Skrevet av Emne: 2015-16: Forventninger til sesongen  (Lest 70620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bellini

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #60 på: Juli 09, 2015, 12:44:53 »
Har faktisk også tro på laget i år, vi har en kanon gjeng med unge lovende spillere som nå har fått CC erfaring og håper de vil ta nye steg i år.
Med ny trener og nysignerte Woods på topp blir dette direkte opprykk, mye er gjort med 5 strake 3 poengere i sesong starten :-)

p0ndus

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #61 på: Juli 09, 2015, 18:27:42 »
Har faktisk også tro på laget i år, vi har en kanon gjeng med unge lovende spillere som nå har fått CC erfaring og håper de vil ta nye steg i år.
Med ny trener og nysignerte Woods på topp blir dette direkte opprykk, mye er gjort med 5 strake 3 poengere i sesong starten :-)

Ja presterer vi såpass så har vi jommen 15 poeng etter 5 matcher, og det ville vært tilnærmet formidabelt ;D ;D

gulle

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #62 på: Juli 09, 2015, 19:05:00 »
Forventer de nødvendige 50 poeng for å holde oss i divisjinen
Kommer tilbake med justerte forventniger når transfervinduet lukkes
Tør ikke forvente mer før jeg ser at at vi beholder stammen og forsterker vingene og sentral midt med sjefen jeg har etterlyst i flere år
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #63 på: Juli 09, 2015, 21:00:14 »
Jeg tror framgangen kommer med Rösler, og jeg håper virkelig at Cellino gir han arbeidsro.

Vi er ikke sterke nok til å kjempe om opprykk, langt der ifra. De som virkelig satser, bruker sine "økonomiske muskler" på en helt annen måte. Se på Derby som har brukt £ 4,7 mill. barepå Thomas Ince.

Vi er ikke der ennå.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #64 på: Juli 09, 2015, 21:19:31 »
Troppen har skreket etter spillere med tempo i flere sesonger. Vi trenger en hurtig stopper, en hurtig sentral midt og en hurtig angriper. Hvis vi ser på de signeringer som er gjort så langt virker det ikke som det er nok fokus på dette. Cellino & co må kort og godt få ut fingeren med under en mnd igjen til sesongstart.
Jon R.

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #65 på: Juli 09, 2015, 21:50:15 »
 2 förstärkningar till helst  ytter och mittfältsmotor så är minst play off realistiskt , men finns minst 15  i princip lika bra lag , tror på rösler han har aldrig haft under 40% i vinstratio, denna säsong vill jag ungdomarna dominerar och visar vart skåpet skall stå, förra året visade de vilka talanger de är
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #68 på: Juli 19, 2015, 18:20:44 »
Vet ikke hvorfor denne ble oppdelt, men...

https://ipad.paddypower.mobi/#!paddypower_publication_football_types_events_iphone.t?classId=50&className=Football%20-%20UK


Putt hele i nettleseren, så er svaret 15.plass og ganske så nær nedrykk i bookmakernes øyne.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #69 på: Juli 19, 2015, 21:26:27 »
Funker ikke her okke som

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #70 på: Juli 19, 2015, 21:56:03 »
Vet ikke hvorfor denne ble oppdelt, men...

https://ipad.paddypower.mobi/#!paddypower_publication_football_types_events_iphone.t?classId=50&className=Football%20-%20UK


Putt hele i nettleseren, så er svaret 15.plass og ganske så nær nedrykk i bookmakernes øyne.

Øverst ligger Premier League!

Under ligger Championship!

Bare å leke seg med oddsen!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #71 på: Juli 19, 2015, 22:27:55 »
Rosler Prepares for Promotion Challenge with Leeds United
18 Jul 2015 10:03pm, by Shields53

The direction that Leeds United will take under the new management of Uwe Rosler still remains unclear, but the club has made some headline signings in the summer transfer window. After recently securing Chris wood from Leicester City, Rosler has added four players to the squad so far. However, he says that the transfer business for Leeds in the summer will be complete with just a couple of players at the most. Betfair no longer backs the former Premier League outfit as one of the promotion favourites. In fact, Leeds are backed at a distant 10/1 in the Championship 2015 promotion odds.

Wood has signed a contract that will run until 2019 and the New Zealand international represents a significant addition to the forward line up. His signing comes just a week after the club had witnessed the arrival of Sol Bamba from Palermo. The 30-year-old is largely seen as a temporary signing after only a two-year contract. Leeds United do have inserted an option of a further 12 months depending upon his performances. Goalkeeper Charlie Horton and striker Lee Erwin are the other two signings.

