Skrevet av Emne: Rykter: Managere inn  (Lest 59924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #120 på: Mai 19, 2015, 20:29:10 »
Mye som kan sies om Røsler:

Stort vinnerinstinkt
I Röslers tid i Lillestrøm har han opparbeidet seg et rykte som en kontroversiell trener. Röslers voldsomme vinnerinstinkt har enkelte ganger resultert i uheldige episoder og store presseoppslag.

Ingen glemmer sitatet «do you want me to hang myself?», etter at en journalist dristet seg til å stille et kritisk spørsmål etter et tap mot Lyn.

Og etter at LSK rotet bort de tre poengene hjemme mot Odd tidligere denne sesongen, dro en illsint og skuffet Rösler hjem uten å snakke med noen - noe han ble refset for av sin egen klubb.

-  Slik oppførsel aksepterer vi ikke av noen i Lillestrøm-systemet. Ã… stikke av er ikke en profesjonell oppførsel, så dette vil få konsekvenser, uttalte LSK-manager Jan Ã…ge Fjørtoft til Dagbladet etter kampen.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #121 på: Mai 19, 2015, 20:35:29 »
Tror faktisk ikke Røsler er d værste vi kan ende opp med.
Stort fotballhjerte, SKAL ha innsats og guts fra spillerne... Og hater å tape!
 

Svada

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #122 på: Mai 19, 2015, 20:47:00 »
Ok stats fra League One, men langt fra imponerende stats fra Championship for Uwe. Men har sett verre  ;)


Competition   Matches   W   D   L   Goals   Points   PPM   Players used
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  League One   111   50   33   28   154 : 118   183   1,65   61
  Championship   45   18   13   14   60 : 50   67   1,49   40
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Josch

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #123 på: Mai 19, 2015, 20:56:50 »
Ærlig talt. Synd på Redfearn eller ikke. Jeg tror sjansene er større med Røsler til å rykke opp enn med Redfearn.  Kynisk av Cellino, men flere  navn er aktuelle (ledige) nå enn da  Redders fikk jobben i fjor høst.

Jeg har følelsen av at Cellino velger noe enda bedre nå. Hvis Redfearn er så bra så får vi se hvor godt han gjør det for sin neste arbeidsgiver. Kanskje har dette vært mer eller mindre klart lenge  allerede.

Røsler er system og taktikk til fingerspissene, og en aktiv coach på sidelinjen!

Tror han kan gjøre det meget bra i Leeds!  :) :) en god start så er  Redfearn fort glemt.
Hvem tenker  på McDermott idag? Eller Grayson?

Det viktigste er at Leeds rykker opp om 12 mnd. 8)
« Siste redigering: Mai 19, 2015, 21:15:22 av Josch »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #124 på: Mai 19, 2015, 20:57:19 »
Tror man Røsler aksepter et slikt nutcase av et lederregime , som MC representerer.
...at han i det hele tatt er i forhandlinger, svarer vel på det spørsmålet. OG, han kjenner garantert til Cellinos 'særegenheter'...

Men håpet om å være den som lykkes skinner vel over alle fare-skilt   ::)
[/
Om ikke annet at han ihverfall vil sjekke selv grundig før han takker n..., evt tar utfordringen.


baste

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #125 på: Mai 19, 2015, 20:57:54 »
Kan fort bli rett mann på rett tid.
Lurer på om trener teamet vi hadde for 2 mnd siden,  ikke burde fått fortsette. Men når sesongeavsluttningen ble som den ble, med fjerning av assist trener. Så bør vi kanskje bare ta sats, og håpe på det beste

Om 6 mnd, så vet vi litt mer  :)

sportcarl1

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #126 på: Mai 19, 2015, 21:33:30 »
Ok stats fra League One, men langt fra imponerende stats fra Championship for Uwe. Men har sett verre  ;)


Competition   Matches   W   D   L   Goals   Points   PPM   Players used
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  League One   111   50   33   28   154 : 118   183   1,65   61
  Championship   45   18   13   14   60 : 50   67   1,49   40
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
statistik är bara statistik, men han slår redfern som har 1,21 poäng i snitt sedan 1:a november, tar man med matcher han haft som care taker landar han på 1.33 poäng
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #127 på: Mai 19, 2015, 21:36:28 »
Siden Cellino absolutt må bytte trener, så er det tommel opp fra meg om Rösler :D

raggen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #128 på: Mai 19, 2015, 22:01:35 »
ER det mulig med en løsning med både røsler og redders mon tro??

tviler da redders nok har andre muligheter.
Ellers er det skammelig med måten han blir behandlet på men alle sider har 2 sider men cellino er ingen sympatisk type
Forever Leeds United!!!!!!!!

Furu

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #129 på: Mai 19, 2015, 22:22:54 »
Tar gjerne imot Røsler.

Har tro på han. Engasjert, myndig. Det kan bli bra.  :-*

lojosang

Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #130 på: Mai 19, 2015, 22:38:06 »
Har trua på Uwe Rösler, absolutt. Selv om han har vært kort tid som trener i England så har han rukket å vise mye bra i Wigan og Brentford. (og Norge).
Tror  Rösler er like bra valg som mange andre. Jeg kjøper den! Et godt valg av Cellino.

