Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541149 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1470 på: Februar 01, 2016, 13:13:58 »
Du skal definitivt ha for grundig svar  ;).

Poenget mitt var nødvendigvis ikke at vi skal bla opp 9 mill pund akkurat nå for en Rhodes som kanskje hadde gjort at vi ble nr 10 istedenfor 18.

Poenget mitt er mer at vi må søke kvalitet, og vi må kunne legge mer på bordet om vi skal være i nærheten av opprykk.

Burnley jager, i dag legger de mellom 4-5 mill  for en forsvarsspiller fra Brentford, Tarkowski.

Det er der lista ligger, selv om selvsagt ikke alt kan måles i kroner og ører. Bargains finnes, men man kan ikke trylle seg opp på det.

Går ut fra at Leeds-supportere ser at trioen Cooper, Bellusci og Bamba aldri vil gjøre oss gode nok til opprykk. Vi må inn og hente bedre spillere, og det koster.

Det er jevnt i divisjonen, det er marginer, men disse marginene er ikke tilfeldige over tid.

Vi må gjøre noe, å gjøre ingenting betyr tilbakegang.

Tror nok vi langt på vei er helt enige.

Og om det skulle være noen tvil... ;) Hadde klubben hatt råd, mener jeg selvsagt at Leeds burde være the club to beat, både på tabellen og overgangsmarkedet.
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1471 på: Februar 01, 2016, 13:14:10 »
Vi får vel avslutte denne Rhodes-greia, med følgende:


BREAKING NEWS RHODES DEAL BACK ON

Blackburn's Jordan Rhodes traveling to Middlesbrough for talks over proposed transfer.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1472 på: Februar 01, 2016, 13:15:00 »
Du skal definitivt ha for grundig svar  ;).

Poenget mitt var nødvendigvis ikke at vi skal bla opp 9 mill pund akkurat nå for en Rhodes som kanskje hadde gjort at vi ble nr 10 istedenfor 18.

Poenget mitt er mer at vi må søke kvalitet, og vi må kunne legge mer på bordet om vi skal være i nærheten av opprykk.

Burnley jager, i dag legger de mellom 4-5 mill  for en forsvarsspiller fra Brentford, Tarkowski.

Det er der lista ligger, selv om selvsagt ikke alt kan måles i kroner og ører. Bargains finnes, men man kan ikke trylle seg opp på det.

Går ut fra at Leeds-supportere ser at trioen Cooper, Bellusci og Bamba aldri vil gjøre oss gode nok til opprykk. Vi må inn og hente bedre spillere, og det koster.

Det er jevnt i divisjonen, det er marginer, men disse marginene er ikke tilfeldige over tid.

Vi må gjøre noe, å gjøre ingenting betyr tilbakegang.

Enig i det du sier. Det handler om å hente kvalitet.
Men nå har nå eg mykje bedre tro på våre 2 beste midtstoppere enn det du har. Bellusci og Cooper holder et bra nivå, men Bamba er etter min mening ikkje god nok. I går fikk John Terry beskjed om at kontrakten ikkje blir fornya. Der skulle vi lagt penga på bordet i dag, fått inn en mannb som kan lede, inspirere og veilede dei andre forsvarerene.


Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1473 på: Februar 01, 2016, 13:15:47 »
Fra dagens ryktebørs:

Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.


Leeds United have enquired after Sassuolo attacker Antonio Floro Flores, report Tuttomercatoweb.
The report claims a deal could develop in the coming hours, but Italian side Genoa, one of his former clubs, are also interested.
Floro Flores is 32-years-old, and was an Italian under-21 international in his younger days.


Swansea City defender Kyle Bartley is now another name doing the rounds. Evans has said he's happy with the centre backs he has though so this looks unlikely.


NEC winger Anthony Limbombe "I’ve had no contact with any club. I still think that I will stay until the end of the season"


Leeds, Ipswich, and Bristol City fight for signature from Sunderland defender Adam Matthews.
« Siste redigering: Februar 01, 2016, 13:21:20 av Kato »
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1474 på: Februar 01, 2016, 13:17:24 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1475 på: Februar 01, 2016, 13:27:32 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1476 på: Februar 01, 2016, 13:43:18 »
Tom Lawrence valgte feil...han har nå Cardiff snappet opp - de kan jo kun låne ettersom de har transfer embargo.

Kyle Bartley virker lovende da....gjerne det!  Endelig rykter forbundet med en stopper!!

