Skrevet av Emne: 2015-16: Forventninger til sesongen  (Lest 70617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

clarke

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #150 på: August 08, 2015, 13:11:34 »
Mer optimist enn på lenge. Håper på mer stabilitet i og rundt klubben.
Forventer hvert år at vi skal være med å kjempe om opprykk :)
SuperLeeds

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #151 på: August 08, 2015, 13:17:24 »
Håper på plassering 4-10!

Om vi er nær playoff i januar så kommer det kanskje forsterkninger inn!

MOT

Lykke til i hele sesongen!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #152 på: August 25, 2015, 19:31:35 »
They have one of the youngest squads in the division, the best kit in the country, and the best fans in the world.


Five Games In: Is The Glass Half Full Or Half Empty?

By chrisibbetson on Aug 24, 2015, 8:19p  6  


After five games of the new season, should we be looking forward to the new look Leeds United, or are the dark clouds gathering over Elland Road?
  


You might say four points from a possible twelve does not represent a good start to the season, and you might be right.

Pre-season had been encouraging. For the first time in many years the Whites had not only kept their star players, but added to the squad with genuine quality, addressing deficiencies with the likes of Stuart Dallas, Tom Adeyemi and Chris Wood.

And that’s just on the field.

Off it, El Presidente had appointed an experienced wing man in Adam Pearson who knows the game, the league, the commercial aspects of football, and it was seemingly beginning to pay off. He’d even managed to keep Cellino away from the journalists, an achievement in itself.

Throw in Uwe Rosler, a manager who is experienced, tactically astute, has a meticulous attention to detail, plays positive attacking football, and experienced backroom staff and you’d be forgiven for believing they could win the league.

The season started with incredible optimism. The fans starting to believe that this year really could be different.

Five games and fifteen days later, United are winless and out of the league cup. To add insult to injury the cup defeat was to a Yorkshire rival in the division below and one of our best players was sent off, missing the next three games. Santa Claus most definitely came early in Doncaster.

A week later a two goal lead is squandered with just over a minute of normal time remaining. Granted, the six additional minutes was not commensurate with the stoppages, but even so, they should have weathered the storm to take the spoils. Another draw snatched from the jaws of victory.

After such optimism, it would be easy to feel like the wheels are falling off the Elland Road juggernaut.

Not for me they aren't. They just need a little context.

Four points from twelve is disappointing but let's look at the facts. Burnley only fell through the Premier League trapdoor a few short months ago, they still have a Premier League squad and a Premier League budget. United matched them blow for blow and had the better chances in the game. Leeds claimed the moral victory if not all three points.

The less said about their League Cup visit to Doncaster the better.

A moment of madness from Lewis Cook, probably still buzzing from scoring his first senior goal for the club, cost the Whites the game. Given his contribution since his ascension to the first team, I'm prepared to forgive the misdemeanor. He is a fantastic player, but he is also young and still learning the game.

Unfortunately the fallout meant that ten players battled for almost an hour and a half against eleven, not what the team needed during such a congested fixture list. Lewis of course, would miss the next three games. The remaining ten left the field exhausted. They were out of the tinpot cup and I for one would not be tossing and turning worrying about it.

After Doncaster Leeds travelled to Reading in a game which can only be described as a bore-draw. The squad was tired after the antics mid-week and they came away with a good point away from home against a competent side. As Uwe said afterwards, "We take the point and move on."

The end of six geographically unfavourable days saw Leeds travel to Bristol for a third consecutive away game. It was a solid away performance for 88 minutes. Chris Wood was starting to look every bit the striker with the £3m price tag. Leeds rode their luck a little at times but at two nil up with a few minutes to go I'd prematurely uncorked my expensive whiskey, ready to celebrate the first three points of the season. Five minutes later, my wife-to-be had worked out what happened. She handed me the scotch, closed the door and left me to sulk for the next hour. In times like this, she knows me well enough not to attempt to communicate.



Then Saturday, and another Yorkshire derby. Again I felt they played well, looked solid at the back, restricted Wednesday to barely a single chance , and conceded to what can only be described as a freak wonder goal by Wednesday's Marco Matias. Times like this you have to take your hat off and applaud such a special strike. Defensively the Whites did nothing wrong, it was a goal taken with sublime quality and I doubt he will score one better in his entire career. They fought back however and deserved the equalizer. Stuart Dallas the provider for Chris Wood after some superb work out wide.

Four games, four points.

