Skrevet av Emne: Transfer embargo  (Lest 8450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Transfer embargo
« på: April 23, 2015, 09:08:39 »
Som betød kort og godt, at Leeds ikke kunne signe noen spillere i Januar. Men når jeg leser dette intervjuet med Stuart Pearce. Ja da ser det ut som om Leeds ikke kan signe noen spillere til sommeren heller. Trodde kun dette gjaldt januar jeg. Og da sliter vi big time.
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/23/stuart-pearce-why-forest-and-leeds-will-struggle-for-promotion-n/?

Annesj

Sv: Transfer embargo
« Svar #1 på: April 23, 2015, 09:45:32 »
Det er isåfall forferdelige nyheter!! Da lyser det L1 lang vei dersom Redders går eller cook m.fl. forsvinner.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Sv: Transfer embargo
« Svar #2 på: April 23, 2015, 10:15:02 »
Litt vagt da, men urovekkende.

Trulsaren

Sv: Transfer embargo
« Svar #3 på: April 23, 2015, 12:38:52 »
Reglene er vel (ikke skyt meg om jeg tar feil) at klubben kan signere spillere, men ikke betale overganssum (mener og ha lest at sign-on-fee ikke inngår som overgangssum). Lån og kontraktløsespillere er fortsatt lov, så lenge man har tilgjengelige middler i lønnsbudsjettet. Skulle i tilegg vi selge spillere og få inn noen grunker der, så kan disse brukes for å hente erstattere.

Så i bunn og grunn blir vi vel ikke nevneverdig påvirket da vi hverken bruker inntjente transfermiddler på nye spillere eller signerer spillere med overgangssum...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Annesj

Sv: Transfer embargo
« Svar #4 på: April 23, 2015, 13:15:53 »
Med vår historisk sett begredelige uttelling og evner til å finne gems når det kommer til gratisspillere og evt lån. Så ser ihvertfall jeg MEGET mørkt på ses 15/16 dersom våre fremadstormende unge spillere som Cook, Byram og Taylor m.fler forsvinner. Sånn jeg ser det vil det være kriiise!!!! I tillegg er ingen av våre evt gjenværende spillere på kontrakter er goe nok til å holde oss i ligaen. Om dette skulle skje. Klarer vi hente erstattere med like godt eller høyere nivå enn disse på lån eller gratis. I think NOT!  :-[
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Erik M

Sv: Transfer embargo
« Svar #5 på: April 23, 2015, 14:52:19 »
Transfer er vel ganske uinteressant så lenge klubben er i komplett kaos.  Kvalitetsspillere inn kommer ikke til å lykkes.  Tilgjengelige spillere og aktuelle managere/coacher interesserer meg overhode ikke.  Med Cellino går denne klubben nedenom.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Transfer embargo
« Svar #6 på: April 23, 2015, 16:39:10 »
Transfer er vel ganske uinteressant så lenge klubben er i komplett kaos.  Kvalitetsspillere inn kommer ikke til å lykkes.  Tilgjengelige spillere og aktuelle managere/coacher interesserer meg overhode ikke.  Med Cellino går denne klubben nedenom.

Tja. Dette ha endel å si på ungutta som da vurderer om de skal signe ny kontrakt da. Hvis jeg hadde vært ungguta. Ja da hadde jeg sett etter fremtiden et annet sted

Kontakinte

Sv: Transfer embargo
« Svar #7 på: April 23, 2015, 17:43:34 »
Transfer er vel ganske uinteressant så lenge klubben er i komplett kaos.  Kvalitetsspillere inn kommer ikke til å lykkes.  Tilgjengelige spillere og aktuelle managere/coacher interesserer meg overhode ikke.  Med Cellino går denne klubben nedenom.

Tja. Dette ha endel å si på ungutta som da vurderer om de skal signe ny kontrakt da. Hvis jeg hadde vært ungguta. Ja da hadde jeg sett etter fremtiden et annet sted
En såkalt No Brainer!

Gufrias

Sv: Transfer embargo
« Svar #8 på: April 23, 2015, 17:59:43 »
Tror embargoet gjelder bare ut denne sesongen:

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21137.0.html

Edit: I følge FL's kunngjøring ser det ut som opphevelse av embargoet avhenger av at klubben klarer å operere innenfor FFP-reglene i 2014-2015.

http://www.football-league.co.uk/news/article/2014/championship-financial-fair-play-season-201314-submissions-2144136.aspx

« Siste redigering: April 23, 2015, 18:06:33 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Transfer embargo
« Svar #9 på: April 23, 2015, 18:42:07 »
Setter ihvertfall en stopper for innkjøp av benkeslitere og sikrer at talentene  får prøve seg.

