Skrevet av Emne: Championship 2015-16  (Lest 3829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Championship 2015-16
« på: Mars 01, 2015, 09:52:16 »
Føler at jeg nå kan starte en ny tråd angående Championship for neste sesong.
Hvem av lånespillerne beholder vi, og hva trengs egentlig. Vi vet alle at vi trenger kvalitetspillere. Men skal vi være dobbelt opp på hver plass. Ja da kan det bety mange spillere inn.
Pr dags dato føler jeg at dette er laget vi bør stille med fra sesongstarten i august ? = må ha nye spillere inn der

               Silvestri

  ? - Bellusci-Bamba.Taylor

                     ?

Byram - Cook - ? - Mowatt - ?

                      ?


Så jeg ser ikke noen fremtid for noen av spissene våres. De italienske spillerne som er kun på lån bør ikke få ny kontrakt. Bamba har tapt seg de siste to kampene. Men han føler jeg passer godt sammen med Bellusci. For Bellusci har farten som gjør Bamba tryggere bak der. Så Bamba føler jeg bør få en kontrakt. Si for et år med forlengelse.
Så da faller det ned på at laget trenger 5 forsterkninger som går rett inn på laget. Og da gjerne forsterkninger i millin pund klassen. Samt at vi nok bør hente inn en 3-4 spillere til som er i grensen på å være førstevalg


auren

Sv: Championship 2015-16
« Svar #1 på: Mars 01, 2015, 10:04:24 »
Med 12 spillere fra start vil vi ruve i denne divisjonen!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Championship 2015-16
« Svar #2 på: Mars 01, 2015, 11:00:51 »
Med 12 spillere fra start vil vi ruve i denne divisjonen!

Dette er vel ikke et rent spørsmål om matematikk?

Når h.b. beholder sju spillere, og ønsker at vi kjøper fem som kan gå rett inn på laget, betyr ikke det nødvendigvis at vi skal spille med 12 ? Kravet til disse fem er vel bare at de er gode nok.  ;)

Edit:
Nå ser jeg jo i etterkant at han har sju navn pluss fem spørsmålstegn, så da har du viselig rett likevel.

Vi kommer til å være uslåelige neste sesong.  ;D

« Siste redigering: Mars 01, 2015, 11:05:22 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Championship 2015-16
« Svar #3 på: Mars 01, 2015, 11:21:33 »
Føler at jeg nå kan starte en ny tråd angående Championship for neste sesong.
Hvem av lånespillerne beholder vi, og hva trengs egentlig. Vi vet alle at vi trenger kvalitetspillere. Men skal vi være dobbelt opp på hver plass. Ja da kan det bety mange spillere inn.
Pr dags dato føler jeg at dette er laget vi bør stille med fra sesongstarten i august ? = må ha nye spillere inn der

               Silvestri

  ? - Bellusci-Bamba.Taylor

                     ?

Byram - Cook - ? - Mowatt - ?

                      ?


Så jeg ser ikke noen fremtid for noen av spissene våres. De italienske spillerne som er kun på lån bør ikke få ny kontrakt. Bamba har tapt seg de siste to kampene. Men han føler jeg passer godt sammen med Bellusci. For Bellusci har farten som gjør Bamba tryggere bak der. Så Bamba føler jeg bør få en kontrakt. Si for et år med forlengelse.
Så da faller det ned på at laget trenger 5 forsterkninger som går rett inn på laget. Og da gjerne forsterkninger i millin pund klassen. Samt at vi nok bør hente inn en 3-4 spillere til som er i grensen på å være førstevalg



Jeg synes Silvestri har store mangler. Feltarbeid og det faktum at han bokser omtrent alt som kommer i sin vei. Returer rett ut i feltet er mer vane enn unntak. Han er p.t. ikke god nok til PL spill.

Bak er nok kravet en skikkelig høyreback og en midtstopper med fart.

På midten mangler vi mye. Minst en venstre kant og et solid defensivt anker. Vi trenger også en offensiv kraft i form av rutine. Akkurat nå er vi skikkelig lettvektere.

Fremme mangler vi det meste. INGEN av spissene har spesielt mye mål i seg. Det blir noe halvhjertet over det hele.


Noe av dette kan løses med en trenergrupoe som skaper en større forståelse for spillernes roller. Det har vi ikke pr d.d.



Så: Bytt stort sett hele laget med kvalitet og hele trenerapparatet. Og for å gjøre det: Selg klubben til noen med mye penger og store ambisjoner!


MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Championship 2015-16
« Svar #4 på: Mars 01, 2015, 11:42:51 »
Jeg føler vi trenger høyreback,  1 holding, 1 ving, 1 off midt og 1 spiss. I tillegg enda en ving i reserve (Ajose tilbake) og back up venstre back. Samt beholde Adryan, da ha jeg fortsatt har trua på han. Kanskje han bare har trengt tid og blomstrer etter en hel pre season. Vi bør kvitte oss med Austin, Sloth, Morison og White og de andre vi har hatt på lån. Bortsett fra Bamba og kanskje Del Fabro. Hvis ikke Bianchi, Antenucci og Doukara er tiltenkt å spille så tror jeg det er like greit å selge dem selv om jeg personlig mener dem har potensiale. Sharp er vel heller ikke lysten på enda en sånn sesong.. Så da trengs sikkert enda en spiss inn! Blir spennende hvertfall!

Håper vi kan se ca sånn ut:

                     Silvestri

 Ny.   Bamba.  Bellusci Taylor

                 Cook.     Ny

          Byram. Ny ofmidt. Ny ving

                       Ny spiss

Sub: Gk, Wootton, Cooper, Murphy, Mowatt, Adryan, nyspiss

Back up: Berardi, del Fabro, nyvback, Dawson, Ajose, Doukara, Walters og evt andre akademispillere.

Noe sånn tror jeg hadde blitt bra. Bra benk og bra squad players.  Alt avhenger selvfølgelig av hvilke som kommer inn. Som sagt så MÃ… det være minimum 5 av høy klasse!  

Noe av det viktigst som jeg mener bør gjøres er å erstatte NR, gi han samme frihet som NR har i dag. En som evner å ta taktiske grep, evne å rullere på laget, en som satser på unggutta, en som evner å ha en balansert spillestill..gjerrige bakover og et fyrverkeri fremover  :)



« Siste redigering: Mars 02, 2015, 08:18:28 av Eleonora »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Championship 2015-16
« Svar #5 på: Mars 01, 2015, 14:24:46 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)

Cannavaro

Sv: Championship 2015-16
« Svar #6 på: Mars 01, 2015, 15:15:36 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: Championship 2015-16
« Svar #7 på: Mars 01, 2015, 16:01:52 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
 

DenHviteYeboah

Sv: Championship 2015-16
« Svar #8 på: Mars 01, 2015, 22:18:02 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
Fel! Det må brukes penger samtidig med sunn drift! Gode speidere og et godt akedemi(se på Southampton)
Hva hadde Chelsea og Man City vært med for eksempel budsjettet til Everton? jo midt på tabellen, år etter år....

p0ndus

  • Gjest
Sv: Championship 2015-16
« Svar #9 på: Mars 01, 2015, 22:31:30 »
Budskapet mitt var med et "lite"snev av ironi .Forøvrig 110% enig med DHY. MOT

lojosang

Sv: Championship 2015-16
« Svar #10 på: Mars 01, 2015, 22:48:18 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
Fel! Det må brukes penger samtidig med sunn drift! Gode speidere og et godt akedemi(se på Southampton)
Hva hadde Chelsea og Man City vært med for eksempel budsjettet til Everton? jo midt på tabellen, år etter år....

