Skrevet av Emne: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00  (Lest 71160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #180 på: Juli 26, 2015, 13:46:31 »
Var på kampen og etter mitt syn var midtstopperne og Adeyemi de beste. Syntes samhandlingen og innsatsen til laget var bedre enn jeg fryktet. Det jeg savner er at laget kan gjøre det uforutsigbare/kreative som kan utfordre motstanderen. Nyervervelsen Wood bør nok gå ned noen kilo og få litt mer kamptrening , så kan det bli bra. Hodespillet hans var etter mitt syn heller ikke overbevisende. Han hadde dog noe bra flikker(med beina).    Og tape 2-1 mot ett topp 10 lag fra Bundesliga er ikke avskrekkende. Konklusjon at mer positiv til seriestart enn jeg var før kampen.

Da så vi samme kamp:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #181 på: Juli 26, 2015, 13:59:46 »
Var på kampen og etter mitt syn var midtstopperne og Adeyemi de beste. Syntes samhandlingen og innsatsen til laget var bedre enn jeg fryktet. Det jeg savner er at laget kan gjøre det uforutsigbare/kreative som kan utfordre motstanderen. Nyervervelsen Wood bør nok gå ned noen kilo og få litt mer kamptrening , så kan det bli bra. Hodespillet hans var etter mitt syn heller ikke overbevisende. Han hadde dog noe bra flikker(med beina).    Og tape 2-1 mot ett topp 10 lag fra Bundesliga er ikke avskrekkende. Konklusjon at mer positiv til seriestart enn jeg var før kampen.

Da så vi samme kamp:)

Jeg er enig!  :)
Marching On! 4276

Budda

Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #182 på: Juli 26, 2015, 14:56:22 »
Var på kampen og etter mitt syn var midtstopperne og Adeyemi de beste. Syntes samhandlingen og innsatsen til laget var bedre enn jeg fryktet. Det jeg savner er at laget kan gjøre det uforutsigbare/kreative som kan utfordre motstanderen. Nyervervelsen Wood bør nok gå ned noen kilo og få litt mer kamptrening , så kan det bli bra. Hodespillet hans var etter mitt syn heller ikke overbevisende. Han hadde dog noe bra flikker(med beina).    Og tape 2-1 mot ett topp 10 lag fra Bundesliga er ikke avskrekkende. Konklusjon at mer positiv til seriestart enn jeg var før kampen.

Da så vi samme kamp:)

Enig. Vi trenger kreativitet og fart. Håper vi får inn en ving, men som noen har sagt tidligere i tråden, dette er svært vanskelig og dyrt. Tipper midtable
Endre


DenHviteYeboah

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #184 på: Juli 26, 2015, 15:28:07 »
Var på Ã…råsen i dag, og "leser" følgende ut i fra dagens kamp:
- forsvaret virker bedre enn på lenge, Bamba var meget god i dag. Backene synes jeg bidro lite offensivt...
- Mowatt avslører seg som altfor treig....han bør spille sentralt og ikke sendes ut på noen løpeturer på kantene...
- vi er ganske gode i lufta, vant en del dueller
- Billy Sharp er altfor treig og var skuffende dårlig i dag. Tror han bare kan selges til Blades.....
- vi mangler 2 gode og raske vinger samt en superspiss!
- synes det var bra innsatsvilje til treningskamp å være
- vi var bedre enn fryktet, regnet med grisebank av Hoffenheim....
- usikker på sesongen....tror på midt på treet, men vi kan overraske ;)
har du druckit för mycket öl eller känner du inte igen spelarna? :D, är väl flera dagar sedan Sharp lämnade truppen. förövrigt är han klar för Sheffield U nu
Syntes nr 9 lignet på Sharp :) Må kjøpe nye glasögon ;D

Jeg synes det er litt artig at du som er en kjenner av Leeds United klarer å sitte ringside og samtidig tro at Wood er Sharp i nesten 90 minutter..:)
På grunn av dette er jeg nok ingen kjenner av klubben ;)
At jeg ikke hadde fått med meg at Sharp var hjemme er jo en bagatell, det som er mer alvorlig er at klubben har svidd av £3mill på en spiller som i går så ut som et fullstendig bomkjøp....

clarke

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #185 på: Juli 26, 2015, 15:33:27 »
Likte best Vaular, Bamba, Adeyemi, Doukara og Phillips :D Bellusci hadde noen glimrende klareringer i andre, men synes også han gikk lett i bakken flere ganger.

