Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 539711 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Superfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1500 på: Februar 01, 2016, 22:14:02 »
Vi er den klubben som snakker om og med flest spillere uten å klare å lande en dritt. Whats new...

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1501 på: Februar 01, 2016, 22:18:15 »
Skuffende..hadde faktisk trodd at vi kunne lande en låneavtale i det minste. Men skjer nok ikke mer i dette vinduet
Alex

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1502 på: Februar 01, 2016, 22:38:23 »
Det kommer nok en spiller eller to i nødvinduet tenker jeg…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1503 på: Februar 01, 2016, 22:40:05 »
Da starter vi ryktet:  Rhodes til Elland Road.....det lar seg gjøre det - Sloth, Botaka, Murphy, Bamba, Erwin og Antenucci ut porten på lån/salg....før deadline....

SÃ…Ã…Ã…Ã… troverdig er det.
Bytter gjerne ut disse spillerne mot Rhodes. Lønna til Rhodes er vel mindre enn disse spillerne til sammen. Billigere med en spiller som spiller fast på laget, enn mange stallfyll

Hvem skal inn viss Rhodes blir skadet..?

Det problemet tar vi når det skjer. Vi har garantert muligens en 17-åring fra akademiet som kan gjøre en jobb!
Og det er der vi må legge lista. Bomkjøp alla Wood er dyrt i lengden. Vi må ha en målgarantist. En som har vist at han har outta jevnt over de siste årene. Mon tro hva klubben tenkte på når de henta inn Wood

2012   â†’ Bristol City (loan)   19   (3)
2012   â†’ Millwall (loan)   19   (11)
2013   â†’ Leicester City (loan)   1   (2)
2013–2015   Leicester City   52   (12)
2015   â†’ Ipswich Town (loan)   8   (0)
2015–   Leeds United   23   (8)

"Bomkjøpet" Chris Wood har altså to ligamål færre enn Jordan Rhodes denne sesongen... Det er ingen spekulasjon.

Man skal argumentere meget godt om jeg skal si meg enig i at disse to målene ekstra er verdt 100 millioner i overgangssum og en lønn som antakelig vil ligge 1,5-2 ganger av hva Wood hever. Rhodes er utvilsomt en bedre spiss enn Wood - det bestrider jeg ikke - men ettersom de begge spiller for tilsvarende (svake) lag er scoringsraten sammenlignbar. Rhodes er ikke i samme form denne sesongen som tidligere.

Jeg kan si meg enig i at slike signeringer kan befeste en topplassering hos klubber som Boro, Hull eller Derby (og dermed potensielt være verdt tigangen i inntekter ved et opprykk), men det ville vært fullstendig idioti for en middelhavsfarer å punge ut slike summer når resten av laget er langt fra godt nok til å pushe for opprykk.

At vi burde handla spillere av Rhodes' (potensielle) kvalitet, er jeg selvsagt ikke uenig i. Vi burde også spilt i toppen av Premier League og i Europa år etter år. Det blir derimot rent hypotetisk når man ikke er i stand til det. Alle klubber burde også hentet spillere av Messis kvalitet.

Vi spiller ikke i den ligaen, rent økonomisk.

Vi diskuterer ikke høna og egget her.

Det er ikke slik at vi havner i toppen av Premier League, og så kan kjøpe sånne spillere.

Det er slik at vi må hente kvalitet FOR å komme oss noen vei.

Kjøpe fra Brentford og selge til Bristol City, stolleken på managersiden, 20 kamper i snitt pr manager, formasjoner og spillestil endres utfra hvem som styrer, ingen kontinuitet, ingen strategi, avgjørelser basert på dagsform til en girtarspillende italiensk eier, låne her og låne der.

Vi kommer ingen vei med dette. Vi er og blir nr 15 i championship med den stilen. Og det er ikke godt nok. Vi har surra lenge nok nå, 10 år i dritten.

Skal vi komme noen vei, må det ENDRES. Vi må gjøre ting annerledes enn det vi gjør. Wednesday er på tur. De har bestemt seg. De investerer. Og de kan ende opp i Premier League.

For de her inne som tror at vi kan SPARE oss opp i PL. Good luck.

Vi er ikke blitt et fnugg bedre de siste tre årene.

