Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45  (Lest 42988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #210 på: Februar 24, 2015, 22:50:04 »
Slitent lag sier Ian Baird som kommentator.  Vi har spilt på samme mannskap en stund nå, ikke noe rart noen føler det. Han sammenligner også troppene/ benken - og mener Brighton har klart mer kvalitet i troppen, men skryter samtidig av unggutta våre.

I dag var vi ikke PÃ…, og taper fortjent.
Silvestri, Murphy og Cook får skryt... Doukara livlig etter innbyttet.
Ikke for deppa, ny kamp igjen på lørdag ;)
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #211 på: Februar 24, 2015, 22:52:19 »
@LUFCCommercial: Special thanks to almost 1500 supporters who attended the #lufcbeamback across the Centenary Pavilion, Norman Hunter Suite and Billy's Bar

@LUFC: A big thank you to the excellent 1,815 travelling fans at Brighton tonight, have a safe trip home. #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #212 på: Februar 24, 2015, 23:04:40 »
Begge målene:

@WALMOT3: Both Brighton goals v #LUFC analysis by Ian Baird http://t.co/Bvft2CJ54K

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #213 på: Februar 24, 2015, 23:08:13 »
Dette var 5.kamp på 17 dager, vi har hatt gode resultater før kampen idag.  Jeg tror det er viktig å tenke på litt rullering med tanke på kampbelastning.
Leit at Antenucci er så lenge ute av spill ettersom han er vår giftigste spiller, og gi sjansen til noen som har vært på benken en stund. Sultne folk, med opplagte bein ville vært opplagt idag.....
Vel, lett å være etterpåklok, men jeg villa absolutt turt å gjøre endringer før dagens kamp.  Sloth var jo et klart bomskudd tydeligvis......men vi har andre ok spillere fremfor ham.  Håper Redfearn tør å være dristig med laguttak, og samtidig være litt offensiv i tankegangen etter at vi har plukket en del poeng.
Nå er vel Morison ute en stund, og da er det mulighet for Ante der foran igjen, eller Sharp....

Venter til lørdag igjen.....
MFLU - Miracles For Leeds United

lojosang

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #214 på: Februar 24, 2015, 23:16:40 »
Begge målene:

@WALMOT3: Both Brighton goals v #LUFC analysis by Ian Baird http://t.co/Bvft2CJ54K

 ::)

På andremålet ble vel mye av flaksgjelden fra lørdag være tilbakebetalt.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #215 på: Februar 24, 2015, 23:22:53 »
La ut denne feil:

Begge målene:

@WALMOT3: Both Brighton goals v #LUFC analysis by Ian Baird http://t.co/Bvft2CJ54K

  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #216 på: Februar 24, 2015, 23:23:40 »
@leedsunitedtv: Neil Redfearn Post Brighton #lufc #lutvlive https://t.co/xyGk4mJm8d via @audioBoom

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #217 på: Februar 24, 2015, 23:33:34 »
Brighton er fullt mulig å slå borte, men etter seier i flere jevne kamper måtte tapet komme til slutt i enda en jevn kamp. Vi er ikke SÃ… gode at vi kan vinne alt. 8) 8)

samadhi

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #218 på: Februar 25, 2015, 07:51:38 »
Spilte Cani? Hørte ikke de nevnte navnet 1 gang.

Cani spilte og fikk skryt for innhoppet sitt av kommentatorene på radioen.
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #219 på: Februar 25, 2015, 08:07:08 »
Begge målene:

@WALMOT3: Both Brighton goals v #LUFC analysis by Ian Baird http://t.co/Bvft2CJ54K

 ::)

På andremålet ble vel mye av flaksgjelden fra lørdag være tilbakebetalt.
Enig. Klart overtall for oss i eget felt, men Bamba beveger seg litt rart her - burde tatt ut sikring.

Så kan en lure på hvorfor disse innleggene postes i akkurat denne tråden.

Jon R

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #220 på: Februar 25, 2015, 09:05:08 »
Spilte Cani? Hørte ikke de nevnte navnet 1 gang.

 De uttaler navnet hans så rart at det fort går under rardaren for den jevne radiolytter.
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #221 på: Februar 25, 2015, 09:06:18 »
Brighton er fullt mulig å slå borte, men etter seier i flere jevne kamper måtte tapet komme til slutt i enda en jevn kamp. Vi er ikke SÃ… gode at vi kan vinne alt. 8) 8)

Det var visst ikke så veldig jevnt iflg gutta på LUTV.
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #222 på: Februar 25, 2015, 09:07:07 »
Leit at Antenucci er så lenge ute av spill ettersom han er vår giftigste spiller, og gi sjansen til noen som har vært på benken en stund. Sultne folk, med opplagte bein ville vært opplagt idag.....


Hva er dette??? Link?
Jon R.

Kato

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #223 på: Februar 25, 2015, 09:12:06 »
Se hvordan Karanka jonglerer og bytter spillere. 6 nye inn mot oss, og en meget god prestasjon. Han har skjønt det. Bred, jevn stall, med passelig belastning. Det sender Boro opp.

Vi kjørte på med samme mannskapet og samme formasjon i desember til de omtrent måtte bæres inn på banen.

Noe måtte gjøres, kred til Redfearn, så bytter han og vi får resultater.

Ny runde med å peise på med samme laget til vi omtrent går i veggen. Gode resultater ja, men nå lyser det tøff belastning igjen. Elendige engelske vurderinger.

Hvorfor Antenucci og Sharp skal sitte der fullstendig uten spilletid er en gåte for meg?

Vi har gnålt om dette år etter år, men vi lærer aldri. Det er bare tut og kjør.

Etterpåklok? Ja. Men dette har vi tatt opp før.

Redfearn. Bra på noe, alt for dårlig på dette feltet.
 

Runar

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #224 på: Februar 25, 2015, 09:42:13 »
Har reagert på det samme, det snakke om at det er en squadgame fra Redfearn, men det vises liten vilje til å bruke den.

Reagerer på at spillere som hadde MYE tillit i høst og vinter (selv om vi tapte), nå er helt utenfor. Doukara, Adryan og Antenucci. Ikke at de ikke skal miste plassen sin når de ikke presterer, men når du har SÃ… klokketro på de uke etter uke i en periode er det merkelig at du ikke tror at de kan bidra på noe tidspunkt i neste.

Alle endringer foruten om den mot Brentford har vel vært tvunget fram om jeg ikke tar feil.

Da sier jeg ikke endre bare for å endre, men å lede hele stallen.

Nå er det ikke noe å spille for, forutsatt at vi ikke taper 13 kamper på rad. Spennende å se hvordan det jobbes ut sesongen med tanke på neste.
 

Kato

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #225 på: Februar 25, 2015, 09:46:04 »
Har reagert på det samme, det snakke om at det er en squadgame fra Redfearn, men det vises liten vilje til å bruke den.

Reagerer på at spillere som hadde MYE tillit i høst og vinter (selv om vi tapte), nå er helt utenfor. Doukara, Adryan og Antenucci. Ikke at de ikke skal miste plassen sin når de ikke presterer, men når du har SÃ… klokketro på de uke etter uke i en periode er det merkelig at du ikke tror at de kan bidra på noe tidspunkt i neste.

Alle endringer foruten om den mot Brentford har vel vært tvunget fram om jeg ikke tar feil.

Da sier jeg ikke endre bare for å endre, men å lede hele stallen.

Nå er det ikke noe å spille for, forutsatt at vi ikke taper 13 kamper på rad. Spennende å se hvordan det jobbes ut sesongen med tanke på neste.

Enten så er du inne, eller så er du totalt ute i kulden. Det må jo finnes en mellomting. Spilletid på flere gir bedre fordelt belastning, færre skader, og flere fornøyde spillere.

Hvorfor skal det være så vanskelig i verdens tøffeste fysiske liga, med to kamper i uka?
 

Cherry

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #226 på: Februar 25, 2015, 09:59:00 »
Mye enig med Kato og Runar her.....er jo derfor man har en squad!?

Nå er det, tror jeg - mange som har kommet inn i vår squad UTEN at Redferan akkurat ønsket  de..er nok der det ligger, han vegrer seg for å bruke enkelte...a`la Adryan.

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Det er 10 poeng fra 8. til 9.plass på tabellen - også er det 10 poeng fra 9. til 21. plass.....kunsten er og komme kjapt på trygg grunn, i mitt hode kan dette positive fort snu igjen med skader og gnisninger i troppen.
 

Runar

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #227 på: Februar 25, 2015, 10:27:28 »
Mye enig med Kato og Runar her.....er jo derfor man har en squad!?

Nå er det, tror jeg - mange som har kommet inn i vår squad UTEN at Redferan akkurat ønsket  de..er nok der det ligger, han vegrer seg for å bruke enkelte...a`la Adryan.

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Det er 10 poeng fra 8. til 9.plass på tabellen - også er det 10 poeng fra 9. til 21. plass.....kunsten er og komme kjapt på trygg grunn, i mitt hode kan dette positive fort snu igjen med skader og gnisninger i troppen.

Sloth på vingen er ikke optimalt, spesielt ikke å erstatte den ene spilleren vår som er god uten ball. Han må spille mer sentralt om han skal få utnyttet sine fotballegenskaper.

Mulig spillerne har kommet inn i stallen som ikke Redfearn har ønsket, men da er det jo rart at han valgte å bruke de. Redfearn fikk trossalt bare 2 dager som caretaker i augustvinduet og det er ikke Head Coach som styrer spillerelogistikken
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #228 på: Februar 25, 2015, 11:25:21 »

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Cani er vel den spilleren i troppen som ligner mest på Morison som type, så akkurat den skjønte jeg. At vi stilte uten midtbanespillere på benken, er derimot vanskeligere å fatte.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #229 på: Februar 25, 2015, 12:10:18 »
Leit at Antenucci er så lenge ute av spill ettersom han er vår giftigste spiller, og gi sjansen til noen som har vært på benken en stund. Sultne folk, med opplagte bein ville vært opplagt idag.....


Hva er dette??? Link?
Mente bare at han har vært altfor lenge benkesliter....
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #230 på: Februar 25, 2015, 12:24:56 »

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Cani er vel den spilleren i troppen som ligner mest på Morison som type, så akkurat den skjønte jeg. At vi stilte uten midtbanespillere på benken, er derimot vanskeligere å fatte.

Hvem skulle de hatt på benken da?

Byram........skadet
Benedicic...skadet
White.........skadet
N'Goiy........skadet
Bianchi.......skadet
Adryan.........for lett
Dawson........for lett


Da gikk ikke det altså. I tillegg til benken var bare Montenegro aktuell. Han er også veiet og funnet for lett!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #231 på: Februar 25, 2015, 12:32:04 »

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Cani er vel den spilleren i troppen som ligner mest på Morison som type, så akkurat den skjønte jeg. At vi stilte uten midtbanespillere på benken, er derimot vanskeligere å fatte.

Hvem skulle de hatt på benken da?

Byram........skadet
Benedicic...skadet
White.........skadet
N'Goiy........skadet
Bianchi.......skadet
Adryan.........for lett
Dawson........for lett


Da gikk ikke det altså. I tillegg til benken var bare Montenegro aktuell. Han er også veiet og funnet for lett!
Han vurderte altså Sloth til å være tung nok, mens Adryan er for lett? Men ser poenget ditt - vi har vel ikke mange midtbanespillere tilgjengelig. Håper vi får se Dawson i løpet av våren, dog.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #232 på: Februar 25, 2015, 12:58:06 »

Sloth var skivebom i går, han virket fullstendig lost uttalte Adam Pope/Ian Baird. 
Morison fikk strekk, og Cani ble valgt FØR Antenuccisom bytte.....litt spesielt.
Vi hadde ingen midtbanespillere på benken.

Cani er vel den spilleren i troppen som ligner mest på Morison som type, så akkurat den skjønte jeg. At vi stilte uten midtbanespillere på benken, er derimot vanskeligere å fatte.

Hvem skulle de hatt på benken da?

Byram........skadet
Benedicic...skadet
White.........skadet
N'Goiy........skadet
Bianchi.......skadet
Adryan.........for lett
Dawson........for lett


Da gikk ikke det altså. I tillegg til benken var bare Montenegro aktuell. Han er også veiet og funnet for lett!
Han vurderte altså Sloth til å være tung nok, mens Adryan er for lett? Men ser poenget ditt - vi har vel ikke mange midtbanespillere tilgjengelig. Håper vi får se Dawson i løpet av våren, dog.

Dawson er visst også skadet.

Glemte jo helt Zac Thompson som hadde en fin kanp for U-laget sist uke.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #233 på: Februar 25, 2015, 13:10:41 »
Se hvordan Karanka jonglerer og bytter spillere. 6 nye inn mot oss, og en meget god prestasjon. Han har skjønt det. Bred, jevn stall, med passelig belastning. Det sender Boro opp.

Vi kjørte på med samme mannskapet og samme formasjon i desember til de omtrent måtte bæres inn på banen.

Noe måtte gjøres, kred til Redfearn, så bytter han og vi får resultater.

Ny runde med å peise på med samme laget til vi omtrent går i veggen. Gode resultater ja, men nå lyser det tøff belastning igjen. Elendige engelske vurderinger.

Hvorfor Antenucci og Sharp skal sitte der fullstendig uten spilletid er en gåte for meg?

Vi har gnålt om dette år etter år, men vi lærer aldri. Det er bare tut og kjør.

Etterpåklok? Ja. Men dette har vi tatt opp før.

Redfearn. Bra på noe, alt for dårlig på dette feltet.

Dette er rett og feil som påpekt før.

Leicester rykket opp forrige sesongen uten å rullere mye på mannskapet, det samme gjorde tildels Burnley. Chelsea leder PL ved å spille med de samme spillerne gang på gang på gang.

Når man er god og vinner kampene lett så er det mer fristende å rullere på spillere, samtidig som det kan være fristende å spille med det samme laget fordi man ikke sliter seg ut ved å vinne kamper 3-0. I motsetning til oss de siste kampene hvor man har måttet kjempe til siste slutt i hver kamp.

Leeds United har en for dårlig stall til å kunne rullere som de beste, dessverre. Når det er sagt så kunne man rullert i går da vi hadde mange statiske ben på lørdag som hadde griseflaks.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #234 på: Februar 25, 2015, 14:12:04 »
For andre kampen på rad stiller hjemmefansen opp med Galatasaray utstyr. I Middlesbrough kom en kar i drakt, mens i Brighton endret en profilbildet sitt på twitter.

Brightonkeeper Stockdale reagerte sporenstreks med å be om at bildet ble slettet fra nettet.

http://sabotagetimes.com/reportage/brighton-goalie-turns-on-fan-after-leeds-utd-taunts/

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #235 på: Februar 25, 2015, 14:17:46 »
Se hvordan Karanka jonglerer og bytter spillere. 6 nye inn mot oss, og en meget god prestasjon. Han har skjønt det. Bred, jevn stall, med passelig belastning. Det sender Boro opp.

Vi kjørte på med samme mannskapet og samme formasjon i desember til de omtrent måtte bæres inn på banen.

Noe måtte gjøres, kred til Redfearn, så bytter han og vi får resultater.

Ny runde med å peise på med samme laget til vi omtrent går i veggen. Gode resultater ja, men nå lyser det tøff belastning igjen. Elendige engelske vurderinger.

Hvorfor Antenucci og Sharp skal sitte der fullstendig uten spilletid er en gåte for meg?

Vi har gnålt om dette år etter år, men vi lærer aldri. Det er bare tut og kjør.

Etterpåklok? Ja. Men dette har vi tatt opp før.

Redfearn. Bra på noe, alt for dårlig på dette feltet.

Dette er rett og feil som påpekt før.

Leicester rykket opp forrige sesongen uten å rullere mye på mannskapet, det samme gjorde tildels Burnley. Chelsea leder PL ved å spille med de samme spillerne gang på gang på gang.

Når man er god og vinner kampene lett så er det mer fristende å rullere på spillere, samtidig som det kan være fristende å spille med det samme laget fordi man ikke sliter seg ut ved å vinne kamper 3-0. I motsetning til oss de siste kampene hvor man har måttet kjempe til siste slutt i hver kamp.

Leeds United har en for dårlig stall til å kunne rullere som de beste, dessverre. Når det er sagt så kunne man rullert i går da vi hadde mange statiske ben på lørdag som hadde griseflaks.

Det er jo lov å rullere på de som ikke er best?
 

samadhi

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #236 på: Februar 25, 2015, 15:31:59 »
Utifra høydepunktene kunne vi like gjerne tapt 5-0.
En som vanlig fenomenal Silvestri på streken og stolpen som hindret stortap ser det ut som.

Skudd på mål siste to kampene;
10-3
8-1
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #237 på: Februar 25, 2015, 16:47:00 »
Men ser ikke første målet veldig ut som offside, eller er det Leedsrbillene mine som sier det?
Syns mannen som slår innlegget både drar fordel av å komme fra offsideposisjon og aldri kommer seg ut av den, med mindre det ligger en gjøk nede ved cornerflagget på høyresiden vår?
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #238 på: Februar 25, 2015, 18:44:28 »
enda positiva med denna förlusten är väl att nu måste väl redfearn inse att det måste finnas fler alternativ än att köra enahanda med en anfallare som inte kan göra mål, nyttja övriga anfallare mer eller gör sig av med dom
 

Jon R

Sv: Kamp: vs Brighton @ The Amex, tirsdag 24/2 2015, kl 20.45
« Svar #239 på: Februar 25, 2015, 19:34:42 »
Men ser ikke første målet veldig ut som offside, eller er det Leedsrbillene mine som sier det?
Syns mannen som slår innlegget både drar fordel av å komme fra offsideposisjon og aldri kommer seg ut av den, med mindre det ligger en gjøk nede ved cornerflagget på høyresiden vår?

Enten er det offside eller så er Taylor fullstendig ute av posisjon, kanskje i mangel av rutine eller som konsekvens av at en gjøk i backlinjen har ødelagt offsidelinjen?
Jon R.