Improving the squad was one of the first priorities for Rosler. The former Wigan Athletic manager had previously failed to get promotion while at the DW stadium. Rosler was granted only one more season at the DW stadium before being sacked towards the end of last season. The German may not have the luxury of two years at Elland road going by the longevity of the recent managers at the club since the arrival of owner Massimo Cellino. The club has gone through an astonishing nine managers since February 2012. Cellino may have promised stability at the time of appointing Rosler, but there appears to be little substance in his words.

For the time being, though, he has backed Rosler sufficiently in the transfer window. The German has identified the lack of pace as a crucial hindrance towards the team getting a strong set of results. Leeds may sign a few more players in the hope of adding some pace, but Rosler has confirmed that there will not be any significant departures from here on. The funds provided by Cellino seems sufficient for Leeds to strengthen without having to sell.

It is not surprising that the lack of stability has a lot to do with Leeds not finishing in the top half of the table since the 2011-12 season. In fact, since their return to the Championship after three years in League One, the club has come close to a play-off place only once. This situation has to change quickly if the club is to maintain their stature across world football. Leeds have not been a Premier League club since the 2003-04 campaign.

Going forward, the club need a lot of support from the fans in order to try and hope for a promotion challenge. The presence of homegrown players certainly helps in this regard, but there is a danger of Sam Byron leaving the club in this transfer window. The 21-year-old came through the ranks at Leeds and has been a first-team regular since his professional debut in the 2012-13 campaign. It has been reported that Everton are considering the possibility of making an offer for Byron should Seamus Coleman sign for Manchester United.
Despite being only 21, Byron has already featured in more than 100 appearances for Leeds. Rosler has quickly dismissed the transfer rumours surrounding the young defender.

Derby are the overwhelming favourites to get promoted in the 2015-16 campaign. Betfair backs the club, which appointed Paul Clement as its manager, at 2/1 whereas Hull are seen as second favourites at 3/1. Promotion to the Premier League is valuable than ever with clubs preparing to earn around £100 million every season. After a string of friendlies against the likes of Everton and Frankfurt, Leeds United begin the season with a home game against newly relegated Burnley.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #72 på: Juli 19, 2015, 22:29:37 »

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #73 på: Juli 20, 2015, 18:08:16 »
Uwe Røsler innprenter en Top-Six mentalitet:

Charlie Horton says Rosler is creating a 'top-six mentality' at Leeds

Che Thomas

The goalkeeper is starting to see things come together at Leeds United as the German tries to creating a confident squad.

View image | gettyimages.com

Leeds United's new goalkeeper Charlie Horton has expressed his excitement at the season ahead, in an interview with the club's website.

Since arriving from Cardiff earlier in the summer, the 20-year-old has learned just what kind of mentality new Whites boss Uwe Rosler wants to create at Elland Road, and it is targeting a position the Championship table that should please Leeds fans.

The club are adding both experienced players and promising youngsters to the first team, something the goalkeeper thinks is a sensible step for improving the squad.

“The team has a great mix of old players who have been there and know what it takes, and young players who are hungry to prove that they have what it takes,” Horton told the Leeds site.

“As those relationships build, the better it will be.

“The gaffer has preached on building this top-six mentality around the club. I think that’s what we’re starting to put into practice.

“Last year was last year and we’re ready to start this year on the front foot and ready to go after the league.”

Horton has a fight on his hands to claim the goalkeeping jersey at Elland Road with Marco Silvestri and fellow new arrival Ross Turnbull at the club, but the American has said that he is just happy to be in and around the first team on the tour in Austria, stressing that it is important for him to settle in the squad and begin to feel part of the Leeds squad.

“A pre-season tour is not only about playing," he added. "It’s about getting around the guys, it’s about building relationships and gaining a rapport with the lads.

“That’s been really important. It’s a great bunch of guys so that’s been a lot of fun.”

The goalkeeper is still yet to make his league debut in football, with his highest level of football coming as a youth goalkeeper for the United States at various levels, but he is clearly perceptive and grounded as a young player, something that should stand Horton in good stead for the rest of his career.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #74 på: Juli 27, 2015, 12:58:46 »
Sjeldent lave forventninger her i gården, foreløpig. Lite på transferfronten som gir playoff håp. Skal vel egentlig være godt fornøyd med at unggutta ikke selges. Tror vi vaker rundt 14-15 plass.
 

