Skrevet av Emne: Play off 2015, endres til sikker plass 2015  (Lest 13786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Sv: Play off 2015
« Svar #30 på: Februar 21, 2015, 15:18:53 »
14 kamper og 11 seire igjen :)
"Who needs Cantona??"

Andersen

Sv: Play off 2015
« Svar #31 på: Februar 21, 2015, 16:23:18 »
Vi er bra om dagen, men at vi skal klare 11 seire av de 14 kampene som er igjen av sesongen , trur jeg blir vanskelig !?

h.b

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #32 på: Februar 21, 2015, 16:32:33 »
Akkurat nå. Brentford leder og innehar 6 plassen 14 poeng foran Leeds. Norwich har 0-0 når en halvtime av kampene er spilt.
Går nok ikke uansett dette. Vi må ta igjen 14 poeng på de siste kamene hvis det er Brentford som ligger der. Altså 1 poeng pr kamp.

rd1

Sv: Play off 2015
« Svar #33 på: Februar 21, 2015, 17:41:05 »
Akkurat nå. Brentford leder og innehar 6 plassen 14 poeng foran Leeds. Norwich har 0-0 når en halvtime av kampene er spilt.
Går nok ikke uansett dette. Vi må ta igjen 14 poeng på de siste kamene hvis det er Brentford som ligger der. Altså 1 poeng pr kamp.

Ja, vi må ha 74 poeng, altså 11 seire til. Sjansen er veldig liten, men rarere ting har skjedd.
"Who needs Cantona??"

Kato

Sv: Play off 2015
« Svar #34 på: Februar 21, 2015, 17:43:14 »
Aldri i verden. Vi er ikke gode nok.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #35 på: Februar 21, 2015, 17:45:06 »
Et par minutter fra kampslutt i de diverse kampene. Leeds er pr i dag lengre vekk fra playoff, enn Leeds var imorges. Vi vinner sterkt mot Middlesbrough, men desverre så leder da Norwich som har siste playoffplass med 3-0. Altså taper vi mark med 2 mål, og vi må ha vinne de siste 14 kampene, og alikevel ikke greie det. Utopi å tro at Norwich roter bort en playoffplass til Leeds Uniteds favør
« Siste redigering: Februar 21, 2015, 17:49:44 av h.b »

rd1

Sv: Play off 2015
« Svar #36 på: Februar 21, 2015, 17:49:32 »
Et par minutter fra kampslutt i de diverse kampene. Leeds er pr i dag lengre vekk fra playoff, enn Leeds var imorges. Vi vinner sterkt mot Middlesbrough, men desverre så leder da Norwich som har siste playoffplass med 2-0. Altså taper vi mark med 1 mål, og vi må ha vinne de siste 14 kampene, og alikevel ikke greie det. Utopi å tro at Norwich roter bort en playoffplass til Leeds Uniteds favør

Du må ikke se på hvem som har 6 plass pt. Historisk sett holder 74 poeng til play off.. Men mest ordkløyveri fra min side. Skal selvsagt myyyyye til for at vi tar 11 av 14.
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Play off 2015
« Svar #37 på: Februar 21, 2015, 18:00:02 »
Vi er fortsatt nærmere nedrykk enn play off, men vi er nå hele 10 poeng foran Millwall under streken, og jeg tror vi i praksis er sikra allerede.

auren
« Siste redigering: Februar 21, 2015, 18:02:43 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Play off 2015
« Svar #38 på: Februar 21, 2015, 18:56:07 »
Vi er fortsatt nærmere nedrykk enn play off, men vi er nå hele 10 poeng foran Millwall under streken, og jeg tror vi i praksis er sikra allerede.

auren
Tre seire til, så har vi de magiske 50 poeng. Når det er i boks skal jeg se om playoff fortsatt er mulig.
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: Play off 2015
« Svar #39 på: Februar 21, 2015, 20:25:20 »
Blir vanskelig med PO.
På de siste 4 kampene har vi vinnet 3 og tapt 1.

God form til tross - vi har tatt innpå til sammen akkurat 0 poeng til plass nr 6 på disse kampene.
marching on together,
derudaf forever...

