Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Uwe Røsler  (Lest 121171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #30 på: Mai 20, 2015, 19:23:40 »
gott med lite  positiva tongångar, pearson och rösler känns som bra val, nu fattas det bara en assist till rösler, kontraktsförlängning på byram plus några förstärkningar till att börja med och gärna redfearn tillbaka på akademin
« Siste redigering: Mai 20, 2015, 19:27:37 av sportcarl1 »
 

Cannavaro

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #31 på: Mai 20, 2015, 20:47:48 »
Jeg håper og tror at Uwe er rett mann for denne klubben nå. Tøff, frittalende, strukturert og egen overbevisning. Han har skrevet 2-års avtale ser jeg, akkurat den tidsrammen som Cellino gir seg selv for at vi når PL.  Forøvrig må vi tro på god kjemi mellom en tysker og italiener og at det ikke blir for mye språkproblemer.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv: Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #32 på: Mai 20, 2015, 21:34:04 »
Vil spille 4-3-3, og liker fart på kantene. Bruker også rotasjon. Har han vært her på forumet og lest?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #33 på: Mai 20, 2015, 21:37:20 »
Veldig positiv til denne ansettelsen, endelig litt tysk "harte Arbeit" mentalitet inn i klubben, det trengs.

Blank_File

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #34 på: Mai 20, 2015, 21:38:28 »
Veldig positiv til denne ansettelsen, endelig litt tysk "harte Arbeit" mentalitet inn i klubben, det trengs.
Enig. Han står for alle de rette tingene som vi alle ønsker. Jeg håper virkelig han lykkes.

J-R

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #35 på: Mai 20, 2015, 22:19:07 »
Uwe gutten tar oss opp!
Nå håper jeg på noen positive signeringer etterhvert:-)
Gleder meg til ny sesong!
MOT !

Gufrias

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #36 på: Mai 20, 2015, 22:20:58 »
Uwe har ofte trengt litt tid for å få laget til å spille som han ønsker. Før den tid kan resultatene gjerne være litt... ustabile.

Spørsmålet er hvor mye tid han får.

For øvrig er dette den potensielt beste treneransettelsen Leeds har gjort i Cellinos regjeringstid. Når vi ikke kan ha Redfearn, er jeg positiv til Rösler.
Hekta på Leeds siden 1974

a. børre


Kato

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #38 på: Mai 20, 2015, 22:31:28 »
Bra grep av Cellino!  Tipper kato også er glad for å få denne vinnerskallen til klubben! :)

Nå gjelder det at han ikke kludrer det til igjen, slik han etterhvert har hatt for vane i Leeds.  :P

Betinget positiv.

Har ikke hatt den store forkjærligheten for endel av det fotballmessige under Redfearn, så er positiv til endringer.

Når det gjelder Røsler tror jeg en spillergruppe som vår trenger en tydelig, sterk, leder med fokus på disiplin. Det får vi med Røsler.

Vi får også vinnerskalle, samt en type manager jeg tror passer i championship.

Selv om jeg har hørt hva han sa på pressekonferansen i dag, tror jeg de blir skuffet de som forventer 4-3-3 og free flowing football.

Jeg tror mer det blir 4-4-2, mye sideforskyvning, bra organisering defensivt, og en mer direkte spillestil.

Og så blir det selvfølgelig yndlingen hans inn, Adam Forshaw fra Boro.
 

Tom

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #39 på: Mai 20, 2015, 22:57:41 »
Uwe har ofte trengt litt tid for å få laget til å spille som han ønsker. Før den tid kan resultatene gjerne være litt... ustabile.

Spørsmålet er hvor mye tid han får.


Vet ikke helt om jeg deler denne oppfatningen. Røsler hadde kjempesuksess i Viking i første sesong med bronsemedalje før det dabbet av de neste to sesongene. I sin korte periode i Molde fikkhan umiddelbar suksess. I Brentford gjorde han en god førstesesong (beste sesongen til Brentford på flere år) og fortsatte suksessen i neste sesong med enda bedre resultater. I Wigan gjorde han det også veldig bra i første sesong før det gikk nedover. Så jeg sitter egentlig  med litt motsatt oppfatning enn deg.  Satser på at Røsler får en Brentford-utvikling i Leeds der han starter bra for så å gjøre det enda bedre etterhvert:)
« Siste redigering: Mai 20, 2015, 22:59:20 av Tom »
 

Torpe-do

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #40 på: Mai 20, 2015, 23:01:50 »
Har nå sett pressekonferansen og intervjuet. Jeg er positivt innstilt til denne ansettelsen. Og ikke minst positiv til Pearson. Jeg enser en fremtoning med denne karen. Syns det begynner å lukte anelsen til suksess.

