Skrevet av Emne: Spekulasjoner om fremtiden angående cellino og lignende, og spillere  (Lest 8567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Håper jeg kan si jeg har tatt grundig feil her. Men jeg har desverre meget dårlig magefølelse nå.
1) Ungutta blir linka bort. De selges i sommer sammen med alt som selges kan. Cellino skal finansiere Parma oppkjøp.
2) Salg av Leeds tar tid. Cellino selger unna det som selges kan for å finansiere kjøp av Parma.
3) Vi går inn i en ny sesong med LLP og GFH  som eiere. Dette fordi det er kun disse 2 som vil bruke penger på å kjøpe opp Leeds United.
4) Leeds har ikke penger til nye spillere. Vi rykker derfor ned til league one, etter sesongen 2015-2016, i det som optimistene påsto skulle være sesongen, hvor Leeds endelig tok steget opp til Premier League


Ikke vanskelig å male fanden på veggen, som Leeds supporter i disse tider

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Håper jeg kan si jeg har tatt grundig feil her. Men jeg har desverre meget dårlig magefølelse nå.
1) Ungutta blir linka bort. De selges i sommer sammen med alt som selges kan. Cellino skal finansiere Parma oppkjøp.
2) Salg av Leeds tar tid. Cellino selger unna det som selges kan for å finansiere kjøp av Parma.
3) Vi går inn i en ny sesong med LLP og GFH  som eiere. Dette fordi det er kun disse 2 som vil bruke penger på å kjøpe opp Leeds United.
4) Leeds har ikke penger til nye spillere. Vi rykker derfor ned til league one, etter sesongen 2015-2016, i det som optimistene påsto skulle være sesongen, hvor Leeds endelig tok steget opp til Premier League


Ikke vanskelig å male fanden på veggen, som Leeds supporter i disse tider



.....skrekk og gru......men, dessverre fremstår det som relativt realistisk og på grensen til sannsynlig.....!!  :'(
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Håper jeg kan si jeg har tatt grundig feil her. Men jeg har desverre meget dårlig magefølelse nå.
1) Ungutta blir linka bort. De selges i sommer sammen med alt som selges kan. Cellino skal finansiere Parma oppkjøp.
2) Salg av Leeds tar tid. Cellino selger unna det som selges kan for å finansiere kjøp av Parma.
3) Vi går inn i en ny sesong med LLP og GFH  som eiere. Dette fordi det er kun disse 2 som vil bruke penger på å kjøpe opp Leeds United.
4) Leeds har ikke penger til nye spillere. Vi rykker derfor ned til league one, etter sesongen 2015-2016, i det som optimistene påsto skulle være sesongen, hvor Leeds endelig tok steget opp til Premier League


Ikke vanskelig å male fanden på veggen, som Leeds supporter i disse tider


1) Dette er det jo bare du som påstår. Jeg synes det er fint at unggutta blir lagt merke til.
2) Cellino vil jo ikke selge. Klart det tar tid. Om det blir salg så er vi noen av de siste som får vite om det. det er jo bra.
3) 6 aktuelle kjøpere har meldt interesse for å samarbeide med Leedsfans LLP. Det er mange! Disse folkene avviste Red Bull, hvordan de kan det er jo morsomt i og med at Leedsfans LLP aldri får noen eierandel i klubben.
4) Cellino har vist at han kan investere. Like før Football League kom med suspensjonsvedtaket hadde han og GFH skrapt sammen £ 20 millioner til investeringer.....hadde du glemt det!