And I'm upbeat about it. I like to think that rather than slowing down, the momentum is gathering, albeit slowly.

United look as solid defensively as they ever have, the full strength midfield is a match for any in the division, and Chris Wood is slowly growing into his role, improving game on game. Mirco has also been excellent in every game so far.

All the new recruits have bedded in well, Stuart Dallas has been very impressive on the wings, Tom Adeyemi has worked really hard in the centre of midfield and Sol Bamba has the back four well organised.

This is a side that on their day will have the beating of anyone in this division. Confidence breeds confidence as they say, and once they get that first win under their belts, they have the quality to keep it going.

They remain undefeated in the league so far. Make no mistake, this Leeds United side has some growing and developing still to do, most notably the determination and resilience to see out games, but the signs are good. This train is on the right tracks and I'm on-board for the ride.

They have one of the youngest squads in the division, the best kit in the country, and the best fans in the world.

Is four games in too early to dream of a top six finish? Proabably, but that's not going to stop me.
http://throughitalltogether.sbnation.com/2015/8/24/9196887/five-games-in-half-full-or-half-empty
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #153 på: August 30, 2015, 13:07:01 »
Litt artig å ta frem denne tråden igjen etter gårsdagen.......

Føler sterkere at vi er på rett vei :  Bygge selvtillit på bakgrunn av defensiv stabilitet (ja, det har vært noen glipper som har vært avgjørende. Det vil det være gjennom en lang sesong).  Bygge vinnerkultur, og nekte å tape.  Røsler jobber med å vektlegge en "topp 6 mentalitet" hos spillerene.  Vi har beholdt talentet i klubben, og har fått inn spillere som påvirker kampene våre ; Wood (som kan bidra med 20+ mål iår), Dallas (som tilrettelegger), Adeyemi (grovjobber, god fysikk og scorer mål i tillegg).  I tillegg er Bamba, Bellusci og Cooper midtstoppere som i utgangspunktet er vanskelig å spille mot.  Bamba står frem som sjefen som skal holde tak i det defensive.  Charlie Taylor har hatt en formidabel utvikling og er et herlig alternativ på venstreback. Berardi har også løftet seg fra ifjor.

Midtbanen er krydret med talentet vårt ; Lewis Cook - fantastisk spiller som leverer og fortsatt har utvikling i seg.  Fantastisk.  Mowatt er også talent, mangler litt fart, men duger jo i omgivelsene.  Byram har dette uforløste i seg (tror Uwe må jobbe mer spesifikt med unggutten, eller er det alle overgangsrykter som virker forstyrrende...???).  I bakhånd har vi Murphy (som det er viktig å få i gang på det toppnivået vi vet han har) og Phillips som tilfører styrke, løpskapasitet og fantasi i spillet sitt.  Doukara er nok en skuffelse foreløpig.  Må heve seg.   Mirco Antenucci (my man) sprudler i spillet sitt, vil mye og kan legge til rette samt score selv.  Med Wood har han en makker som tar seg av det fysiske i nærduellene og Mirco er bevegeligheten vi trenger til en stor, sterk spiss.

Vi har ennå ikke fullført en kamp til 100 % av potensial, så jeg gleder meg fremover.  Dette ser spennende ut, og mine forventninger stiger litt etter litt.
Skader og utestengelser er utfordringer vi vil komme til å støte på.  Da er det viktig at bidragene som kommer inn gjør en like god jobb (eller overrasker positivt).

Det administrative i klubben er på plass, og ansettelsen av Hart er også et stort pluss.  Redfearn var en utrolig bidragsyter, men uten ham må vi bygge videre på det vi har.   Cellino er villig til å bruke penger, og dersom det stemmer at han selv var involvert i tilbudet til Forestieri så bekrefter det vel at han mener noe med tyngde bak nå.  Når han så ikke lar forhandlinger gå ut i tid, og sier at han glemmer Forestieri fordi han er i tvil om han vil komme til oss......ja, da elsker jeg innstillingen til Cellino.  Spillere skal virkelig ønske å komme til oss og spille for klubben.  Vi har et navn i England.