En tysker med jerndisiplin og en "gal" italiensk eier blir vel en fin blanding?? ;D

Jeg ser for meg de to omfavne hverandre når opprykket er sikret neste år, med jublende fans rundt seg!! 8)
Fungerte en kort periode på førtitallet. ::)
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #131 på: Mai 19, 2015, 22:48:06 »
Fungerte en kort periode på førtitallet. ::)
...almost conqered Europe.  WACCOE, er det ikke så?  :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #132 på: Mai 19, 2015, 23:03:46 »
Fungerte en kort periode på førtitallet. ::)
...almost conqered Europe.  WACCOE, er det ikke så?  :P
Endte dårlig for både italiener og tysker sist, da.
- Leif Olav

Torpe-do

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #133 på: Mai 19, 2015, 23:15:20 »
ER det mulig med en løsning med både røsler og redders mon tro??

tviler da redders nok har andre muligheter.
Ellers er det skammelig med måten han blir behandlet på men alle sider har 2 sider men cellino er ingen sympatisk type


Lurer på dette jeg også. Kommer Redders til å gå tilbake til akademiet, slik det ble forespeglet da han tok hovedtrenerjobben?

Trulsaren

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #134 på: Mai 19, 2015, 23:19:41 »
Tror Uwe kan passe Leeds bra akkurat nå. Etter det jeg har hørt gjorde han tingene veldig bra i Brentford, hvor han om jeg ikke husker feil ga mange unggutter sjansen. Han hadde jo sine perioder i Wigan også - selv om det ikke endte så bra der.

Det fotballfaglige er neppe en mangelvare med tanke på bakgrunnen, og det er jo veldig hyggelig for oss norske fans at han har et tett bånd til Norge.

Forøvrig - jeg kan aldri tenke meg at det er slik at Redders ikke har peiling på hva som skjer, om han blir eller må dra. Jeg finner det helt usansynlig at han og Cellino aldri har utvekslet et ord på noen måneder...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Erik M

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #135 på: Mai 20, 2015, 00:10:34 »
Jeg må innrømme at jeg liker Rösler svært dårlig.  Han fremstår som usympatisk og som en dårlig taper.  Jeg ser likevel at han kan ha noen svært sterke sider - ærgjerrighet, disiplin og vinnerinnstinkt.  Så gjenstår det å se om hvordan en knallsterk personlighet passer sammen med Cellinos syke egenskaper.  Cellino sparker jo trenere på impulsen og kommer til å få mange provokasjoner fra en mann som Rösler.
 

baste

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #136 på: Mai 20, 2015, 08:28:20 »
Jeg må innrømme at jeg liker Rösler svært dårlig.  Han fremstår som usympatisk og som en dårlig taper.  Jeg ser likevel at han kan ha noen svært sterke sider - ærgjerrighet, disiplin og vinnerinnstinkt.  Så gjenstår det å se om hvordan en knallsterk personlighet passer sammen med Cellinos syke egenskaper.  Cellino sparker jo trenere på impulsen og kommer til å få mange provokasjoner fra en mann som Rösler.

Greit å være dårlig taper vell?
Vis meg en som er fornøyd med 2. plassen, så skal jeg vise deg en evig taper... sa en klok mann en gang

Marching on together  :)

B_Ød

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #137 på: Mai 20, 2015, 08:38:44 »
Jeg må innrømme at jeg liker Rösler svært dårlig.  Han fremstår som usympatisk og som en dårlig taper.  Jeg ser likevel at han kan ha noen svært sterke sider - ærgjerrighet, disiplin og vinnerinnstinkt.  Så gjenstår det å se om hvordan en knallsterk personlighet passer sammen med Cellinos syke egenskaper.  Cellino sparker jo trenere på impulsen og kommer til å få mange provokasjoner fra en mann som Rösler.

Greit å være dårlig taper vell?
Vis meg en som er fornøyd med 2. plassen, så skal jeg vise deg en evig taper... sa en klok mann en gang

Marching on together  :)

hadde glatt tatt en 2dre plass til våren jeg  ;)
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #138 på: Mai 20, 2015, 09:13:22 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.
 

Erik M

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #139 på: Mai 20, 2015, 09:19:15 »
Jeg må innrømme at jeg liker Rösler svært dårlig.  Han fremstår som usympatisk og som en dårlig taper.  Jeg ser likevel at han kan ha noen svært sterke sider - ærgjerrighet, disiplin og vinnerinnstinkt.  Så gjenstår det å se om hvordan en knallsterk personlighet passer sammen med Cellinos syke egenskaper.  Cellino sparker jo trenere på impulsen og kommer til å få mange provokasjoner fra en mann som Rösler.

Greit å være dårlig taper vell?
Vis meg en som er fornøyd med 2. plassen, så skal jeg vise deg en evig taper... sa en klok mann en gang

Marching on together  :)

Ã… være en god taper og vise litt klasse i sin oppførsel har ingenting med å være taper eller å være fornøyd med å tape.  Men klasse kan vi vel se langt etter i vår klubb...
 

