Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541183 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #450 på: Juli 04, 2015, 22:14:28 »
Vi er visstnok ute etter Steve Sidwell (32). Tja ...

Report: Leeds cool interest in Joey Barton, target Steve Sidwell.

 Leeds United are interested in signing Steve Sidwell from Stoke City this summer, according to The Sun.

It has been reported by the British tabloid that Leeds head coach Uwe Rosler sees the 32-year-old midfielder as a player who can help his team push for promotion from the Championship next season.

According to The Sun, Rosler has cooled his interest in former Manchester City and Newcastle United midfielder Joey Barton.

The 32-year-old is a free agent at the moment, having parted company with London outfit Queens Park Rangers at the end of the 2014-15 campaign.

Sidwell joined Stoke in the summer of 2014 after leaving Fulham, but he has failed to make a big impact at the Britannia Stadium so far.

The former Chelsea and Aston Villa midfielder could feature in just 12 Premier League matches last season, creating one chance in the process.

SEE ALSO: Former Leeds striker explains why he returned in 2012

The ex-Arsenal prospect had a pass accuracy of 84%, and won nine headers, two dribbles and 11 tackles.

Sidwell has one more year left on his contract at Stoke, which means that Leeds will have to pay a transfer fee to sign the former Arsenal prospect this summer.

HITC Sport

« Siste redigering: Juli 04, 2015, 22:16:23 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #451 på: Juli 05, 2015, 11:38:32 »
Elland Back ‏@EllandBack1  · 14m14 minutes ago   Southampton, England   
Swap deal involving Jamie Murphy and Billy Sharp expected to go through next week.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #452 på: Juli 05, 2015, 15:56:24 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3m3 minutes ago 
@steve14b @Lufc__Fan I've asked around about Barker and it doesn't sound like Leeds will be signing him.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #453 på: Juli 05, 2015, 22:37:06 »
Vi er visstnok ute etter Steve Sidwell (32). Tja ...
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 8h8 hours ago 
@johnfisher213 think Leeds have looked at Sidwell but it hasn't gone any further than that.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #454 på: Juli 06, 2015, 10:37:42 »
Elland Back ‏@EllandBack1  · 14m14 minutes ago   Southampton, England   
Swap deal involving Jamie Murphy and Billy Sharp expected to go through next week.



Jamie Murphy ser da  ut som en habil spiller  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #455 på: Juli 06, 2015, 11:26:07 »
Joey Barton v Steve Sidwell: Leeds linked midfielders compared, who comes out on top?

Leeds United have been linked with Steve Sidwell as an alternative to Joey Barton.

Leeds United have been linked with midfielder Steve Sidwell as an alternative to Joey Barton, by The Sun.

Sidwell is a free agent after being released by Stoke City, as was Barton with relegated QPR.

Leeds could do with an experienced central midfielder to add depth to their squad and relieve pressure on young guns Alex Mowatt and Lewis Cook.

Here is a look at the performances in the Premier League over the past four seasons of Sidwell and Barton on a per-game basis. Barton's year in the Championship within this period has been excluded, so to compare the two against the same standard of opposition.

Barton advantages

Former QPR and Newcastle midfielder Barton comes out on top in terms of creativity. He outranks Sidwell in key passes, or chances created, per game, and comes out with an assist 1 in every 10 games, as opposed to 1 in every 20 like his rival.



He is more of a presence in the final third, completing almost double the number of passes he does in dangerous areas than Sidwell does.

Sidwell advantages

Ex-Arsenal trainee Steve Sidwell compares favourably to Barton in several areas. He has a pass completion rate 10% higher, and wins more headers per game on average.

Sidwell is also more prolific in terms of interceptions and tackles won, also recording a goalscoring rate double that of Barton.

Further conclusions

If Leeds are looking for an impactful midfielder in the final third, neither Barton or Sidwell are especially reliable in front of goal.

Which player they do go for will depend not only on finances, but which type of midfielder they want. Barton is more creative but Sidwell is more adept at playing as a defensive midfielder and providing good cover for Lewis Cook.

http://www.hitc.com/en-gb/2015/07/05/joey-barton-v-steve-sidwell-leeds-linked-midfielders-compared-wh/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #456 på: Juli 06, 2015, 12:16:42 »
Stry unna denne type spillere
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #457 på: Juli 06, 2015, 12:47:45 »

Stry unna denne type spillere
Tøv. Er akkurat denne type ryddegutt vi trenger på midtbanen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #458 på: Juli 06, 2015, 14:53:15 »
Skal være veldig "forsiktig" med å hente inn sentralemidtbanespillere.