Men rykke ned kan vi alltids gjøre hvis en sånn mann som Cellino hele tiden skal bry seg med laguttak og vise frem sitt altfor store ego.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Det som er kommet frem.
8 mill for Byram
12 mill for Cook
Mowatt minimum 7 mill pund.
Dette er da 27 mill pund for disse tre spillerne. Og da vil garantert Cellino selge unna det som selges kan. Så antagelig så har han da solgt spillere for rundt 40 mill pund i sommer.
Så hvis han da selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han 60 mill pund å bruke på Parma.
Usannsynlig. Nope. Sannsynlig . Yepp >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

ziganda

Det som er kommet frem.
8 mill for Byram
12 mill for Cook
Mowatt minimum 7 mill pund.
Dette er da 27 mill pund for disse tre spillerne. Og da vil garantert Cellino selge unna det som selges kan. Så antagelig så har han da solgt spillere for rundt 40 mill pund i sommer.
Så hvis han da selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han 60 mill pund å bruke på Parma.
Usannsynlig. Nope. Sannsynlig . Yepp >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Hvem vil kjøpe klubben hvis alle de gode spillerne forsvinner? Høres ut som et tapssluk som ingen ved sine fulle fem vil klipe i.

sportcarl1

Det som er kommet frem.
8 mill for Byram
12 mill for Cook
Mowatt minimum 7 mill pund.
Dette er da 27 mill pund for disse tre spillerne. Og da vil garantert Cellino selge unna det som selges kan. Så antagelig så har han da solgt spillere for rundt 40 mill pund i sommer.
Så hvis han da selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han 60 mill pund å bruke på Parma.
Usannsynlig. Nope. Sannsynlig . Yepp >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
otroligt vad det spekuleras, varför skall han sälja då det försvårar promotionsmålet? man kan ju för visso säga att då får han pengar han kan stoppa i egen fick. men  den dag han säljer kluibben så lär han ju få mindre  om man säljer sina största tillgångar, ser det osannolikt att alla spelre skulle gå i sommar även om det skulle komma dessa förslagen som står ovan och vart de kommer vet inte jag? engelska tabloider?
 

Gufrias

Cellino eier ikke spillerne, og kan derfor ikke bare putte pengene i egen lomme. Han må ha en legitim rett til å ta dem ut.
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

Solgte han unna mye da han solgte Cagliari??!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Solgte han unna mye da han solgte Cagliari??!!

Nei, men tok med seg ubrukelige Adryan!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Det som er kommet frem.
8 mill for Byram
12 mill for Cook
Mowatt minimum 7 mill pund.
Dette er da 27 mill pund for disse tre spillerne. Og da vil garantert Cellino selge unna det som selges kan. Så antagelig så har han da solgt spillere for rundt 40 mill pund i sommer.
Så hvis han da selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han 60 mill pund å bruke på Parma.
Usannsynlig. Nope. Sannsynlig . Yepp >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Svært usannsynlig. Cellino er tjukk i hue men ikke tjukk.  :P
Jon R.

raggen

Solgte han unna mye da han solgte Cagliari??!!

Nei, men tok med seg ubrukelige Adryan!   ;)

jeg er en av de som hadde/har troa og hadde håpet han slo igjennom,men skjønner ikke de som er skeptiske til at cellino vil selge unna alt av spillere hvis han velger og selge seg ut... Leeds er jo ett produkt og med flere av de beste spillerene borte er jo produktet han vil selge dårligere.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Solgte han unna mye da han solgte Cagliari??!!

Nei, men tok med seg ubrukelige Adryan!   ;)

jeg er en av de som hadde/har troa og hadde håpet han slo igjennom,men skjønner ikke de som er skeptiske til at cellino vil selge unna alt av spillere hvis han velger og selge seg ut... Leeds er jo ett produkt og med flere av de beste spillerene borte er jo produktet han vil selge dårligere.

Enig.
Hvorfor denne frykten for at alle spillerne plutselig skal forsvinne?
Pga rykte i media om interesse fra PL? Det er jo bare natrulig siden vi har unge og talentfulle spillere i stallen. Men det er jo ikke det samme som at det kommer til å skje.

Og ikke kom med at det var dette som brukte å skje under Bates.
Bates er long gone!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
“It’s been one of those seasons where every day something different happens. Every week. I’ve never known anything like it in football.”


