Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #90 på: Mai 17, 2015, 21:11:53 »
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #91 på: Mai 19, 2015, 13:35:51 »
Dette her viser med all sannsynlighet hvor lavt Leeds har sunket, hvis han hentes inn. Fikk ikke bli med Bristol City videre i Championship på grunn at klubben mener han kun vil være stallfyll.
Jay Emmanuel-Thomas

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/leeds-united-linked-with-move-for-24-year-old-forward

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #92 på: Mai 19, 2015, 13:52:15 »
Dette her viser med all sannsynlighet hvor lavt Leeds har sunket, hvis han hentes inn. Fikk ikke bli med Bristol City videre i Championship på grunn at klubben mener han kun vil være stallfyll.
Jay Emmanuel-Thomas

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/leeds-united-linked-with-move-for-24-year-old-forward

"Linket" er et ord som kan brukes høyt og lavt de neste månedene. Sannsynligheten for at mer enn 90 % av det bare er sludder og pølsevev, er overhengende stor.. Samme hvor mye erfaring og hvor mye du har brent deg med høye forventninger før, trenger du jo ikke ta dine sorger på forskudd..? 
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #93 på: Mai 19, 2015, 17:04:46 »
Dette her viser med all sannsynlighet hvor lavt Leeds har sunket, hvis han hentes inn. Fikk ikke bli med Bristol City videre i Championship på grunn at klubben mener han kun vil være stallfyll.
Jay Emmanuel-Thomas

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/leeds-united-linked-with-move-for-24-year-old-forward

"Linket" er et ord som kan brukes høyt og lavt de neste månedene. Sannsynligheten for at mer enn 90 % av det bare er sludder og pølsevev, er overhengende stor.. Samme hvor mye erfaring og hvor mye du har brent deg med høye forventninger før, trenger du jo ikke ta dine sorger på forskudd..? 
Som Leeds supporter er man pokka nødt til å ta sorgene på forskudd :(  Så enkelt er det ;)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #94 på: Mai 19, 2015, 20:33:03 »
Igjen, og dette gjelder stadig for oss - faktisk mer enn noen gang...:

Håp det beste, frykt det værste... Og ta det du får ::)
 

lojosang

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #95 på: Mai 19, 2015, 22:48:45 »
Dette her viser med all sannsynlighet hvor lavt Leeds har sunket, hvis han hentes inn. Fikk ikke bli med Bristol City videre i Championship på grunn at klubben mener han kun vil være stallfyll.
Jay Emmanuel-Thomas

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/leeds-united-linked-with-move-for-24-year-old-forward

"Linket" er et ord som kan brukes høyt og lavt de neste månedene. Sannsynligheten for at mer enn 90 % av det bare er sludder og pølsevev, er overhengende stor.. Samme hvor mye erfaring og hvor mye du har brent deg med høye forventninger før, trenger du jo ikke ta dine sorger på forskudd..? 
Som Leeds supporter er man pokka nødt til å ta sorgene på forskudd :(  Så enkelt er det ;)
Nei,  det var som Rosenborgfan på nittitallet, det.  Som Leedsfan kommer de på rekke og rad helt på egen hånd.  :)
- Leif Olav

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #96 på: Mai 19, 2015, 23:57:59 »
Max Gradel tilbake!?!?!?!?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Max_Gradel


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #97 på: Mai 20, 2015, 00:10:06 »
Max Gradel tilbake!?!?!?!?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Max_Gradel


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️

På wikipedia står det at Manchester United signerte ham den 19. mai 2015 ....?  ??? ??? ??? ???

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #98 på: Mai 20, 2015, 00:13:20 »
Stod Leeds for 10 min siden, da står det vel Barca o et kvarter da. Mulig en som har det utrolig gøy.


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #99 på: Mai 20, 2015, 08:19:20 »
Gradel ryktet kommer opp før hver Jævla sesong!
Det er Bullshit, så legg den ballen død!!?!!

