Skrevet av Emne: Rykter: Managere inn  (Lest 59946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #30 på: Mai 13, 2015, 09:18:51 »
Adkins var vel den som førte Southampton strake veien fra L1 til PL?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #31 på: Mai 13, 2015, 09:46:59 »
Adkins var vel den som førte Southampton strake veien fra L1 til PL?
...og den som var 'jevnstilt' med McDermott i anseelse da han BM ansatt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #32 på: Mai 13, 2015, 10:00:44 »
Dog etter det jeg har sett ganske forskjellige i spillestil? Eller tar jeg feil?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #33 på: Mai 13, 2015, 10:01:53 »
Redders er på vei ut. Er bare et tidsspørsmål før ha for beskjeden. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Redders tropper opp på kontoret, og forlanger et svar omgående. For det må da være nedverdigende å vite at Cellino hele tiden snakker med andre managere. Of ikke minst det beste for hele klubben om Celllino sa rett ut at du har ikke jobb lengre

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #34 på: Mai 13, 2015, 10:03:20 »
Redders er på vei ut. Er bare et tidsspørsmål før ha for beskjeden. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Redders tropper opp på kontoret, og forlanger et svar omgående. For det må da være nedverdigende å vite at Cellino hele tiden snakker med andre managere. Of ikke minst det beste for hele klubben om Celllino sa rett ut at du har ikke jobb lengre

Enig.
Dette må avklares asap zulu slik at alle kan gå videre.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #35 på: Mai 13, 2015, 11:15:48 »
Redders er på vei ut. Er bare et tidsspørsmål før ha for beskjeden. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Redders tropper opp på kontoret, og forlanger et svar omgående. For det må da være nedverdigende å vite at Cellino hele tiden snakker med andre managere. Of ikke minst det beste for hele klubben om Celllino sa rett ut at du har ikke jobb lengre

Enig.
Dette må avklares asap zulu slik at alle kan gå videre.

Redders har vel kontrakt ut måneden og går vel automatisk tilbake som leder av akademiet. Om han ønsker det er noe annet. Vi vet vel veldig lite hva som er kommunisert her eller ikke. Jeg personlig syns det er veldig bra at det kartlegges andre alternativer nå, da jeg ikke syns Redders er i nærheten av å ha de kvalitetene som trengs på dette nivået. Sikker en hyggelig fyr, men udugelig som kampleder i mine øyne. Det er null struktur og plan i spillet. Bortsett fra en del gode enkeltprestasjoner har det vært en lidelse å sett Leeds spille i år. Vi må få inn en tydelig leder med en tydelig fotballfilosofi. Bob Bradley hadde vært spennende, men har liten tro på det. Jeg kjenner dessverre alt for lite til hvilken spillestil de nevnte trenerene over her har
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #36 på: Mai 13, 2015, 11:30:00 »
Ikke helt uenig i din vurdering av Redders.
Synes heller ikke at det er imponerende det som Leeds har prestert under hans ledelse. spesielt mot slutten av sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stigahauge

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #37 på: Mai 13, 2015, 11:48:19 »
Dersom Redders hadde vært ein ettertrakta manager hadde han vore borte no. Trur han håper på å halde fram i Leeds. Behandlinga han har fått er jo undeer ein kvar kritikk, men sikkert bedre enn arbeidarane på sitronplantasjane til mafiosoen på Sardinia  :-X
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #39 på: Mai 13, 2015, 14:43:15 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-adkins-cool-on-whites-job-link-1-7257950


Adkins selv sier han ikke har bidratt til dette ryktet.
men han säger ju inte heller att kontakt inte  har hållits
 

Hallgeir *

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #40 på: Mai 13, 2015, 17:50:36 »
Redders er på vei ut. Er bare et tidsspørsmål før ha for beskjeden. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Redders tropper opp på kontoret, og forlanger et svar omgående. For det må da være nedverdigende å vite at Cellino hele tiden snakker med andre managere. Of ikke minst det beste for hele klubben om Celllino sa rett ut at du har ikke jobb lengre

Personalpolitikken til Cellino er skremmende. Han eier rett og slett ikke skamvett, og det er et under at folk vil arbeide under slike forhold.

