, 11:40:35 »
Venter med å være enig til jeg har sett han spille. Men kan godt hende jeg er enig da.
  ;D Helgardering.


Yesss....hæhæhæ  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #32 på: Februar 03, 2015, 12:46:18 »
Han er vel på lån, slår han til så blir han og slår han ikke til så reiser han til sommeren.

Liker at Cellino låner spillere og legger inn en kjøpsklausul!

Liker også at han låner, i dette tilfellet i alle fall. Nå er det også sånn at Leeds ikke får lov til å kjøpe spillere i dette vinduet. Valget til Cellino var dermed ganske så opplagt!  ;)

Denne spilleren har jeg null forhåpninger til, men overrask meg gjerne.
Super Leeds since 1968

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #33 på: Februar 03, 2015, 12:54:17 »
Jeg fatter ikke at man fokuserer på at han er 192 høy og at han dermed kan gjøre "vei i vellinga" på cornere.  Han er en utlånsnomade som ikke har slått til noe sted - så nå havner han hos oss.  Billig og tilgjengelig er nok kriteriene.

"Slår han til så slår han til - hvis ikke forsvinner han til sommeren".  Det er etter min mening helt vilt å selge rutine og leie inn denne typen spillere (og be til høyere makter) og nok en gang la være å få inn fart og bredde - vinger.
 

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #34 på: Februar 03, 2015, 13:06:34 »
Jeg fatter ikke at man fokuserer på at han er 192 høy og at han dermed kan gjøre "vei i vellinga" på cornere.  Han er en utlånsnomade som ikke har slått til noe sted - så nå havner han hos oss.  Billig og tilgjengelig er nok kriteriene.

"Slår han til så slår han til - hvis ikke forsvinner han til sommeren".  Det er etter min mening helt vilt å selge rutine og leie inn denne typen spillere (og be til høyere makter) og nok en gang la være å få inn fart og bredde - vinger.

Det å putte enkle mål på corner burde ikke undervurderes, vi gjør det altfor sjelden.

På grunn av embargoet så må en spiller være billig og tilgjengelig for lån.

Selge rutine/spare lønnsmidler for en klubb som har brutt/bryter FFP er vel ikke noe å gjøre narr av. Hva skjer til sommeren hvis vi hadde fortsatt å bryte disse reglene? Rutinen i Warnock, Pearce, Tonge og Norris kommer jeg ikke til å savne.. Stallen er vel på 29 spillere fortsatt, dvs for mange!

Jeg savner også noen driblevinger med fart, håper de kommer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #35 på: Februar 03, 2015, 13:07:10 »

Jeg fatter ikke at man fokuserer på at han er 192 høy og at han dermed kan gjøre "vei i vellinga" på cornere.  Han er en utlånsnomade som ikke har slått til noe sted - så nå havner han hos oss.  Billig og tilgjengelig er nok kriteriene.

"Slår han til så slår han til - hvis ikke forsvinner han til sommeren".  Det er etter min mening helt vilt å selge rutine og leie inn denne typen spillere (og be til høyere makter) og nok en gang la være å få inn fart og bredde - vinger.
Hvilken rutine har vi solgt som er viktig nå i januar? Pearce? Han er ikke god nok og vi har fått inn en erstatter som gikk rett inn på rundens lag.
Er vi svekket på spissplassen mener du? Vi har fått inn en spiller som gir NR alternativer. Var nok en tabbe å selge Smith i sommer.

Enig i at vi burde hentet inn en ving eller to.
Kunne også tenkt meg Ajose tilbake fra lån som et alternativ på vingen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #36 på: Februar 03, 2015, 13:28:09 »
For meg også en gåte at vinger nok en gang ikke prioriteres. Men det kan det være grunner til. Ingen goe nok tilgjenglig under de rammene vi har mtp embargo osv kan være en grunn men.

Kanke heller skjønne hva vi har solgt a spillere som vi kommer til å savne?? Pearce? Def ikke. Warnock? Nei, ser ikke den heller. Må være om Taylor skulle bli skadet, men berardi covrer der. Tonge? Norris? 

Denne cani er jeg meget usikker på også. Men gir nå karen en mulighet før jeg dømmer denne signeringen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #37 på: Februar 03, 2015, 15:59:45 »
Statistikken imponerer i alle fall ikke......

Leeds United saw the January transfer window slam closed with three new additions having arrived at Elland Road, including one in the final few hours.

While Sol Bamba and Granddi Ngoyi both signed on loan with plenty of time to spare, Catania striker Edgar Cani finally completed his own temporary move on Monday.

Bamba impressed on his debut against Huddersfield suggesting he could become an effective long-term partner for Liam Cooper at the heart of Leeds’ back-line, while Ngoyi has potential, once he has recovered from an untimely injury.