Antenucci vil visst veldiiii gjerne flytet sørover igjen, men vi trenger spiss cover inn først!
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1477 på: Februar 01, 2016, 13:45:31 »
Another Italian outlet - Tutto Mercato - says Foggia and Ascoli are battling it out to try and sign Mirco Antenucci on deadline day

Ship ut.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1478 på: Februar 01, 2016, 13:47:14 »
Tom Lawrence valgte feil...han har nå Cardiff snappet opp - de kan jo kun låne ettersom de har transfer embargo.

Kyle Bartley virker lovende da....gjerne det!  Endelig rykter forbundet med en stopper!!

Antenucci vil visst veldiiii gjerne flytet sørover igjen, men vi trenger spiss cover inn først!

Vi trenger ingen ny spiss inn.
Bruk Doukara, Wood og Erwin ut sesongen og forsøk heller å kjøpe en ny spiss til sommeren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1479 på: Februar 01, 2016, 13:54:37 »
Tom Lawrence valgte feil...han har nå Cardiff snappet opp - de kan jo kun låne ettersom de har transfer embargo.

Kyle Bartley virker lovende da....gjerne det!  Endelig rykter forbundet med en stopper!!

Antenucci vil visst veldiiii gjerne flytet sørover igjen, men vi trenger spiss cover inn først!

Vi trenger ingen ny spiss inn.
Bruk Doukara, Wood og Erwin ut sesongen og forsøk heller å kjøpe en ny spiss til sommeren.

Ettersom Erwin IKKE vil bruke Erwin (joda, han var på benk på lørdag) eller Botaka , så er det tynt besatt fremover - og litt konkurranse er bare sunt!
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1480 på: Februar 01, 2016, 14:25:48 »
RYKTER HETER DENNE TRÃ…DEN:

TuttoMercatoWeb forteller at Leeds snakker med Sassuolos Antonio Floro Flores på ATA Hotellet i Milan. Det er der alle agentene samles på deadline-day.


32 år og over høyden. Erstatter Ante som er 32 år og over høyden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Floro_Flores

Det står at Flores kostet 2,5 mill Euro da han kom til Sassuolo...  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1481 på: Februar 01, 2016, 14:28:02 »
RYKTER HETER DENNE TRÃ…DEN:

TuttoMercatoWeb forteller at Leeds snakker med Sassuolos Antonio Floro Flores på ATA Hotellet i Milan. Det er der alle agentene samles på deadline-day.


32 år og over høyden. Erstatter Ante som er 32 år og over høyden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Floro_Flores

Det står at Flores kostet 2,5 mill Euro da han kom til Sassuolo...  :o

Akkurat dette ryktet klarer jeg ikke å tro på, siden jeg ikke ser vitsen med denne handelen...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1482 på: Februar 01, 2016, 15:26:39 »
RYKTER HETER DENNE TRÃ…DEN:

TuttoMercatoWeb forteller at Leeds snakker med Sassuolos Antonio Floro Flores på ATA Hotellet i Milan. Det er der alle agentene samles på deadline-day.


32 år og over høyden. Erstatter Ante som er 32 år og over høyden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Floro_Flores

Det står at Flores kostet 2,5 mill Euro da han kom til Sassuolo...  :o

Skal være klar for Chievo iflg denne artikkelen;

http://gianlucadimarzio.com/en/eng/chievo-completes-the-deal-for-floro-flores-the-details/


Barry O' Mahony
‏Chievo have signed Floro Flores. The striker has signed a 3 year deal. #lufc were in talks with the player before Chievo hijacked the deal.

marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1483 på: Februar 01, 2016, 15:47:01 »
James Marshment ‏@marshyleeds  4 min4 minutter siden
#LUFC will compete with Brighton & #Wolves to sign Kike, who will be allowed to leave #Boro if they get the Jordan Rhodes deal over the line
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1484 på: Februar 01, 2016, 15:50:15 »
James Marshment ‏@marshyleeds  4 min4 minutter siden
#LUFC will compete with Brighton & #Wolves to sign Kike, who will be allowed to leave #Boro if they get the Jordan Rhodes deal over the line

Usikker på Kike. Ikke det helt store i Bjørg. Men kan ha potensiale. Men da burde han være noen år yngre. Så setter meg tvilende til denne handelen, hvis den går gjennom
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2008–2009   Murcia B   34   (8)
2009–2014   Murcia   144   (48)
2014–   Middlesbrough   53   (15)
National team
2009   Spain U20   7   (3)