Lundewhites

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #140 på: Mai 20, 2015, 09:31:33 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #141 på: Mai 20, 2015, 09:38:45 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #142 på: Mai 20, 2015, 09:48:43 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

15-11-20 er fasiten denne sesongen. Med på det lasset 61 innslupne mål.

Langt fra godt nok. I den gode perioden etter jul, blant annet med 1-0 ran på Riverside, hadde vi også fru fortuna med på laget.

Tar du perioden med Redfearn, uten Thompson, ser du garantert nedrykksform.

Skal vi komme oss videre, trenger vi endringer både her og der. Er det noen som kan stagge Cellino, så er det mer Røsler enn Redfearn.
 

HåvardK

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #143 på: Mai 20, 2015, 09:53:36 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

15-11-20 er fasiten denne sesongen. Med på det lasset 61 innslupne mål.

Langt fra godt nok. I den gode perioden etter jul, blant annet med 1-0 ran på Riverside, hadde vi også fru fortuna med på laget.

Tar du perioden med Redfearn, uten Thompson, ser du garantert nedrykksform.

Skal vi komme oss videre, trenger vi endringer både her og der. Er det noen som kan stagge Cellino, så er det mer Røsler enn Redfearn.
Tror du at den smulen med "usikkerhet" omkring eieren vår i det hele tatt påvirker jobben som head coach?

B_Ød

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #144 på: Mai 20, 2015, 10:16:42 »
Skal vi komme oss videre, trenger vi endringer både her og der. Er det noen som kan stagge Cellino, så er det mer Røsler enn Redfearn.

vel, håper du har rett...det eneste jeg leser her er et nytt managerbytte...
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #145 på: Mai 20, 2015, 10:37:14 »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #146 på: Mai 20, 2015, 11:04:34 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

Konkret og helt riktig.

Så lenge det sitter en trigger happy type på toppen som tror at 'sterk personlighet' er evnen til å ta beslutninger uten noe som helst form for bruk av resonnering eller talltelling i irriterte øyeblikk, er det uvesentlig hvem som blir ansatt som manager/head coach i klubben.

Hvorfor? Fordi han ikke sitter mer enn noen få måneder likevel.

Registerer at Cellino kaller Redfearn et barn med dårlige rådgivere. Tenker han da på alle spillerne som kjøpes inn over hodet på han? På assistenten hans som ugrunnet suspenderes/sparkes for å isolere han eller det faktum at han ikke har fått indikasjoner på om han har jobb videre før Cellino går til personlig angrep i media. Og hvorfor ønsket han en sitat: "sterk" (vi er uenige om hva dette betyr, mr Cellino) type, når det er han selv som ønsker å detaljstyre den minste ting? Sterk betyr altså for Cellino en "yes man"?

At det konkluderes utelukkende på resultater uten å ta høyde for annet, vil det alltid gjøres i fotball. Det er helt greit, en klubb lever av resultatene og alt det der. Ikke overraskende om det kun måles i poeng, uten å ta ledelse med i ligningen.

Det jeg derimot syns er langt mer merkelig, er at Uwe Rösler - en mann som brukte månedsvis på å systematisk bygge nettverk og lære det engelske manageryrket før han gikk inn i det- ønsker å gå inn i et vepsebol som Leeds etter tiden i Wigan.

Han kunne funnet langt tryggere, om enn mindre, måter å gjenoppbygge CVen på. Det er forskjell på ambisjon og idioti.
« Siste redigering: Mai 20, 2015, 11:37:25 av Mr Kaizer »
Marching on together!

lojosang

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #147 på: Mai 20, 2015, 11:17:52 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 

Ser ikke vitsen med det. Vår nye manager sitter ikke ut desember uansett, med mindre Cellion dømmes for skattesnusk igjen.
- Leif Olav

Leedsgutt

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #148 på: Mai 20, 2015, 11:38:55 »
Pressekonferanse kl 4 norsk tid.  Annonsering av Uwe Røsler som ny head coach.

Den kan sees på LUTV.     Cellino skal ikke være tilstede, men det skal Pearson
« Siste redigering: Mai 20, 2015, 11:47:36 av Leedsgutt »

Lundewhites

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #149 på: Mai 20, 2015, 12:03:47 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 

Ser ikke vitsen med det. Vår nye manager sitter ikke ut desember uansett, med mindre Cellion dømmes for skattesnusk igjen.
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 

Ser ikke vitsen med det. Vår nye manager sitter ikke ut desember uansett, med mindre Cellion dømmes for skattesnusk igjen.

Nei enig! Nå tar vi å kutter ut alt som har med laget å gjøre og bare slår alle trådene sammen og ser hvem som klarer å spy ut mest mulig dritt. Beklager at jeg er en smule interessert i annet enn å klage på Italieneren.
Syns det er veldig trist at forumet ligner mer og mer på kommentarfeltet til nettavisene. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two