Så får vi bare håpe de får arbeidsro, og at de ikke bare har det i kjeften.

Lykke til, Røsler! Det er nok med utfordringer fremover, så du trenger det nok!  :D :D

EDIT: Og jeg håper forresten at Redfearn går tilbake som sjef for akademiet. Det ville jeg ansett som ett sunnhetstegn i klubben.

ziganda

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #41 på: Mai 20, 2015, 23:11:23 »
Positiv til Rösler, men tviler på at han får nok tid. Fornuftig målsetning med topp 10, som tar litt vekt fra skuldrene til spillerne foran en ny sesong.

Erik M

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #42 på: Mai 20, 2015, 23:38:22 »
Rösler kan være en bra mann og jeg krysser fingrer og tær for at vi kan få en god sesong.  Opprykk er helt klart en mulighet - hvis vi får en god sommer - hvis vi får en god start - hvis Celino holder fingrene fra fatet - hvis Cellino ikke blir sjalu på oppmerksomheten coachen vil få - hvis ikke Cellino irriterer seg over at Cellinos favoritter ikke nødvendigvis spiller hele tiden.

Hvis....
 

baste

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #43 på: Mai 21, 2015, 00:29:05 »
Veldig fornøyd etter å ha hørt intervjuet, og sånn æ tolka det, sa han at PL va målet.

MOT

berlin

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #44 på: Mai 21, 2015, 00:44:20 »
Ønsker den nye manageren, øh...sjefstreneren, lykke til.
Vi må jo uansett ha en "lagleder", mens vi venter  på noen nogenlunde normale eiere av klubben.
Hvorvidt det er Røsler eller den likeså røslige typen Readfearn, spiller mindre rolle.
Er jo litt artig med hyppig utskifting av sjefstrenere, blir liksom litt blest.

Jaja, en gang i fremtiden, blir det nok bra.

Enn så lenge kan vi jo heie litt på laget vårt.
« Siste redigering: Mai 21, 2015, 01:31:02 av berlin »

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #45 på: Mai 21, 2015, 00:54:28 »
Hyggelig at du stikker innom forumet en gang i mellom, berlin. Kanskje Uwe motiverer deg til litt hyppigere besøk i fremtiden?  :)
Jon R.

berlin

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #46 på: Mai 21, 2015, 01:30:01 »
Hyggelig at du stikker innom forumet en gang i mellom, berlin. Kanskje Uwe motiverer deg til litt hyppigere besøk i fremtiden?  :)

Takk for det, Jon Ragnar!
Skal ikke se bort fra det. Uansett frekvens på min innlegg, så er jeg fortsatt gift med  Leeds.
Og akkurat det forholdet, skranter ikke.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #47 på: Mai 21, 2015, 01:38:53 »
Hyggelig at du stikker innom forumet en gang i mellom, berlin. Kanskje Uwe motiverer deg til litt hyppigere besøk i fremtiden?  :)

Takk for det, Jon Ragnar!
Skal ikke se bort fra det. Uansett frekvens på min innlegg, så er jeg fortsatt gift med  Leeds.
Og akkurat det forholdet, skranter ikke.

*liker* :)
Jon R.

AndyMathie

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #48 på: Mai 21, 2015, 10:43:28 »
Herlig igjen av Cellino. Jeg så Røsler i Premier League studio til tv2 her for et par uker siden og tenkte da at dette kunne jo være mitt i blinken for Leeds. Da startet jeg en samisk shaman sermoni for å få det til å skje. Er det noen spillere vi trenger til klubben? Kan jo være det funker med shaman sermonier på flere enn Røsler ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #49 på: Mai 21, 2015, 10:48:01 »
Herlig igjen av Cellino. Jeg så Røsler i Premier League studio til tv2 her for et par uker siden og tenkte da at dette kunne jo være mitt i blinken for Leeds. Da startet jeg en samisk shaman sermoni for å få det til å skje. Er det noen spillere vi trenger til klubben? Kan jo være det funker med shaman sermonier på flere enn Røsler ;-)

