Skrevet av Emne: 2015-16: Forventninger til sesongen  (Lest 70637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

2015-16: Forventninger til sesongen
« på: Mai 26, 2015, 15:49:31 »
2015/16 CHAMPIONSHIP LINE-UP COMPLETE

Elland Road set to host five Yorkshire derbies...

Published 26 May 2015 at 10:00


Championship

The line-up for the 2015/16 Sky Bet Championship campaign is now complete and we’ll be hosting no fewer than five Yorkshire derbies at Elland Road next season.

Hull City are the latest local outfit to join us in the second tier after Sunday’s results confirmed their exit from the Premier League alongside Burnley and Queens Park Rangers, while Middlesbrough stay put following their play-off final defeat to Norwich.

Also joining us from League One are the champions Bristol City, MK Dons and Simon Grayson's Preston North End, who were fired to promotion by a Jermaine Beckford hat-trick in Sunday's play-off final triumph over Swindon Town.

Last season saw United come out on top in Yorkshire’s Championship mini-league after doing the double over Middlesbrough and Huddersfield, as well as taking four points from the two meetings with Sheffield Wednesday.

Fixtures for the new campaign are released at 9am on Wednesday June 17 and, with bragging rights at stake, the five Yorkshire derbies are likely to go straight on the calendars of many supporters.

If you haven’t already secured your seat at Elland Road for a mouth-watering 2015/16, this Saturday (May 30) is the deadline for existing Season Ticket holders to guarantee their current seat and take advantage of the frozen renewal prices.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/swud0wh80j5t1hso1siev43mh/title/201516-championship-line-up-complete#sthash.3mvmf9JP.dpuf


Siste laget fra Yorkshire er Rotherham United som såvidt berget plassen!  :)
« Siste redigering: Mai 26, 2015, 15:54:26 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #1 på: Mai 26, 2015, 15:53:26 »
Mine personlige forventninger er stabilitet og at laget - med et godt og faglig team rundt - kan kjempe om en plass blant de seks beste.

Dette forutsetter at vi får inn mer rutine sentralt på midten, i forsvaret og to hurtige vinger, samt en målgarantist!

Noe av dette kan vi sikkert få på lån fra storklubber!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #2 på: Mai 26, 2015, 16:31:09 »
Minst play off om vi får behålla våra 4 lovande ungdommar och silvestri, plus någon förstärkning
 

Blank_File

Sv: Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #3 på: Mai 26, 2015, 17:02:52 »
Ønsker å avstå fra forventninger med Cellino i stolen. Mitt høyeste ønske er å slippe å få grunnen under seg revet bort etter god og stabil periode. Det vet jeg at jeg ikke får før Cellino er borte. Jeg lever i en slags selvfornektelse inntil da. Greier ikke å la være med å følge med, til det er jeg for glad i klubben, men Leeds er for meg å sammenligne med en kvinne som har en overkontrollerende mann. Det er nok en del aspekter av forholdet kvinnen har behov for, men jeg ser at hun blir frarøvet selve livet. Dessverre er hun så økonomisk avhengig av mannen sin at hun ikke kan komme bort fra han.

DenHviteYeboah

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #4 på: Mai 26, 2015, 17:09:26 »
Hvordan i all verden kan man vurdere hvordan neste sesong vil bli allerede i slutten av mai??? Under Bates var det veldig enkelt: absolutt null forventninger mht opprykk :( Det er for mye rart med Cellino til at man kan forvente noe opprykk, men hvis vi får tak i bra spillere i løpet av sommeren kan det bli topp 6..kanskje....
Og da har vi ikke startet å snakke om FL ennå.....ser ikke bort fra at denne inhabile suppegjengen med Shaun Harvey i spissen finner en eller annen regel for å trekke Leeds 10 minuspoeng i løpet av sesongen...ingenting overrasker meg med verken FL eller Cellino ;)
Hva med å vente med noen spådom før vi skriver 1.august...?

p0ndus

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #5 på: Mai 26, 2015, 18:07:56 »
Forventninger til forsatt kaos, mer eller mindre uoverveide MC uttalelser og transferdrømmer som går i knas.

Sydhagen

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #6 på: Mai 26, 2015, 18:34:16 »
Det som er viktig er at vi får en god start under Røsler slik at han får lov å fortsette i jobben.
DA kan det bli bra.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #7 på: Mai 27, 2015, 16:49:24 »
Det er mye bra spillere i Leeds nå også. Vi husker at Bournemouth havnet midt på treet i 2013/14, og så overasket de alle i starten av sesongen 2014/15. Er det  umulig for Leeds?
Det virker som Rosler vektlegger holdninger,  hard jobbing , en spilleplan, i tillegg til gode spillere. Husk at Leeds slo både  Boro og Bournemouth i alle kamper sist sesong. Da forsvaret satt ble alt plutselig mye bedre. :)
Med dagens talenter (nå ett år eldre) , gode forsterkninger, en god trener og et profesjonelt apparat så tror jeg det er mulig å kjempe blant de 4-6 beste.  Dvs. omtrent på nivå med Ipswichog Brentford siste sesong.