DenHviteYeboah

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #75 på: Juli 27, 2015, 13:28:32 »
Tar den i denne tråden også :
Jeg synes laget ser noe bedre ut enn i fjor, og jeg har stor tro på Uwe, MEN: vi ser nok ikke hvor dette bærer før det har gått 10 kamper. Hvordan vi ligger an på tabellen og målforskjell etter 10 kamper, gir en sterk indikator på hvor vi havner i mai 2016. Jeg tror dessverre ikke at dette holder  >:( Selv med Uwes vinnerskalle og taktikk, er ikke kvaliteten høy nok for å rykke opp. Samme gamle leksa dessverre  ;)
Vi har lullet oss inn i en slags vitenskap at vi tror at bare manageren sitter i en lengre periode, så vips - vil vi rykke opp. Jeg forstår tankegangen med å bygge stein for stein, men det er forutsatt at kvaliteten på stallen sakte men sikkert heves. For å komme ut av denne divisjonen, så må vi ha 4 - 5 spillere som er bedre enn alle andre i divisjonen. Jeg kan ikke se noen annen enn Silvestri og Bamba, og det holder ikke dessverre.... For å vinne en foppallkamp må vi score mer enn motstanderen(tro det eller ei) og det gjør vi ikke med de middelmådige spissene vi har nå.... Jeg vil hevde at vi er helt avhengig av 2 kantspillere, en sentral midtbane og en spiss som er bedre enn alle andre i divisjonen, for å klare å rykke opp. Men, for å gjenta meg selv for 10. året på rad: håper jeg tar grusomt feil
« Siste redigering: Juli 27, 2015, 14:19:05 av DenHviteYeboah »

Annesj

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #76 på: Juli 27, 2015, 14:11:54 »
Føler meg trygg på at vi blir bedre iår enn ifjor. Dog ser jeg noe av det samme som med diamanten vi brukte en del  ifjor at vi sliter defensivt på sidene. Selvom det var noe bedring på det fra EF kampen til Hoff. Midtbanen med nyankomne Adeyemi ser mye bedre balansert ut. Adeyemi går Austin en høy gang som def stabilisator både taktisk og teknisk. V. Kant er en bekymring. Men at Doukara kan bli en solid spiller der er jeg ikke i tvil om hvis røsler får han til å bidra begge veier. Phillips imponerte meg mot Hoff å kan meget vel spille seg inn. Langt ifra goe nok for opprykk denne ses. Men fundamentet begynner å se meget lovende ut med våre ungdommer som tar nivået. Bygger vi videre på dette med litt kvalitet inn over litt tid så kan dette bli noe bra.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

p0ndus

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #77 på: Juli 27, 2015, 17:28:33 »
Vurderer direkte opprykk som usannsynlig, 5% sjanse for play off og 10% for nedrykk. Tipper plass 10-15. Dersom vesentlige forsterkninger kommer på plass så forbeholder jeg meg retten til og fyre av et nytt tips.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #78 på: Juli 27, 2015, 21:43:23 »
Ser ikke hvordan dette laget skal klare og kjempe om noe opprykk.
Synes vi startet bra med å hente Wood men etter det har det vært stillt. Hentet to middelmådige keepere og en ung Lee Erwin og Tom Adyemi. Etter min mening har vi en forsterkning så langt og han har ikke noen stor cv for og score mål. Vi har enda en del tvilsomme italienere når det kommer til holdninger og ferdigheter. Synes vi mangler en rutinert midtbanesjef sammen me alex og Lewis. Vi skulle hatt noen kjappe vinger og en til spiss med kvalitet!

Er dog veldig fornøyd med oppgraderinger i støtteapparat og i styre og synes vi fort kan bli et lag og regne med viss vi får inn noen forsterkninger.

Pontus ❤

Ove

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #79 på: Juli 27, 2015, 23:24:50 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.

 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #80 på: Juli 27, 2015, 23:30:50 »
Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.
Min tolkning av dette er (etter lørdag på VIP'en, der Uwe i sammenheng med vingen nevnte at snart åpner jo også lånevinduet) at han vet akkurat hvem han vil ha og han får ikke kjøpe ham - men lån kan han få til*

*min tolkning
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #81 på: Juli 27, 2015, 23:40:26 »
Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.
Min tolkning av dette er (etter lørdag på VIP'en, der Uwe i sammenheng med vingen nevnte at snart åpner jo også lånevinduet) at han vet akkurat hvem han vil ha og han får ikke kjøpe ham - men lån kan han få til*

*min tolkning
är inte lånefönstret redan uppe? Adeyemi kom väl in på 1års lån med option på köp, när öppnar nästa eventuella lånefönster?
« Siste redigering: Juli 27, 2015, 23:42:28 av sportcarl1 »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #82 på: Juli 27, 2015, 23:49:59 »
är inte lånefönstret redan uppe? Adeyemi kom väl in på 1års lån med option på köp, när öppnar nästa eventuella lånefönster?
Litt gammal link (2013) men der sies det å åpne en uke etter at det andre vinduet har blitt stengt. Antar det er slik ennå...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2274879/Football-League-loan-window-explained.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #83 på: Juli 28, 2015, 09:19:23 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.