gulle

Sv: Play off 2015
« Svar #40 på: Februar 22, 2015, 09:27:58 »
Glem denne tråden
De som ligger topp 6 nå taper lite
Det er defor de ligger der de ligger så langt ut i sesongen
Jeg skal juble bare vi når de magiske 50 poeng etter vår begredelige førjulssesong
L1 spøkelset slapp litt taket i meg først i går. 
Vi må fortsette å bygge lag. La være å selge våre beste unggutter og få inn litt fart og pondus.
Det er selvfølgelig lov å drømme , men vær litt realister. Vi har ingenting i PL å gjøre med dagens lag
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: Play off 2015
« Svar #41 på: Februar 22, 2015, 12:05:11 »
Glem denne tråden
De som ligger topp 6 nå taper lite
Det er defor de ligger der de ligger så langt ut i sesongen
Jeg skal juble bare vi når de magiske 50 poeng etter vår begredelige førjulssesong
L1 spøkelset slapp litt taket i meg først i går.  
Vi må fortsette å bygge lag. La være å selge våre beste unggutter og få inn litt fart og pondus.
Det er selvfølgelig lov å drømme , men vær litt realister. Vi har ingenting i PL å gjøre med dagens lag

God analyse. Nå kan vi se oppover tabellen istedenfor å kikke oss over skulderen etter hver kamp.
« Siste redigering: Februar 22, 2015, 12:15:03 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Play off 2015
« Svar #42 på: Februar 23, 2015, 01:42:43 »
Glem denne tråden
De som ligger topp 6 nå taper lite
Det er defor de ligger der de ligger så langt ut i sesongen
Jeg skal juble bare vi når de magiske 50 poeng etter vår begredelige førjulssesong
L1 spøkelset slapp litt taket i meg først i går.  
Vi må fortsette å bygge lag. La være å selge våre beste unggutter og få inn litt fart og pondus.
Det er selvfølgelig lov å drømme , men vær litt realister. Vi har ingenting i PL å gjøre med dagens lag

God analyse. Nå kan vi se oppover tabellen istedenfor å kikke oss over skulderen etter hver kamp.

Jepp. Og det er nesten ubeskrivelig viktig i forhold til å beholde de verdifulle spillerne vi har i laget. Hadde vi avsluttet sesongen rett over streken tror jeg det ville blitt verre å beholde Cook enn om vi avslutter rett bak playoff.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Play off 2015
« Svar #43 på: Februar 23, 2015, 10:38:28 »
Playoff er a long call. Faktisk er detflere av lagene over oss som har nesten like god form som oss.
MEN, fortsetter vi å vinne vil vi makte det

Championship sluttabell...
Pr 32.runde samt 'form siste 6 kamper' gir antatt poengsum om tolv kamper, to runder før slutt
Derby     62+14+14=90 poeng
M'boro   60+13+13=86 poeng
B'mouth 59+8+8=    75 poeng
Ipswich   57+7+7=   71 poeng
Norwich  56+13+13=82 poeng
Watford  56+12+12=80 poeng
Br.ford    55+9+9=    73 poeng
Wolves   51+8+8=    67 poeng
N.Forest 44+10+10=64 poeng
Blackb.  44+8+8=     60 poeng
Leeds    41+15+15= 71 poeng

Altså, to runder før slutt:
Derby  90p
M'boro86p
-------------
Norwich 82p
Watford 80p
B'mouth75p (+33)
Brentf.  73p (+4)
--------------
Ipswich 71p (+14)
Leeds   71p (+4)
Wolves 67p
N.Forest64p
Blackb. 61p
.....osv

En del som forsvant bår jeg kopierte fra 'notater', men både Brentford og Leeds vil ha +4 i målforskjell
« Siste redigering: Februar 23, 2015, 13:48:40 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Play off 2015
« Svar #44 på: Februar 23, 2015, 10:58:20 »
Play Off  tenker jeg ikke på , det toget tror jeg har gått. Men håper at vi kan ta de nødvendige poengene som gjør at vi er på sikker plass ved sesongslutt.  MOT !

sportcarl1

Sv: Play off 2015
« Svar #45 på: Februar 23, 2015, 16:02:32 »
skulle inte förvåna om vi landar på den förhatliga 7:e platsen
 

samadhi

Sv: Play off 2015
« Svar #46 på: Februar 25, 2015, 10:49:42 »
Med gårsdagens tap forsvant det siste ørlille håpet om playoff.
Med 15 poeng bak så det uansett umulig ut, men så lenge man vant kamper kunne man håpe på ett mirakel.
Tap i går, samt prestasjonene de siste to kampene tyder heller ikke på at vi ender topp 6 i år.

Samtidig har den siste formkurven vår gjort at vi er trygt plassert langt unna nedrykk.
Vi bekrefter vår posisjon som en middelhavsfarer i denne divisjonen.

Selvsagt synd at vi nok en gong går mot sesongavslutning uten å ha noe å spille for,
men nå håper jeg at Redfearn og det sportslige apparatet bruker tiden godt før siste kamp i mai.
Vi har nå en kjempesjanse til å teste ut både spillere og spillestil i ulike varianter.
Jeg gremmes om Redfearn forsetter ut sesongen med å spille de samme 11 spillerne, og knapt uten å gjøre bytter underveis.