Redfearn fortjener ikke dette.  >:(
Super Leeds since 1968

Lundewhites

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #41 på: Mai 13, 2015, 17:57:58 »
Redders får nok et tilbud om å være med videre, men ikke som hovedtrener trur jeg. Han har en kontrakt å forholde seg til og vi vet vel ikke hva de eventuelt har snakket om. Det kan være at han har fått beskjed om at han vurderes på lik linje med flere andre alternativ. Kan vi ikke slutte med den enspora sutringen nå snart. MC er en Cowboy, men nå kan vi vente noen dager å se hva som skjer. Det er ting på gang i klubben og jeg er i alle fall fornøyd med hva han har fått til, nå etter han kom tilbake.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

GeirO

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #42 på: Mai 13, 2015, 19:24:56 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-adkins-cool-on-whites-job-link-1-7257950


Adkins selv sier han ikke har bidratt til dette ryktet.
men han säger ju inte heller att kontakt inte  har hållits

Adkins svar er meget politisk korrekt fra en mann som er desperat etter jobben.
MOT

HåvardK

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #43 på: Mai 13, 2015, 20:01:19 »
Redders er på vei ut. Er bare et tidsspørsmål før ha for beskjeden. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Redders tropper opp på kontoret, og forlanger et svar omgående. For det må da være nedverdigende å vite at Cellino hele tiden snakker med andre managere. Of ikke minst det beste for hele klubben om Celllino sa rett ut at du har ikke jobb lengre
Cellino starter jo vanligvis å snakke med nye managere samme ettermiddag som han har ansatt en ny.

GeirO

Sv: Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #44 på: Mai 13, 2015, 20:18:30 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
En internasjonal kapasitet. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer, selv om vi skal satse alt.

Når Bradley gjør denne middelmådige gjengen til landets beste lag, hadde Leeds absolutt hadde bruk for han. Og når han i tillegg sier at han behøver tre uker for å gjøre et lag til et topplag, så hadde han passet veldig bra for Leeds.
Men Cellino har jo aldri hørt om Bradley....
MOT

Superfan

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #45 på: Mai 13, 2015, 20:34:24 »

Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
En internasjonal kapasitet. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer, selv om vi skal satse alt.

Når Bradley gjør denne middelmådige gjengen til landets beste lag, hadde Leeds absolutt hadde bruk for han. Og når han i tillegg sier at han behøver tre uker for å gjøre et lag til et topplag, så hadde han passet veldig bra for Leeds.
Men Cellino har jo aldri hørt om Bradley....
Hva mener du med middelmådig gjeng?

GeirO

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #46 på: Mai 13, 2015, 21:49:15 »

Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
En internasjonal kapasitet. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer, selv om vi skal satse alt.

Når Bradley gjør denne middelmådige gjengen til landets beste lag, hadde Leeds absolutt hadde bruk for han. Og når han i tillegg sier at han behøver tre uker for å gjøre et lag til et topplag, så hadde han passet veldig bra for Leeds.
Men Cellino har jo aldri hørt om Bradley....
Hva mener du med middelmådig gjeng?
Med det mener jeg at spiller for spiller er ikke CV'ene mye å skryte av, jf. at "alle" eksperter dømte de nord og ned før sesongen.
MOT

Superfan

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #47 på: Mai 13, 2015, 23:51:14 »


Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
En internasjonal kapasitet. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer, selv om vi skal satse alt.

Når Bradley gjør denne middelmådige gjengen til landets beste lag, hadde Leeds absolutt hadde bruk for han. Og når han i tillegg sier at han behøver tre uker for å gjøre et lag til et topplag, så hadde han passet veldig bra for Leeds.
Men Cellino har jo aldri hørt om Bradley....
Hva mener du med middelmådig gjeng?
Med det mener jeg at spiller for spiller er ikke CV'ene mye å skryte av, jf. at "alle" eksperter dømte de nord og ned før sesongen.
Ok. Trodde du mente middelmådig sportslig. Var på Nadderud i kveld. Kan bekrefte at Bradley er en ypperlig trener.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #48 på: Mai 14, 2015, 11:45:13 »
En liten påminnelse:

@LeeSobotYEP: Around this time last year Massimiliano Allegri was slashed in betting for #lufc job, which Hockaday got. Allegri now in Champs League final

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #49 på: Mai 14, 2015, 12:07:37 »
http://takefootball.com/redfearn-facing-exit-as-leeds-united-line-up-adkins/?
Det meste tyder på Adkins. Og kanskje dette faktisk er det smarteste Cellino kan gjøre for klubben. Få Redders hvis han vil tilbake til utvikling av tallenter, og jobbe tett opp mot Adkins.
For Cellino vet at hvis han greier det utenkelige, på få Leeds opp neste sesong. Ja da vil fansen stille seg bak Cellino igjen.
Men hovedproblemet er hva Cellino gjør. Kanskje Pearson faktisk er den som greier å snakke Cellino til å være stille i korridorene. Og hvis da f.eks Pearson har overtalt Cellino til å gi f.eks Adkins et budsjett på 10-20 mill pund til spillere, og Adkins da får sine valg inn. Ja da kan det faktisk gå veien.
Men da må Cellino ikke være så helvetes cowboy hele tiden

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #50 på: Mai 14, 2015, 12:56:25 »
http://takefootball.com/redfearn-facing-exit-as-leeds-united-line-up-adkins/?
Det meste tyder på Adkins. Og kanskje dette faktisk er det smarteste Cellino kan gjøre for klubben. Få Redders hvis han vil tilbake til utvikling av tallenter, og jobbe tett opp mot Adkins.
For Cellino vet at hvis han greier det utenkelige, på få Leeds opp neste sesong. Ja da vil fansen stille seg bak Cellino igjen.
Men hovedproblemet er hva Cellino gjør. Kanskje Pearson faktisk er den som greier å snakke Cellino til å være stille i korridorene. Og hvis da f.eks Pearson har overtalt Cellino til å gi f.eks Adkins et budsjett på 10-20 mill pund til spillere, og Adkins da får sine valg inn. Ja da kan det faktisk gå veien.
Men da må Cellino ikke være så helvetes cowboy hele tiden



Adkins has been out of work since being sacked by Reading last December, but he has an impressive record of leading teams to promotion. In 2007 he led Scunthorpe United to the League One title, and despite their relegation the following season, he guided them back up at the first attempt via the playoffs. He then steered Southampton from League One to the Championship in 2010/11, before then taking them to the Premier League with a successive promotion.



God CV!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #51 på: Mai 14, 2015, 13:22:54 »
Redders får nok et tilbud om å være med videre, men ikke som hovedtrener trur jeg. Han har en kontrakt å forholde seg til og vi vet vel ikke hva de eventuelt har snakket om. Det kan være at han har fått beskjed om at han vurderes på lik linje med flere andre alternativ. Kan vi ikke slutte med den enspora sutringen nå snart. MC er en Cowboy, men nå kan vi vente noen dager å se hva som skjer. Det er ting på gang i klubben og jeg er i alle fall fornøyd med hva han har fått til, nå etter han kom tilbake.


Ja la oss slutte å sutre over Cellino og la han få en sjanse til å vise hva han kan få til. Virker som om pausen har gjort han godt og at han nå har kommet tilbake med hodet på rett plass ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Trulsaren

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #52 på: Mai 14, 2015, 21:19:58 »
http://takefootball.com/redfearn-facing-exit-as-leeds-united-line-up-adkins/?
Det meste tyder på Adkins. Og kanskje dette faktisk er det smarteste Cellino kan gjøre for klubben. Få Redders hvis han vil tilbake til utvikling av tallenter, og jobbe tett opp mot Adkins.
For Cellino vet at hvis han greier det utenkelige, på få Leeds opp neste sesong. Ja da vil fansen stille seg bak Cellino igjen.
Men hovedproblemet er hva Cellino gjør. Kanskje Pearson faktisk er den som greier å snakke Cellino til å være stille i korridorene. Og hvis da f.eks Pearson har overtalt Cellino til å gi f.eks Adkins et budsjett på 10-20 mill pund til spillere, og Adkins da får sine valg inn. Ja da kan det faktisk gå veien.
Men da må Cellino ikke være så helvetes cowboy hele tiden
Nå var du (u)lovlig optimistisk.