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1485 på: Februar 01, 2016, 16:06:15 »
James Marshment ‏@marshyleeds  4 min4 minutter siden
#LUFC will compete with Brighton & #Wolves to sign Kike, who will be allowed to leave #Boro if they get the Jordan Rhodes deal over the line

Usikker på Kike. Ikke det helt store i Bjørg. Men kan ha potensiale. Men da burde han være noen år yngre. Så setter meg tvilende til denne handelen, hvis den går gjennom
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2008–2009   Murcia B   34   (8)
2009–2014   Murcia   144   (48)
2014–   Middlesbrough   53   (15)
National team
2009   Spain U20   7   (3)

Enig. Kanke si jeg hopper i taket om dette blir en realitet. Men skal lov å motbevise  :) Skal vi signere noe nå så bør det være noen som skal satses på neste ses. Lån ut ses uten opsjon på kjøp er vel bare vås akkurat nå. Kanskje med unntak av cover på stopperplass om vi har skader?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1486 på: Februar 01, 2016, 16:26:03 »

Da starter vi ryktet:  Rhodes til Elland Road.....det lar seg gjøre det - Sloth, Botaka, Murphy, Bamba, Erwin og Antenucci ut porten på lån/salg....før deadline....

SÃ…Ã…Ã…Ã… troverdig er det.
Bytter gjerne ut disse spillerne mot Rhodes. Lønna til Rhodes er vel mindre enn disse spillerne til sammen. Billigere med en spiller som spiller fast på laget, enn mange stallfyll

Hvem skal inn viss Rhodes blir skadet..?

Det problemet tar vi når det skjer. Vi har garantert muligens en 17-åring fra akademiet som kan gjøre en jobb!
Og det er der vi må legge lista. Bomkjøp alla Wood er dyrt i lengden. Vi må ha en målgarantist. En som har vist at han har outta jevnt over de siste årene. Mon tro hva klubben tenkte på når de henta inn Wood

2012   â†’ Bristol City (loan)   19   (3)
2012   â†’ Millwall (loan)   19   (11)
2013   â†’ Leicester City (loan)   1   (2)
2013–2015   Leicester City   52   (12)
2015   â†’ Ipswich Town (loan)   8   (0)
2015–   Leeds United   23   (8)

"Bomkjøpet" Chris Wood har altså to ligamål færre enn Jordan Rhodes denne sesongen... Det er ingen spekulasjon.

Man skal argumentere meget godt om jeg skal si meg enig i at disse to målene ekstra er verdt 100 millioner i overgangssum og en lønn som antakelig vil ligge 1,5-2 ganger av hva Wood hever. Rhodes er utvilsomt en bedre spiss enn Wood - det bestrider jeg ikke - men ettersom de begge spiller for tilsvarende (svake) lag er scoringsraten sammenlignbar. Rhodes er ikke i samme form denne sesongen som tidligere.

Jeg kan si meg enig i at slike signeringer kan befeste en topplassering hos klubber som Boro, Hull eller Derby (og dermed potensielt være verdt tigangen i inntekter ved et opprykk), men det ville vært fullstendig idioti for en middelhavsfarer å punge ut slike summer når resten av laget er langt fra godt nok til å pushe for opprykk.

At vi burde handla spillere av Rhodes' (potensielle) kvalitet, er jeg selvsagt ikke uenig i. Vi burde også spilt i toppen av Premier League og i Europa år etter år. Det blir derimot rent hypotetisk når man ikke er i stand til det. Alle klubber burde også hentet spillere av Messis kvalitet.

Vi spiller ikke i den ligaen, rent økonomisk.

Leeds' største behov pdd er ikke en spiss, det er en servitør. Vår egen Foristieri eller Judge. Jeg har ikke helt troa på Lewis Cook som nummer ti, men han må selvsagt gjerne motbevise meg, slik Doukara virker å være i ferd med.

Du biter på ser jeg.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1487 på: Februar 01, 2016, 16:44:43 »

Da starter vi ryktet:  Rhodes til Elland Road.....det lar seg gjøre det - Sloth, Botaka, Murphy, Bamba, Erwin og Antenucci ut porten på lån/salg....før deadline....

SÃ…Ã…Ã…Ã… troverdig er det.
Bytter gjerne ut disse spillerne mot Rhodes. Lønna til Rhodes er vel mindre enn disse spillerne til sammen. Billigere med en spiller som spiller fast på laget, enn mange stallfyll

Hvem skal inn viss Rhodes blir skadet..?