Du påpeker at vi ikke diskuterer høna eller egget. Som regel har du saklige og fornuftige innlegg jeg oftg kan stille meg bak (om jeg ikke alltid måtte være enig), men har går du jo i den fella, selv, Kato! Med det mener jeg selvsagt at det ser ut som vi enten må ligge der på Rhodes-nivå, eller så er det sparing (og ingen fremgang).

Jeg har aldri sagt at vi skal SPARE oss opp i Premier League. Det er ikke mulig. MEN; det finnes en bred mellomting mellom å spare og å satse klubbens overskuelige fremtid på en enkeltspiller når vi er så langt unna opprykk. Nøkkelord, som du selv nevner; kontinuitet i det sportslige og det sportslig administrative.

En plan og staket kurs har jeg mast og mast etter selv, etter hvert som Massimo Cellino har sparket managere etter managere. Trenere med total forskjellig fotballkultur som overtar den tredje siste trenerens lag. Og - basert på hvordan samtlige opptrer i media - stadig endrede lovnader fra Cellino. Hadde Leeds hatt det siden Cellino kom inn, hadde vi kanskje kunne kjempet om play off per nå.

Tilbake til hovedpoenget mitt. Klubben er per i dag milevis bak opprykk til at Jordan Rhodes kunne skutt oss til opprykk. Klubben må bygge en slagkraftig, velbalansert stall først. Som du sier lenger opp; Rhodes er en type spiller som er icingen på kaka. Han er den dyre investeringen som potensielt skyter en milliard inn på kontoen. Han er ingen frelser som kan gjøre det alene. Leeds har ingen servitører. Rhodes kunne ikke banka inn 25 mål for Leeds, uten at noen serverer han.

I den posisjonen Leeds United er i i dag, både tabell-, kvalitet- og klubbmessig, er han dermedbare en meget dyr utgift, som kanskje ville gitt oss et par plasser høyere på tabellen, men ikke stort mer.

Og ja, jeg ser at du nevner at vi burde sett etter slike spillerE. Altså, flertall. Kvalitetsspillere hele tiden og ikke nødvendigvis Jordan Rhodes. Jeg er selvsagt fullstendig enig i dette. Men hvordan skal vi kunne gjøre det? Igjen, vi kan peke på hva slags og hvilke spillere vi vil ha hele tiden, men det er ikke realistisk at Wood-størrelsen på overgangene skal være "stallfyllet". Skal vi diskutere realistiske spillere, må vi rett og slett senke lista når vi skriver ønskeliste. Jeg liker det ikke, men de siste 15 årene har ikke gitt oss mange kriblinger når klubben henter inn spillere.

Hadde det vært opp til meg, hadde det jo selvsagt ikke vært slik. Jeg misunner klubbene som handler spennende spillere, men de klubbene er også i økonomisk stand og er attraktive for spilleren selv. (Foristieri eks ville ikke til Leeds).

Klubben gikk i forrige finansperiode 200 millioner i underskudd. Vi har ingen verdier vi kan belåne ytterligere og som medbringer enda høyere rentekostander. Med andre ord er dagens gjeld tilsvarende kredittkortgjeld. Inntil videre må klubben gjøre nettopp bargains og langsiktige signeringer for å forsøke og "kuppe" en play off-plass. Investeringer i 100-millionersklassen burde vært gjort mot Elland Road og Thorp Arch. Investeringer som er sikre og som gjør klubben mer solid og attraktiv for oppkjøpere.

Sheff Wed nevnes som en klubb å se til. Har også tidligere sagt at vi kan lære av naborivalene. Og mitt poeng svekkes overhodet ikke av å se på hva slags spillere de har hentet og for hvilke summer (selv om totalen selvsagt er høyere enn hos oss, jf økonomisk situasjon) Ifølge transfermarkt var den dyreste investeringen Foristieri for under 3 milioner pund. Hooper antas også rundt der.

Med andre ord har de ikke gjort noen "Rhodes-signering", men hentet mange kvalitetsspillere. Jeg tror nok ikke det er realistisk at Cellino kan/vil bruke 100 millioner netto på spillere, men det er på slik måte jeg mener Leeds bør hente spillere inntil videre.

