Skrevet av Emne: Sannheten  (Lest 11067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Sv: Sv: Sannheten
« Svar #30 på: April 23, 2015, 10:30:02 »
Jeg undres hva klubben (dvs Cellino) vil svare om Cook, Byram & all gjør felles front: "Vi forlenger under forutsetning av at Redders blir" (eller noe i den retning)...

Det har de jo anledning til   :)

Det har de anledning til, men kan ikke gjøre!

Tror de må gjøre dette som en stille protest, de signerer ikke ny kontrakt hvis ikke en rekke krav blir oppfylt.

Cook og Byram går "gratis" etter sesongen, kun peanuts blir betalt i kompensasjon. Dette er ikke noe fansen eller Cellino kan leve med.

Kanskje vi skal være glad for at noen av unggutta har korte kontrakter?

Det er jeg glad for på deres vegne så de kan gå samme vei som Fabian Delph og James Milner. Ikke råtne i vår klubb. Jeg tror de har nådd så langt som de kan nå i Leeds.

Det var harde ord!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sannheten
« Svar #31 på: April 23, 2015, 10:31:22 »
Jeg undres hva klubben (dvs Cellino) vil svare om Cook, Byram & all gjør felles front: "Vi forlenger under forutsetning av at Redders blir" (eller noe i den retning)...

Det har de jo anledning til   :)

Det har de anledning til, men kan ikke gjøre!

Tror de må gjøre dette som en stille protest, de signerer ikke ny kontrakt hvis ikke en rekke krav blir oppfylt.

Cook og Byram går "gratis" etter sesongen, kun peanuts blir betalt i kompensasjon. Dette er ikke noe fansen eller Cellino kan leve med.

Kanskje vi skal være glad for at noen av unggutta har korte kontrakter?

Det er jeg glad for på deres vegne så de kan gå samme vei som Fabian Delph og James Milner. Ikke råtne i vår klubb. Jeg tror de har nådd så langt som de kan nå i Leeds.

Det var harde ord!

Jamfør overskriften.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Sannheten
« Svar #33 på: April 23, 2015, 18:48:59 »
Lorimer:

http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-it-s-depressing-to-see-club-ridiculed-repeatedly-lorimer-1-7223837?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Den hele og fulle sannheten vil vi vel aldri få, men når selv Lorimer er til de grader negativ og desillusjonert, sier det mye om stå i klubben for tiden.  :-[

Noe må skje.....
Jon R.

Leedsfan

Sv: Sannheten
« Svar #34 på: April 24, 2015, 19:40:48 »
Leste den artikkelen og synes Lorimer tar opp viktige elementer! Han virker oppriktig også!

Det blir en spennende sommer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Sannheten
« Svar #35 på: April 24, 2015, 20:21:24 »
Leste den artikkelen og synes Lorimer tar opp viktige elementer! Han virker oppriktig også!

Det blir en spennende sommer!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig, faktisk en utrolig viktig tid fremover hvis Cellino holder ord om at neste/ kommende sesong skal være vår opprykkssesong!
Signe opp unggutta videre, og skaffe kvalitet på banen og linja!