Det problemet tar vi når det skjer. Vi har garantert muligens en 17-åring fra akademiet som kan gjøre en jobb!
Og det er der vi må legge lista. Bomkjøp alla Wood er dyrt i lengden. Vi må ha en målgarantist. En som har vist at han har outta jevnt over de siste årene. Mon tro hva klubben tenkte på når de henta inn Wood

2012   â†’ Bristol City (loan)   19   (3)
2012   â†’ Millwall (loan)   19   (11)
2013   â†’ Leicester City (loan)   1   (2)
2013–2015   Leicester City   52   (12)
2015   â†’ Ipswich Town (loan)   8   (0)
2015–   Leeds United   23   (8)

"Bomkjøpet" Chris Wood har altså to ligamål færre enn Jordan Rhodes denne sesongen... Det er ingen spekulasjon.

Man skal argumentere meget godt om jeg skal si meg enig i at disse to målene ekstra er verdt 100 millioner i overgangssum og en lønn som antakelig vil ligge 1,5-2 ganger av hva Wood hever. Rhodes er utvilsomt en bedre spiss enn Wood - det bestrider jeg ikke - men ettersom de begge spiller for tilsvarende (svake) lag er scoringsraten sammenlignbar. Rhodes er ikke i samme form denne sesongen som tidligere.

Jeg kan si meg enig i at slike signeringer kan befeste en topplassering hos klubber som Boro, Hull eller Derby (og dermed potensielt være verdt tigangen i inntekter ved et opprykk), men det ville vært fullstendig idioti for en middelhavsfarer å punge ut slike summer når resten av laget er langt fra godt nok til å pushe for opprykk.

At vi burde handla spillere av Rhodes' (potensielle) kvalitet, er jeg selvsagt ikke uenig i. Vi burde også spilt i toppen av Premier League og i Europa år etter år. Det blir derimot rent hypotetisk når man ikke er i stand til det. Alle klubber burde også hentet spillere av Messis kvalitet.

Vi spiller ikke i den ligaen, rent økonomisk.

Leeds' største behov pdd er ikke en spiss, det er en servitør. Vår egen Foristieri eller Judge. Jeg har ikke helt troa på Lewis Cook som nummer ti, men han må selvsagt gjerne motbevise meg, slik Doukara virker å være i ferd med.

Du biter på ser jeg.

Tja. Siden 2012 har altså Rhodes spilt 159 kamper og putta 82 mål. Det er over et mål hver annen kamp.
2012–   Blackburn Rovers   159   (82)
Wood har i samme periode spilt 122 kamper og putta 36 mål. Det vil tilsi mål i hver 3,3 kamp ca. Det er ikke bra nok for en klubb som er ute etter å rykke opp. Altså må vi ha en spiss som putter ihvertfall mål i hver annen kamp.
Det bør også legges til at Rhodes putta smått utrolige 124 mål for Huddersfield på 73 kamper i perioden  2009–2012. Det er ca 1 må pr 1,7 kamp.
I samme periode putta Wood på 118 kamper for diverse lag 32 mål. Og det er faktisk akkurat samme prosentvis pr kamp som etter 2012.
Så ja. Jeg tar gladelig imot Rhodes foran Wood. Og selv med Messi som servitør i 10`r rollen, vil ha en flopp på topp i Wood   

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1488 på: Februar 01, 2016, 17:23:16 »

Da starter vi ryktet:  Rhodes til Elland Road.....det lar seg gjøre det - Sloth, Botaka, Murphy, Bamba, Erwin og Antenucci ut porten på lån/salg....før deadline....

SÃ…Ã…Ã…Ã… troverdig er det.
Bytter gjerne ut disse spillerne mot Rhodes. Lønna til Rhodes er vel mindre enn disse spillerne til sammen. Billigere med en spiller som spiller fast på laget, enn mange stallfyll

Hvem skal inn viss Rhodes blir skadet..?

Det problemet tar vi når det skjer. Vi har garantert muligens en 17-åring fra akademiet som kan gjøre en jobb!
Og det er der vi må legge lista. Bomkjøp alla Wood er dyrt i lengden. Vi må ha en målgarantist. En som har vist at han har outta jevnt over de siste årene. Mon tro hva klubben tenkte på når de henta inn Wood

2012   â†’ Bristol City (loan)   19   (3)
2012   â†’ Millwall (loan)   19   (11)
2013   â†’ Leicester City (loan)   1   (2)
2013–2015   Leicester City   52   (12)
2015   â†’ Ipswich Town (loan)   8   (0)
2015–   Leeds United   23   (8)

"Bomkjøpet" Chris Wood har altså to ligamål færre enn Jordan Rhodes denne sesongen... Det er ingen spekulasjon.