Så sant økonomi (det være seg formue hos eier eller FFP) setter grenser for å blåse Premier League-summer på spillere. Det finnes kvalitet til billigere priser. Sammenligningen ser vi også i Premier League, der Scum m.fl, bruker 4-500 millioner på enkeltspillere som "scoopene" (sett i lys av omsetning i Premier League og Sky-penger) Wijnaldum, Payet, Vardy og Mahrez løper sirkler rundt uke inn og ut.
Du kan male i det vide og brede om dette, men denne bytteleken med spillere i championship fører ikke frem! Når vi i tillegg selger de beste fra akademiet til PL klubber så blir det 10-15.plass hver jævla sesong >:(

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1504 på: Februar 01, 2016, 22:41:51 »
Det kommer nok en spiller eller to i nødvinduet tenker jeg…

auren
Lafferty kommer nok, og han er en ny Paynter >:(
Heia Steve Evans ::)

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1505 på: Februar 01, 2016, 23:15:56 »
Det kommer nok en spiller eller to i nødvinduet tenker jeg…

auren
Lafferty kommer nok, og han er en ny Paynter >:(
Heia Steve Evans ::)

Lafferty - ja takk  ;D
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1506 på: Februar 01, 2016, 23:19:44 »
Patetisk

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1507 på: Februar 01, 2016, 23:52:46 »
Bradley Dack??
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1508 på: Februar 01, 2016, 23:53:24 »
Skuffende overgangsvindu
Endre

DOFFER

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1509 på: Februar 01, 2016, 23:55:24 »
Massimo Cellino has confirmed Leeds United's Transfer Deadline Day activity complete, with no further deals happening tonight.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1510 på: Februar 02, 2016, 00:04:05 »
Bradley Dack??

Ipswich bød £ 2 millioner, men ble rejected.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1511 på: Februar 02, 2016, 07:22:51 »
Bradley Dack??

Ipswich bød £ 2 millioner, men ble rejected.  :o

Det er de 2 mill £ som Evans mener vi har kastet ut av vinduet på Erwin og Botaka det...
 

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1512 på: Februar 02, 2016, 07:49:07 »
Bradley Dack??

Ipswich bød £ 2 millioner, men ble rejected.  :o

Det er de 2 mill £ som Evans mener vi har kastet ut av vinduet på Erwin og Botaka det...
Hvis du tar med de 30 mill kronene for Wood, så kunne vi matchet budet til Soton på Charlie Austin ;D eller 8) ??? :-\ :'(   

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1513 på: Februar 03, 2016, 12:33:18 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1514 på: Februar 03, 2016, 12:38:32 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....

Skjønner ikke vitsen med å bruke penger på å låne nå.
Eneste grunnen må være at det er en plan om å hente spilleren på permanent i sommer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1515 på: Februar 03, 2016, 12:50:33 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....

Skjønner ikke vitsen med å bruke penger på å låne nå.
Eneste grunnen må være at det er en plan om å hente spilleren på permanent i sommer.

Det er vel det som er planen. Grei måte å teste de ut på om de er verdt å signere til sommern det. Heller det enn å bomkjøpe å få en spiller på kontrakt som kun hever lønn. Akkurat det har vi jo vært ganske så flinke på de siste åra.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1516 på: Februar 03, 2016, 12:59:39 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....

Skjønner ikke vitsen med å bruke penger på å låne nå.
Eneste grunnen må være at det er en plan om å hente spilleren på permanent i sommer.

Det er vel det som er planen. Grei måte å teste de ut på om de er verdt å signere til sommern det. Heller det enn å bomkjøpe å få en spiller på kontrakt som kun hever lønn. Akkurat det har vi jo vært ganske så flinke på de siste åra.

Denne strategien syns jeg Cellino skal ha skryt for. Ã… låne en spiller med avtalt pris i bunn, må være lurt. Gitt at klubben kan trekke seg, selvsagt. Man får testet en spiller over en lengre periode. Passer han ikke inn, lar man han gå. Er han god og verdien potensielt stiger, får man spilleren til rabattert pris om prisen er spikra.

Det er nok også en god måte å signere ubrukte, høytlønnede spillere. Trives de i klubben, kan nok spilletid og trivsel gjøre at man firer litt på krava man ville hatt før overgang til en ny tilværelse.

Spekulasjoner selvsagt.

Når det er sagt, er ikke jeg overbevist om at Lafferty eller Kike er veien å gå. Ville svært gjerne heller at Leeds skulle snust på f.eks. Dwight Gayle. Tror også det er bedre value i L1 eller i Skottland, samt på kontinentet.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1517 på: Februar 03, 2016, 14:35:49 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....

Skjønner ikke vitsen med å bruke penger på å låne nå.
Eneste grunnen må være at det er en plan om å hente spilleren på permanent i sommer.

