Skrevet av Emne: Ut med Cellino!  (Lest 4542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Egil

Ut med Cellino!
« på: April 21, 2015, 14:12:04 »
Det som nå skjer med Leeds United er om mulig enda verre enn da Bates var sjef.

http://www.tv2.no/2015/04/20/sport/6824350

Denne korrupte italieneren har ingenting i engelsk fotball og gjøre.

Vi blir gjort til latter (nok en gang) - kjenner at naiviteten er i ferd med å innhente meg. Det er bare trist og utrolig frustrerende. La oss håpe at det er noe i ryktene om red Bull eller noen andre med penger. Absolutt ALT er bedre enn Cellino!!!
 

B_Ød

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #1 på: April 21, 2015, 14:37:01 »
lett og bli forbannet når man leser dette ja....
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ut med Cellino!
« Svar #2 på: April 21, 2015, 15:08:14 »
"Hockaday hadde bare vært manager i Forest Green. Men han imponerte Cellino med sine taktiske ferdigheter med salt- og pepper-bøssene under en middag og fikk dermed jobben."



.....akurat, ikke rart Hock fikk jobben. Salt- og pepperbøssetaktikk er jo noe man må ha inne som manager, litt som Per Mathias Høgmo også egentlig.....tror han benyttet denne taktikken i planleggingen av kampen mot Kroatia....... :-\
Yeboahs vitne

baste

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #3 på: April 21, 2015, 17:38:35 »
tar ikke denne artikkelen veldig alvorlig. Nok dårlig håndverk av en journalist
Ærlig talt.... ikke ta alt som står i avisene førr god fisk.

We are Leeds. En gang, vil vi være tilbake i det gode selskap. Men æ e og døktig lei dårlig lederskap i klubben vår

gulle

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #4 på: April 21, 2015, 17:45:11 »
Melder meg på denne.
Det må et mirakel av en pengeinnsprøyting til klubben , og en personlighetsforvandling av en annen verden til for cellino i løpet av sommeren hvis jeg skal skifte mening.
Han var litt artig og frisk, i starten etter grå Bates og gfh perioder, men nå er utviklingen bare amatørmessig og trist.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Jon R

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #5 på: April 21, 2015, 17:47:48 »
tar ikke denne artikkelen veldig alvorlig. Nok dårlig håndverk av en journalist
Ærlig talt.... ikke ta alt som står i avisene førr god fisk.

We are Leeds. En gang, vil vi være tilbake i det gode selskap. Men æ e og døktig lei dårlig lederskap i klubben vår

Kan ikke si meg enig i at dette er dårlig håndverk, baste.  Så vidt jeg kan se er det meste i denne artikkelen hentet fra bekreftede relativt sikre kilder, artikler og intervjuer som er linket og kommentert på forumet tidligere. Synes dette var en grei oppsummering av alt kaoset og de dårlige beslutninger som er tatt etter at Cellino tok over. Eneste feilen er at listen burde vært lengre, mye lengre...
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #6 på: April 21, 2015, 18:18:06 »
Herregud, forstår ikke at noen gidder å hisse seg opp over en tv2 reportasje ;) TV2 er jo et kroneksempel på en manufisert mediekanal som forskjellsbehandler foppallklubber. Hvem tar denne kanalen seriøst egentlig? er det noen som tar foppallreportasjene til Morten Pedersen og Tom Stalsberg i Dagbladet seriøst? De er jo like objektive som Jagland i EU spørsmål....nei, Cellino er en tulling og kjeltring, men jeg kan ikke se at det han holder på med er noe verre enn Bates. De juger bra begge to, de er begge eksentriske, gjerrige,økonomiske kjeltringer, og de vil ha klubben til PL på sparebluss slik at de kan tjene mer penger på klubben. Bates sparket managere,Cellino gjør det samme....det eneste som er annerledes med Cellino er at han foreløpig ikke har kalt supportere for morons og at han sannsynligvis har brukt en del av sine egne penger på klubben. Dere må huske på at TV2 og Dagbladet gidder ikke å skrive om Leeds United med mindre det er noe negativt,latterlig, eller flatterende som kan skrives om...og der har de jo hatt massevis å velge blant de siste 10 årene >:(  En ny eier? ja takk, men er redd at italieneren synes det er gøy å leke foppalleier , og da må jo budet bli latterlig for at han skal selge...