Hadde vi holdt ledelsen mot Burnley og Bristol C, så hadde vi innehatt 2.plassen nå.  Greit at vi ikke er der foreløpig.  Vi skal være jevnt gode gjennom hele sesongen (og spesielt vinteren) og nå en formtopp i mars/april/mai, det er da det gjelder !!  Ã… forbedre oss litt etter litt er ok for meg, og jeg vet det vil komme noen små nedturer.  Uansett ser dette bra ut for fortsettelsen......... :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #154 på: August 31, 2015, 16:46:53 »
Fra waccoe:
Sitat
What was the stat someone posted in the Derby thread, 500+ minutes of matches played so far this season and we've been behind for 25 minutes?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #155 på: August 31, 2015, 17:05:01 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17

Leedsfan

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #156 på: August 31, 2015, 17:40:31 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17

Du er alt annet enn realist, en drømmer. Bare du ikke blir skuffet! og lei deg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #157 på: August 31, 2015, 20:21:39 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17

Mener du virkelig det her?

Eriksen55

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #158 på: August 31, 2015, 20:24:10 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17

Du er alt annet enn realist, en drømmer. Bare du ikke blir skuffet! og lei deg!

Ut fra det jeg har lest fra HB så blir han aldri fornøyd.. Lever i en helt annen verden ;) Da er sjansen for å bli skuffet og lei seg stor!  :) :)

DenHviteYeboah

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #159 på: August 31, 2015, 22:31:01 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17

Du er alt annet enn realist, en drømmer. Bare du ikke blir skuffet! og lei deg!

Ut fra det jeg har lest fra HB så blir han aldri fornøyd.. Lever i en helt annen verden ;) Da er sjansen for å bli skuffet og lei seg stor!  :) :)
Eller så kan det være at mange Leedssupportere har godtatt å senke seg ned på et meget lavt nivå. Man er fornøyd hvis man ikke rykker ned.... ;)

h.b

  • Gjest
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #160 på: September 01, 2015, 07:30:20 »
Nå leser ikke folk hva jeg skrev. Jeg skrev at jeg forventer jeg at innstilllinga fra klubben. Men selv har jeg egentlig veldig små forventninger.
Men en klubb som Leeds. Ja den skal ha en innstilling om at klubben skal være best. Alt annet er en fallitt erklæring

sportcarl1

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #161 på: September 01, 2015, 07:56:46 »
Egentlig forventer jeg at innstilllinga fra klubben er å vinne divisjonen. Og i Champions league sesongen 2016-17
man kan förvänta sig guld och gröna skogar, men champions League 16-17 har klubben den inställningen så kommer alla att bli besvikna
 

Annesj

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #162 på: September 01, 2015, 09:19:57 »
Nå leser ikke folk hva jeg skrev. Jeg skrev at jeg forventer jeg at innstilllinga fra klubben. Men selv har jeg egentlig veldig små forventninger.
Men en klubb som Leeds. Ja den skal ha en innstilling om at klubben skal være best. Alt annet er en fallitt erklæring

Man bør ihvertfall ha som mål å kjempe i toppen og med de store. Men tidsaspektet ditt her er jo way off å totalt urealistisk!! Etter 12 år i gjørma så snur ikke alt på en eller to ses. Da måtte vi fått en som city eiern å det er å DRØMME som blir nevnt her.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

gulle

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #163 på: September 01, 2015, 22:54:04 »
Oppjusterer forventningene til mulig playoff, etter at vi for en gangs skyld ikke har solgt våre beste menn i overgangsvinduet,og prøvd å forsterke vingene med Botaka og Dallas
Nå har vi en sjans til å bygge videre på relasjoner over tid
Nå rykker vi opp! Jasederja

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #164 på: September 01, 2015, 23:08:54 »
Championship er 'tight' og man kan ikke ta noe for granted. Men pr nå er jeg optimistisk mht at vi vil være med der oppe. Vi har ikke verdens bredeste tropp, og det kan hende vi ikke har så mange målscorere.

Likevel, her skal vi jammen bite fra oss! :)

Lengelevehåpet eller hva det nå var Dollie de Lux sang :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #165 på: September 02, 2015, 01:43:34 »
Jeg er i ferd med å legge ned guarden nå. Kan ikke skjønne annet enn at vi må ha sett den verste delen av Cellino og at det nå er lov å tenke på fotball.

Jeg tror faktisk at vi kan klare opprykket i år jeg. 6.plassen er ikke urealistisk å drømme om.

Promotion 2010

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #166 på: September 02, 2015, 08:35:14 »
Nå som vinduet er stengt så regner jeg topp 10 som rimelig sikkert. Avhengig av skader på nøkkelspillere så tror jeg at dette laget kan kjempe om en playoff plass.

Vi er mer solide defensivt nå i starten.

Laget har mer tro på egne ferdigheter og virker mer organisert.