Det er vel fordi Wood er langtidsskadd.

To hamstring-tears får frem tårene i mine øyne, igjen....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1518 på: Februar 03, 2016, 14:42:20 »
Loan window opens tuesday 9th of February:

rykter på Leeds Now og fra YEP om at både Lafferty og Kike kommer.......men Kike er også ønsket av spanske Eibar.
Tar heller Kike , enn en rusten Lafferty....

Skjønner ikke vitsen med å bruke penger på å låne nå.
Eneste grunnen må være at det er en plan om å hente spilleren på permanent i sommer.

Det er vel det som er planen. Grei måte å teste de ut på om de er verdt å signere til sommern det. Heller det enn å bomkjøpe å få en spiller på kontrakt som kun hever lønn. Akkurat det har vi jo vært ganske så flinke på de siste åra.

Denne strategien syns jeg Cellino skal ha skryt for. Ã… låne en spiller med avtalt pris i bunn, må være lurt. Gitt at klubben kan trekke seg, selvsagt. Man får testet en spiller over en lengre periode. Passer han ikke inn, lar man han gå. Er han god og verdien potensielt stiger, får man spilleren til rabattert pris om prisen er spikra.

Det er nok også en god måte å signere ubrukte, høytlønnede spillere. Trives de i klubben, kan nok spilletid og trivsel gjøre at man firer litt på krava man ville hatt før overgang til en ny tilværelse.

Spekulasjoner selvsagt.

Når det er sagt, er ikke jeg overbevist om at Lafferty eller Kike er veien å gå. Ville svært gjerne heller at Leeds skulle snust på f.eks. Dwight Gayle. Tror også det er bedre value i L1 eller i Skottland, samt på kontinentet.

Helt enig. Men nå er vel Gayle en helt annen type spiss enn de to andre som jo er mer targetgutter? En mer bakromsspiss? Eller tar jeg feil? Lafferty og kike er vel mer tenkte som konkurranse til wood å da bedre egnet til måten forsøker spille, med en spiss. Men helt enig, en Gayle hadde gjort oss uforutsigbare og vi kunne switcha til 442 på en langt bedre måte enn idag. Ã… hvorhvidt Laffert el Kike vil styrke oss gjenstår evt å se. Forløpig har Evans treffi godt syns jeg å det virker som det er en plan bak de han har signert.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1519 på: Februar 03, 2016, 15:06:41 »
Annen type, ja. Det er det jeg føler vi trenger, selv om Evans virker å mene vi trenger en direkte erstatter. Wood er stor og sterk, men statisk. Doukara mer bevegelig, men også en stor, robust type. Antenucci litt mer spillende, men er vel neppe i Leeds lenger enn til sommeren.

Et lån av Gayle (eller Campbell for den saks skyld) kan gi oss noe annet enn hva vi har i dag. Ikke dermed sagt akkurat en av disse to, men den tradisjonelle 9eren føler jeg mangler i dagens stall. Han som virkelig gjør at motstanderen vegrer seg for å stå for høyt i fare for bakrom.

Marching on together!

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1520 på: Februar 03, 2016, 15:44:17 »
Gayle hadde vært bra, ligner litt på Vardy :P. Lett og kjapp bakromsspiss.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1521 på: Februar 03, 2016, 15:48:59 »
Annen type, ja. Det er det jeg føler vi trenger, selv om Evans virker å mene vi trenger en direkte erstatter. Wood er stor og sterk, men statisk. Doukara mer bevegelig, men også en stor, robust type. Antenucci litt mer spillende, men er vel neppe i Leeds lenger enn til sommeren.

Et lån av Gayle (eller Campbell for den saks skyld) kan gi oss noe annet enn hva vi har i dag. Ikke dermed sagt akkurat en av disse to, men den tradisjonelle 9eren føler jeg mangler i dagens stall. Han som virkelig gjør at motstanderen vegrer seg for å stå for høyt i fare for bakrom.



Helt enig her.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1522 på: Februar 03, 2016, 18:43:56 »
...
...
Du kan male i det vide og brede om dette, men denne bytteleken med spillere i championship fører ikke frem! Når vi i tillegg selger de beste fra akademiet til PL klubber så blir det 10-15.plass hver jævla sesong >:(

Om jeg er så elendig til å gjøre meg forstått over så mange ord eller om du velger å feiltolke meg, vet jeg ikke.