Dersom Dawson, Philips skal satses på er det ikke rom for flere sentralespillere når vi har etablert Mowatt, Cook, Sloth, Murphy og Bianchi på de 3 plassene. Da må noen ut før noen kommer inn, det mangler kanskje en mer fysisk type der, men med tre sentrale kan det kompenseres for manglende typer med organisering og antall.
Ja, ut med Murphy og Sloth! Inn med erfaring og muskler ;D  Typ Joey Barton!?

Murphy ut? Han var da en av våre bedre spillere i fjor. Totalforandret fra den første sesongen.

Tror også det finnes bedre spillere tilgjengelig enn Barton. Han er aldrende og godt over toppen, samt meget dyr i drift.
Murphy fikk ett lykkelig innhopp mot Sunderland i cupen, hadde også en godkjent kamp borte mot Boro. Når Bamba var kaptein og dirigerte 4-ern bak. Men jeg har aldrig sett noen som jukser mer i egen deffensiv sone som Murphy. Og sånne spillere har jeg lite sans for ;)  Det finnes antakelig tusner på tusner av bedre spillere en Barton, men jeg personlig hadde ønsket meg han i den deffensive rollen.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #459 på: Juli 06, 2015, 15:16:31 »

Stry unna denne type spillere
Tøv. Er akkurat denne type ryddegutt vi trenger på midtbanen.

Basert på hva?

Fordi Brown var så viktig og god i rollen som nedsparker? Fordi alle lag har en ryddegutt?

Skal Barton inn er det fordi han har mentaliteten til å fortsatt ville prestere og oppleve ting på en fotballbane, da kan han være nyttig. Skal han inn må noen ut, da er Murphy første mann ut i min bok. Personlig ville jeg brukt Cook vel så ofte i den dype rollen som indreløper.

Cook er som en moderne utgave av Batty, han er knallhard, kvikk og konstruktiv i alt han gjør.

Jeg sier styr unna til veldig dyre spillere på vei ned, det er en veldig vanskelig øvelse og vanskelig å treffe på.
Det kan gå, men det er ikke så enkelt som bare å hente inn Sidwell og Barton.


Det må være rom for Cook og Mowatt og tredjemann inn må komplimentere disse to i ferdigheter og som menneske. Det er ingen enkel øvelse

 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #460 på: Juli 06, 2015, 15:45:14 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #461 på: Juli 06, 2015, 15:59:15 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #462 på: Juli 06, 2015, 16:26:20 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
förra året var vårt mittfält på tok för svagt, spelmässigt bra men fattades kraft styrka och genombrott, många matcher blev vi överkörda trots att vi  t o m körde med femmannamittfält,bättre spelare än barton och sidwell lär vi aldrig kunna ro i hamn, om Barton kan jag säga att jag tror han är tillräckligt bra men sedan är frågan om han kan sköta sig och att man kan lita på honom på plan, han är ju som en tickande tidinställd bomb, han har ju i högsta grad varit delaktig i att föra upp både QPR och Newcastle till PL
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #464 på: Juli 06, 2015, 18:00:13 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
förra året var vårt mittfält på tok för svagt, spelmässigt bra men fattades kraft styrka och genombrott, många matcher blev vi överkörda trots att vi  t o m körde med femmannamittfält,bättre spelare än barton och sidwell lär vi aldrig kunna ro i hamn, om Barton kan jag säga att jag tror han är tillräckligt bra men sedan är frågan om han kan sköta sig och att man kan lita på honom på plan, han är ju som en tickande tidinställd bomb, han har ju i högsta grad varit delaktig i att föra upp både QPR och Newcastle till PL

Finnes masse gode spillere der ute som kan være billigere og bedre enn Barton. Som Leeds bør kunne trekke til seg, må vi ikke igjen se oss blinde på enhver brite som vi kjenner igjen navnet på fordi de spilte godt før 2010.