Jeg er langtfra like trygg på at det defensive er på plass.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #84 på: Juli 28, 2015, 09:46:07 »
...før jeg skriver om hva jeg forventer av sesongen (har villet vente med det til jeg visste mer om hvilken tropp vi stiller med), her er hva Uwe ønsker at spillerne skal 'forvente' av sesongen:

Det er en stund siden jeg hørte ham beskrive denne 'top six mentality', men til mer jeg tenker på det til mer sansen får jeg for det!

Tom Adeyemi har beskrevet det i YEP, og her er en kvinnelig fans (Anne Taylor)  som utdyper det på Facebook  (LUFC Fans Share Support Group):

Tom Adeyemi has been quoted by the Yorkshire Evening Post explaining the sort of mentality which is being drilled into the players by manager Uwe Rosler.

Adeyemi has revealed that Rosler has encouraged his players to start thinking about everything to do with Leeds United with the mentality of a club competing in the top six.

It’s a vision, which the new central midfielder feels is already paying off and one which will benefit the team over an extended period of time.


 â€œThe gaffer’s talking to us about having a top-six mentality – on the pitch, off the pitch and around the training ground. I think that’s really what we’re striving towards,” he told the Yorkshire Evening Post.

“If we do everything that a top-six team would do and produce on the pitch then we can be in and around the play-offs. That’s the plan.”

It’s a clever move for Rosler because of the fact the club comes off the back of a disappointing position in the bottom half of the table.

Rosler may have sensed a real lack of belief around the club that they could compete with some of the other big sides in the Championship and he’s right to try and create a more positive mind-set and mentality.

If the key players at Leeds feel as though there isn’t a gap between themselves and some of the big teams in the division, they will show a smaller respect towards them in games and they can get on the front foot and attack.

There’s no reason why Leeds shouldn’t be pushing for a position in the Championship’s top six if they can start the season well and show the necessary consistency over an extended period of time.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #85 på: Juli 28, 2015, 10:29:09 »
Litt i Don Revies ånd dette!  #liker
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #86 på: Juli 28, 2015, 10:41:21 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.



Jeg er langtfra like trygg på at det defensive er på plass.
inte orolig för det defensiva, känns som vi är  minst 1 klass bättre där än när säsongen startade 2014, mer orolig framåt isf  om att det kommer göras tillräckligt med mål, mittfältet måste ju snäppa upp sig från förra säsongen och tror de gör det då de har blivit ett år äldre och hoppas och tror Cook är den ledare vi saknat i många många år
 

Budda

Sv: Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #87 på: Juli 28, 2015, 12:49:45 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.



Jeg er langtfra like trygg på at det defensive er på plass.
inte orolig för det defensiva, känns som vi är  minst 1 klass bättre där än när säsongen startade 2014, mer orolig framåt isf  om att det kommer göras tillräckligt med mål, mittfältet måste ju snäppa upp sig från förra säsongen och tror de gör det då de har blivit ett år äldre och hoppas och tror Cook är den ledare vi saknat i många många år
Litt mye å forvente av Cook? Han er vel bare 18 år.
Endre

sportcarl1

Sv: Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #88 på: Juli 28, 2015, 13:02:23 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.



Jeg er langtfra like trygg på at det defensive er på plass.
inte orolig för det defensiva, känns som vi är  minst 1 klass bättre där än när säsongen startade 2014, mer orolig framåt isf  om att det kommer göras tillräckligt med mål, mittfältet måste ju snäppa upp sig från förra säsongen och tror de gör det då de har blivit ett år äldre och hoppas och tror Cook är den ledare vi saknat i många många år
Litt mye å forvente av Cook? Han er vel bare 18 år.
sant men gillar att ställa krav, tror han är redo och mitt tips är att innan han är 23 kommer han ha medverkat i Englands A-landslag, visst är det höga förväntningar
 

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #89 på: Juli 28, 2015, 13:55:52 »
Jeg tror vi hever oss i år. Lag bygges bakfra og jeg synes forsvaret virker mye bedre i år enn i fjor. Midtbanen er også på vei. Adeyemi virker bra og snart er vel Murphy tilgjengelig også. Det som må terpes på nå framover er det offensive.
Det som irriterer meg kolossalt er at vi ikke får inn vinger. Dette virker å være den gjengse oppfatning fra de fleste. Nå må det satses på å få inn en ving eller to. Men det kommer ingen. Hva er problemet, at det ikke finnes noen? Det tror jeg ikke på.



Jeg er langtfra like trygg på at det defensive er på plass.
Nei hvorfor skulle du være det? Vi kommer vel til å stille med varianter av den samme fireren som slapp inn omtrent 1.5 mål i snitt pr kamp på vårsesongen.
Jon R.