Promotion 2010

Sv: Transfer embargo
« Svar #10 på: April 23, 2015, 21:00:47 »
Snakk om storm i et vannglass og "fakta" fra svært perifere folk.

Leeds United blir ikke rammet av embargoet sommeren 2015!  

Grunnen til det er bl.a. at det ikke ble investert store summer i spillerkjøp i januar. Litt økonomisk logikk går det vel an å ha?  

 :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Transfer embargo
« Svar #11 på: April 23, 2015, 23:15:10 »
Snakk om storm i et vannglass og "fakta" fra svært perifere folk.

Leeds United blir ikke rammet av embargoet sommeren 2015!  

Grunnen til det er bl.a. at det ikke ble investert store summer i spillerkjøp i januar. Litt økonomisk logikk går det vel an å ha?  

 :P


Kanskje det hadde vært like greit å hatt det. Nye spillere.. Vi må da ha skremt bort alt og alle som kan et ord engelsk! Sier det igjen, spiller ingen rolle hvem som kommer inn eller blir... Kaoset i administrasjonen må ta slutt før vi kan snakke om det sportslige! Skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig for en klubbeier å skjønne, fatter det ikke!

Er i ferd med å bli kun fan at idretten fotball, følge kun enkelt spillere. Da vet jeg faktisk ikke om jeg vil ha Byram, Cook, Phillips, Mowatt osv i Leeds.. Skal dem bli fotballspillere så må dem bort. Kan ikke klandre dem!


B_Ød

Sv: Transfer embargo
« Svar #12 på: April 24, 2015, 08:51:30 »
Kaoset i administrasjonen må ta slutt før vi kan snakke om det sportslige! Skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig for en klubbeier å skjønne, fatter det ikke!

I min verden...meget kloke ord!!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Transfer embargo
« Svar #13 på: April 24, 2015, 08:54:37 »
Kaoset i administrasjonen må ta slutt før vi kan snakke om det sportslige! Skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig for en klubbeier å skjønne, fatter det ikke!

I min verden...meget kloke ord!!

I en Italieners verden. Ja da er ikke dette kaos

B_Ød

Sv: Transfer embargo
« Svar #14 på: April 24, 2015, 08:56:56 »
Kaoset i administrasjonen må ta slutt før vi kan snakke om det sportslige! Skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig for en klubbeier å skjønne, fatter det ikke!

I min verden...meget kloke ord!!

I en Italieners verden. Ja da er ikke dette kaos

vel, så må alt italiensk bort...
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Transfer embargo
« Svar #16 på: Mai 12, 2015, 19:01:20 »
Først Cook, så Pearson også ikke lenger transfer embargo.

3 gode nyheter på to dager. Ting ser med ett mye lysere ut  :)
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Transfer embargo
« Svar #17 på: Mai 12, 2015, 20:18:18 »
@LUFC: We can confirm that the FFP transfer embargo has been lifted and the club is free to deal in the summer window without restriction. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Transfer embargo
« Svar #18 på: Mai 12, 2015, 21:39:48 »
Ser ut som om ting faller på plass før en ny sesong, nå gjelder det bare å få avklart trener forholdet i klubben . Har en sånn bob, bob følelse ang Redfearn som trener i klubben . Får vi inn noen nye spillere også som kan heve laget , kan dette bli moro! Men dette håper jeg på hver eneste sesong når det gjelder Leeds !  MOT !

AndyMathie

Sv: Transfer embargo
« Svar #19 på: Mai 13, 2015, 10:30:13 »
Da var transfer embargo endelig borte og vi kan løfte blikket å se på hvem skal inn for at Leeds United spiller i Premier League når neste sesong sparkes igang?!

1. Vinger, vinger og atter vinger. Synes vi har manglet det siden Snodgrass. Her må vi hente kvalitet. Jeg ønsker meg Cerci, men han kan jo bli for dyr. Virket spennende han belgiske vingen som var linket for noen dager siden.

2. Stopper som er bedre enn Bamba for jeg tror ikke vi signerer Bamba. Han er både for dårlig og har enda slengt med leppa i media. Bellusci holder mål så vi trenger kun 1 stopper. Jeg ønsker Mills fra Bolton!

3. Sist, men ikke minst trenger vi en klasse klassespiss. Dette er alfa og omega for at vi skal rykke opp. Riktignok er Antenucci  en bra spiss, men vi trenger enda bedre for å være sikret opprykk. Jeg tror jeg ville gått for Frazier Campbell, men kan hende det hadde vært lurt å hentet Sanogo på lån. Tror han plutselig kan begynne å bange inn goaler.