Barton kan være en bra signering, jeg tror han er for dårlig en mot en og for dyr i forhold til ferdigheter. Han har vinner mentalitet og leder egenskaper, men ikke større enn at han har rykket ned noen ganger og han klarte ikke samle garderoben og troppene i årets sesong for QPR.
 

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #465 på: Juli 06, 2015, 18:31:52 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
förra året var vårt mittfält på tok för svagt, spelmässigt bra men fattades kraft styrka och genombrott, många matcher blev vi överkörda trots att vi  t o m körde med femmannamittfält,bättre spelare än barton och sidwell lär vi aldrig kunna ro i hamn, om Barton kan jag säga att jag tror han är tillräckligt bra men sedan är frågan om han kan sköta sig och att man kan lita på honom på plan, han är ju som en tickande tidinställd bomb, han har ju i högsta grad varit delaktig i att föra upp både QPR och Newcastle till PL

Finnes masse gode spillere der ute som kan være billigere og bedre enn Barton. Som Leeds bør kunne trekke til seg, må vi ikke igjen se oss blinde på enhver brite som vi kjenner igjen navnet på fordi de spilte godt før 2010.

Barton kan være en bra signering, jeg tror han er for dårlig en mot en og for dyr i forhold til ferdigheter. Han har vinner mentalitet og leder egenskaper, men ikke større enn at han har rykket ned noen ganger og han klarte ikke samle garderoben og troppene i årets sesong for QPR.

Ja du har overtalt meg nå Runar til at jeg ikke lengre ønsker Barton til Leeds. Jeg bare husker han når han spilte på Newcastle. Da var han vanvittig god og hadde han enda hatt inne det nivået så hadde det nok jeg sagt løp og kjøp, men pr dags dato er han vel ikke nærheten av det nivået lenger og da er det vel like greit å styre unna. Da hadde det vært bedre å beholdt Austin enn å signere Barton. Uansett la oss håpe på bedre kvalitet enn Sidwell og Barton.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #466 på: Juli 06, 2015, 19:24:40 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
förra året var vårt mittfält på tok för svagt, spelmässigt bra men fattades kraft styrka och genombrott, många matcher blev vi överkörda trots att vi  t o m körde med femmannamittfält,bättre spelare än barton och sidwell lär vi aldrig kunna ro i hamn, om Barton kan jag säga att jag tror han är tillräckligt bra men sedan är frågan om han kan sköta sig och att man kan lita på honom på plan, han är ju som en tickande tidinställd bomb, han har ju i högsta grad varit delaktig i att föra upp både QPR och Newcastle till PL

Finnes masse gode spillere der ute som kan være billigere og bedre enn Barton. Som Leeds bør kunne trekke til seg, må vi ikke igjen se oss blinde på enhver brite som vi kjenner igjen navnet på fordi de spilte godt før 2010.

Barton kan være en bra signering, jeg tror han er for dårlig en mot en og for dyr i forhold til ferdigheter. Han har vinner mentalitet og leder egenskaper, men ikke større enn at han har rykket ned noen ganger og han klarte ikke samle garderoben og troppene i årets sesong for QPR.

Ja du har overtalt meg nå Runar til at jeg ikke lengre ønsker Barton til Leeds. Jeg bare husker han når han spilte på Newcastle. Da var han vanvittig god og hadde han enda hatt inne det nivået så hadde det nok jeg sagt løp og kjøp, men pr dags dato er han vel ikke nærheten av det nivået lenger og da er det vel like greit å styre unna. Da hadde det vært bedre å beholdt Austin enn å signere Barton. Uansett la oss håpe på bedre kvalitet enn Sidwell og Barton.
jag vet bara att våra ungdommar och våra värvade mittfältare inte höll måttet riktigt föra säsongen  och så har det varit tidigare säsonger  med, och kanske inte så konstigt då vi värvat från nedersta hyllan hela tiden, i min värld känns ju spelare som barton och sidwell som i princip hela sina karriärer varit ordinarie i PL-klubbar som ett eller 2 snäpp bättre,  högre upp lär vi inte kunna sikta i våra värvningar
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #467 på: Juli 06, 2015, 20:01:30 »
Jamie Paterson fra Forest er et rykte.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #468 på: Juli 06, 2015, 20:09:02 »
Sidwell har spilt 50 PL kamper for Stoke siste 2 sesongene. Tror vi skal stikke fingeren i jorden og si at dette er bra kvalitet for en klubb i championship.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #469 på: Juli 06, 2015, 21:27:08 »
Sidwell har spilt 50 PL kamper for Stoke siste 2 sesongene. Tror vi skal stikke fingeren i jorden og si at dette er bra kvalitet for en klubb i championship.
Bare 6 starter og 10 innhopp sist sesong. En kneskade i desember satte ham på sidelinja mye av sesongen.