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #100 på: Mai 20, 2015, 08:28:31 »
Stod Leeds for 10 min siden, da står det vel Barca o et kvarter da. Mulig en som har det utrolig gøy.


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️

Ja, er nok noen som morer seg. Nå er det borte :-)

Frode

 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #102 på: Mai 23, 2015, 15:41:05 »
Ser Paul Robinson sier han ville elsket og returnere til Leeds , For meg syns jeg det er en perfekt ny reservekeeper.
Kan nok også gi mye råd til Silvestri.

Beckford ryktene er jeg også litt positiv , bedre me Beckford enn Morison.
Pontus ❤

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #103 på: Mai 23, 2015, 15:44:56 »
Ser Paul Robinson sier han ville elsket og returnere til Leeds , For meg syns jeg det er en perfekt ny reservekeeper.
Kan nok også gi mye råd til Silvestri.

Beckford ryktene er jeg også litt positiv , bedre me Beckford enn Morison.

Nå er jo Carson ledig på markedet også. Betydelig yngre enn Robinson.
Alt er bedre enn Morison

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #104 på: Mai 23, 2015, 17:17:17 »
Klubben må bør ta sjansen på Jermaine Beckford! Vil bli klasse i Leeds-drakten(igjen)!
Rogaland Whites

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #105 på: Mai 23, 2015, 18:04:02 »
Klubben må bør ta sjansen på Jermaine Beckford! Vil bli klasse i Leeds-drakten(igjen)!

Enig.
Vi trenger en spiss som kan true bakrom. Det mangler vi nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #106 på: Mai 23, 2015, 19:35:41 »
Pringle fra Rotherham linket til Leeds. Absolutt en spiller jeg har sansen for.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #107 på: Mai 23, 2015, 21:59:02 »
Kan vi innen kort tid se spillere som Pringle, Beckford og Gradel i Leeds drakta. Gradel er vel mest usannsynlig. Men kan det hende at Cellino/Red Bull her vil vise muskler.
Og da med 4-3-3. Ja da savner jeg en stopper. Sagt det før. Ferdinand

Blank_File

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #108 på: Mai 23, 2015, 22:10:24 »
Kan vi innen kort tid se spillere som Pringle, Beckford og Gradel i Leeds drakta. Gradel er vel mest usannsynlig. Men kan det hende at Cellino/Red Bull her vil vise muskler.
Og da med 4-3-3. Ja da savner jeg en stopper. Sagt det før. Ferdinand
Hvis du tenker på Rio så er det lite ved han jeg vil ha lenger. Så at du nevnte at han var hurtig ved forrige anledning. Da kan ikke du ha sett han de 5 siste årene.

h.b

  • Gjest
Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #109 på: Mai 23, 2015, 22:13:14 »
Kan vi innen kort tid se spillere som Pringle, Beckford og Gradel i Leeds drakta. Gradel er vel mest usannsynlig. Men kan det hende at Cellino/Red Bull her vil vise muskler.
Og da med 4-3-3. Ja da savner jeg en stopper. Sagt det før. Ferdinand
Hvis du tenker på Rio så er det lite ved han jeg vil ha lenger. Så at du nevnte at han var hurtig ved forrige anledning. Da kan ikke du ha sett han de 5 siste årene.

Mulig han ikke har den hurtigheten han hadde. men han er rutinert, og dermed i en slik klasse at plassering, kan bote på mye av fartsproblematikken

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #110 på: Mai 23, 2015, 22:19:45 »
Kan vi innen kort tid se spillere som Pringle, Beckford og Gradel i Leeds drakta. Gradel er vel mest usannsynlig. Men kan det hende at Cellino/Red Bull her vil vise muskler.
Og da med 4-3-3. Ja da savner jeg en stopper. Sagt det før. Ferdinand
Hvis du tenker på Rio så er det lite ved han jeg vil ha lenger. Så at du nevnte at han var hurtig ved forrige anledning. Da kan ikke du ha sett han de 5 siste årene.