Mangler flere sikre kort som målskårere.

Om vi er rundt playoff i januar bør det investeres mer i erfaring!


Justerer tipset til 3.-8.plass!    8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #167 på: September 02, 2015, 08:45:41 »
11. plass.
Jon R.

Smudge

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #168 på: September 02, 2015, 08:51:34 »
Tok helt fyr etter Derby kampen ser eg. 14plass

lojosang

Sv:
« Svar #169 på: September 02, 2015, 08:53:32 »
Etter over en måned med samme manager begynner jeg å bli smått optimistisk. Gjetter 7. plass.
- Leif Olav

auren

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #170 på: September 02, 2015, 09:22:56 »
Spår en rekordjevn divisjon. Vi ender på 13. plass, 2 poeng fra 10.plass og 6 poeng unna 6.plassen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #171 på: September 02, 2015, 09:46:00 »
Spår en rekordjevn divisjon. Vi ender på 13. plass, 2 poeng fra 10.plass og 6 poeng unna 6.plassen.

auren
Trodde jeg var sjefspessimisten:) Vi er i skrivende stund nr. 10, og ser bare (av lagene bak oss) at Derby og Wolves vil passere oss etter hvert. Samtidig vil neppe Cardiff, Brighton og Charlton opprettholde samme poengsnitt utover. Vi må da kunne snuse på play-off?
 

auren

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #172 på: September 02, 2015, 09:49:17 »
Spår en rekordjevn divisjon. Vi ender på 13. plass, 2 poeng fra 10.plass og 6 poeng unna 6.plassen.

auren
Trodde jeg var sjefspessimisten:) Vi er i skrivende stund nr. 10, og ser bare (av lagene bak oss) at Derby og Wolves vil passere oss etter hvert. Samtidig vil neppe Cardiff, Brighton og Charlton opprettholde samme poengsnitt utover. Vi må da kunne snuse på play-off?

6 poeng unna play off er jo å snuse litt, så jeg tror vi kommer til å være rundt den plassen store deler av sesongen. Jeg tør ikke være for optimistisk heller  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #173 på: September 02, 2015, 10:06:25 »
6. plass etter Middlesbrough, Hull, QPR, Derby og Burnley!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #174 på: September 02, 2015, 10:18:39 »
Og jeg knuser på å tipper at vi blir enten en eller 2. Ja det har ikke æ trodd på mange mange år at det skulle skje, men etter å ha beholdt våre god gutter ogtapåtil forsterket der vi trengte det som mest så har æ troa på at dette kan bli en skikkelig jubel sesong.

Jeg mener at lagdelene virkelig begynner å lukte gull av:

Keeper: Silvestri er pr dags dato ikke den aller beste i feltet, men han er absolutt den beste keeperen i hele ligaen på reaksjonsredninger. Tror at han pr dags dato er en av de 2 beste keeperne i ligaen.

Forsvarsrekka: Etter å hatt et fryktelig svakt forsvar i mange sesonger nå ser det endelig ut til å løsnet. Berardi er blitt vanvittig solid, Bamba er helt SJEF med stor S, Bellusci digger æ å ser at han virkelig har bestemt sæ for å vise alle neisayers at han er Mannen med stor M og sist, men ikke minst Charlie Taylor. For en maskin han er! Og med Byram som cover for Berardi og Cooper som coover for de andre ser det meget solid ut. Litt tynt kanskje, men har vi flaks så holder dette i massevis til topp 2!

Midtbanen: For det første var det meget meget klokt å slippe Austin for så å signere Tom Ademeyi. Han er langt klokere i posisjonerings spillet og er himmel og hav bedre på pasnings spillet så dette er et stor steg opp i kvalitet om man sammenligner. Cook ser ut som om han kommer til å bli årets spiller i Championship. For noen pasninger, for et herlig energi i spillet hans og for en passion han viser når han spiller. Dette er gutten med gullbuksene. Han er om 3-4 år den aller aller beste spilleren som finnes i Storbrittania og er han enda Leeds spiller da så kan dere være sikker på at vi er i Premier League. I tillegg har vi Mowatt som vi vet har et herlig nivå ref fjorårets fantastiske sesong. Han har begynt litt skuffende, men jeg vet at han kommer. Murphy ser også langt bedre ut enn han gjorde når han først signerte. Ser ut som han trengte et halv år på å venne seg til å spille for en så stor klubb som Leeds United. Midtbanen ser meget sterk ut og bør holde kvalitet nok til å få en topp 2 plassering.