But what of Cani; because a quick look at his previous goal-scoring record is not going to fill Leeds fans full of confidence that the 25-year-old Albanian is about to fire them up the table.

Cani has played for a lot of clubs already in what is quickly becoming a journeyman’s career, but a record of just 37 goals in 181 appearances does not set the heart racing…at least not in a positive way.



Cani’s style of play – as a target man – could suggest that he has been brought in not so much to score but to create, his presence up front akin to that of Steve Morison, who is enjoying something of a renaissance in recent weeks.

But Cani’s assist-record suggests he does not directly influence a great deal of goals for others either, at least in terms of providing the penultimate touch.

Cani has managed just 13 assists in those same 181 matches. So in short, Leeds have brought in a striker who averages a goal every five matches and an assist every 14 matches.

Only time will tell how successful or otherwise Cani proves to be at Elland Road, but could his presence alone be enough to inspire goals for those around him? Considering his record that may be the hope.

HITC Sport
Super Leeds since 1968

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #38 på: Februar 03, 2015, 16:17:09 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.
 

Runar

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #39 på: Februar 03, 2015, 16:35:14 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.


Ikke har lykkes i Serie B? Den var ny for meg, de fleste av spillerne vi har hentet har rykket opp flere ganger fra Serie B, men har slitt med å lykkes i Serie A.

Har vi fjernet noe rutine? Tonge, Norris har deres rutine gjort noen forskjell for oss?
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #40 på: Februar 03, 2015, 16:47:03 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.

Savnet av gode kortsiktige og langsiktige planer er til å ta og føle på....

Vanskelig å se et klart mønster i innkjøpspolitikken utover relativt ungt, billig og kontinentalt. Pr i dag har vi vel fortsatt divisjonens største ansamling av squadplayers, selv etter å ha kvittet oss med endel "daukjøtt". Rask ut,  rask inn..?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #41 på: Februar 03, 2015, 17:03:22 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.

Savnet av gode kortsiktige og langsiktige planer er til å ta og føle på....

Vanskelig å se et klart mønster i innkjøpspolitikken utover relativt ungt, billig og kontinentalt. Pr i dag har vi vel fortsatt divisjonens største ansamling av squadplayers, selv etter å ha kvittet oss med endel "daukjøtt". Rask ut,  rask inn..?

Men rasket har endret seg utrolig mye fra å være Hunt'ene og Norris'ene til å være lovende unggutter som ønsker å lære.

Fra hoofball med innkjøp av 32-åringer er vi nå en klubb som forsøker å snappe opp "gems"! Det er bra synes nå jeg.

Snittalderen i troppen er nær 23 år. Med Warnock, Norris, Tonge og tildels Pearce ut har snittet sunket. Dette passer også vår HEADCOACH som er best med de unge.

Del Fabro og Montenegro er ikke langt unna. Vi har sett lovende takter av Adryan. Benedicic er skadet og hjemme i Slovenia.

Cook, Mowatt, C.Taylor, m.fl. viser vei for andre unge som drømmer om en plass i Leeds: Purver, Phillips, osv.

Tror klubben kan skape noe bra av de unge du karakteriserer som rask!

Og Cani er bare 25 år!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #42 på: Februar 03, 2015, 17:28:12 »
VRAKGODS >:(

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #43 på: Februar 03, 2015, 17:38:30 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.


Sol og Edgar snakker engelsk:) Vi må tenke litt langsiktig for en gangs skyld, alle disse ville kortsiktige signeringene må ta slutt.

Vi rykker ikke ned, er ikke sjans i havet. De siste 8 poengene har vært meget viktige.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #44 på: Februar 03, 2015, 18:49:22 »
Nå har vi hatt to seire så da savner vi ingen.  Rutine har utslag på mange områder:  på trening, i garderoben, før kamp, på benken, på banen.  Når denne rutinen fjernes til fordel for spillere som ikke har lykkes i Serie B og antagelig ikke kan et ord engelsk, så mener jeg dette er svært betenkelig.

Som supportere har vi ikke "råd" til å tenke økonomi eller tenke langsikti, mener jeg.  Laget har en horisont på 18 kamper - atten kamper - og vi vet hva som står på spill.  For meg blir det uvirkelig å tenkte at "kontrakten går ut til sommeren så selg nå"  eller "han er lånespiller - slår han ikke til så forsvinner han til sommeren".

Vi må samle alt som er av krefter, kunnskap og erfaring i klubben og dra i samme retning alle sammen.  Det er eneste medisin.

Savnet av gode kortsiktige og langsiktige planer er til å ta og føle på....

Vanskelig å se et klart mønster i innkjøpspolitikken utover relativt ungt, billig og kontinentalt. Pr i dag har vi vel fortsatt divisjonens største ansamling av squadplayers, selv etter å ha kvittet oss med endel "daukjøtt". Rask ut,  rask inn..?