Få ut de som åpenbart ikke har noen fremtid i klubben - Cani f.eks.
Gi spillere som De Fabro, Sharp, Doukara, Antenucci, Adryan og Sloth (ikke som ving) sjansen til å vise seg frem.
Jeg gleder meg også til å se flere unggutter på laget og det er ingen grunn til at spillere som Byrne, Skelton, Phillips, Dawson og Walters ikke kan få matche seg mot de beste i løpet av våren.
Vi kan faktisk få en morsom vårsesong selv om vi ikke har noe å spille for om vi blir introdusert for nye spennende spillere og morsom offansiv fotball.

Dette er en unik sjanse for oss å få kartlegge spillerne vi allerede har, og finne ut hvilken spillere vi ønsker å få inn i sommer. Sesongen 2015/16 starter nå.
Det verste som skjer nå er at vi får en ny clear out i sommer både på spiller- og trenersiden.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Play off 2015
« Svar #47 på: Februar 25, 2015, 12:41:10 »
Det verste som skjer nå er at vi får en ny clear out i sommer både på spiller- og trenersiden.

Det scenarioet kan fort bli en realitet. Hvis Cellino nå selger seg ut, så vil nok nye eiere ha ny manager, og ny manager ha sine spillere. Men vi får vente å se...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Play off 2015
« Svar #48 på: Februar 25, 2015, 12:57:14 »
Med gårsdagens tap forsvant det siste ørlille håpet om playoff.
Med 15 poeng bak så det uansett umulig ut, men så lenge man vant kamper kunne man håpe på ett mirakel.
Tap i går, samt prestasjonene de siste to kampene tyder heller ikke på at vi ender topp 6 i år.

Samtidig har den siste formkurven vår gjort at vi er trygt plassert langt unna nedrykk.
Vi bekrefter vår posisjon som en middelhavsfarer i denne divisjonen.

Selvsagt synd at vi nok en gong går mot sesongavslutning uten å ha noe å spille for,
men nå håper jeg at Redfearn og det sportslige apparatet bruker tiden godt før siste kamp i mai.
Vi har nå en kjempesjanse til å teste ut både spillere og spillestil i ulike varianter.
Jeg gremmes om Redfearn forsetter ut sesongen med å spille de samme 11 spillerne, og knapt uten å gjøre bytter underveis.

Få ut de som åpenbart ikke har noen fremtid i klubben - Cani f.eks.
Gi spillere som De Fabro, Sharp, Doukara, Antenucci, Adryan og Sloth (ikke som ving) sjansen til å vise seg frem.
Jeg gleder meg også til å se flere unggutter på laget og det er ingen grunn til at spillere som Byrne, Skelton, Phillips, Dawson og Walters ikke kan få matche seg mot de beste i løpet av våren.
Vi kan faktisk få en morsom vårsesong selv om vi ikke har noe å spille for om vi blir introdusert for nye spennende spillere og morsom offansiv fotball.

Dette er en unik sjanse for oss å få kartlegge spillerne vi allerede har, og finne ut hvilken spillere vi ønsker å få inn i sommer. Sesongen 2015/16 starter nå.
Det verste som skjer nå er at vi får en ny clear out i sommer både på spiller- og trenersiden.

Cani - det var da voldsomt, ingen fremtid etter to innhopp siden januar?
De Fabro - ikke vist mye på u-laget de kampene jeg har sett, men prøv Skelton, evt Killock.
Sharp - stor i kjeften også på de han følger/favorittmerker på twitter, men for all del. Gi ham 5 kamper på rad, uten mål: så kibb ham ut.
Doukara - treårs kontrakt, men ikke god nok etter min mening.
Antenucci - må spille i en annen formasjon med en tankssenter ved sin side som også er en kontringsspiller. Da vil Ante slå ut i full blomst. Gammel...har han noe utviklingspotensiale?
Adryan - nesten gitt opp han her. Noe fikst, men aldri den dominante kreative som laget så sårt trenger. Passer Championship til ham?
Sloth - er karakterisert som en spiller som dominerer på et godt lag i overtall, men som ikke kan bidra med kraft å vilje selv til å snu kamper, jeg spør  meg: Hvorfor kjøpte vi ham?
Byrne - kan jeg ikke huske å ha hørt om...
Skelton - flott midtstopper som allerede har vært ute ett år pga cruciate ligament-skade. Kan ha noe i seg.
Phillips - antagelig for ung for dette nivået i år. Fikk ikke plass på developementlaget sist, men er direkte i stilen og kan straffe motstanderne om de gir ham plass.
Dawson - liten og spe, men for et skudd. Han venter kjeg på med forventninger. La ham prøve seg.
Walters - akkurat tilbake etter 6 måneder ute. Ikke forvent stort av ham denne sesongen.