Forutsetter ro omkring eiere og lite konflikter innad, selvsagt. :)

Som vanlig vil noen av fjorårets topplag og noen av de nye fra PL mislykkes kommende sesong, vil jeg tro.


B_Ød

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #8 på: Mai 27, 2015, 20:20:43 »
Opprykk..det har italieneren lovet meg.
Ups & Ups!!

Trulsaren

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #9 på: Mai 27, 2015, 22:39:54 »
Opprykk..det har italieneren lovet meg.
...om to år
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

SOL

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #10 på: Mai 27, 2015, 22:42:29 »
Så lenge Cellino eig klubben må me førebu oss på endå ein sesong med kaos og galskap.
Eg tek gjerne feil ... ;D
 

Josch

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #11 på: Mai 27, 2015, 23:01:08 »
Det beste for seosngen 2015/16  vil  være om Cellino suspenderte seg selv noen måneder. Han må jo snart skjønne at det betyr ulykke for laget hvis han sitter på tribuenen!! :)  Han bør heslt se kampene på TV fra Florida.  Såpass burde han ha  lært av forrige  sesong! :)

Eriksen55

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #12 på: Mai 27, 2015, 23:04:49 »
Jeg har store forventninger!!

Får jeg se et lag som jobber knallhardt og blør for drakta i 90 min i sesongens 46 kamper så er jeg happy, mer enn det kan man ikke forvente!

Uwe er mannen som kan få spillergruppa til å yte det lille ekstra!

Hardt arbeid betaler seg alltid!

Får vi et lag som virkelig blør for drakta så er det maaaange hakk opp fra de seneste år, håper det kan holde til topp 6  :)

J-R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #13 på: Mai 28, 2015, 12:36:53 »
Opprykk..det har italieneren lovet meg.
...om to år
innen to år!!

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #14 på: Mai 28, 2015, 13:00:52 »
Forventninger til forsatt kaos, mer eller mindre uoverveide MC uttalelser og transferdrømmer som går i knas.

Joda transfer drømmer går i knas, men veldig mange flere blir faktisk virkelighet under Cellino enn det vi har sett på mange mange år. Som sagt bedre å ha en mann som klarer å skaffe kvalitet spillere enn å ha en eier hvor man bare kan hente fra divisjonene under oss.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #15 på: Mai 28, 2015, 13:15:10 »
Forventninger til forsatt kaos, mer eller mindre uoverveide MC uttalelser og transferdrømmer som går i knas.

Joda transfer drømmer går i knas, men veldig mange flere blir faktisk virkelighet under Cellino enn det vi har sett på mange mange år. Som sagt bedre å ha en mann som klarer å skaffe kvalitet spillere enn å ha en eier hvor man bare kan hente fra divisjonene under oss.
skillnaden mot tidigare säsonger är att vi i år inte behöver sälja nyckelspelare utan kan behålla dom plus några förstärkningar, bara det är ju en vinst mot tidigare säsonger då vi sålt för mer än vi köpt
 

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #16 på: Mai 28, 2015, 13:47:05 »
Opprykk..det har italieneren lovet meg.
...om to år
Nei, senest i fjor lovet han opprykk innen 2016. Hvis ikke skulle han trekke seg ut av klubben. Nå har han justert dette til opprykk i 2017, noe som har fått forbausende lite oppmerksomhet. Forrige sesong gikk i dass tross største investeringer på spillere siden PL dagene. Det er altså ikke penger det står på. Jeg vil si at det største problemet til nå, sett utenfra, har vært mangel på profesjonalitet og kontinuitet. Pearsons og Røslers inntreden gav meg ny optimisme, men hvis denne Head saken er nogenlunde korrekt gjengitt, frykter jeg at en ny sesong med kaos og sportslig fiasko venter.
Jon R.

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #17 på: Mai 28, 2015, 13:51:32 »
Forventninger til forsatt kaos, mer eller mindre uoverveide MC uttalelser og transferdrømmer som går i knas.

Joda transfer drømmer går i knas, men veldig mange flere blir faktisk virkelighet under Cellino enn det vi har sett på mange mange år. Som sagt bedre å ha en mann som klarer å skaffe kvalitet spillere enn å ha en eier hvor man bare kan hente fra divisjonene under oss.
skillnaden mot tidigare säsonger är att vi i år inte behöver sälja nyckelspelare utan kan behålla dom plus några förstärkningar, bara det är ju en vinst mot tidigare säsonger då vi sålt för mer än vi köpt
Uinteressant om vi solgte mer enn vi kjøpte for. Dette gjelder jo den store majoriteten av klubbene på vårt nivå. Realiteten er at vi solgte kun en nøkkelspillere av betydning og hadde den største investeringen av spillere siden Ridsdales dager i sesongen som gikk. Allikevel opplevde vi sportslig tilbakegang. Dette fortelle ihvertfall meg at det er veldig mye i klubben vår som ikke fungerer så godt. Mye avhenger av Cellinos evne til å bygge klubb. Jeg tror noe har blitt bedre men at vi fortsatt har et godt stykke igjen til der vi bør være.
« Siste redigering: Mai 28, 2015, 13:59:22 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #18 på: Mai 28, 2015, 15:08:54 »
Forventning eller forhåpning: Mer stabilitet.

