Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1080 på: November 04, 2015, 23:01:52 »
Hvor blir det av Bridcutt, han skulle vel være klar i dag?
Håper ikke d blir full stopp på spillere inn nå, pga at eieren vår jo blir/ er suspendert...,

Nå hadde vi virkelig trengt Pearson igjen! :o
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1081 på: November 05, 2015, 21:04:47 »
Allardyce says the Liam Bridcutt loan deal to @LUFC is "confused - a bit like Leeds."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1082 på: November 05, 2015, 21:07:19 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Evans is in talks with one other potential loan signing too. Began speaking to the player last night #lufclive

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1083 på: November 08, 2015, 19:02:14 »
@PhilHayYEP: Liam Bridcutt - wants to join #lufc and Steve Evans still hopeful of bringing him in on loan from Sunderland this week.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1084 på: November 09, 2015, 14:09:17 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-cardiff-and-reading-join-whites-in-bridcutt-battle-1-7560921#axzz3qtmE29lB

Mye spennende her.

Bridcutt aktuell for Leeds, Reading, og Cardiff.
Lindegaard linket inn.
Crouch-rykte avvist

Lafferty og Grabban linket fra Norwich. Synes Grabban er spennende.
 

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1085 på: November 09, 2015, 17:53:02 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1086 på: November 09, 2015, 18:50:48 »
Michu frigitt i Swansea. Kunne prøvdt et prøvespill hvertfall.
Pontus ❤

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1087 på: November 09, 2015, 19:01:20 »
Michu frigitt i Swansea. Kunne prøvdt et prøvespill hvertfall.

På lån i Napoli, må ha blitt skadet en lang periode.
Tror vi sikter litt høyt da, og stoltheten til en spanjol ved å " gå ned" en divisjon.... Og lønn seff'
 

nicolainilsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1088 på: November 09, 2015, 21:06:15 »
Michu er visst klar for en spansk 3 divisjon klubb sies det for å komme i gang igjen. Ville heller valgt Leeds om jeg var han, men vet ikke hvor bra nivået er lenger for å være helt ærlig!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1089 på: November 10, 2015, 09:48:44 »
Michu er visst klar for en spansk 3 divisjon klubb sies det for å komme i gang igjen. Ville heller valgt Leeds om jeg var han, men vet ikke hvor bra nivået er lenger for å være helt ærlig!
bättre än spansk division3 i alla fall
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1090 på: November 10, 2015, 10:33:02 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D

Vet nå ikke helt. Min svigerbror er Norwich-fan, han har ikke vært overvettes imponert.
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1091 på: November 10, 2015, 11:06:06 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D

Vet nå ikke helt. Min svigerbror er Norwich-fan, han har ikke vært overvettes imponert.

Hva med Grabban? Han ble vel også nevnt.

Havnet ikke han i unåde/konflikt med klubben i høst også? Han har vel tidligere vist seg som en meget god spiss i divisjonen og i mine øyne en perfekt makker til Wood/utfordrer til Antenucci.
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1092 på: November 10, 2015, 11:08:36 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D

Vet nå ikke helt. Min svigerbror er Norwich-fan, han har ikke vært overvettes imponert.

Hva med Grabban? Han ble vel også nevnt.

Havnet ikke han i unåde/konflikt med klubben i høst også? Han har vel tidligere vist seg som en meget god spiss i divisjonen og i mine øyne en perfekt makker til Wood/utfordrer til Antenucci.

Jeg har større tro på Grabban enn på Lafferty. Grabban har vist at han kan levere i Championship.
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1093 på: November 10, 2015, 11:10:59 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D

Vet nå ikke helt. Min svigerbror er Norwich-fan, han har ikke vært overvettes imponert.

Hva med Grabban? Han ble vel også nevnt.

Havnet ikke han i unåde/konflikt med klubben i høst også? Han har vel tidligere vist seg som en meget god spiss i divisjonen og i mine øyne en perfekt makker til Wood/utfordrer til Antenucci.