AndyMathie

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #7 på: April 21, 2015, 18:24:14 »
Herregud, forstår ikke at noen gidder å hisse seg opp over en tv2 reportasje ;) TV2 er jo et kroneksempel på en manufisert mediekanal som forskjellsbehandler foppallklubber. Hvem tar denne kanalen seriøst egentlig? er det noen som tar foppallreportasjene til Morten Pedersen og Tom Stalsberg i Dagbladet seriøst? De er jo like objektive som Jagland i EU spørsmål....nei, Cellino er en tulling og kjeltring, men jeg kan ikke se at det han holder på med er noe verre enn Bates. De juger bra begge to, de er begge eksentriske, gjerrige,økonomiske kjeltringer, og de vil ha klubben til PL på sparebluss slik at de kan tjene mer penger på klubben. Bates sparket managere,Cellino gjør det samme....det eneste som er annerledes med Cellino er at han foreløpig ikke har kalt supportere for morons og at han sannsynligvis har brukt en del av sine egne penger på klubben. Dere må huske på at TV2 og Dagbladet gidder ikke å skrive om Leeds United med mindre det er noe negativt,latterlig, eller flatterende som kan skrives om...og der har de jo hatt massevis å velge blant de siste 10 årene >:(  En ny eier? ja takk, men er redd at italieneren synes det er gøy å leke foppalleier , og da må jo budet bli latterlig for at han skal selge...


Meget kloke ord Yeboah. Minner mer om Jon R sine ord, men ser jo ut som han også har mistet hodet i all negativitet som media skriver om klubben. Når jeg leser at media skriver mye negativ om en person(Cellino) så kan det godt væree at det er nøyaktig det motsatte av det media vil at vi skal tenke. Media er noen svin og jeg har selv fått erfare hvordan jeg ble behandlet den dagen jeg strødde mine perler for disse svinene(media).
We are Leeds and we are proud of it!

Blank_File

Sv:
« Svar #8 på: April 21, 2015, 19:05:25 »
Bates sparket trenere når de gjorde en, etter planen, dårlig jobb. Ikke når jobben var god, men han ikke ville dele æren. Vi var en død klubb under Bates, men nå er vi bare død vits. Vi har en segmentert spillergruppe og en mann som har tjent klubben som få før han i trenersetet som ser ut til å bli støtet ut av klubben. Jeg fatter ikke hvordan Cellino finner noen i England som vil jobbe under han etter denne våren.

Josch

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #9 på: April 21, 2015, 20:30:45 »
Ja, det har skjedd mye merkelig i denne sesongen. Men: det er bare fem kamper siden alt så meget bra ut! Da var det ingen som kjeftet på Cellino.

-Så fikk Thompson  sparken
-Salerno forsvant
-Cook ble skadet
-Leeds tapte fem kamper
-seks spillere "skadet"

Min mistanke er at disse seks likevel er på vei bort, og derfor ikke må bli mer skadet før salg.
Synd om vi mister Silvestri, med de andre er ikke gode nok for opprykk!!
Hva med  Redfearn? Kan Cellino ha startet et spill der han fryser Redfearn ut og gjør forholdene umulige for ham, som medfører dårlige resultater på banen?  Lettere å sparke  Redfearn rett etter dårlige resulteter?  Litt av det samme som med  McDermott?

Har Cellino noen andre i kikkerten?
Det virker som det blitt en "engelsk"  og en "italiensk"  fløy  i Leeds nå.

Cellino er uberegnelig. Det er ikke rart at trenere blir usikre og dette smitter over på spillere/res når slikt skjer. :( :o

Torpe-do

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #10 på: April 21, 2015, 20:45:24 »
Jeg kjenner apatien biter i meg om dagen. Nok en gang så det ut som om vi hadde noe godt på gang, men utenomsportslige omstendigheter ser ut til å spolere det hele.

Thompson / Redfearn + et strålende akademikull kunne blitt tiårets engasjementoppsving. For første gang på flere år var det nærmere et problem å velge hvilket nummer og navn som skulle på årets drakt. Nå er jeg overrasket dersom de alternativene er i klubben etter neste vindu..

Promotion 2010

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #11 på: April 21, 2015, 22:29:02 »
tar ikke denne artikkelen veldig alvorlig. Nok dårlig håndverk av en journalist
Ærlig talt.... ikke ta alt som står i avisene førr god fisk.

We are Leeds. En gang, vil vi være tilbake i det gode selskap. Men æ e og døktig lei dårlig lederskap i klubben vår

Kan ikke si meg enig i at dette er dårlig håndverk, baste.  Så vidt jeg kan se er det meste i denne artikkelen hentet fra bekreftede relativt sikre kilder, artikler og intervjuer som er linket og kommentert på forumet tidligere. Synes dette var en grei oppsummering av alt kaoset og de dårlige beslutninger som er tatt etter at Cellino tok over. Eneste feilen er at listen burde vært lengre, mye lengre...


Underlig forsvar av samfunnsfiende nummer EN!

Pressen er kun opptatt av salgstall og usannheter selger bedre enn sannheter dessverre!