Angrepet: Signeringene med Dallas og Botaka var meget viktige, men den viktigste var nok Chris Wood. Han ser ut som  en skikkelig mål maskin og jeg er skråsikker på at han blir på topp 3 listen av toppscorere når sesongen er over. Nå har han scoret 3 av 3 og jeg tipper scoringene kommer jevnt og trutt resten av sesongen. I tillegg har vi Antenucci som bare jeg elsker.For en spiller han er! Angrepet burde holde med alle de nye signeringene til å få oss opp på topp 2.


Vi har kanskje litt tynn stall, men jeg tror at det kan være en fordel fordi som Uwe sier så er alle involverte da og du får en veldig fin spirit i stallen. Jeg synes vi ser gode tegn på spiriten som alt begynner å manifistere seg i vårt kjære lag. Dette blir opprykk folkens det tror jeg!! :D
We are Leeds and we are proud of it!

Erik M

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #175 på: September 02, 2015, 10:55:47 »
Stallen er noe bedre og balansert enn i fjor, helt opplagt.  Den viktigste grunnen til at vi kan forvente å kjempe helt i toppen er det at klubben stabiliserer seg.  Vi klarte en hederlig 15 plass i fjor med et kaos hele England skrattet av: tre fire managere, utestengelse av eier, økonomisk kaos, endeløse idiotiske utspill og nesten ikke administrativ ledelse.

At Pearson styrer det viktigste og Cellino har satt seg i baksetet kan foreløpig se veldig positivt ut.  Mens vi venter på neste krumspring fra MC og første bust-up med Uwe, så må det være lov å HÃ…PE på topp to og TRO på top seks.
 

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #176 på: September 02, 2015, 11:09:25 »
Stallen er noe bedre og balansert enn i fjor, helt opplagt.  Den viktigste grunnen til at vi kan forvente å kjempe helt i toppen er det at klubben stabiliserer seg.  Vi klarte en hederlig 15 plass i fjor med et kaos hele England skrattet av: tre fire managere, utestengelse av eier, økonomisk kaos, endeløse idiotiske utspill og nesten ikke administrativ ledelse.

At Pearson styrer det viktigste og Cellino har satt seg i baksetet kan foreløpig se veldig positivt ut.  Mens vi venter på neste krumspring fra MC og første bust-up med Uwe, så må det være lov å HÃ…PE på topp to og TRO på top seks.

Ja da bryter æ loven! I og med at æ tror på topp to! ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Kato

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #177 på: September 02, 2015, 12:55:06 »
Tipper en plass mellom 5.-10. plass

Bedre organisert, beholdt unggutta, noe forsterket, fysisk sterkere.

På den andre siden ville jeg hatt en stopper inn, og Berardi må levere godt over lengre tid før han overbeviser meg.

Det ser bedre ut, men jeg tror vi mangler det siste for å sloss helt der oppe.
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #178 på: September 02, 2015, 13:11:22 »
1. eller 2.plass...fordi:

God nok stall. Mangler 2-3 spillere, men disse hentes inn på lån/januarvindu...
Tettere forsvar enn på mange år, og solide nok keepere...
Offensivt mye å gå på...her jobbes det langsiktig og rett...
En manager som fortsatt er i en læringsprosess...han er i en STORKLUBB nå...det tar tid å se helheten av det...
Matchvinner-typer i alle ledd...også på benken...

Og...vi er allerede ferdig med downperioden i høst (ref. de fire første kampene)...

Dette går veien!

WE are Leeds...MOT!!!!  ;D ;) :)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

AndyMathie

Sv: 2015-16: Forventninger til sesongen
« Svar #179 på: September 02, 2015, 13:36:07 »
1. eller 2.plass...fordi:

God nok stall. Mangler 2-3 spillere, men disse hentes inn på lån/januarvindu...
Tettere forsvar enn på mange år, og solide nok keepere...
Offensivt mye å gå på...her jobbes det langsiktig og rett...
En manager som fortsatt er i en læringsprosess...han er i en STORKLUBB nå...det tar tid å se helheten av det...
Matchvinner-typer i alle ledd...også på benken...

Og...vi er allerede ferdig med downperioden i høst (ref. de fire første kampene)...

Dette går veien!

WE are Leeds...MOT!!!!  ;D ;) :)


Helt enig! Et av få innlegg i denne tråden jeg er enig med!
We are Leeds and we are proud of it!