Skuffet over Byram. Virka ikke som han fikk til noe som helst etter smellen han fikk i første. Håper det ikke er alvorlig med Cook. Wood og Erwin må vel få bli varme i trøya før vi dømmer dem nedenom og hjem!

Også skuffet over manglende kampprogram. Eller i det minste et eller annet som presenterte stallen med draktnummer, bilde av spillerne, litt statistikk osv. Det hadde gjort kampen mye artigere enn å bare sitte å fundere på hvem i huleste som ble bytta ut med hvem der borte på den andre langsia. Speaker sa det nok, men jeg klarte ikke å skjønne mer enn halvparten av det han sa :/ Savnet også salg av supporterutstyr og pølsekøa i pausen var fryyyktelig lang ;) .. og så hater jeg å tape!!!

Nei nå ble det fryktelig mye negativt her! Det var ikke meningen. Kjempemoro å se gutta levende live. Tøffe taklinger og bra innsats mot forventet sterke tyskere. Særlig i første omgang synes jeg det var mange fine kombinasjoner på midten. Alt i alt en positiv opplevelse - med en god åpning så kan vi få en morsom sesong :D
SuperLeeds

Promotion 2010

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #186 på: Juli 26, 2015, 15:35:53 »
Likte best Vaular, Bamba, Adeyemi, Doukara og Phillips :D Bellusci hadde noen glimrende klareringer i andre, men synes også han gikk lett i bakken flere ganger.

Skuffet over Byram. Virka ikke som han fikk til noe som helst etter smellen han fikk i første. Håper det ikke er alvorlig med Cook. Wood og Erwin må vel få bli varme i trøya før vi dømmer dem nedenom og hjem!

Også skuffet over manglende kampprogram. Eller i det minste et eller annet som presenterte stallen med draktnummer, bilde av spillerne, litt statistikk osv. Det hadde gjort kampen mye artigere enn å bare sitte å fundere på hvem i huleste som ble bytta ut med hvem der borte på den andre langsia. Speaker sa det nok, men jeg klarte ikke å skjønne mer enn halvparten av det han sa :/ Savnet også salg av supporterutstyr og pølsekøa i pausen var fryyyktelig lang ;) .. og så hater jeg å tape!!!

Nei nå ble det fryktelig mye negativt her! Det var ikke meningen. Kjempemoro å se gutta levende live. Tøffe taklinger og bra innsats mot forventet sterke tyskere. Særlig i første omgang synes jeg det var mange fine kombinasjoner på midten. Alt i alt en positiv opplevelse - med en god åpning så kan vi få en morsom sesong :D


Var det ikke kampprogram til VIPene heller?    ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #187 på: Juli 26, 2015, 15:42:15 »
Det som virkelig skuffa meg i går. Ja detvar mentaliteten til Rossler og spillerne. Kun Bamba som overhode gadd å skrive autografer etter kampen, og faktisk ga bort drakta si.
Det minste Rossler kunne gjort. Ja det var å tatt en runde rundt banen for å takke tilreisende fans for oppmøtet

Blank_File

Var på Ã…råsen i dag, og "leser" følgende ut i fra dagens kamp:
- forsvaret virker bedre enn på lenge, Bamba var meget god i dag. Backene synes jeg bidro lite offensivt...
- Mowatt avslører seg som altfor treig....han bør spille sentralt og ikke sendes ut på noen løpeturer på kantene...
- vi er ganske gode i lufta, vant en del dueller
- Billy Sharp er altfor treig og var skuffende dårlig i dag. Tror han bare kan selges til Blades.....
- vi mangler 2 gode og raske vinger samt en superspiss!
- synes det var bra innsatsvilje til treningskamp å være
- vi var bedre enn fryktet, regnet med grisebank av Hoffenheim....
- usikker på sesongen....tror på midt på treet, men vi kan overraske ;)
har du druckit för mycket öl eller känner du inte igen spelarna? :D, är väl flera dagar sedan Sharp lämnade truppen. förövrigt är han klar för Sheffield U nu
Syntes nr 9 lignet på Sharp :) Må kjøpe nye glasögon ;D

Jeg synes det er litt artig at du som er en kjenner av Leeds United klarer å sitte ringside og samtidig tro at Wood er Sharp i nesten 90 minutter..:)
På grunn av dette er jeg nok ingen kjenner av klubben ;)
At jeg ikke hadde fått med meg at Sharp var hjemme er jo en bagatell, det som er mer alvorlig er at klubben har svidd av £3mill på en spiller som i går så ut som et fullstendig bomkjøp....