Poenget mitt er i alle fall akkurat det samme som du sier. Likevel, det er ingenting som tilsier at vi vil være der når det spekuleres i spillere rundt 10 millioners pund-klassen. Ikke 5 millioner heller. Sånn helt realistisk.

Det er ikke eieren i stand til, eventuelt ønsker ikke. Med andre ord; Steve Evans er nødt til å forsøke og finne bargains. Denne divisjonens Mahrez eller Vardy, om du vil.

For å være helt krystallklar; jeg skulle ØNSKE vi konkurrerte med topplagene i divisjonen på overgangsmarkedet. Det er ikke det, det går på. Det er hvilke spillere det faktisk er realistisk at vi kan hente, både i forhold til overgangssum og lønnskostnad. Skulle selvsagt gjerne sett Leeds hente folk som Rhodes, men med en eier som er i pluss på sine transfers i sin tid i klubben, samt tilbyr Sam Byram en lavere kontrakt enn han hadde, er det bare bittert å snakke om og hente slike navn.

At vi tilsynelatende ligger langflate etter Kyle Lafferty er ikke noe jeg setter mer pris på enn deg.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1523 på: Februar 03, 2016, 19:17:54 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

willum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1524 på: Februar 03, 2016, 19:41:43 »
...
...
Du kan male i det vide og brede om dette, men denne bytteleken med spillere i championship fører ikke frem! Når vi i tillegg selger de beste fra akademiet til PL klubber så blir det 10-15.plass hver jævla sesong >:(

Om jeg er så elendig til å gjøre meg forstått over så mange ord eller om du velger å feiltolke meg, vet jeg ikke.

Poenget mitt er i alle fall akkurat det samme som du sier. Likevel, det er ingenting som tilsier at vi vil være der når det spekuleres i spillere rundt 10 millioners pund-klassen. Ikke 5 millioner heller. Sånn helt realistisk.

Det er ikke eieren i stand til, eventuelt ønsker ikke. Med andre ord; Steve Evans er nødt til å forsøke og finne bargains. Denne divisjonens Mahrez eller Vardy, om du vil.

For å være helt krystallklar; jeg skulle ØNSKE vi konkurrerte med topplagene i divisjonen på overgangsmarkedet. Det er ikke det, det går på. Det er hvilke spillere det faktisk er realistisk at vi kan hente, både i forhold til overgangssum og lønnskostnad. Skulle selvsagt gjerne sett Leeds hente folk som Rhodes, men med en eier som er i pluss på sine transfers i sin tid i klubben, samt tilbyr Sam Byram en lavere kontrakt enn han hadde, er det bare bittert å snakke om og hente slike navn.

At vi tilsynelatende ligger langflate etter Kyle Lafferty er ikke noe jeg setter mer pris på enn deg.

Jeg er på mange måter enig i resonnementet ditt, men jeg nekter å slå meg til ro med at det er sånn det må være. At Leeds ikke skal være i stand til å kjempe om større navn enn Lafferty. At vi er på vei til ingensteds (mens Leicester leder PL). Bitter, javisst. Lynforbanna. Og smått apatisk innimellom.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1525 på: Februar 03, 2016, 19:54:33 »
...
...
...
Jeg er på mange måter enig i resonnementet ditt, men jeg nekter å slå meg til ro med at det er sånn det må være. At Leeds ikke skal være i stand til å kjempe om større navn enn Lafferty. At vi er på vei til ingensteds (mens Leicester leder PL). Bitter, javisst. Lynforbanna. Og smått apatisk innimellom.

Får de samme følelsene av Leeds oftere enn jeg skulle ønske selv.

Klubben burde jo vært der når de mest spennende navnene i divisjonen bytter klubb, men så lenge Cellino selger for mer enn han kjøper for (som også var tilfelle i Cagliari), blir det rett og slett vanskelig å konkurrere på både pris og lønn.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1526 på: Februar 03, 2016, 22:42:41 »
...
...
...
Jeg er på mange måter enig i resonnementet ditt, men jeg nekter å slå meg til ro med at det er sånn det må være. At Leeds ikke skal være i stand til å kjempe om større navn enn Lafferty. At vi er på vei til ingensteds (mens Leicester leder PL). Bitter, javisst. Lynforbanna. Og smått apatisk innimellom.

Får de samme følelsene av Leeds oftere enn jeg skulle ønske selv.