Jeg har større tro på Grabban enn på Lafferty. Grabban har vist at han kan levere i Championship.

Ja, utvilsomt. Er det noe i ryktet? Var vel en dyr mann for Norwich og hever vel sikkert ok lønn.
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1094 på: November 10, 2015, 11:12:54 »
En frisk Lafferty ville være fantastisk  ;D

Vet nå ikke helt. Min svigerbror er Norwich-fan, han har ikke vært overvettes imponert.

Hva med Grabban? Han ble vel også nevnt.

Havnet ikke han i unåde/konflikt med klubben i høst også? Han har vel tidligere vist seg som en meget god spiss i divisjonen og i mine øyne en perfekt makker til Wood/utfordrer til Antenucci.

Jeg har større tro på Grabban enn på Lafferty. Grabban har vist at han kan levere i Championship.

Ja, utvilsomt. Er det noe i ryktet? Var vel en dyr mann for Norwich og hever vel sikkert ok lønn.

Sto i YEP, er vel ikke verste kilde.
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1095 på: November 10, 2015, 11:26:14 »
Norwich handlet vel inn 6-spisser angrepsspillere sist opprykk:
Becchio, Van Wolfwinkel, Hooper, Lafferty, Grabban og Cameron Jerome....3 er vekk nå, Lafferty kun på benk..
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1096 på: November 10, 2015, 11:55:52 »
Norwich handlet vel inn 6-spisser angrepsspillere sist opprykk:
Becchio, Van Wolfwinkel, Hooper, Lafferty, Grabban og Cameron Jerome....3 er vekk nå, Lafferty kun på benk..
dessa 6 spelare var inhandlade av Norwich, men tror det kan skilja något år mellan första och sista in av dessa,
 

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1097 på: November 11, 2015, 22:10:39 »
Vi skulle vel ifølge Evans ha 2 nye spillere klar før landslags pausen! Ebber ut i ingenting dette.. Har vel hørt den før

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1098 på: November 12, 2015, 14:51:17 »
Vi skulle vel ifølge Evans ha 2 nye spillere klar før landslags pausen! Ebber ut i ingenting dette.. Har vel hørt den før


Tipper at Cellino har skrudd igjen pengesekken i påvente av et salg så får vi igjen det helvete vi har vært igjennom pånytt. Jeg forstår ingenting av at folk ønsker å ha det sånn!!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1099 på: November 12, 2015, 16:06:27 »
Vi skulle vel ifølge Evans ha 2 nye spillere klar før landslags pausen! Ebber ut i ingenting dette.. Har vel hørt den før


Tipper at Cellino har skrudd igjen pengesekken i påvente av et salg så får vi igjen det helvete vi har vært igjennom pånytt. Jeg forstår ingenting av at folk ønsker å ha det sånn!!!!

Laget er mer enn godt nok til å holde seg og klatre videre på tabellen uten forsterkninger. Men det trenger ro og fred fra tullball fra utsiden og stadige trenerskifter. Det kan umulig være mange klubbene som har rykket opp med tre-fire trenere over en sesong.

Så er det bare å håpe at et (høyst eventuelt) salg går raskt, sånn at forberedelsene til neste sesong kan starte allerede i årets sesong.

Du er selvsagt i din fulle rett til å mene Cellino er riktig mann for klubben, men dere blir ikke flere med tiden. Jeg tror absolutt det er mulig å finne eiere som ikke selger unna (som Bates), men som heller ikke drar klubbens rykte ytterligere gjennom drit og latterliggjørelse. Det finnes potensielle eiere med snev av ledelsesevner.