Hehehe. Her er en som Ikke lar seg pille ved nesen selv om han tok nesten en halvmeter med mann feil. :-)

clarke

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #189 på: Juli 26, 2015, 16:02:25 »
Det som virkelig skuffa meg i går. Ja detvar mentaliteten til Rossler og spillerne. Kun Bamba som overhode gadd å skrive autografer etter kampen, og faktisk ga bort drakta si.
Det minste Rossler kunne gjort. Ja det var å tatt en runde rundt banen for å takke tilreisende fans for oppmøtet
Helt enig. Hele gjengen skulle tatt en takkerunde rundt banen!
SuperLeeds

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #190 på: Juli 26, 2015, 16:37:27 »
Var på kampen og etter mitt syn var midtstopperne og Adeyemi de beste. Syntes samhandlingen og innsatsen til laget var bedre enn jeg fryktet. Det jeg savner er at laget kan gjøre det uforutsigbare/kreative som kan utfordre motstanderen. Nyervervelsen Wood bør nok gå ned noen kilo og få litt mer kamptrening , så kan det bli bra. Hodespillet hans var etter mitt syn heller ikke overbevisende. Han hadde dog noe bra flikker(med beina).    Og tape 2-1 mot ett topp 10 lag fra Bundesliga er ikke avskrekkende. Konklusjon at mer positiv til seriestart enn jeg var før kampen.

Da så vi samme kamp:)

Jeg er enig!  :)


Du satt jo rett foran meg så jeg er helt sikker på at vi så samme kamp:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #191 på: Juli 26, 2015, 16:39:19 »
Det som virkelig skuffa meg i går. Ja detvar mentaliteten til Rossler og spillerne. Kun Bamba som overhode gadd å skrive autografer etter kampen, og faktisk ga bort drakta si.
Det minste Rossler kunne gjort. Ja det var å tatt en runde rundt banen for å takke tilreisende fans for oppmøtet

Bamba signerte jo drakta til sønnen min, men jeg måtte rope høyt! Synes også at det var litt skuffende at de ikke tok seg tid til dette..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #192 på: Juli 26, 2015, 16:45:58 »
Den bakre femmer:

Silvestri - god i de fleste situasjoner, litt svak på utspill mot kant, men bedre på den defensive rollen på banen enn i fjor
Berardi - grei defensiv, men skuffende offensiv. Hjalp ikke Byram fremover i det hele tatt. Gjorde ham svakere.
Bellusci - overraskende sikker og god. Brøt bra på din side hele kampen.
Bamba - solid og som i de beste kampene i fjor både i høyden og på bakken.
Taylor - bra offensivt og defensivt. Klarte å fylke den manglende bredden utover i 1.omgang da Doukara trakk inn på banen.

Alt i alt: God samhandling og tilsynelatende god kommunikasjon, noe Røsler har stresset.  :)



Midtbanen:

Adyemi - utrolig sterk i duellene. Manglet samme driv som Austin, men det kommer kanskje. Bedre teknisk enn Austin. God kamp. Fint mål.
Cook - kom aldri igang etter en stempling tidlig i kampen. Men viste at han fortsatt vil bli en viktig spiller.
Sub: Phillips - Imponerende kamp. Sterk i kroppen, kvikk i beina og oppofrende. Kan få en meget bra sesong. Han må ha bygget mye muskler det siste året.
Mowatt - usynlig i perioder. Han killerinstinktet når han lukter sjanser, men blir for treg og løpssvak i Røslers ønskede spillestil.
Byram - totalt borte gjennom de 80 (!) minuttene han spilte. Fikk ikke til noe og virket feig i valg og dueller. Veldig skuffende kamp. Uforståelig at Erwin kun fikk de ti siste minuttene. Han skapte mer de ti minuttene enn
Byram hele kampen. Erwin burde ha utliknet to min før slutt på en blokkert volley.
Doukara - merkelig spiller, ingen kantspiller pga treghet og manglende plasseringsevne. Da han trakk inn i midten storspilte han i perioder. La opp til 1-1, hadde en heading rett utenfor og dro av to tyskere i en herlig vending på midten i første omgang. Han har flere foran seg i en tilbaketrukket spissrolle, der han kanskje er best.


Alt i alt: Midtbanen ble ikke for lett og enkel mot sterke tyskere. Bra pasningsspill og tøffe dueller hold oss på høyden.  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #193 på: Juli 26, 2015, 16:57:03 »
Den bakre femmer:

Silvestri - god i de fleste situasjoner, litt svak på utspill mot kant, men bedre på den defensive rollen på banen enn i fjor
Berardi - grei defensiv, men skuffende offensiv. Hjalp ikke Byram fremover i det hele tatt. Gjorde ham svakere.
Bellusci - overraskende sikker og god. Brøt bra på din side hele kampen.
Bamba - solid og som i de beste kampene i fjor både i høyden og på bakken.
Taylor - bra offensivt og defensivt. Klarte å fylke den manglende bredden utover i 1.omgang da Doukara trakk inn på banen.

Alt i alt: God samhandling og tilsynelatende god kommunikasjon, noe Røsler har stresset.  :)



Midtbanen:

Adyemi - utrolig sterk i duellene. Manglet samme driv som Austin, men det kommer kanskje. Bedre teknisk enn Austin. God kamp. Fint mål.
Cook - kom aldri igang etter en stempling tidlig i kampen. Men viste at han fortsatt vil bli en viktig spiller.
Sub: Phillips - Imponerende kamp. Sterk i kroppen, kvikk i beina og oppofrende. Kan få en meget bra sesong. Han må ha bygget mye muskler det siste året.
Mowatt - usynlig i perioder. Han killerinstinktet når han lukter sjanser, men blir for treg og løpssvak i Røslers ønskede spillestil.
Byram - totalt borte gjennom de 80 (!) minuttene han spilte. Fikk ikke til noe og virket feig i valg og dueller. Veldig skuffende kamp. Uforståelig at Erwin kun fikk de ti siste minuttene. Han skapte mer de ti minuttene enn
Byram hele kampen. Erwin burde ha utliknet to min før slutt på en blokkert volley.
Doukara - merkelig spiller, ingen kantspiller pga treghet og manglende plasseringsevne. Da han trakk inn i midten storspilte han i perioder. La opp til 1-1, hadde en heading rett utenfor og dro av to tyskere i en herlig vending på midten i første omgang. Han har flere foran seg i en tilbaketrukket spissrolle, der han kanskje er best.


Alt i alt: Midtbanen ble ikke for lett og enkel mot sterke tyskere. Bra pasningsspill og tøffe dueller hold oss på høyden.  :)




Angrepet:

Wood - hadde en rolig kamp i rundt 70 minutter. Virket ikke 100 % matchfit! Kan bli veldig god for oss. Fikse kombinasjoner og flikker til medspillere kombinert med styrke i dueller og ganske bra teknikk er positivt. Hadde et par sjanser og burde gjort mer ut av det da han var helt igjennom, men ble løpt opp.

Sub Antenucci - litt som Sharp: God foran mål. Kunne og burde skåret etter å ha driblet seg fri på 16-meteren. Kunne vært mer direkte i pasningsrom på innlegg fra Byram og på pasningen fra Morison rett før slutt.


Alt i alt: Angrepet slet mot sterke motstandere. Kreativiteten var litt bedre enn mot Eintracht F, men vi sliter med å spille oss helt fri.


Hele laget: Solid kamp mot veldig god motstand. Jeg er bekymret for at vi glipper i Forsvaret på enkle situasjoner. Både målene på 1-2 mot EF og 1-2 mot H viser at vi ikke henger med når det går fort hos motstanderne. Enkle arbeidsoppgaver i forsvarsfireren forsvinner i "ballwatching"! 

Med et par treningskamper mot Sandefjord friskt i minne så virker dette veldig positivt. Mye mer tøffhet i dueller og en merkbar bedre og mer profesjonell innstilling i årets kamper!


Bring on Everton!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #194 på: Juli 26, 2015, 21:13:51 »
Var på kampen og etter mitt syn var midtstopperne og Adeyemi de beste. Syntes samhandlingen og innsatsen til laget var bedre enn jeg fryktet. Det jeg savner er at laget kan gjøre det uforutsigbare/kreative som kan utfordre motstanderen. Nyervervelsen Wood bør nok gå ned noen kilo og få litt mer kamptrening , så kan det bli bra. Hodespillet hans var etter mitt syn heller ikke overbevisende. Han hadde dog noe bra flikker(med beina).    Og tape 2-1 mot ett topp 10 lag fra Bundesliga er ikke avskrekkende. Konklusjon at mer positiv til seriestart enn jeg var før kampen.

Da så vi samme kamp:)

Helt enig her og men synes det var rart at taylor bytta plass med cooper.. sikkert for og pröve ut men tre stoppere slik jeg ser d da cooper er vel en typisk stopper,men han pröver vel folk i litt forskjellige posisjoner... wood skuffet mest av alle!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #195 på: Juli 27, 2015, 08:20:05 »
Dem kampen jeg så, var laaangt fra oppløftende. Kan ikke se at dette laget skal slå Burnley i åpningen.
Hadde riktignok hygget meg både på tog og pub..men læll..skuffende saker.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #196 på: Juli 27, 2015, 08:23:43 »
stemningen derimot, helt superb..og helt enig med hb (ikke ofte det  :D)...de kunne utmerket godt tatt en runde rundt banen og takket for støtten, dette laget kommer til å trenge mer av det.
Ups & Ups!!

Ove

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #197 på: Juli 27, 2015, 08:53:41 »
Når gutta var inne og inspirerte banen før kampen så stilte de velvillig opp på bilder, selfier og autografskriving. Er veldig enig i at de burde tatt seg tid til å snakke med supporterne etter kampen. Men kan hastverket med å komme i garderoben ha noe med at de skulle rekke et fly hjem  ???
 

sportcarl1

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #198 på: Juli 27, 2015, 09:03:22 »
Når gutta var inne og inspirerte banen før kampen så stilte de velvillig opp på bilder, selfier og autografskriving. Er veldig enig i at de burde tatt seg tid til å snakke med supporterne etter kampen. Men kan hastverket med å komme i garderoben ha noe med at de skulle rekke et fly hjem  ???
jo det är brukligt att de stannar och skriver autografer efter matchen i vänslapsmatcher, men det var nog så att de hade flygtid att passa
 

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #199 på: Juli 27, 2015, 09:50:48 »
Flytid er en elendig forklaring. Har liten tro på at de hadde satt opp fly, så raskt etter kampslutt.

Promotion 2010

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #200 på: Juli 27, 2015, 10:09:24 »
Det er viktig nå at vi supportere står sammen og finner opp noe vi kan klage på.

Hittil har preseason gått etter planen så vi mangler noen skikkelige konspirasjonsteorier å støtte oss på.


Det er for øvrig helt riktig. Vi vinner ikke denne divisjonen denne sesongen. Vi skal bli blant de 10 beste.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #201 på: Juli 27, 2015, 10:14:13 »
klage og klage, vel, jeg forventet mer.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #202 på: Juli 27, 2015, 10:30:28 »
Det er viktig nå at vi supportere står sammen og finner opp noe vi kan klage på.

Hittil har preseason gått etter planen så vi mangler noen skikkelige konspirasjonsteorier å støtte oss på.


Det er for øvrig helt riktig. Vi vinner ikke denne divisjonen denne sesongen. Vi skal bli blant de 10 beste.



Alt utenom opprykk er en totalt mislykket sesong sies det av de som drikker hjemmebrent. Jeg er ikke enig, men det hadde vært deilig med opprykk!
« Siste redigering: Juli 27, 2015, 12:17:43 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #203 på: Juli 27, 2015, 10:43:44 »
Det er viktig nå at vi supportere står sammen og finner opp noe vi kan klage på.

Hittil har preseason gått etter planen så vi mangler noen skikkelige konspirasjonsteorier å støtte oss på.


Det er for øvrig helt riktig. Vi vinner ikke denne divisjonen denne sesongen. Vi skal bli blant de 10 beste.



Alt utenom opprykk er en totalt mislykket sesong sies det av de som drikke hjemmebrent. Jeg er ikke enig, men det hadde vært deilig med opprykk!

Hva menes nå her da?

Ellers vil jeg jo si meg ganske så enig med "de som drikker hjemmebrent"..klarer vi ikke opprykk, har MC feilet og selger..ifølge ham selv..er det så bra da? Square one igjen da.

Føler meg litt provosert av hjemmebrent kommentaren..har jeg noen grunn til det Leedsfan?
Ups & Ups!!

Blank_File

Det er viktig nå at vi supportere står sammen og finner opp noe vi kan klage på.

Hittil har preseason gått etter planen så vi mangler noen skikkelige konspirasjonsteorier å støtte oss på.