Man skal argumentere meget godt om jeg skal si meg enig i at disse to målene ekstra er verdt 100 millioner i overgangssum og en lønn som antakelig vil ligge 1,5-2 ganger av hva Wood hever. Rhodes er utvilsomt en bedre spiss enn Wood - det bestrider jeg ikke - men ettersom de begge spiller for tilsvarende (svake) lag er scoringsraten sammenlignbar. Rhodes er ikke i samme form denne sesongen som tidligere.

Jeg kan si meg enig i at slike signeringer kan befeste en topplassering hos klubber som Boro, Hull eller Derby (og dermed potensielt være verdt tigangen i inntekter ved et opprykk), men det ville vært fullstendig idioti for en middelhavsfarer å punge ut slike summer når resten av laget er langt fra godt nok til å pushe for opprykk.

At vi burde handla spillere av Rhodes' (potensielle) kvalitet, er jeg selvsagt ikke uenig i. Vi burde også spilt i toppen av Premier League og i Europa år etter år. Det blir derimot rent hypotetisk når man ikke er i stand til det. Alle klubber burde også hentet spillere av Messis kvalitet.

Vi spiller ikke i den ligaen, rent økonomisk.

Leeds' største behov pdd er ikke en spiss, det er en servitør. Vår egen Foristieri eller Judge. Jeg har ikke helt troa på Lewis Cook som nummer ti, men han må selvsagt gjerne motbevise meg, slik Doukara virker å være i ferd med.

Du biter på ser jeg.

Tja. Siden 2012 har altså Rhodes spilt 159 kamper og putta 82 mål. Det er over et mål hver annen kamp.
2012–   Blackburn Rovers   159   (82)
Wood har i samme periode spilt 122 kamper og putta 36 mål. Det vil tilsi mål i hver 3,3 kamp ca. Det er ikke bra nok for en klubb som er ute etter å rykke opp. Altså må vi ha en spiss som putter ihvertfall mål i hver annen kamp.
Det bør også legges til at Rhodes putta smått utrolige 124 mål for Huddersfield på 73 kamper i perioden  2009–2012. Det er ca 1 må pr 1,7 kamp.
I samme periode putta Wood på 118 kamper for diverse lag 32 mål. Og det er faktisk akkurat samme prosentvis pr kamp som etter 2012.
Så ja. Jeg tar gladelig imot Rhodes foran Wood. Og selv med Messi som servitør i 10`r rollen, vil ha en flopp på topp i Wood   
Ã… sammenligne Rhodes med Wood er drøyt ;)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1489 på: Februar 01, 2016, 19:06:51 »
Kike...
Matthews...
Lafferty... Han tror jeg faktisk kommer..
Gjerne en stopper også!
 

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1490 på: Februar 01, 2016, 19:37:06 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9

UE9

Ã…rsaken ligger i at Antenucci er dobbelt så god som Erwin.
MOT

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1491 på: Februar 01, 2016, 19:41:24 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9

UE9

Ã…rsaken ligger i at Antenucci er dobbelt så god som Erwin.
Hva så?
Vi har ingenting å spille for resten av sesongen, bortsett fra en bortekamp i cupen som vi taper.
Få noen kroner for Ante og spar lønnen hans.

I tillegg så ønsker han seg hjem til Italia.

DERFOR bør han selges. Og vi kan teste Erwin over flere kamper og se om han duger når han får tillitt.

Om Evans mener det samme som meg er jeg mer usikker på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1492 på: Februar 01, 2016, 19:53:00 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9

UE9

Ã…rsaken ligger i at Antenucci er dobbelt så god som Erwin.
Hva så?
Vi har ingenting å spille for resten av sesongen, bortsett fra en bortekamp i cupen som vi taper.
Få noen kroner for Ante og spar lønnen hans.

I tillegg så ønsker han seg hjem til Italia.

DERFOR bør han selges. Og vi kan teste Erwin over flere kamper og se om han duger når han får tillitt.

Om Evans mener det samme som meg er jeg mer usikker på.