Sånn sett risikerer vi at han blir en dyr erstatter for Aidy White.

Men hvis han holder seg skadefri tror jeg han blir perfekt på midtbanen sammen med Cook og Mowatt.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #470 på: Juli 06, 2015, 22:32:49 »
Sidwell har spilt 50 PL kamper for Stoke siste 2 sesongene. Tror vi skal stikke fingeren i jorden og si at dette er bra kvalitet for en klubb i championship.
Bare 6 starter og 10 innhopp sist sesong. En kneskade i desember satte ham på sidelinja mye av sesongen.

Sånn sett risikerer vi at han blir en dyr erstatter for Aidy White.

Men hvis han holder seg skadefri tror jeg han blir perfekt på midtbanen sammen med Cook og Mowatt.
tror jag med, han kan få ta Murphys plats
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #471 på: Juli 07, 2015, 00:08:07 »
Glynn Williams ‏@GlynnTQ  Â· 35m35 minutes ago  
Lee Erwin favourited this tweet tonight....... That's it, deal's as Good as Done then for Murphy!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #473 på: Juli 07, 2015, 10:28:30 »
Mye rykter for tiden. Nå skal vi visstnok ha fått et bud avslått på en 22-årig stopper fra Shrewsbury:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/07/07/leeds-have-bid-for-shrewsburys-connor-goldson-turned-down/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #475 på: Juli 07, 2015, 13:12:58 »
Sidwell har spilt 50 PL kamper for Stoke siste 2 sesongene. Tror vi skal stikke fingeren i jorden og si at dette er bra kvalitet for en klubb i championship.

Det hadde Tonge og når han kom fra Stoke, tror ikke du skal konkludere med det...
 

DaGa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #476 på: Juli 07, 2015, 13:30:29 »
Basert på at midtbanen våres ikke evner å støtte forsvaret godt nok. De siste 10 sesongene har vi manglet en blanserende type på midtbanen av god kvalitet. Om dette blir Barton eller et annet navn er revnende likegyldig så lenge han er god nok.

Enig..

Da er min påstand at jeg tviler på om Barton er god nok
förra året var vårt mittfält på tok för svagt, spelmässigt bra men fattades kraft styrka och genombrott, många matcher blev vi överkörda trots att vi  t o m körde med femmannamittfält,bättre spelare än barton och sidwell lär vi aldrig kunna ro i hamn, om Barton kan jag säga att jag tror han är tillräckligt bra men sedan är frågan om han kan sköta sig och att man kan lita på honom på plan, han är ju som en tickande tidinställd bomb, han har ju i högsta grad varit delaktig i att föra upp både QPR och Newcastle till PL

Finnes masse gode spillere der ute som kan være billigere og bedre enn Barton. Som Leeds bør kunne trekke til seg, må vi ikke igjen se oss blinde på enhver brite som vi kjenner igjen navnet på fordi de spilte godt før 2010.


Ja, hvem?
We all LOVE LEEDS!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #477 på: Juli 07, 2015, 14:22:10 »

Sidwell har spilt 50 PL kamper for Stoke siste 2 sesongene. Tror vi skal stikke fingeren i jorden og si at dette er bra kvalitet for en klubb i championship.

Det hadde Tonge og når han kom fra Stoke, tror ikke du skal konkludere med det...
Der tar du feil. Tonge spilte totalt 12 kamper for Stoke i perioden 2008-2013. (ifølge wiki)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #478 på: Juli 07, 2015, 16:13:08 »
Stemmer, mye utlån i den perioden ser jeg.

Han har vel tett på 40 PL kamper i Stoke og Sheff Utd.

Kvaliteten på Sidwell derimot er vel ikke all verden.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #479 på: Juli 07, 2015, 17:47:00 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 5h5 hours ago 
@carpitone @APOPEY Murphy is possible. Barker won't be signing.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan