Skrevet av Emne: Rykter: Managere inn  (Lest 59940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #150 på: Mai 20, 2015, 12:13:57 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

Konkret og helt riktig.

Så lenge det sitter en trigger happy type på toppen som tror at 'sterk personlighet' er evnen til å ta beslutninger uten noe som helst form for bruk av resonnering eller talltelling i irriterte øyeblikk, er det uvesentlig hvem som blir ansatt som manager/head coach i klubben.

Hvorfor? Fordi han ikke sitter mer enn noen få måneder likevel.

Registerer at Cellino kaller Redfearn et barn med dårlige rådgivere. Tenker han da på alle spillerne som kjøpes inn over hodet på han? På assistenten hans som ugrunnet suspenderes/sparkes for å isolere han eller det faktum at han ikke har fått indikasjoner på om han har jobb videre før Cellino går til personlig angrep i media. Og hvorfor ønsket han en sitat: "sterk" (vi er uenige om hva dette betyr, mr Cellino) type, når det er han selv som ønsker å detaljstyre den minste ting? Sterk betyr altså for Cellino en "yes man"?

At det konkluderes utelukkende på resultater uten å ta høyde for annet, vil det alltid gjøres i fotball. Det er helt greit, en klubb lever av resultatene og alt det der. Ikke overraskende om det kun måles i poeng, uten å ta ledelse med i ligningen.

Det jeg derimot syns er langt mer merkelig, er at Uwe Rösler - en mann som brukte månedsvis på å systematisk bygge nettverk og lære det engelske manageryrket før han gikk inn i det- ønsker å gå inn i et vepsebol som Leeds etter tiden i Wigan.

Han kunne funnet langt tryggere, om enn mindre, måter å gjenoppbygge CVen på. Det er forskjell på ambisjon og idioti.


Sant nok. Vi får bare håpe at Pearson er karen som får Cellino til å forstå akkurat dette.

Kato

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #151 på: Mai 20, 2015, 12:16:47 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

15-11-20 er fasiten denne sesongen. Med på det lasset 61 innslupne mål.

Langt fra godt nok. I den gode perioden etter jul, blant annet med 1-0 ran på Riverside, hadde vi også fru fortuna med på laget.

Tar du perioden med Redfearn, uten Thompson, ser du garantert nedrykksform.

Skal vi komme oss videre, trenger vi endringer både her og der. Er det noen som kan stagge Cellino, så er det mer Røsler enn Redfearn.
Tror du at den smulen med "usikkerhet" omkring eieren vår i det hele tatt påvirker jobben som head coach?

Ja det tror jeg. Men jeg tror ikke at posisjonsspillet til Sol Bamba, Bellusci og Cooper nødvendigvis trenger å være Cellions feil. Strukturen vår bakover så ut som en råtten tanngard de siste to månedene av sesongen. Uten et snev av forbedring. Om Redfearn kan defensiv organisering skal jeg ikke si så mye om. Det jeg kan si, er at det i hvert fall ikke har vistes på matta.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #152 på: Mai 20, 2015, 12:17:29 »
Pressekonferanse kl 4 norsk tid.  Annonsering av Uwe Røsler som ny head coach.

Den kan sees på LUTV.     Cellino skal ikke være tilstede, men det skal Pearson


Hva sa jeg: Cellino har lært!!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #153 på: Mai 20, 2015, 12:19:45 »
Det som er mest spennende med pressekonferansen kl 4, er om Redfearn har fått beskjed i forkant at han er sparket.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #154 på: Mai 20, 2015, 12:33:58 »
Det som er mest spennende med pressekonferansen kl 4, er om Redfearn har fått beskjed i forkant at han er sparket.
Sparket?Sesongen er over og  han har jo bare kontrakt frem til 30. juni. Hvis denne kontrakten ikke er fornyet, og Cellino har engasjert en ny trener, så trenger vel ikke Redders ha det inn med teskje? Det er da en helt vanlig praksis i arbeidslivet at man ikke får fornyet en kontrakt og at en annen person kommer inn i tilsvarende jobb. Det blir tullete å hevde at Redders er sparket. Han får ikke fornyet kontrakten som hovedtrener. Det har jo vært klart veldig lenge at Redders skulle være ut sesongen, så fikk man se hva Cellino fant på- vel, nå har han funnet på noe annet... Det som  er kritikkverdig i denne saken er at Cellino har omtalt Redfearn i negative ordelag i full offentlighet. Mitt tips er at Cellino ikke har snakket med Redfearn, han trenger vel strengt tatt ikke gjøre det heller siden kontrakten går ut 30. juni. I anstendighetens navn burde Cellino ha gjort dette annerledes, som å snakke med Redfearn og ikke uttale seg offentlig, men når man har en gal og bortskjemt eier som har vokst opp med sølvskjeer i munnen, så kan man dessverre ikke forvente annet....

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #155 på: Mai 20, 2015, 12:34:25 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

4. En sterk leder med klar fotballfilosofi vil berolige fansen og gjøre dem mer samlet i kampen FOR et opprykk og ikke i en frykt for hva det neste blir.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #156 på: Mai 20, 2015, 13:05:54 »
Det som er mest spennende med pressekonferansen kl 4, er om Redfearn har fått beskjed i forkant at han er sparket.
Sparket?Sesongen er over og  han har jo bare kontrakt frem til 30. juni. Hvis denne kontrakten ikke er fornyet, og Cellino har engasjert en ny trener, så trenger vel ikke Redders ha det inn med teskje? Det er da en helt vanlig praksis i arbeidslivet at man ikke får fornyet en kontrakt og at en annen person kommer inn i tilsvarende jobb. Det blir tullete å hevde at Redders er sparket. Han får ikke fornyet kontrakten som hovedtrener. Det har jo vært klart veldig lenge at Redders skulle være ut sesongen, så fikk man se hva Cellino fant på- vel, nå har han funnet på noe annet... Det som  er kritikkverdig i denne saken er at Cellino har omtalt Redfearn i negative ordelag i full offentlighet. Mitt tips er at Cellino ikke har snakket med Redfearn, han trenger vel strengt tatt ikke gjøre det heller siden kontrakten går ut 30. juni. I anstendighetens navn burde Cellino ha gjort dette annerledes, som å snakke med Redfearn og ikke uttale seg offentlig, men når man har en gal og bortskjemt eier som har vokst opp med sølvskjeer i munnen, så kan man dessverre ikke forvente annet....

Så du mener at Cellino ikke burde informere Redfearn om at noen ansettes i hans jobb i dag?
 

Erik M

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #157 på: Mai 20, 2015, 13:30:46 »
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 

Ser ikke vitsen med det. Vår nye manager sitter ikke ut desember uansett, med mindre Cellion dømmes for skattesnusk igjen.
Et par momenter i manager-debatten:

1. Neil Redfearn har vært en viktig faktor for unggutta. Og kred for det. Men jeg mener det han har levert som kampleder for oss langtfra har vært godt nok. Uten Thompson er jo resultatene fæle. Selvfølgelig er det masse formildende omstendigheter med alt styret denne sesongen. Men jeg er ikke sikker på at han kan ta oss et steg videre.

2. Når jeg ser hvor vi var i fjor på denne tiden, med Hockaday ansatt etter å ha fåttt fyken i Forest Green, da tenker jeg at Røsler blir ti hakk opp.

3. Med Røsler er jeg betinget positiv. Erfaring fra League one og noe championship. Spillergruppa vår, som er splittet fra før, skriker etter en sterk leder med fokus på disiplin. Blir nok en mer direkte spillestil, og setter penger på at Adam Forshaw blir første signering under Røsler.

Har ikke fulgt Røsler så mye må  jeg innrømme. Har fått med meg at han er en tøffing, men har han en fast spillestil som han handler spillere inn for, eller legger han opp system etter hva han har til rådighet? Hadde virkelig vært bra nå med en trener som hadde en visjon på hvordan vi skal spille og fått tid til å plukket spillere som passer inn i det systemet. 

Ser ikke vitsen med det. Vår nye manager sitter ikke ut desember uansett, med mindre Cellion dømmes for skattesnusk igjen.

Nei enig! Nå tar vi å kutter ut alt som har med laget å gjøre og bare slår alle trådene sammen og ser hvem som klarer å spy ut mest mulig dritt. Beklager at jeg er en smule interessert i annet enn å klage på Italieneren.
Syns det er veldig trist at forumet ligner mer og mer på kommentarfeltet til nettavisene. 

Dette syns jeg er usaklig, Lunde.  Alt tyder på at en fullstendig ekstrem situasjon eksisterer i klubben vår. Jeg deler absolutt mange andres syn om at hvilken manager/coach som kommer inn og hvilke spillere det spekuleres i blir relativt uvesentlig mot det monsterproblemet klubben lider under.
« Siste redigering: Mai 20, 2015, 13:32:20 av Erik M »
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #158 på: Mai 20, 2015, 13:33:59 »
20/05/2015 10:23 AM GDT

Timmyleeds  More news lads he's going to be given a two year contract with option for further year. That is a change Pearson has a lot of input in this I think . And massimo not being there it won't be a farce of a press conference and we might get answers to other questions
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #159 på: Mai 20, 2015, 13:47:07 »
Av en eller annen grunn har jeg mer tro på Rösler enn Redders så aksept for ansettelsen. Dog er jeg mer usikker på kjemien mellom MC og Rösler overlever over sommeren.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

HåvardK

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #160 på: Mai 20, 2015, 13:48:06 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.

15-11-20 er fasiten denne sesongen. Med på det lasset 61 innslupne mål.

Langt fra godt nok. I den gode perioden etter jul, blant annet med 1-0 ran på Riverside, hadde vi også fru fortuna med på laget.

Tar du perioden med Redfearn, uten Thompson, ser du garantert nedrykksform.

Skal vi komme oss videre, trenger vi endringer både her og der. Er det noen som kan stagge Cellino, så er det mer Røsler enn Redfearn.
Tror du at den smulen med "usikkerhet" omkring eieren vår i det hele tatt påvirker jobben som head coach?

Ja det tror jeg. Men jeg tror ikke at posisjonsspillet til Sol Bamba, Bellusci og Cooper nødvendigvis trenger å være Cellions feil. Strukturen vår bakover så ut som en råtten tanngard de siste to månedene av sesongen. Uten et snev av forbedring. Om Redfearn kan defensiv organisering skal jeg ikke si så mye om. Det jeg kan si, er at det i hvert fall ikke har vistes på matta.
Den defensive organiseringa var vel hovedårsaken til at Redfearn ansatte Thompson. Når så assistenten forsvant, og Redders måtte gjøre absolutt alt selv - inkludert å sette opp kjegler til treningsøktene - ble det for mye for ham å holde styr på. Som jeg har sagt mange ganger tidligere: Vi skal faktisk være fornøyd med at noen i det hele tatt gadd å prøve å styre klubben sportslig mot slutten av denne sesongen - det i seg selv tyder på en person med et STORT hjerte for klubben.

Andersen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #161 på: Mai 20, 2015, 13:56:02 »
Da ser det ut til at Røsler tar over for Redfearn ! Håper Røsler vet hvilen klubb av et vepsebol han kommer til !  ??? Håper at han får gode arbeids vilkår, med å stable laget på beina igjen , før sesongen begynner igjen . Og at Cellino holder seg laaaaangt unna ! MOT

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #162 på: Mai 20, 2015, 13:58:16 »
Det som er mest spennende med pressekonferansen kl 4, er om Redfearn har fått beskjed i forkant at han er sparket.
Sparket?Sesongen er over og  han har jo bare kontrakt frem til 30. juni. Hvis denne kontrakten ikke er fornyet, og Cellino har engasjert en ny trener, så trenger vel ikke Redders ha det inn med teskje? Det er da en helt vanlig praksis i arbeidslivet at man ikke får fornyet en kontrakt og at en annen person kommer inn i tilsvarende jobb. Det blir tullete å hevde at Redders er sparket. Han får ikke fornyet kontrakten som hovedtrener. Det har jo vært klart veldig lenge at Redders skulle være ut sesongen, så fikk man se hva Cellino fant på- vel, nå har han funnet på noe annet... Det som  er kritikkverdig i denne saken er at Cellino har omtalt Redfearn i negative ordelag i full offentlighet. Mitt tips er at Cellino ikke har snakket med Redfearn, han trenger vel strengt tatt ikke gjøre det heller siden kontrakten går ut 30. juni. I anstendighetens navn burde Cellino ha gjort dette annerledes, som å snakke med Redfearn og ikke uttale seg offentlig, men når man har en gal og bortskjemt eier som har vokst opp med sølvskjeer i munnen, så kan man dessverre ikke forvente annet....

Så du mener at Cellino ikke burde informere Redfearn om at noen ansettes i hans jobb i dag?

Trond90

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #163 på: Mai 20, 2015, 14:28:39 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #164 på: Mai 20, 2015, 14:31:20 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
Mr. Reliable! Gunnar er en bra mann :)

sportcarl1

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #165 på: Mai 20, 2015, 14:54:08 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
Mr. Reliable! Gunnar er en bra mann :)
visar ju att rosler har bra omdöme då
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #166 på: Mai 20, 2015, 14:58:37 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
Mr. Reliable! Gunnar er en bra mann :)
visar ju att rosler har bra omdöme då
Ja, men det er verre med Cellino..... ;)

Dennis

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #167 på: Mai 20, 2015, 15:07:33 »
Bra at noen tror at dette manager-styret er noe som kan ta oss fremover. Personlig kan jeg ikke se det.
...

Sant nok. Vi får bare håpe at Pearson er karen som får Cellino til å forstå akkurat dette.


Ansettelsen av Adam Pearson er et stort steg i riktig retning. Potensielt en av de/den beste signeringen klubben har gjort i nyere tid (post kollaps).

Potensielt er nøkkelordet.

Det som gjør at jeg ikke jubler over at Pearson er tilbake, samt at han overlater presentasjonen av Der Uwe til han, er at det ikke betyr at han ikke eksploderer over en bagatell på et senere tidspunkt. Jeg hater å være pessimist eller 'føre var' i Leeds-sammenheng, men akkurat nå går jeg bare og venter på det neste smellet.

Om Cellino hadde maktet å holde seg på sidelinjen, så tror jeg dette kunne blitt bra. Dette er kun språkbruk, ettersom han jo faktisk ER nærmere sidelinja enn der han burde være.



Marching on together!

lojosang

Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #168 på: Mai 20, 2015, 16:40:41 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
Mr. Reliable! Gunnar er en bra mann :)
visar ju att rosler har bra omdöme då
Var Halle ikke assistent for Rösler i Viking også, eller husker jeg feil?
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #169 på: Mai 20, 2015, 17:13:30 »
Rykte på twitter: Seems that Gunner Halle will be Roslers Assistant
Mr. Reliable! Gunnar er en bra mann :)
visar ju att rosler har bra omdöme då
Var Halle ikke assistent for Rösler i Viking også, eller husker jeg feil?
Han var med til Stavanger også, men ikke Molde???

Ifølge Svendis sier Gunnar han ikke er spurt (ennå)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #170 på: Mai 20, 2015, 17:56:35 »
Håper det går mange mange år til det blir blåst liv i denne tråden igjen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #171 på: November 09, 2015, 22:57:53 »
http://www.skybet.com/football/specials/manager-specials
David Moyes: Leeds next club er nede i 3/1 nå :o








Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #172 på: November 09, 2015, 23:48:56 »
Da er det bare å gi opp. Ikke fordi jeg er i mot Moyes, det kan sikkert være bra.. Men om Cellino sparker Evans nå blir det for dumt. Endelig litt positivt igjen, vi spiller bedre og samtidig taper vi mindre.. Vinner gjør vi innimellom også!

Har ingen tro på det, men med Cellino vet man aldr.. Han baserer avgjørelsene sine på dagsform og spontan følelse!

Håper Evans klarer det her!

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #173 på: November 10, 2015, 08:55:51 »
Da er det bare å gi opp. Ikke fordi jeg er i mot Moyes, det kan sikkert være bra.. Men om Cellino sparker Evans nå blir det for dumt. Endelig litt positivt igjen, vi spiller bedre og samtidig taper vi mindre.. Vinner gjør vi innimellom også!

Har ingen tro på det, men med Cellino vet man aldr.. Han baserer avgjørelsene sine på dagsform og spontan følelse!

Håper Evans klarer det her!

Enig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #174 på: November 10, 2015, 09:06:25 »
Da er det bare å gi opp. Ikke fordi jeg er i mot Moyes, det kan sikkert være bra.. Men om Cellino sparker Evans nå blir det for dumt. Endelig litt positivt igjen, vi spiller bedre og samtidig taper vi mindre.. Vinner gjør vi innimellom også!

Har ingen tro på det, men med Cellino vet man aldr.. Han baserer avgjørelsene sine på dagsform og spontan følelse!

Håper Evans klarer det her!

Er jo enig i det du skriver,håper Evans klarer det,men tror vi på at han tar oss til PL? få av oss gjør nok det så da er spørsmålet om vi skal ta i mot Moyes med åpne armer og la han få starte med å bygge et lag for å stå rustet til PL.Moyes har bevisst at han kan i Everton og har sikker mye å bevise for de som sitter i man....Om vi reelt har mulighet til å hente Moyes og han virkelig ønsker seg Leeds,så sier jeg GO
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #175 på: November 10, 2015, 09:12:06 »
Da er det bare å gi opp. Ikke fordi jeg er i mot Moyes, det kan sikkert være bra.. Men om Cellino sparker Evans nå blir det for dumt. Endelig litt positivt igjen, vi spiller bedre og samtidig taper vi mindre.. Vinner gjør vi innimellom også!