Adam Pope og Phil Hay var ivrige twittrere av storyen om de 6 streikende. Klubben har tilbakevist dette gang på gang. 

Lite undersøkende journalistikk knyttet til dette.


Samme gjelder også for norske medier. De velger det som selger best. Leeds selger! Vi fansen leser det. Alle andre leser slikt stoff fordi det er godt å sparke noen som ligger nede.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #12 på: April 22, 2015, 01:38:00 »
tar ikke denne artikkelen veldig alvorlig. Nok dårlig håndverk av en journalist
Ærlig talt.... ikke ta alt som står i avisene førr god fisk.

We are Leeds. En gang, vil vi være tilbake i det gode selskap. Men æ e og døktig lei dårlig lederskap i klubben vår

Kan ikke si meg enig i at dette er dårlig håndverk, baste.  Så vidt jeg kan se er det meste i denne artikkelen hentet fra bekreftede relativt sikre kilder, artikler og intervjuer som er linket og kommentert på forumet tidligere. Synes dette var en grei oppsummering av alt kaoset og de dårlige beslutninger som er tatt etter at Cellino tok over. Eneste feilen er at listen burde vært lengre, mye lengre...


Underlig forsvar av samfunnsfiende nummer EN!

Pressen er kun opptatt av salgstall og usannheter selger bedre enn sannheter dessverre!

Adam Pope og Phil Hay var ivrige twittrere av storyen om de 6 streikende. Klubben har tilbakevist dette gang på gang.  

Lite undersøkende journalistikk knyttet til dette.


Samme gjelder også for norske medier. De velger det som selger best. Leeds selger! Vi fansen leser det. Alle andre leser slikt stoff fordi det er godt å sparke noen som ligger nede.
En ting er å ikke like det som står. Noe annet er å avfeie negative episoder som usannheter fordi man ikke liker det det som blir publisert.  Uansett synes jeg dette er en relativt balansert oppsummering av en episoder som har skjedd i en av tidenes flaueste og mest kaotiske sesonger under min tid som Leeds supporter. Når det gjelder den påståtte "streiken" kan jeg ikke se at journalisten gjør annet enn å referere til hva andre har sagt og skrevet. Han balanserer det endog med ittalelser fra Refearn som sier at dette er profesjonelle spillere som han stoler på gjør profesjonelle avgjørelser, og tweet fra Ante som benekter at dette er en aksjon fra spillerne.
Negativ omtale av klubben vår er aldri hyggelig, men å heller det enn å bli ignorert når det skjer ting som antagelig fortjener medias oppmerksomhet.
« Siste redigering: April 22, 2015, 01:41:37 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Sv: Ut med Cellino!
« Svar #13 på: April 22, 2015, 01:45:08 »
Herregud, forstår ikke at noen gidder å hisse seg opp over en tv2 reportasje ;) TV2 er jo et kroneksempel på en manufisert mediekanal som forskjellsbehandler foppallklubber. Hvem tar denne kanalen seriøst egentlig? er det noen som tar foppallreportasjene til Morten Pedersen og Tom Stalsberg i Dagbladet seriøst? De er jo like objektive som Jagland i EU spørsmål....nei, Cellino er en tulling og kjeltring, men jeg kan ikke se at det han holder på med er noe verre enn Bates. De juger bra begge to, de er begge eksentriske, gjerrige,økonomiske kjeltringer, og de vil ha klubben til PL på sparebluss slik at de kan tjene mer penger på klubben. Bates sparket managere,Cellino gjør det samme....det eneste som er annerledes med Cellino er at han foreløpig ikke har kalt supportere for morons og at han sannsynligvis har brukt en del av sine egne penger på klubben. Dere må huske på at TV2 og Dagbladet gidder ikke å skrive om Leeds United med mindre det er noe negativt,latterlig, eller flatterende som kan skrives om...og der har de jo hatt massevis å velge blant de siste 10 årene >:(  En ny eier? ja takk, men er redd at italieneren synes det er gøy å leke foppalleier , og da må jo budet bli latterlig for at han skal selge...


Meget kloke ord Yeboah. Minner mer om Jon R sine ord, men ser jo ut som han også har mistet hodet i all negativitet som media skriver om klubben. Når jeg leser at media skriver mye negativ om en person(Cellino) så kan det godt væree at det er nøyaktig det motsatte av det media vil at vi skal tenke. Media er noen svin og jeg har selv fått erfare hvordan jeg ble behandlet den dagen jeg strødde mine perler for disse svinene(media).
Veldig mye av det negative som skrives om Cellino er basert på direkte sitater fra intervjuer mannen har gitt, eller godt dokumenterte hendelser. Ã… blande ditt eget privatliv inn i dette bare tåkelegger debatten, Anders!
Jon R.