Det er for øvrig helt riktig. Vi vinner ikke denne divisjonen denne sesongen. Vi skal bli blant de 10 beste.



Alt utenom opprykk er en totalt mislykket sesong sies det av de som drikke hjemmebrent. Jeg er ikke enig, men det hadde vært deilig med opprykk!

Hva menes nå her da?

Ellers vil jeg jo si meg ganske så enig med "de som drikker hjemmebrent"..klarer vi ikke opprykk, har MC feilet og selger..ifølge ham selv..er det så bra da? Square one igjen da.

Føler meg litt provosert av hjemmebrent kommentaren..har jeg noen grunn til det Leedsfan?

Vil anta han sikter til h.b

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #205 på: Juli 27, 2015, 12:21:46 »
Det er viktig nå at vi supportere står sammen og finner opp noe vi kan klage på.

Hittil har preseason gått etter planen så vi mangler noen skikkelige konspirasjonsteorier å støtte oss på.


Det er for øvrig helt riktig. Vi vinner ikke denne divisjonen denne sesongen. Vi skal bli blant de 10 beste.



Alt utenom opprykk er en totalt mislykket sesong sies det av de som drikke hjemmebrent. Jeg er ikke enig, men det hadde vært deilig med opprykk!

Hva menes nå her da?

Ellers vil jeg jo si meg ganske så enig med "de som drikker hjemmebrent"..klarer vi ikke opprykk, har MC feilet og selger..ifølge ham selv..er det så bra da? Square one igjen da.

Føler meg litt provosert av hjemmebrent kommentaren..har jeg noen grunn til det Leedsfan?


Han gav seg selv 2 år og nå har han forlenget fristen sin med 1 år. Altså han sier at han selger Leeds om vi ikke rykker opp denne eller neste sesong. Noe som er fjas å si, men noen er ute etter å tolke han bokstavelig uansett hva han sier.

Hjemmebrent kommentaren var ikke myntet på deg, den var som blank file over skriver litt humoristisk sett myntet på h.b

Ã… si at det blir en mislykket sesong hvis vi havner på en 5-8 plass med mange postitive hendelser er for meg feil etter alt vi har vært igjennom de siste årene.

Derby og Middlesbrough er de store favorittene og så har ikke Hull blitt loppet i den grad jeg hadde håpet på.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #206 på: Juli 27, 2015, 12:42:05 »
visste ikke at MC hadde forlenget..skulle ønske han hadde holdt seg til sin originale plan. Og ja, jeg tar den type utsagn bokstavelig. Kan ikke se at det er rom for tolkninger der.
Da skal jeg ikke ta meg nær av 96% kommentaren...lenge siden det var den foretrukne drammen  ;)
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #207 på: Juli 27, 2015, 13:05:50 »
Leeds har nå spilt 'to skikkelige pre-season-kamper' og vi begynner å se konturene av Röslers Leeds.

Pre season er pre season og noen av oss har laang erfaring med å se slike kamper, bl.a. mot svenske 5.div-lag den gang vi bare uker senere skulle spille Champions League-kvalifisering, og man må ta de 'at face value'.

-Ja, Byram var skuffende i Lillestrøm men bare dager tidligere hadde hele høyresiden vår vært kampens beholdning offensivt mot annen kvalifisert tysk motstand. Vi får satse på at det bare var en 'day off', men har også en mistanke om at Hoffenheim hadde gjort hjemmeleksa si om at de måtte passe på Sammy boy. I alle fall hadde han kvalifisert motstand mht venstresiden deres...

- Doukara viser at han fortsatt 'kan.' Det er forresten kjekt å se at Rösler ikke bare kikker etter forsterkninger utenfra men også undersøker hva vi allerede har i klubben. At Douk kan funke offensivt så vi jo mye av i første halvdel av fjorårssesongen. Rösler var ikke imponert over hans defensive bidrag
Sitat
“On the ball yes but without the ball Souleymane knows he has to work very hard.

“But he’s putting a lot of effort in and there were a lot of encouraging signs from him. He wants to do well.”

http://www.squawka.com/news/leeds-utd-manager-uwe-rosler-still-searching-for-left-winger/426093#VbBzItEvCl230gWk.99
Kalvin Phillips var en åpenbaring for meg! Der har vi kanskje en kar som kan funke excellent som backup når det trengs.