Klubben burde jo vært der når de mest spennende navnene i divisjonen bytter klubb, men så lenge Cellino selger for mer enn han kjøper for (som også var tilfelle i Cagliari), blir det rett og slett vanskelig å konkurrere på både pris og lønn.

Er redd dette er trenden , og slik Cellino dealer og wealer ja- for HAN gjør jo ikke noe galt( ref div rettssaker)

Når d er sagt har jeg veldig sans for og låne med opsjon på kjøp som du skriver lenger tilbake her, ypperlig måte og kunne se og få vite om spilleren er noe for oss Ila lånet. Dette er nå også det som er igjen av sesongen, dvs skaffe seg ett par forsterkninger som kan gjøre det interresant og møte opp og se laget få en god avslutning i serien.
Ser på Watford akkurat nå, og FA- cup tror jeg ikke vi kommer videre i...
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1527 på: Februar 22, 2016, 19:47:40 »
Lafferty-ryktet kan endelig begraves (ser det ut som)..

Evans appears to have finally ended his pursuit of Lafferty, claiming they could not come to a financial agreement with Norwich over a deal for the striker. Evans said: "What Norwich were asking for - if you add the package on top of that... I'm not going to give you the numbers as it would be unprofessional, but it was huge. Huge. "It would have completely ripped the dressing room apart. "I have a responsibility as the head coach. I'm not saying that somebody can't come in and earn a bit more if they have got that much more quality, but we can't have most lads earning one and somebody coming in on 12 - that just wouldn't be right."

Read more at: https://www.clubcall.com/norwich-city/canaries-hitman-too-expensive-1800884.html?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1528 på: Februar 22, 2016, 22:04:44 »
Lafferty-ryktet kan endelig begraves (ser det ut som)..

Evans appears to have finally ended his pursuit of Lafferty, claiming they could not come to a financial agreement with Norwich over a deal for the striker. Evans said: "What Norwich were asking for - if you add the package on top of that... I'm not going to give you the numbers as it would be unprofessional, but it was huge. Huge. "It would have completely ripped the dressing room apart. "I have a responsibility as the head coach. I'm not saying that somebody can't come in and earn a bit more if they have got that much more quality, but we can't have most lads earning one and somebody coming in on 12 - that just wouldn't be right."

Read more at: https://www.clubcall.com/norwich-city/canaries-hitman-too-expensive-1800884.html?

Det er vel like greit, spillere som er nummer 18 til 25 i klubber nederst i PL tjener ofte bedre enn de beste i Championship. Det å hente en spiller fra PL er en stor gamble, benksliterne tjener opptil dobbelt så mye som våre beste.

Noen etterlyser at vi skal signere en spiss som spiller i PL og samtidig har en bra statistikk, hvordan skal vi få råd til det???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1529 på: Februar 22, 2016, 22:12:45 »
Lafferty-ryktet kan endelig begraves (ser det ut som)..

Evans appears to have finally ended his pursuit of Lafferty, claiming they could not come to a financial agreement with Norwich over a deal for the striker. Evans said: "What Norwich were asking for - if you add the package on top of that... I'm not going to give you the numbers as it would be unprofessional, but it was huge. Huge. "It would have completely ripped the dressing room apart. "I have a responsibility as the head coach. I'm not saying that somebody can't come in and earn a bit more if they have got that much more quality, but we can't have most lads earning one and somebody coming in on 12 - that just wouldn't be right."

Read more at: https://www.clubcall.com/norwich-city/canaries-hitman-too-expensive-1800884.html?

Det er vel like greit, spillere som er nummer 18 til 25 i klubber nederst i PL tjener ofte bedre enn de beste i Championship. Det å hente en spiller fra PL er en stor gamble, benksliterne tjener opptil dobbelt så mye som våre beste.

Noen etterlyser at vi skal signere en spiss som spiller i PL og samtidig har en bra statistikk, hvordan skal vi få råd til det???

Det første man må gjøre er å se på hva spilleren har gjort de siste to sesonger. Hadde man gjort det med Wood, ja da hadde man sett at han har rimelig skral målprosent pr spilte kamp de siste årene. Så må si se på spillere som faktisk kan utrede noe på egenhånd. Ikke hente spillere som er 100% avhengig av at andre spiller han god. Og dette her er et speiderproblem. Vi å se spilleren i kamp etter kamp. Ikke bare i en kamp og så signe spilleren