Men rasket har endret seg utrolig mye fra å være Hunt'ene og Norris'ene til å være lovende unggutter som ønsker å lære.

Fra hoofball med innkjøp av 32-åringer er vi nå en klubb som forsøker å snappe opp "gems"! Det er bra synes nå jeg.

Snittalderen i troppen er nær 23 år. Med Warnock, Norris, Tonge og tildels Pearce ut har snittet sunket. Dette passer også vår HEADCOACH som er best med de unge.

Del Fabro og Montenegro er ikke langt unna. Vi har sett lovende takter av Adryan. Benedicic er skadet og hjemme i Slovenia.

Cook, Mowatt, C.Taylor, m.fl. viser vei for andre unge som drømmer om en plass i Leeds: Purver, Phillips, osv.

Tror klubben kan skape noe bra av de unge du karakteriserer som rask!

Og Cani er bare 25 år!   ;)
Jeg snakker om dette vinduet og har ikke konkludert med at de nye er "rask". Jeg tillater meg dog å tvile på kvaliteten til minst to av de tre. Vi får se til sommeren om Bamba, Grandis og Edgargutten virkelig har styrket oss. Bambas debut var lovende, som 80 % av stopperne vi har hentet siste årene.

Blir forøvrig overrasket om ikke minst 10 av de som er hentet siden juni er borte når sesongen 2015-16 sparkes i gang. To av de tre siste, pluss S.Taylor, De Fabro, Benedicic, Adryan, Bianchi, Bellusci, Montenegro og et par-tre til?
Jon R.

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #45 på: Februar 03, 2015, 20:05:25 »
Med Canis unge alder kan han fortsatt bli tidenes beste Leeds-spiss. Men oddsen er vel fortsatt noe høy.... ;)
MOT

Per-Stian

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #46 på: Februar 03, 2015, 22:07:38 »
Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #47 på: Februar 03, 2015, 22:41:18 »
Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!

En albaner i engelsk fotball.


Må bare bli suksess!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #48 på: Februar 03, 2015, 23:43:05 »
Tviler på om Cani kommer til å spille noen stor rolle i tiden fremover. Mye taler for at stammen i laget blir slik vi har sett de siste  3-4 kampene, dvs Morison på topp. De andre spissene vil gjøre sporadiske innhopp, slik vi nå har sett. Og Cani? I beste fall vil han være en erstatter for Morisom på topp med hodestyrke og  fysikk, enten ved skade eller hvis Morison byttes ut. Mulig innhopp hvis vi trenger et mål på slutten. Han gir en ny dimensjon ved bytter pga størrelse.
 :) Han spilte vel sammen med Doukara og  Bellucci i Italia (samme klubb), som kan være en fordel.

Tipper han scorer 3-4 mål før sommeren.
« Siste redigering: Februar 03, 2015, 23:45:38 av Josch »

Runar

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #49 på: Februar 03, 2015, 23:49:27 »
Tviler på om Cani kommer til å spille noen stor rolle i tiden fremover. Mye taler for at stammen i laget blir slik vi har sett de siste  3-4 kampene, dvs Morison på topp. De andre spissene vil gjøre sporadiske innhopp, slik vi nå har sett. Og Cani? I beste fall vil han være en erstatter for Morisom på topp med hodestyrke og  fysikk, enten ved skade eller hvis Morison byttes ut. Mulig innhopp hvis vi trenger et mål på slutten. Han gir en ny dimensjon ved bytter pga størrelse.
 :) Han spilte vel sammen med Doukara og  Bellucci i Italia (samme klubb), som kan være en fordel.

Tipper han scorer 3-4 mål før sommeren.


3-4 mål mer enn Morison  ;)
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #50 på: Februar 04, 2015, 07:28:02 »
Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!
jag  är beredd att ge honom en chans,kan  omöjligen  vara sämre än Morrison
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #51 på: Februar 04, 2015, 09:32:22 »
Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!
jag  är beredd att ge honom en chans,kan  omöjligen  vara sämre än Morrison

Det er det faktisk fullt mulig at han er, dessverre!   :o
Jon R.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #52 på: Februar 04, 2015, 10:16:34 »
Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!
jag  är beredd att ge honom en chans,kan  omöjligen  vara sämre än Morrison

Det er det faktisk fullt mulig at han er, dessverre!   :o

Alt er selvfølgelig mulig, kan være han ikke kan noenting, men Morison har ikke akkurat lagt listen spesielt høyt.
 