Noe Massimo Cellino gang på gang har bevist at han mangler.
« Siste redigering: November 12, 2015, 16:12:46 av Mr Kaizer »
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1100 på: November 16, 2015, 13:10:13 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h2 hours ago 
Week and a half until the loan window shuts. Kyle Lafferty and Liam Bridcutt still at the top of Evans' list of targets. Grabban less likely


Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h2 hours ago 
Been a bit of loan interest in certain players at Leeds - Sloth, Erwin, Kalvin Phillips and Lewie Coyle. Decisions to be made on them. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1101 på: November 16, 2015, 13:39:39 »
Lafferty  ::) ::) ::) ::)
 

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1102 på: November 16, 2015, 17:10:20 »
MOT

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1103 på: November 20, 2015, 10:39:30 »
Alex Neil bekrefter at Lafferty IKKE går på lån til Leeds.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

moty

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1104 på: November 20, 2015, 10:43:57 »
Cellino har vel snurpet igjen den alt for tynne lommeboka i avvente av dyre rettssaker som kommer opp!
 

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1105 på: November 20, 2015, 10:51:43 »
Vi skulle vel ifølge Evans ha 2 nye spillere klar før landslags pausen! Ebber ut i ingenting dette.. Har vel hørt den før


Tipper at Cellino har skrudd igjen pengesekken i påvente av et salg så får vi igjen det helvete vi har vært igjennom pånytt. Jeg forstår ingenting av at folk ønsker å ha det sånn!!!!

Laget er mer enn godt nok til å holde seg og klatre videre på tabellen uten forsterkninger. Men det trenger ro og fred fra tullball fra utsiden og stadige trenerskifter. Det kan umulig være mange klubbene som har rykket opp med tre-fire trenere over en sesong.

Så er det bare å håpe at et (høyst eventuelt) salg går raskt, sånn at forberedelsene til neste sesong kan starte allerede i årets sesong.

Du er selvsagt i din fulle rett til å mene Cellino er riktig mann for klubben, men dere blir ikke flere med tiden. Jeg tror absolutt det er mulig å finne eiere som ikke selger unna (som Bates), men som heller ikke drar klubbens rykte ytterligere gjennom drit og latterliggjørelse. Det finnes potensielle eiere med snev av ledelsesevner.

Noe Massimo Cellino gang på gang har bevist at han mangler.


Jeg kjenner media så godt at om media prater drit om et menneske så er det veldig store sjanser for at dette menneske er stikk motsatt av det media framstiller det som. Når kanskje en av de største oligarkene fra Russland får så lite tyn fra Engelsk presse og det kommer en Italiener som ikke har i nærheten så mye svin på skogen og får et helvetes storm av skit sin vei så er det bare å lene seg tilbake å tenke endelig har vi funnet vår mann!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1106 på: November 20, 2015, 10:55:32 »
Cellino har vel snurpet igjen den alt for tynne lommeboka i avvente av dyre rettssaker som kommer opp!

Ja den alt for tynne lommeboka som:

1. Har sørget for at  Leeds er så godt som gjeldsfri(fra å ha masse gjeld når han overtok).

2. Som har sørget for å kjøpe spillere for reele penger i stede for bare gratis spillere.

3. Som har råd til å sparke den ene etter den andre å ta den kostnaden.


Her er det så mange eksempler på din skivebom "tynne lommeboka" at å si at selskapet som eier Leeds er god for 8 milliarder blir unødvendig i denne forbindelse!
We are Leeds and we are proud of it!

moty

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1107 på: November 20, 2015, 11:16:20 »
Vi får se da veit du når noen evt har gått igjennom regnskapene . Jeg for min del deler ikke din entusiasme over at alt er så rosenrødt.  (Frykter mange lik i de innerste og mørkeste skapene)
« Siste redigering: November 20, 2015, 11:18:25 av moty »
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1108 på: November 20, 2015, 11:25:06 »
Cellino har vel snurpet igjen den alt for tynne lommeboka i avvente av dyre rettssaker som kommer opp!