Kjør på!!  :D ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #50 på: Mai 21, 2015, 11:05:11 »
Herlig igjen av Cellino. Jeg så Røsler i Premier League studio til tv2 her for et par uker siden og tenkte da at dette kunne jo være mitt i blinken for Leeds. Da startet jeg en samisk shaman sermoni for å få det til å skje. Er det noen spillere vi trenger til klubben? Kan jo være det funker med shaman sermonier på flere enn Røsler ;-)

Kjør på!!  :D ;D


Først må vi bli enige om hvem vi skal gå for. Og da må det være realistisk. Nytter ikke å begynne å messe om Messi for å si det sånn ;-) :D
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv:
« Svar #51 på: Mai 21, 2015, 11:08:21 »
Hoolahan og Beckford?
- Leif Olav

Tobbe9210

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #52 på: Mai 21, 2015, 11:22:12 »
Noe nytt om hvem som blir assistent? Hadde vært ordentlig gøy med en nordmann i klubben igjen  ;D
Leksvik whites

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #53 på: Mai 21, 2015, 11:33:00 »
Noe nytt om hvem som blir assistent? Hadde vært ordentlig gøy med en nordmann i klubben igjen  ;D
Håper virkelig at det blir Gunnar Halle! Det er flere ting som er positivt med dette:
- han er en seriøs og sympatisk type
-han har et godt omdømme
-har kontakter
- vel ansett blant Leedsfansen
- klarer å holde hodet til Uwe kaldt...usikker på Cellino
- norsk media vil følge Leeds igjen, og ikke være fullstendig manufisert...

ibster

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #54 på: Mai 21, 2015, 11:54:49 »
Noe nytt om hvem som blir assistent? Hadde vært ordentlig gøy med en nordmann i klubben igjen  ;D
Håper virkelig at det blir Gunnar Halle! Det er flere ting som er positivt med dette:
- han er en seriøs og sympatisk type
-han har et godt omdømme
-har kontakter
- vel ansett blant Leedsfansen
- klarer å holde hodet til Uwe kaldt...usikker på Cellino
- norsk media vil følge Leeds igjen, og ikke være fullstendig manufisert...

Halle er bekreftet iflg. Aftenposten! http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/BEKREFTET-Uwe-Rsler-tar-over-Leeds-539550_1.snd

sportcarl1

Sv:
« Svar #55 på: Mai 21, 2015, 12:01:08 »
Hoolahan og Beckford?
matt Mills och Micha Richards
 

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #56 på: Mai 21, 2015, 12:12:07 »
Hoolahan og Beckford?
matt Mills och Micha Richards

Matt Mills? Ikke nok en grisetreg stopper. Vil ha folk med fart. Helst i samtlige posisjoner!!  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #57 på: Mai 21, 2015, 12:25:48 »
Herlig igjen av Cellino. Jeg så Røsler i Premier League studio til tv2 her for et par uker siden og tenkte da at dette kunne jo være mitt i blinken for Leeds. Da startet jeg en samisk shaman sermoni for å få det til å skje. Er det noen spillere vi trenger til klubben? Kan jo være det funker med shaman sermonier på flere enn Røsler ;-)

Kjør på!!  :D ;D


Først må vi bli enige om hvem vi skal gå for. Og da må det være realistisk. Nytter ikke å begynne å messe om Messi for å si det sånn ;-) :D
¨'



Realistiske Shaman ritualer er utvilsomt medisinen.... ;D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #58 på: Mai 21, 2015, 12:27:01 »
Jeg kjenner at jeg ikke tar av fordi Rösler overtar, men gjør han min skepsis til skamme skal jeg juble!!
Yeboahs vitne

AndyMathie

Sv: Ny Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #59 på: Mai 21, 2015, 13:15:53 »
Jeg kjenner at jeg ikke tar av fordi Rösler overtar, men gjør han min skepsis til skamme skal jeg juble!!


Det er vel ingen som har tatt av. Hadde vi fått inn Allegri når Cellino overtok så hadde denne karen tatt helt av, men der er ikke Røsler ennå ;)
We are Leeds and we are proud of it!