"Riktig", mener du altså.  :D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Championship 2015-16
« Svar #11 på: Mars 02, 2015, 07:38:02 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
Fel! Det må brukes penger samtidig med sunn drift! Gode speidere og et godt akedemi(se på Southampton)
Hva hadde Chelsea og Man City vært med for eksempel budsjettet til Everton? jo midt på tabellen, år etter år....

"Riktig", mener du altså.  :D
Ã…ja...jeg mener jo at man skal bruke minst mulig penger...Bates modellen er og blir en suksess har det vist seg ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Championship 2015-16
« Svar #12 på: Mars 02, 2015, 09:23:32 »
Hvis det ikke brukes penger. Ja da blir vi der vi er i lang lang tid. Det gror i talentene sies det. Lurer på hvor mange klubber som sier dette. Vi kommer langt med nøktern bruk og blillige spillere. Lurer på hvor mange klubber som sier det.
Leicester sa noe så enkelt når de ble spurt om pengebruken av Sky Sports når de rykka opp. Svaret de ga var ganske synonymt. Vi hadde aldri rykka opp hvis vi ikke hadde brukt mye penger.
Burnley er unntaket som bekrefter regelen. Man kan rykke opp ved bruk av lite penger. Men dette er forbeholdt små klubber, uten det store presset på seg. I klubber som f.eks Leeds. Ja der er presset så stort at man må skaffe spillere som takler et slikt press. Og slike spillere koster penger

lojosang

Sv: Championship 2015-16
« Svar #13 på: Mars 02, 2015, 10:20:48 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
Fel! Det må brukes penger samtidig med sunn drift! Gode speidere og et godt akedemi(se på Southampton)
Hva hadde Chelsea og Man City vært med for eksempel budsjettet til Everton? jo midt på tabellen, år etter år....

"Riktig", mener du altså.  :D
Ã…ja...jeg mener jo at man skal bruke minst mulig penger...Bates modellen er og blir en suksess har det vist seg ;D

Lese kommentarene du kommenterer på har du IKKE begynt med, ser jeg.
Du begynner med å gaule "Fel" for så presisere at det, nettopp som vår svenske venn sier, at det ikke er nok å bare pøse inn penger.   ;D
« Siste redigering: Mars 02, 2015, 10:24:06 av lojosang »
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Championship 2015-16
« Svar #14 på: Mars 02, 2015, 11:40:50 »
Bytt ut hele laget og erstatt med world class players så er forhåpentligvis play-off en mulighet neste sesong  : ;)
Hehe, holder ikke med world class players i denne divisjonen. Det må være en blanding av finslepen teknikk, fart og fysikk. Hjelper ikke bare at man er god MED ball. Mye jobb også uten ball....
räcker inte ens med pengar, Cardiff tbx här och är inte bättre än vi, och Leicester är på väg till ccc igen
Fel! Det må brukes penger samtidig med sunn drift! Gode speidere og et godt akedemi(se på Southampton)
Hva hadde Chelsea og Man City vært med for eksempel budsjettet til Everton? jo midt på tabellen, år etter år....

"Riktig", mener du altså.  :D
Ã…ja...jeg mener jo at man skal bruke minst mulig penger...Bates modellen er og blir en suksess har det vist seg ;D

Lese kommentarene du kommenterer på har du IKKE begynt med, ser jeg.
Du begynner med å gaule "Fel" for så presisere at det, nettopp som vår svenske venn sier, at det ikke er nok å bare pøse inn penger.   ;D
gäller väl att börja i rätt ände för att få en sund klubb, och som första delmål få ordning på ekonomin, är ju lätt att säga att man skall bruka pengar, men vems pengar? lånade? cellinos privata? för klubben gör ingen vinst och vi skall vara glada om vi från minus 1 milj pund varje månad  förra året kan vända till plus minus noll denna säsong jag är osäker   på om vi når det resultatet redan denna säsong, sedan har vi ju economic fair play regler att följa
« Siste redigering: Mars 02, 2015, 11:43:15 av sportcarl1 »