Har ingen tro på det, men med Cellino vet man aldr.. Han baserer avgjørelsene sine på dagsform og spontan følelse!

Håper Evans klarer det her!

Er jo enig i det du skriver,håper Evans klarer det,men tror vi på at han tar oss til PL? få av oss gjør nok det så da er spørsmålet om vi skal ta i mot Moyes med åpne armer og la han få starte med å bygge et lag for å stå rustet til PL.Moyes har bevisst at han kan i Everton og har sikker mye å bevise for de som sitter i man....Om vi reelt har mulighet til å hente Moyes og han virkelig ønsker seg Leeds,så sier jeg GO

Er faktisk usikker på dette her. Beinmargen skriker etter å la Evans få muligheten til å vise seg å væe en god manager. Men resten av kroppen sier at dette blir vanskelig. For jeg har heller ikke tro på at Evans er den som kan få Leeds tilbake til Premier League. Moyes tror jeg faktisk kan være den rette til nettopp dette. Men det betyr at jeg faktisk godtar at Evans mister jobben, til fordel for Moyes.
Men som sagt. Veldig usikker her. Hadde det vært Pep Guardiola. Ja da ville vell 99,99 % av alle Leeds fans i verden sagt. Spark Evans

B_Ød

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #176 på: November 10, 2015, 09:18:03 »
dette er forhåpentligvis bare tull.
Ups & Ups!!

Eriksen55

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #177 på: November 10, 2015, 09:18:45 »
Da er det bare å gi opp. Ikke fordi jeg er i mot Moyes, det kan sikkert være bra.. Men om Cellino sparker Evans nå blir det for dumt. Endelig litt positivt igjen, vi spiller bedre og samtidig taper vi mindre.. Vinner gjør vi innimellom også!

Har ingen tro på det, men med Cellino vet man aldr.. Han baserer avgjørelsene sine på dagsform og spontan følelse!

Håper Evans klarer det her!

Er jo enig i det du skriver,håper Evans klarer det,men tror vi på at han tar oss til PL? få av oss gjør nok det så da er spørsmålet om vi skal ta i mot Moyes med åpne armer og la han få starte med å bygge et lag for å stå rustet til PL.Moyes har bevisst at han kan i Everton og har sikker mye å bevise for de som sitter i man....Om vi reelt har mulighet til å hente Moyes og han virkelig ønsker seg Leeds,så sier jeg GO

For meg blir det for usæriøst å sparke en manager med ok resultater kun fordi at det plutselig ble en annen manager ledig.  I hvertfall med manager historien vi har under Cellino. Han har dratt omdømmet til Leeds langt ned i gjørma..trenger på ingen måte å gjøre det verre!

Jævla muppet show!

Må tilegge at jeg tviler sterkt på at Moyes i hele tatt vurderer Leeds, det begrunner jeg med at han er klokere enn som så..han gidder ikke jobbe for Cellino.
« Siste redigering: November 10, 2015, 09:43:42 av eriksen55 »

eros

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #178 på: November 10, 2015, 09:35:39 »

Er jo enig i det du skriver,håper Evans klarer det,men tror vi på at han tar oss til PL? få av oss gjør nok det så da er spørsmålet om vi skal ta i mot Moyes med åpne armer og la han få starte med å bygge et lag for å stå rustet til PL.Moyes har bevisst at han kan i Everton og har sikker mye å bevise for de som sitter i man....Om vi reelt har mulighet til å hente Moyes og han virkelig ønsker seg Leeds,så sier jeg GO

Tror du virkelig at noen managere vil få tid nok til å "bygge et lag" under "Silly'no"?

Dessuten fikk han det ikke akkurat til med tilnærmet ubegrensede budsjetter i manure.

1. Har ikke tro på at noen manager vil ha mulighet til å "bygge lag" under Cellino. De sparkes med en gang det er formsvikt i laget.

2. Er enda mer usikker på at Moyes er rett mann under Cellino. Han fikk til noe bra over tid for noen år tilbake ja, men i en helt annen prestasjons- og bedriftskultur enn det som praktiseres i Leeds

Synd å si det, men eneste mulighet til å få til noe bra over tid er at vi får en ny seriøs eier med et noe mer langsiktig perspektiv.


h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #179 på: November 10, 2015, 10:05:28 »
Vel. Kan dette ha noe med rykter om overtakelse og Cortese. Alle vet at så fort det kommer nyb eier. Ja da vil den nye eieren gjerne ha sin egen mann til å styre skuta.
http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/sport/football/Football_League/article1630339.ece