Mulig han ikke har den hurtigheten han hadde. men han er rutinert, og dermed i en slik klasse at plassering, kan bote på mye av fartsproblematikken

Du som er så opptatt av at vi skal ha spillere som kan forsterkninger i PL, må ha da fått med deg at Rio ble benket til fordel for Richard Dunne i QPR? Nei jeg tror toget er gått for godt for Rio Ferdinand.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #111 på: Mai 24, 2015, 08:16:24 »
Daniel Bentley: Selvmål og straffekonk-helt i playoff-finalen i League 2 i går.

http://www.tv2.no/a/6959997
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #112 på: Mai 24, 2015, 12:04:49 »
Klubben må bør ta sjansen på Jermaine Beckford! Vil bli klasse i Leeds-drakten(igjen)!

Beckford var god i Leeds, men da var de i  League 1.  Ettter hva jeg kan se så har han ikke slått til som noen stor målscorer i oppholdene hos  Everton, Leicester, Huddersfield og Bolton. :(
Det er jo en grunn til at han ikke spiller for Bolton!!

Nå i det siste, i Preston , har han scoret mange mål igjen. Det tyder på at nivået i ch.ship er for høyt for Beckford. Det ble mye benken og utlån i tiden i ch.ship.  :( Han har hatt mange sjanser til å vise at han  er god nok der.

Han har i allefall ikke mye å vise til i nivå 2 .  Leeds' ambisjon er jo å kjempe i toppen av  denne divisjonen, og han slo ikke til i Leicester (som satset stort) for 4 år siden . Dessuten: Passer han til Roslers raske omstillingsfotball langs bakken ? Har han disiplin nok til å spille for Rosler ? ??? Jeg mener han har et talent,  men ikke disiplin. Vi husker flere dumme røde kort i Leeds, han ble sur når han ble byttet ut osv.

Sorry, han er god i Lg 1,  men styr unna!!
« Siste redigering: Mai 24, 2015, 12:16:03 av Josch »

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #113 på: Mai 24, 2015, 15:23:50 »
Gamle stjerner tilbake??  Folkens, dette går kun på følelser.  Det er uhyre få eksempler på at en stjerne som kommer hjem kommer i nærheten av sitt gamle nivå.  Det er bare smertefullt.  Vi må bygge et nytt Leeds og skape nye stjerner på Elland Road.

Ellers merker jeg at det er veldig mye prat om keepere.  Ikke galt med en klassekeeper inn, men det overrasker meg hvis dette er et fokus for Owe.
 

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #114 på: Mai 24, 2015, 16:10:47 »
Enig i at eks Leeds spillere, som er over the top ikke skal hentes inn. Men om vi beholder Silvestri, så kan Robinson være en god mentor og reserve Keeper

Bli garantert mye gossip framover.  Så får vi bare vente å se, har ikke de største forhåpningene i år heller.

MOT


We are LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #115 på: Mai 24, 2015, 16:20:27 »
Chris Baird fra West Bromwich. Dette er en link jeg kan like
http://the72.co.uk/27816/leeds-target-move-for-baird/?

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #116 på: Mai 24, 2015, 16:21:52 »
Enig i at eks Leeds spillere, som er over the top ikke skal hentes inn. Men om vi beholder Silvestri, så kan Robinson være en god mentor og reserve Keeper

Bli garantert mye gossip framover.  Så får vi bare vente å se, har ikke de største forhåpningene i år heller.

MOT


We are LEEDS
bättre gå för Bentley i Southend
 

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #117 på: Mai 24, 2015, 16:40:07 »
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #118 på: Mai 24, 2015, 20:57:49 »
Duje Cop linka.
Magafølelsen sier meg at dette kan bli en god signering
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/05/24/should-leeds-united-target-goal-machine-striker-duje-cop-from-di/?

h.b

  • Gjest
« Siste redigering: Mai 24, 2015, 21:02:08 av h.b »