Jeg legger til:
Tylor Denton - en fantastisk venstreback med kapasitet og hurtighet.
Lewie Coyle - en flott høyreback som jeg tror kan oppnå mye mer enn Championship.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Play off 2015
« Svar #49 på: Februar 25, 2015, 13:08:14 »
Kanskje litt hardt mot Cani, som riktignok fikk skryt av kommentatorene på radio i går.
Ser ellers at han ikke får mye skryt for sine to innhopp og kamper for u-laget på waccoe (om det er noe å forholde sed til) Ellers er det en spiller som aldri har prestert spesielt bra i noen av klubbene han har vært i.

Jeg skrev Byrne, men mente Coyle  :)

Utifra ditt ressonement så er det mange spørsmålstegn.
Derfor må det være en fin tid frem mot sommeren å prøve å få noen svar.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Play off 2015
« Svar #50 på: Februar 25, 2015, 14:08:27 »
Kanskje litt hardt mot Cani, som riktignok fikk skryt av kommentatorene på radio i går.
Ser ellers at han ikke får mye skryt for sine to innhopp og kamper for u-laget på waccoe (om det er noe å forholde sed til) Ellers er det en spiller som aldri har prestert spesielt bra i noen av klubbene han har vært i.

Jeg skrev Byrne, men mente Coyle  :)

Utifra ditt ressonement så er det mange spørsmålstegn.
Derfor må det være en fin tid frem mot sommeren å prøve å få noen svar.

Jeg er helt enig med deg, ville bare vært litt mer trygg på plassen i divisjonen først!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Play off 2015
« Svar #51 på: Februar 25, 2015, 17:01:13 »
Ja, la oss være HELT sikre på Championship fotball neste år først- som jeg postet i annet emne:

Det er 10 poeng mellom 8.og 9. Plassen..... Men litt mer foruroligende også KUN 10 poeng mellom 9. og 21.  :o ::)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #52 på: Mars 01, 2015, 09:37:44 »
Tråden kan nå legges død. Vi har ingen sjanse på play off. Vi bør faktisk være glad for at vi ike møter Milwall i de siste kampene. Vi er pr dags dato 10 poeng foran de. Dette tar ikke Milwall igjen. Så plassen er redda

Promotion 2010

Sv: Play off 2015
« Svar #53 på: Mars 01, 2015, 11:15:07 »
Tråden kan nå legges død. Vi har ingen sjanse på play off. Vi bør faktisk være glad for at vi ike møter Milwall i de siste kampene. Vi er pr dags dato 10 poeng foran de. Dette tar ikke Milwall igjen. Så plassen er redda

Vi er sikret med tre seire på de siste 12 kampene. Om vi får til det, så må Millwall ha 6 seire på de siste 12 kampene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Play off 2015
« Svar #54 på: Mars 01, 2015, 11:18:31 »
Play- Off toget har gått nok en gang ja ! Nå får vi bare prøve å karre til oss nok poeng resten av sesongen !

Cherry

Sv: Play off 2015
« Svar #55 på: Mars 01, 2015, 11:20:42 »
Play Off  tenker jeg ikke på , det toget tror jeg har gått. Men håper at vi kan ta de nødvendige poengene som gjør at vi er på sikker plass ved sesongslutt.  MOT !

Wigan kampen til helgen vil gi oss svaret på om det kan tenkes fremover, eller ha begge beina i gjørma ut sesongen.
Ipswich hjemm i midtuka ... Har dessverre ikke mye tro på poeng der i den dalende formen vi viser siste uka.. :(
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #56 på: Mars 01, 2015, 14:20:21 »
Denne tråden kan splasseres i skapet for sesongen og forhåpentligvis plukkes frem igjen neste vår.

Cherry

Sv: Play off 2015
« Svar #57 på: Mars 01, 2015, 18:44:16 »
Denne tråden kan splasseres i skapet for sesongen og forhåpentligvis plukkes frem igjen neste vår.

Skrev han, og kom inn i A- lagstroppen  :D
 

rd1

Sv: Play off 2015, endres til sikker plass 2015
« Svar #58 på: Mars 01, 2015, 19:01:55 »
Morsomt med håpet, men endres nå til nytt mål. 4 seire igjen til garantert plass. ( basert på historiske nivå for å berge plassen)
"Who needs Cantona??"

p0ndus

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #59 på: Mars 01, 2015, 19:19:03 »
Denne tråden kan splasseres i skapet for sesongen og forhåpentligvis plukkes frem igjen neste vår.

Skrev han, og kom inn i A- lagstroppen  :D
;D ;D velfortjent ;)