En 8.plass er for meg mye bedre enn en 15.plass. Klubben står da bedre rustet til neste sesong i attraktivitet, omdømme etc.
MOT

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1493 på: Februar 01, 2016, 20:29:46 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9

UE9

Ã…rsaken ligger i at Antenucci er dobbelt så god som Erwin.
Hva så?
Vi har ingenting å spille for resten av sesongen, bortsett fra en bortekamp i cupen som vi taper.
Få noen kroner for Ante og spar lønnen hans.

I tillegg så ønsker han seg hjem til Italia.

DERFOR bør han selges. Og vi kan teste Erwin over flere kamper og se om han duger når han får tillitt.

Om Evans mener det samme som meg er jeg mer usikker på.


En 8.plass er for meg mye bedre enn en 15.plass. Klubben står da bedre rustet til neste sesong i attraktivitet, omdømme etc.

Hvordan skal det kunne bli 8. plass med en Antenucci som er medium kvalitet, medium antall mål, og IKKE vil være der. Mye bedre å spille Erwin inn i championship.
 

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1494 på: Februar 01, 2016, 20:39:53 »
Jaja Steve Evans, da får du ikke de signeringene du har snakket om i 2mnd. Lover og lover leeds fansen nye spillere, men klovnen cellino tar byram pengene i egen lomme og selger klubben imorgen. Gleder meg til å høre om alle emergency loan dealene vi skal få til i de kommende ukene.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1495 på: Februar 01, 2016, 20:51:57 »
Antenucci is due to train with Leeds this morning. He wants to go, Leeds want to keep him.

Selg og spar lønnsutgiftene for han.
Bruk heller Erwin ut sesongen.

E9

UE9

Ã…rsaken ligger i at Antenucci er dobbelt så god som Erwin.
Hva så?
Vi har ingenting å spille for resten av sesongen, bortsett fra en bortekamp i cupen som vi taper.
Få noen kroner for Ante og spar lønnen hans.

I tillegg så ønsker han seg hjem til Italia.

DERFOR bør han selges. Og vi kan teste Erwin over flere kamper og se om han duger når han får tillitt.

Om Evans mener det samme som meg er jeg mer usikker på.


En 8.plass er for meg mye bedre enn en 15.plass. Klubben står da bedre rustet til neste sesong i attraktivitet, omdømme etc.

Hvordan skal det kunne bli 8. plass med en Antenucci som er medium kvalitet, medium antall mål, og IKKE vil være der. Mye bedre å spille Erwin inn i championship.
Tja, time will show. Hvis Ante blir. Ville dyrket Doukara og Ante på topp.
« Siste redigering: Februar 01, 2016, 20:53:40 av GeirO »
MOT

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1496 på: Februar 01, 2016, 21:41:43 »
Tom Lawrence valgte feil...han har nå Cardiff snappet opp - de kan jo kun låne ettersom de har transfer embargo.

Kyle Bartley virker lovende da....gjerne det!  Endelig rykter forbundet med en stopper!!

Antenucci vil visst veldiiii gjerne flytet sørover igjen, men vi trenger spiss cover inn først!

Vi trenger ingen ny spiss inn.
Bruk Doukara, Wood og Erwin ut sesongen og forsøk heller å kjøpe en ny spiss til sommeren.

Ettersom Erwin IKKE vil bruke Erwin (joda, han var på benk på lørdag) eller Botaka , så er det tynt besatt fremover - og litt konkurranse er bare sunt!
Dette er nok feil. Mine kilder forteller at Erwin definitivt ønsker at Erwin spiller.  :P
Jon R.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1497 på: Februar 01, 2016, 21:55:34 »
James Marshment ‏@marshyleeds  4 min4 minutter siden
#LUFC will compete with Brighton & #Wolves to sign Kike, who will be allowed to leave #Boro if they get the Jordan Rhodes deal over the line
Hørte nettopp på TV2 at Rhodes-dealen er fullført.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1498 på: Februar 01, 2016, 22:06:50 »
James Marshment ‏@marshyleeds  4 min4 minutter siden
#LUFC will compete with Brighton & #Wolves to sign Kike, who will be allowed to leave #Boro if they get the Jordan Rhodes deal over the line
Hørte nettopp på TV2 at Rhodes-dealen er fullført.
Middelsbjørg gjør det eneste riktige: kjøper en superspiss i championship og setter inn nådestøtet mot de andre klubbene! Rykker opp til massive inntekter.
Vi står som vanlig langt unna perrongen mens PL toget går i mai ???

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1499 på: Februar 01, 2016, 22:07:05 »
Kike-rter går visst til Wolves...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.