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #53 på: Februar 04, 2015, 11:08:41 »

Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!
jag  är beredd att ge honom en chans,kan  omöjligen  vara sämre än Morrison

Det er det faktisk fullt mulig at han er, dessverre!   :o

Alt er selvfølgelig mulig, kan være han ikke kan noenting, men Morison har ikke akkurat lagt listen spesielt høyt.
Den listen er under bakkenivå..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #54 på: Februar 04, 2015, 11:56:04 »
Man skal alltid være litt forsiktig med å forhåndsdømme spillere, særlig når man ikke vet så mye om de.
Statistikken til Cani er ikke altfor imponerende heller, kan være at han passer i Championship ; med litt ok teknikk, god fysikk og høyde.  Jeg aner ikke, har aldri sett fyren.  Vi får bare håpe at han kanskje kan blomstre hos oss.
Forventninger gir alltid mulighet for overraskelser ; positivt eller negativt.  Personlig er jeg mest svak for Antenucci og Sharp som alternativer der fremme......
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #55 på: Februar 04, 2015, 11:57:26 »

Eg ser absolutt intet spennande med Cani, anna enn at han er "litt eksotisk". Eg vert direkte sjokka viss han klarer å omsetje sjansar i mål for oss. Dette stinkar møkkahandel!
jag  är beredd att ge honom en chans,kan  omöjligen  vara sämre än Morrison

Det er det faktisk fullt mulig at han er, dessverre!   :o

Alt er selvfølgelig mulig, kan være han ikke kan noenting, men Morison har ikke akkurat lagt listen spesielt høyt.
Den listen er under bakkenivå..


Tja, han har da i det minste ifølge live commentary folkene og andre medier vært rimelig instrumental i vår snuoperasjon. Sier ikke han er klasse men at han har bedret seg kraftig de siste kampene er hevet over enhver tvil i mine øyne. Når det er sagt så har jeg ikke neveverdig tro på at han er no å satse på.
« Siste redigering: Februar 04, 2015, 12:22:07 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Josch

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #56 på: Februar 05, 2015, 22:16:09 »
Kanskje Cani blir en større sukess enn Adryan? Hvem vet? Han trenger jo bare noen mål for å bli det, hittil. Scorer man to mål i en kamp i starten  så er mye gjort.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #57 på: Februar 09, 2015, 19:15:44 »
Leeds United: It’s a dream to play in England with Leeds: Cani

editorial image
by Leon Wobschall
Published on the
09 February
2015
17:32
Print this
Sponsored by

 
0 comments
Be the first to comment

NEW Leeds United striker Edgar Cani says that he has fulfilled one of his footballing dreams by playing in England for the Whites.

The 6ft 4in targetman, who made his debut as a late substitute in the weekend home defeat to Brentford, is hoping to endear himself with Whites supporters in the coming weeks and months - and is itching to be involved in the Championship clash at Reading.

Signed initially on loan for the rest of the season from Serie B side Catania, the Albanian international has revealed his hopes of making a positive impression in his quest to secure a long-term contract at Elland Road.

On his debut and his quest to earn himself an extended contract at Leeds, Cani, 25, said: “I love to play here and the feeling you get here is special and I hope to stay here a long time.

“I think my characteristics will allow me to play here.

“It is a very nice stadium with a lot of fans and it was a really nice feeling (on Saturday).

“It is something special to play for Leeds United. I have heard a lot of things about Leeds and it was the thing I was expecting.

“The fans were very funny also when the referee did not whistle for us and when he gave us a foul, it was like a goal!

“I was very happy to come in, although not for the score.”

Cani revealed that he spoke with several members of Leeds’ Italian contingent, once he became aware of the Whites’ interest at the start of January.

To a man, they all told him to make the move to Leeds, with he and his family delighted that he has sealed a move to West Yorkshire.

He added: “I know Bellusci, Doukara and Silvestri from playing together (at Catania) and I also played against the other ones.

“When I heard Leeds wanted me, I spoke with them and they said: ‘just come.’

“They told me it is a difficult league, but you have to make the best of it.

“The coach wants to see me doing my best in training and I hope to come in and play.

“My family are very happy, because this was one of my dreams; to play in England.

“Now they are very happy and me too.”

#LeonWobYP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #58 på: Februar 09, 2015, 22:26:02 »
Kanskje Cani blir en større sukess enn Adryan? Hvem vet? Han trenger jo bare noen mål for å bli det, hittil. Scorer man to mål i en kamp i starten  så er mye gjort.

Saturday, 9 March 2013
Championship
Crystal Palace2-2Leeds
Murray 27Morison 56
Murray 84Morison 69

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Edgar Cani
« Svar #59 på: Mars 07, 2015, 22:33:08 »
Mot Wigan:

"I don't usually jump on new player's backs but on the evidence so far from Cani he looks like a fish so far out of water that you wonder if he could ever swim in the first place?"

Leeds.blogspot
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973