Morison uttaler dette etter kampen mot Charlton.......kaosklubben Leeds United.
Yeboahs vitne

Cherry

2 kamper igjen...hold ut!

Etter 2.Mai blar vi om , og starter med friskt mot.
Ut går alle de lånespillerne vi ikke kan bruke/har brukt.
Nye avtaler signeres med ungguta som har mindre enn 2 år igjen på de...og lar Redfearn ta 1.- ett år til m/valgfri assistent.

...også signerer vi 4-5 kvalitetsspillere , som gir oss muskler , kvalitet og stamina!

Enkelt.

Ganske langt fra det jeg tror skjer pt da.. ???
 

Blank_File

2 kamper igjen...hold ut!

Etter 2.Mai blar vi om , og starter med friskt mot.
Ut går alle de lånespillerne vi ikke kan bruke/har brukt.
Nye avtaler signeres med ungguta som har mindre enn 2 år igjen på de...og lar Redfearn ta 1.- ett år til m/valgfri assistent.

...også signerer vi 4-5 kvalitetsspillere , som gir oss muskler , kvalitet og stamina!

Enkelt.

Ganske langt fra det jeg tror skjer pt da.. ???

Som Morison indirekte sier: hva hjelper det når vi er råtnet på rot? Hvem i all verden ønsker å spille i en klubb som vi er blitt under Cellino? Ingenting spiller noen rolle under rådende forhold. Ikke en gang Karl Oskar Fjørtoft kunne sendt oss opp under gjeldende omstendigheter.

nord

Det går hurtigt begge veje - for 1 md siden var vi alle meget optimistiske og havde troen på oprykk i 2016. Spændende at vide hvad vi siger om 1 md  :( Der sker noget i denne klubben - det kan vi ihvertfald være enige om  ;D
 

lojosang

Det går hurtigt begge veje - for 1 md siden var vi alle meget optimistiske og havde troen på oprykk i 2016. Spændende at vide hvad vi siger om 1 md  :( Der sker noget i denne klubben - det kan vi ihvertfald være enige om  ;D
Det skjer i hvert fall noe, ja.  Det var vel det de sa i London under Blitzen også.
- Leif Olav

nord

 ;D
 

testo

Enda flere løgner?, eller hvor lurt er det i isåfall å fare med slike løgner/uttalelser om det ikke var noe i det?
Kunne tenkt meg å hørt han uttalte dette selv og ikke bare hans kommentarer fra tidsskrifter som man heller ikke kan stole på.



Leeds United supremo Massimo Cellino has told the club's fans to buckle up and enjoy a rollercoaster ride next season.

The Italian businessman is currently banned from running Leeds by the Football League, however his sanction ends next month and he is actively planning for next season with a spring in his step.

He has his eyes on adding at least four new players and believes that he is battling against the clock to take Leeds back to the Promised Land.

"I don’t have much time, I want to see the team in the Premier League", he told journalist Simon Austin.

"I have to change a lot of things, keep the best players and bring in four new ones, the right ones.

"I have to change a lot of things.

"The fans are going to enjoy next season so much, it will be a beautiful season, I promise to them", Cellino added.

http://www.insidefutbol.com/2015/04/20/massimo-cellino-leeds-fans-youll-love-next-season-i-promise/202952/


"keep the best players and bring in four new ones"? Tror han burde finne frem kuleramma si og telle opp på nytt!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Blank_File

Fine ord, som fremdeles ikke tar hånd om det virkelige problemet.

Gufrias

Det som slår meg, er hvor mye han sier "I have to..."

Som får meg til å tenke på ordtaket "There is no I in Team".
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Det som slår meg, er hvor mye han sier "I have to..."

Som får meg til å tenke på ordtaket "There is no I in Team".

Godt obeservert! 

Cellino er ikke og har aldri vært TeamPlayer....han er MANAGER med stor M.
Sjef.
Direktør.
Høvding.

Men HAN får ikke NOK opperksomhet, fikk i i hvertfall ikke det i perioden det gikk så bra....
og DET var ikke bra...kan hende noen glemte HVEM som var sjefen...