Om vi henter 2 vinger, 1 spiss og en stopper som alle er forsterkninger så tror jeg opprykket er i boks. Dette er kun 4 spillere, men mener vi har alt annet. Både backer og sentrale midtbanespillere så det holder i massevis.

Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Transfer embargo
« Svar #20 på: Mai 13, 2015, 10:32:32 »
Da var transfer embargo endelig borte og vi kan løfte blikket å se på hvem skal inn for at Leeds United spiller i Premier League når neste sesong sparkes igang?!

1. Vinger, vinger og atter vinger. Synes vi har manglet det siden Snodgrass. Her må vi hente kvalitet. Jeg ønsker meg Cerci, men han kan jo bli for dyr. Virket spennende han belgiske vingen som var linket for noen dager siden.

2. Stopper som er bedre enn Bamba for jeg tror ikke vi signerer Bamba. Han er både for dårlig og har enda slengt med leppa i media. Bellusci holder mål så vi trenger kun 1 stopper. Jeg ønsker Mills fra Bolton!

3. Sist, men ikke minst trenger vi en klasse klassespiss. Dette er alfa og omega for at vi skal rykke opp. Riktignok er Antenucci  en bra spiss, men vi trenger enda bedre for å være sikret opprykk. Jeg tror jeg ville gått for Frazier Campbell, men kan hende det hadde vært lurt å hentet Sanogo på lån. Tror han plutselig kan begynne å bange inn goaler.

Om vi henter 2 vinger, 1 spiss og en stopper som alle er forsterkninger så tror jeg opprykket er i boks. Dette er kun 4 spillere, men mener vi har alt annet. Både backer og sentrale midtbanespillere så det holder i massevis.

Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!

Sikret et opprykk hadde vi neppe vært selvom vi hadde kjøpt Messi mener nå jeg. Men fullstendig enig ellers med din oppsummering av hva vi trenger  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Transfer embargo
« Svar #21 på: Mai 13, 2015, 10:47:48 »
Sanogo, Gradel, ving og stopper hadde vært fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: Transfer embargo
« Svar #22 på: Mai 13, 2015, 10:54:29 »

Da var transfer embargo endelig borte og vi kan løfte blikket å se på hvem skal inn for at Leeds United spiller i Premier League når neste sesong sparkes igang?!

1. Vinger, vinger og atter vinger. Synes vi har manglet det siden Snodgrass. Her må vi hente kvalitet. Jeg ønsker meg Cerci, men han kan jo bli for dyr. Virket spennende han belgiske vingen som var linket for noen dager siden.

2. Stopper som er bedre enn Bamba for jeg tror ikke vi signerer Bamba. Han er både for dårlig og har enda slengt med leppa i media. Bellusci holder mål så vi trenger kun 1 stopper. Jeg ønsker Mills fra Bolton!

3. Sist, men ikke minst trenger vi en klasse klassespiss. Dette er alfa og omega for at vi skal rykke opp. Riktignok er Antenucci  en bra spiss, men vi trenger enda bedre for å være sikret opprykk. Jeg tror jeg ville gått for Frazier Campbell, men kan hende det hadde vært lurt å hentet Sanogo på lån. Tror han plutselig kan begynne å bange inn goaler.

Om vi henter 2 vinger, 1 spiss og en stopper som alle er forsterkninger så tror jeg opprykket er i boks. Dette er kun 4 spillere, men mener vi har alt annet. Både backer og sentrale midtbanespillere så det holder i massevis.

Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!

Helt enig i det du skriver. Vi trenger ikke mange spillere. 2-4 holder i denne omgang, men de må STYRKE laget i de posisjonene du nevner. Jeg mener kan realistisk sikte på opprykk 2017; før den tid er det fire transfervindu. Vi har tid til å signere de riktige spillerne hvis ledelsen gjør en grundig jobb.

B_Ød

Sv: Transfer embargo
« Svar #23 på: Mai 13, 2015, 10:55:07 »
Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!

Ro i rekkene...inntil det skjer kommer vi ingen vei uansett innkjøp og manager-bytter...
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Transfer embargo
« Svar #24 på: Mai 13, 2015, 11:12:14 »
Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!

Ro i rekkene...inntil det skjer kommer vi ingen vei uansett innkjøp og manager-bytter...
minst en förstärkning i varje lagdel förutom målvaktssidan, plus att alla våra 4 lovande ungdommar stannar
 

AndyMathie

Sv: Transfer embargo
« Svar #25 på: Mai 13, 2015, 12:36:04 »
Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!