Ja den alt for tynne lommeboka som:

1. Har sørget for at  Leeds er så godt som gjeldsfri(fra å ha masse gjeld når han overtok).

2. Som har sørget for å kjøpe spillere for reele penger i stede for bare gratis spillere.

3. Som har råd til å sparke den ene etter den andre å ta den kostnaden.


Her er det så mange eksempler på din skivebom "tynne lommeboka" at å si at selskapet som eier Leeds er god for 8 milliarder blir unødvendig i denne forbindelse!

Det er han selv om påstår at klubben er gjeldfri. Det samme sa Bates i sin tid. Det gjenstår å se.

Ja, han har kjøpt spillere for penger. Han skal ha det. Mange har derimot vært bomkjøp (Doukara, Bianchi, Sloth og din favoritt Bellusci). Storkjøpet Wood har heller ikke vist seg som noe genialt trekk så langt. Så kan man spørre seg hva som skjedde med McCormack-pundene som ifølge sheriffen selv skulle være øremerka tilbakekjøp av Elland Road. Det hele lukter litt Batesete.

Råd til å sparke managere gang etter gang? Klubben har flere rettsaker i vente, blant annet fra tidligere trenere. Og sportslig sett var vi før de to siste kampene i nærheten av nedrykksstreken. Om han har penger til dette, betyr det overhodet ikke at klubben sportslig sett har råd til dette tullet.

For meg virker det som mye av rotet Cellino har eller må rydde opp i, er sitt eget.
« Siste redigering: November 20, 2015, 11:27:13 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1109 på: November 20, 2015, 12:37:22 »
Cellino har vel snurpet igjen den alt for tynne lommeboka i avvente av dyre rettssaker som kommer opp!

Ja den alt for tynne lommeboka som:

1. Har sørget for at  Leeds er så godt som gjeldsfri(fra å ha masse gjeld når han overtok).

2. Som har sørget for å kjøpe spillere for reele penger i stede for bare gratis spillere.

3. Som har råd til å sparke den ene etter den andre å ta den kostnaden.


Her er det så mange eksempler på din skivebom "tynne lommeboka" at å si at selskapet som eier Leeds er god for 8 milliarder blir unødvendig i denne forbindelse!

Det er han selv om påstår at klubben er gjeldfri. Det samme sa Bates i sin tid. Det gjenstår å se.

Ja, han har kjøpt spillere for penger. Han skal ha det. Mange har derimot vært bomkjøp (Doukara, Bianchi, Sloth og din favoritt Bellusci). Storkjøpet Wood har heller ikke vist seg som noe genialt trekk så langt. Så kan man spørre seg hva som skjedde med McCormack-pundene som ifølge sheriffen selv skulle være øremerka tilbakekjøp av Elland Road. Det hele lukter litt Batesete.

Råd til å sparke managere gang etter gang? Klubben har flere rettsaker i vente, blant annet fra tidligere trenere. Og sportslig sett var vi før de to siste kampene i nærheten av nedrykksstreken. Om han har penger til dette, betyr det overhodet ikke at klubben sportslig sett har råd til dette tullet.

For meg virker det som mye av rotet Cellino har eller må rydde opp i, er sitt eget.

1.   Andre Gray   Burnley   10   
2.   Nick Blackman   Reading   9   
3.   Ross McCormack   Fulham   9   
4.   Jordan Rhodes   Blackburn   8   
5.   Chris Martin   Derby   8   
6.   Jonathan Kodjia   Bristol City   8   
7.   Charlie Austin   QPR   7   
8.   Abel Hernández   Hull   7   
9.   Moussa Dembele   Fulham   7   
10.   Alan Judge   Brentford   6   
11.   Chris Wood   Leeds   6   
12.   Benik Afobe   Wolverhampton   6   
13.   Fernando Forestieri   Sheffield W.   5   
14.   Orlando Sá   Reading   5   
15.   Lasse Vibe   Brentford   5   
16.   Tomer Hemed   Brighton   5   
17.   Clayton Donaldson   Birmingham   5   
18.   Joe Mason   Cardiff   5   
19.   Mirko Antenucci   Leeds   5   
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.