Ser man på transfersummer de siste 5 sesongene i Championship så stikker Norwich av med førsteplassen, gjennomsnittlig bruk på 6,79m pund pr sesong. At Leeds, skakkjørt økonomisk, skal være i nærheten av å bruke 10m pund er urealistisk. Tenker da også på at vi nettopp har gått på en stygg smell med FFP-reglene.

http://www.transferleague.co.uk/championship-teams-last-five-seasons/transfer-league-tables/championship-last-five-season
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Gufrias

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #53 på: Mai 14, 2015, 21:27:00 »
http://takefootball.com/redfearn-facing-exit-as-leeds-united-line-up-adkins/?
Det meste tyder på Adkins. Og kanskje dette faktisk er det smarteste Cellino kan gjøre for klubben. Få Redders hvis han vil tilbake til utvikling av tallenter, og jobbe tett opp mot Adkins.
For Cellino vet at hvis han greier det utenkelige, på få Leeds opp neste sesong. Ja da vil fansen stille seg bak Cellino igjen.
Men hovedproblemet er hva Cellino gjør. Kanskje Pearson faktisk er den som greier å snakke Cellino til å være stille i korridorene. Og hvis da f.eks Pearson har overtalt Cellino til å gi f.eks Adkins et budsjett på 10-20 mill pund til spillere, og Adkins da får sine valg inn. Ja da kan det faktisk gå veien.
Men da må Cellino ikke være så helvetes cowboy hele tiden
Nå var du (u)lovlig optimistisk.

Ser man på transfersummer de siste 5 sesongene i Championship så stikker Norwich av med førsteplassen, gjennomsnittlig bruk på 6,79m pund pr sesong. At Leeds, skakkjørt økonomisk, skal være i nærheten av å bruke 10m pund er urealistisk. Tenker da også på at vi nettopp har gått på en stygg smell med FFP-reglene.

http://www.transferleague.co.uk/championship-teams-last-five-seasons/transfer-league-tables/championship-last-five-season
Jeg synes det var mer optimistisk å tro (håpe) at cellino blir stille i korridorene, og slutter å være cowboy. Og at han lar hovedtreneren bestemme hvem som skal kjøpes.
Hekta på Leeds siden 1974

Trulsaren

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #54 på: Mai 14, 2015, 21:35:47 »
http://takefootball.com/redfearn-facing-exit-as-leeds-united-line-up-adkins/?
Det meste tyder på Adkins. Og kanskje dette faktisk er det smarteste Cellino kan gjøre for klubben. Få Redders hvis han vil tilbake til utvikling av tallenter, og jobbe tett opp mot Adkins.
For Cellino vet at hvis han greier det utenkelige, på få Leeds opp neste sesong. Ja da vil fansen stille seg bak Cellino igjen.
Men hovedproblemet er hva Cellino gjør. Kanskje Pearson faktisk er den som greier å snakke Cellino til å være stille i korridorene. Og hvis da f.eks Pearson har overtalt Cellino til å gi f.eks Adkins et budsjett på 10-20 mill pund til spillere, og Adkins da får sine valg inn. Ja da kan det faktisk gå veien.
Men da må Cellino ikke være så helvetes cowboy hele tiden
Nå var du (u)lovlig optimistisk.

Ser man på transfersummer de siste 5 sesongene i Championship så stikker Norwich av med førsteplassen, gjennomsnittlig bruk på 6,79m pund pr sesong. At Leeds, skakkjørt økonomisk, skal være i nærheten av å bruke 10m pund er urealistisk. Tenker da også på at vi nettopp har gått på en stygg smell med FFP-reglene.

http://www.transferleague.co.uk/championship-teams-last-five-seasons/transfer-league-tables/championship-last-five-season
Jeg synes det var mer optimistisk å tro (håpe) at cellino blir stille i korridorene, og slutter å være cowboy. Og at han lar hovedtreneren bestemme hvem som skal kjøpes.
Dét kan jeg være enig i - men er styggredd for at midlene for kjøp er de vi skaper av salg...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leedsgutt

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #56 på: Mai 14, 2015, 23:36:14 »
Poyet på vei?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/gus-poyet-sounded-out-leeds-5699766

Blir ikke noen profilert manager på veg til oss, klarer ikke å se at noen kjente managere vil akseptere at spillerkjøp og spillersalg gjøres av cellino.

Frykter dessverre vi får en ny Hockaday episode

sportcarl1

 

Frode

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #58 på: Mai 15, 2015, 07:57:21 »
Poyet på vei?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/gus-poyet-sounded-out-leeds-5699766
poyet eller adkins vore bra val
Av en eller annen grunn gir Adkins meg en dårlig magefølelse. Liker ikke at han mislyktes med Reading. Får litt McDermott-feeling ...
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #59 på: Mai 15, 2015, 08:11:46 »
Husk at Adkins jobbet i Southampton der man etterhvert gjorde som Cellino dvs hadde en sportslig ledelse som kjøpte spillere.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973