Ro i rekkene...inntil det skjer kommer vi ingen vei uansett innkjøp og manager-bytter...
minst en förstärkning i varje lagdel förutom målvaktssidan, plus att alla våra 4 lovande ungdommar stannar

De blir Carl, men bare denne sesongen. Derfor er det viktig at vi lykkes i år og ikke venter til 2017 med opprykket. For da er det for seint. Vi klarer ikke å rykke opp fra denne ligaen uten Mowatt og Cook inne på laget og de blir kun denne sesongen som kommer. Om vi ikke har klart det nå så klarer vi ikke det på mange år igjen. Det er nå vi har mulighet. Viktig å satse for fult nå og ikke vente flere vinduer. Dette er vinduet som gjelder!!! MOT!
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Transfer embargo
« Svar #26 på: Mai 13, 2015, 14:43:18 »
Folk med fart. To vinger, en midtstopper, en midtbanesjef og en spiss som scorer mål.

Send hjem alle kjederøykende støttepasningsspillerne som kom i fjor.
Behold Silvestri og Berardi pluss eventuelt de av de unge som ikke fikk spilt noe særlig, hvis de ikke er i kategorien kjederøykende støttepasningsspillere.
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: Transfer embargo
« Svar #27 på: Mai 13, 2015, 15:00:33 »
Da var transfer embargo endelig borte og vi kan løfte blikket å se på hvem skal inn for at Leeds United spiller i Premier League når neste sesong sparkes igang?!

1. Vinger, vinger og atter vinger. Synes vi har manglet det siden Snodgrass. Her må vi hente kvalitet. Jeg ønsker meg Cerci, men han kan jo bli for dyr. Virket spennende han belgiske vingen som var linket for noen dager siden.

2. Stopper som er bedre enn Bamba for jeg tror ikke vi signerer Bamba. Han er både for dårlig og har enda slengt med leppa i media. Bellusci holder mål så vi trenger kun 1 stopper. Jeg ønsker Mills fra Bolton!

3. Sist, men ikke minst trenger vi en klasse klassespiss. Dette er alfa og omega for at vi skal rykke opp. Riktignok er Antenucci  en bra spiss, men vi trenger enda bedre for å være sikret opprykk. Jeg tror jeg ville gått for Frazier Campbell, men kan hende det hadde vært lurt å hentet Sanogo på lån. Tror han plutselig kan begynne å bange inn goaler.

Om vi henter 2 vinger, 1 spiss og en stopper som alle er forsterkninger så tror jeg opprykket er i boks. Dette er kun 4 spillere, men mener vi har alt annet. Både backer og sentrale midtbanespillere så det holder i massevis.

Hva tror dere vi trenger for å komme oss opp?!
Sprøyt. Løs kanon som burde fjernes langt unna klubben vår.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Transfer embargo
« Svar #28 på: Mai 13, 2015, 17:33:00 »
Folk med fart. To vinger, en midtstopper, en midtbanesjef og en spiss som scorer mål.

Send hjem alle kjederøykende støttepasningsspillerne som kom i fjor.
Behold Silvestri og Berardi pluss eventuelt de av de unge som ikke fikk spilt noe særlig, hvis de ikke er i kategorien kjederøykende støttepasningsspillere.

Slutter meg til dine vurderinger. Prioritert i den rekkefølgen du skisserer. Tror jeg vil beholde Bellusci også, hvis vi ikke kan finne noen som er bedre da.

AndyMathie

Sv: Sv: Sv: Transfer embargo
« Svar #29 på: Mai 13, 2015, 17:39:16 »
Folk med fart. To vinger, en midtstopper, en midtbanesjef og en spiss som scorer mål.

Send hjem alle kjederøykende støttepasningsspillerne som kom i fjor.
Behold Silvestri og Berardi pluss eventuelt de av de unge som ikke fikk spilt noe særlig, hvis de ikke er i kategorien kjederøykende støttepasningsspillere.

Slutter meg til dine vurderinger. Prioritert i den rekkefølgen du skisserer. Tror jeg vil beholde Bellusci også, hvis vi ikke kan finne noen som er bedre da.


Bellusci er etter mitt syn vår beste midtstopper, men vi trenger en sjef ved siden av han. Da blir det bra. Føler at vi har veldig mange gode sentrale midtbanespillere som kan ta flere steg bli sjefen som Lojosang etterlyser. I tillegg er vi alle enige om at vi trenger vinger. Som sagt 4 klassespillere inn og opprykket er i boks.
We are Leeds and we are proud of it!