Forventer en klubb som endelig kommer i posisjon til å kjempe om opprykk og som slutter å ta ett skritt fram og tre tilbake. Spiller- og stabslogistikk, spilleplan, treningsopplegg og bygging av vinnerkultur er langt viktigere enn neste års tabellposisjon, isolert sett. Så henger selvsagt suksess i disse tingene sammen med høyere posisjon.

Hadde gjerne tatt enda ett år i denne ligaen, om det betød en stabil klubb i angrepsposisjon når returen til PL omsider kommer. (Vet at slikt ikke kan bestilles).

Leeds var vel en gang en foregangsklubb i hvordan moderne klubber drives. Nå har vi de siste snart 15 årene vært et symbol på hvordan storklubber ikke bør drives.
Marching on together!

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #19 på: Mai 28, 2015, 16:35:25 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Erik M

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #20 på: Mai 28, 2015, 18:07:30 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)

We...???
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #21 på: Mai 28, 2015, 18:13:22 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)

Tror jeg hadde følt meg en smule mer beroliget med Mr Cellino som passiv tilskuer  ;)

Tobbe9210

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #22 på: Mai 29, 2015, 00:57:34 »
Noen som vet når kamp-oppsettet kommer? Tross alt bare drøye 2 måneder til seriestart  ;D
Leksvik whites

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #23 på: Mai 29, 2015, 05:07:53 »
Noen som vet når kamp-oppsettet kommer? Tross alt bare drøye 2 måneder til seriestart  ;D
17:e juni
 

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #24 på: Mai 29, 2015, 10:04:06 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)

We...???


Det er vanlig quote å bruke. Har aldri hørt denne før In Cellino i trust, men æ gjør faktisk d ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #25 på: Mai 29, 2015, 10:39:54 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)

We...???


Det er vanlig quote å bruke. Har aldri hørt denne før In Cellino i trust, men æ gjør faktisk d ;-)
Jeg og mange andre stoler ikke på Cellino. Du gjør det. Hvis du insisterer på bruk av "vi" formen når du utrykker  din tillit til Cellino må du nesten godta at enkelte "vier" når de ytrer seg kritisk til Cellino også.  ;)
Jon R.

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #26 på: Mai 29, 2015, 11:24:23 »
Med Cellino bak roret og fotball league som passive tilskuere så forventer jeg opprykk dette år. In Cellino we trust ;-)

We...???


Det er vanlig quote å bruke. Har aldri hørt denne før In Cellino i trust, men æ gjør faktisk d ;-)
Jeg og mange andre stoler ikke på Cellino. Du gjør det. Hvis du insisterer på bruk av "vi" formen når du utrykker  din tillit til Cellino må du nesten godta at enkelte "vier" når de ytrer seg kritisk til Cellino også.  ;)


Helt greit det Jon, skal slutte å vie meg når det gjelder Cellino ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Nørgaard

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #27 på: Mai 29, 2015, 11:56:15 »
Hvordan kan nogen af jer snakke opryk eller top 6 efter den sæson vi lige har haft?
Min forventning er stabilitet i truppen og det gælder og head coachen og top 10.

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #28 på: Mai 29, 2015, 14:38:46 »
Hvordan kan nogen af jer snakke opryk eller top 6 efter den sæson vi lige har haft?
Min forventning er stabilitet i truppen og det gælder og head coachen og top 10.

Fordi vi har 4 av de største talentene i Engelsk fotball spillende for vår klubb. Vi har den klart beste keeperen i Championship. Og nå fordi vi har Rosler ved roret som æ tror kan gjøre underverker med denne spillegruppa. Ved forsterkninger på vingene og et par til inn så ser dette meget lyst ut :-) Og ungguttene kommer bare til å bli bedre!
We are Leeds and we are proud of it!

Nørgaard

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #29 på: Mai 29, 2015, 17:20:40 »
Hvordan kan nogen af jer snakke opryk eller top 6 efter den sæson vi lige har haft?
Min forventning er stabilitet i truppen og det gælder og head coachen og top 10.

Fordi vi har 4 av de største talentene i Engelsk fotball spillende for vår klubb. Vi har den klart beste keeperen i Championship. Og nå fordi vi har Rosler ved roret som æ tror kan gjøre underverker med denne spillegruppa. Ved forsterkninger på vingene og et par til inn så ser dette meget lyst ut :-) Og ungguttene kommer bare til å bli bedre!

Jeg er helt enig, men år efter år siger oprykning og det ender med fiasko. Synes vi tage det rolig denne gang :-)