Mannen er full...av seg selv. 
Som Hjelmeset ville ha sagt . Han er isen i rubben`.... :o
 

AndyMathie

Her tar det av i negativ vissvass! Det er greit å være negativ, men husk nå at det ikke bare er kommet inn søppel. Vi har en langt bedre keeper en i fjor. Vi har mange flere unggutter som er på vei opp og fram. I tillegg har vi ikke den enorme økonomisk kaoset som var i klubben i fjor. Nei det er mange ting som er bedre med dagens Leeds enn for et år siden. Jeg ser at det har skjedd mye rart i klubben og jeg forstår lite av det som foregår, men det er da voldsomt til dommedagsprofetier som er inne her på forumet når vi vet det vi vet. Synes det er snodig og har troa på at Leeds er langt sterkere ved sesongstarten 2015 enn de var ved samme tid i 2014.

Sier bare keep calm and enjoy the ride ;)
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Her tar det av i negativ vissvass! Det er greit å være negativ, men husk nå at det ikke bare er kommet inn søppel. Vi har en langt bedre keeper en i fjor. Vi har mange flere unggutter som er på vei opp og fram. I tillegg har vi ikke den enorme økonomisk kaoset som var i klubben i fjor. Nei det er mange ting som er bedre med dagens Leeds enn for et år siden. Jeg ser at det har skjedd mye rart i klubben og jeg forstår lite av det som foregår, men det er da voldsomt til dommedagsprofetier som er inne her på forumet når vi vet det vi vet. Synes det er snodig og har troa på at Leeds er langt sterkere ved sesongstarten 2015 enn de var ved samme tid i 2014.

Sier bare keep calm and enjoy the ride ;)
Er faktisk enig med deg her! Jeg avventer med dommedagsprofetiene til den dagen Mowatt,Cook,Byram er solgt og vi har fått inn "rask" fra serie B. Vi får gi Massimo en sjanse til å vise at han styrker laget før neste sesong før vi kapper ballene av ham ;D

AndyMathie

Her tar det av i negativ vissvass! Det er greit å være negativ, men husk nå at det ikke bare er kommet inn søppel. Vi har en langt bedre keeper en i fjor. Vi har mange flere unggutter som er på vei opp og fram. I tillegg har vi ikke den enorme økonomisk kaoset som var i klubben i fjor. Nei det er mange ting som er bedre med dagens Leeds enn for et år siden. Jeg ser at det har skjedd mye rart i klubben og jeg forstår lite av det som foregår, men det er da voldsomt til dommedagsprofetier som er inne her på forumet når vi vet det vi vet. Synes det er snodig og har troa på at Leeds er langt sterkere ved sesongstarten 2015 enn de var ved samme tid i 2014.

Sier bare keep calm and enjoy the ride ;)
Er faktisk enig med deg her! Jeg avventer med dommedagsprofetiene til den dagen Mowatt,Cook,Byram er solgt og vi har fått inn "rask" fra serie B. Vi får gi Massimo en sjanse til å vise at han styrker laget før neste sesong før vi kapper ballene av ham ;D

Ja jeg har hatt noen måneder pause fra forumet grunnet flytting fra Oslo og hjem til Finnmark så har ikke vært inne på lenge, men det var voldsomt hvor normalt kloke mennesker helt har mistet hode fullstendig av ting ingen vet sikkert noe som helst. Folk og fe har blitt vanvittig negativ og det overrasker i grunn etter alt vi har vært i gjennom de siste årene under Bates og GHF!
We are Leeds and we are proud of it!

Blank_File

Det var bedre å ha forutsigbarhet i at de beste spillerne ble solgt enn å ha en mann som blir misunnelig på en trener som får kred fordi han gjør en god jobb. Vi får aldri en stabil klubb med dette nautet ved årene. Som andre her har sagt, hvorfor skal ungguttene og de gode spillerne bli i Leeds når de ser hva som foregår?