Mowatt opplevdes aldeles som en sinke ved enkelte anledninger i 2.omgang. Det er bare å håpe at ikke 4-3-3 skal avsløre hans tempoproblemer slik at det er 'eskimoen på benken' Lucy skal twitre om i år.

Wood hang ikke helt med. Men å avskrive ham som bomkjøp er for dumt på dette stadiet. Likevel, for meg var det faktisk en lettelse å merke 'precensen' som Morison tilførte på topp da han kom inn.

...ellers er det å merke at på VIP-arrangementet og mht 'venstrekanten' begynte Uwe allerede å snakke om lånemarkedet - at de ikke hadde noen hast med å hente til posisjonen... Egentlig var dette urovekkende mht om det i det hele tatt kommer forsterkninger oppe til venstre, men samtidig tror jeg at Uwe  ikke tar til takke med 'hva som helst' - hva med 'søskenbarn Elyounoussi' i Molde, hadde ikke han gitt oss det vi vil ha???
« Siste redigering: Juli 27, 2015, 13:07:58 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Leeds har nå spilt 'to skikkelige pre-season-kamper' og vi begynner å se konturene av Röslers Leeds.

Pre season er pre season og noen av oss har laang erfaring med å se slike kamper, bl.a. mot svenske 5.div-lag den gang vi bare uker senere skulle spille Champions League-kvalifisering, og man må ta de 'at face value'.

-Ja, Byram var skuffende i Lillestrøm men bare dager tidligere hadde hele høyresiden vår vært kampens beholdning offensivt mot annen kvalifisert tysk motstand. Vi får satse på at det bare var en 'day off', men har også en mistanke om at Hoffenheim hadde gjort hjemmeleksa si om at de måtte passe på Sammy boy. I alle fall hadde han kvalifisert motstand mht venstresiden deres...

- Doukara viser at han fortsatt 'kan.' Det er forresten kjekt å se at Rösler ikke bare kikker etter forsterkninger utenfra men også undersøker hva vi allerede har i klubben. At Douk kan funke offensivt så vi jo mye av i første halvdel av fjorårssesongen. Rösler var ikke imponert over hans defensive bidrag
Sitat
“On the ball yes but without the ball Souleymane knows he has to work very hard.

“But he’s putting a lot of effort in and there were a lot of encouraging signs from him. He wants to do well.”

http://www.squawka.com/news/leeds-utd-manager-uwe-rosler-still-searching-for-left-winger/426093#VbBzItEvCl230gWk.99
Kalvin Phillips var en åpenbaring for meg! Der har vi kanskje en kar som kan funke excellent som backup når det trengs.

Mowatt opplevdes aldeles som en sinke ved enkelte anledninger i 2.omgang. Det er bare å håpe at ikke 4-3-3 skal avsløre hans tempoproblemer slik at det er 'eskimoen på benken' Lucy skal twitre om i år.

Wood hang ikke helt med. Men å avskrive ham som bomkjøp er for dumt på dette stadiet. Likevel, for meg var det faktisk en lettelse å merke 'precensen' som Morison tilførte på topp da han kom inn.

...ellers er det å merke at på VIP-arrangementet og mht 'venstrekanten' begynte Uwe allerede å snakke om lånemarkedet - at de ikke hadde noen hast med å hente til posisjonen... Egentlig var dette urovekkende mht om det i det hele tatt kommer forsterkninger oppe til venstre, men samtidig tror jeg at Uwe  ikke tar til takke med 'hva som helst' - hva med 'søskenbarn Elyounoussi' i Molde, hadde ikke han gitt oss det vi vil ha???
Synes Elyounoussi har vært for ujevn for Molde i år, så er usikker på om han hadde blitt en suksess. Men kunne ha trengt en spiller som han.
Endre

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00
« Svar #209 på: Juli 27, 2015, 13:26:46 »
Jeg synes laget ser noe bedre ut enn i fjor, og jeg har stor tro på Uwe, MEN: vi ser nok ikke hvor dette bærer før det har gått 10 kamper. Hvordan vi ligger an på tabellen og målforskjell etter 10 kamper, gir en sterk indikator på hvor vi havner i mai 2016. Jeg tror dessverre ikke at dette holder :( Selv med Uwes vinnerskalle og taktikk, er ikke kvaliteten høy nok for å rykke opp. Samme gamle leksa dessverre ;) Men, for å gjenta meg selv for 10. gang på rad: håper jeg tar grusomt feil ;)