Skrevet av Emne: Summer Signings 2015...ønsker vs. realisme...  (Lest 7934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Summer Signings 2015...ønsker vs. realisme...
« Svar #30 på: Mars 20, 2015, 11:23:28 »
Blir for mange baklengs med det laget der, sportcar
silvestri bamba  bellusci känns helgjutna och  Ã¤r Clean sheets för jämnan, Taylor har visat hur bra han är som vänsterback, berardi har trots fel position de sista matcherna visat att han är en startspelare

Hvis du ser litt bak tallene i den senere tid, ser du at vi har sluppet motstanderne til en sjansebonanza.

Kit Symons mente Fulham (selv med en mann mindre en omgang) hadde sjanser nok til å vinne 3 kamper tirsdag.

Vi er i flyt, noen dager taper vi 6-1 der vi tirsdag vant 3-0. Vi er svært suspekte bakover.

Resultatene sier en ting, men ikke undervurder å se på prestasjonene bak.

Anser det som et under som aldri vil gjenta seg, den rekken Bellusci og Bamba nå har uten baklengs (med tanke på hvor mange sjanser vi har hatt mot oss).

Ja det  erlov å ha god keeper, men noe av dette har vært rein skjær griseflaks.
« Siste redigering: Mars 20, 2015, 11:25:21 av Kato »
 

DaGa

Sv: Summer Signings 2015...ønsker vs. realisme...
« Svar #31 på: Mars 20, 2015, 14:41:24 »
Problemet er at Cellino må overbetale for at vi skal rykke opp. Se på f.eks Bournemouth i pår. Jeg vil påstå at hadde Leeds hatt den stallen. Ja da hadde vi lukta på nedrykkstreken. For fordelen med små klubber, er at de kan gjøre gull ut av gråstein. De er hele tiden undervurdert, og dermed møter de ikke lag som setter inn et ekstra gir fordi de møter nettopp Bournemouth.Men mot Leeds så gjør de det. Og det er lettere å spille uten press på sine skuldre ved å spille i slike klubber, enn i Leeds hvor de møter et stort forventningspress, og ikke takler presset.
Cellino må derfor være villig til å kjøpe inn spillere som takler nettopp dette presset. Og slike spillere takler koster desverre mye penger. Ellers blir vi i beste fall i denne divisjonen i mange mange år fremover. Hvis vi ikke rykker ned da.


Tror du undervurderer hva godt arbeid over tid fra spillere og støtteapparat kan føre til. Bournemouth har mange gode spillere selv om de ikke har noen store navn. De har en mening med det de driver med. Det eneste man kan si er at dette hadde kanskje ikke gått i Leeds da vi ikke hadde gitt det nok tid.

Se på Strømsgodset som et eksempel, Deila hadde aldri fått så lang tid i Brann, VIF eller Rosenborg. Klubben jobbet hardt og godt over tid, som Bournemouth.

Angående Leeds så tror jeg at vi må treffe på 3-4 signeringer, de må rett inn og forsterke laget. Kjøper vi to vinger som har fart, mål og dribleegenskaper + en 20+ spiss så rykker vi opp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Bellusci  Taylor
               Murphy  Cook
     Ny ving  Mowatt  Ny ving
                     Ny spiss

Det skumle her at jeg tror Massimo sticks with Salerno som speider/partner for nye spillere....der MÃ… Neil få mere å si for å få tak i spillere som sklir inn i modellen vår .

Hva med å snappe ett par av de vingene/angriperne som er med ned fra PL snart....Boyd fra Burnley har jeg sansen for, Ulloa fra Leicester...stor , sterk spiss...og ja...rett og slette hente Gradel!


Hva er det som gjør at flere tror at Neil Redfearn er god på spillerrekruttering?

Når i hans jobb de siste 5 årene har det vært hans oppgave å kartlegge transfertargets?

Han må gjerne få noe å si, men spiller rekruttering er ikke hovedtrenerens ansvarsområde.


1. Redfearn har det sportslige ansvaret, da må han få siste ord på hvem som skal inn.

2. Av Cellino/Salerno og Redfearn mistenker jeg at det er Redfearn som har mest kjennskap og erfaring med engelsk fotball.

Hvis det er slik at Cellino har det øverste sportslige ansvaret, vil han sparke seg selv hvis vi ikke rykker opp neste år? Var vel det han lovet, var det ikke?
We all LOVE LEEDS!

Gufrias

Sv: Summer Signings 2015...ønsker vs. realisme...
« Svar #32 på: Mars 20, 2015, 17:11:56 »
Keeper: Silvestri duger, men S. Taylor er på utgående kontrakt. Skal vi forlenge eller gå på backupjakt?

Høyreback: Berardi begynner å vise at han kan mer enn kung fu, men jeg er ennå ikke overbevist om at jeg vil ha ham som førstevalg. Byram er bedre som ving, Wootton er en nødløsning og man skal vel være bra optimist for å tro at Coyle tar steget i sommer. Så vi kan gjerne hente en god en. Gamboa ville vært en drøm, men realistisk sett må vi sikkert ned en hylle eller to.

Venstreback: Jeg har tillit til C. Taylor. Berardi er god nok til backup her også. Ingen vits i å hente flere.

Stopper: Det viktigste her må være å sikre oss Bamba. Resten får duge. Usikker på om det er noen vits i å signere Del Fabro.

Sentral midtbane: Kunne ønske meg en spiller som skikkelig EIDE midtbanen. Men det er viktigere å styrke andre posisjoner, så jeg vil heller at vi beholder og forbedrer de vi har.

Høyreving: Sats på Byram. Kunne trenge en backup.

Venstreving:  Pri 1 (nest etter å beholde våre beste). Hazard kunne kanskje være noe?  ;)
Eller skal vi være realistiske å gå for McClean i Wigan / Pringle fra Rotherham?

Angrep: Jeg liker 4-5-1, men da bør vi skaffe oss en spiss som passer i 4-5-1 OG scorer mål. Er det lov å håpe at Pavoletti blir ledig til sommeren?

Oppsummering:
1. Behold våre beste, og kjøp Bamba.
2. Ny venstreving, gjerne McClean.
3. Ny spiss, gjerne Pavoletti.
4. Ny høyreback, gjerne Gamboa (men det er mindre realistisk enn de andre).
5. Andrekeeper må vi ha.
6. Backup på vingene.

Jeg tror faktisk at punkt 1-3 bør holde til opprykkskamp.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Summer Signings 2015...ønsker vs. realisme...
« Svar #33 på: Mars 23, 2015, 12:00:07 »
Er slike spillere jeg mener vi kan få tak i :

Arsenal striker Chuba Akpom poised to join Norwich City on loan for the rest of the season.

Det er maaaange fra PL som er squad players , og som trenger spilletid....ikke feil og ta til seg 1-2 stk hvis
det er skikkelig kvalitet på de, i stedet for Serie B spillere på lån.