Skrevet av Emne: Leeds United vs Hoffenheim på Ã…råsen 25.juli 2015, kl 16.00  (Lest 71164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #30 på: Juni 03, 2015, 09:50:31 »
Detta gleder en seg til  ;D

Blir det å samles i egen seksjon? Tenkte for å gjennskape go engelsk supporterstemning.

Ikke bare samles i en seksjon, men burde nesten hatt en med tromme og! Det hadde vært noe. :D Ellers kan jo ØBS stille med kassegitar!  ;)
Morro blir det uansett!
Marching On! 4276

Kjell Skjerven

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #31 på: Juni 03, 2015, 14:45:46 »
Detta gleder en seg til  ;D

Blir det å samles i egen seksjon? Tenkte for å gjennskape go engelsk supporterstemning.

Ikke bare samles i en seksjon, men burde nesten hatt en med tromme og! Det hadde vært noe. :D Ellers kan jo ØBS stille med kassegitar!  ;)
Morro blir det uansett!


We're Leeds United,we don't need a drum!
Side before self,every time.

HåvardK

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #32 på: Juni 03, 2015, 15:08:04 »
Detta gleder en seg til  ;D

Blir det å samles i egen seksjon? Tenkte for å gjennskape go engelsk supporterstemning.

Ikke bare samles i en seksjon, men burde nesten hatt en med tromme og! Det hadde vært noe. :D Ellers kan jo ØBS stille med kassegitar!  ;)
Morro blir det uansett!


We're Leeds United,we don't need a drum!
Enig, Kjell. Trommer har vel lite å gjøre med engelsk supporterkultur.

Bjorn

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #33 på: Juni 03, 2015, 15:09:48 »
Detta gleder en seg til  ;D

Blir det å samles i egen seksjon? Tenkte for å gjennskape go engelsk supporterstemning.

Ikke bare samles i en seksjon, men burde nesten hatt en med tromme og! Det hadde vært noe. :D Ellers kan jo ØBS stille med kassegitar!  ;)
Morro blir det uansett!


We're Leeds United,we don't need a drum!

Hehe. Du har et poeng, men det funker vel stort sett bare på bortekamper i England da stemningen er upåklagelig. Ikke så lett å dra igang viser en sommerdag på Ã…råsen i Norge.  ;D Men vi kan jo prøve!
Marching On! 4276

haak-d

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #34 på: Juni 03, 2015, 20:39:42 »
Da har jeg bestilt fly fra Molde på fredag og hjem igjen søndag, skal bo på Thon Hotel Arena
 

Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #35 på: Juni 04, 2015, 08:26:19 »
Må jo bruke Martins som treffsted når Leeds kommer til Ã…råsen. Er 100% sikker på att Frode og Ronny vill ta oss i mot med åpne armer. Kan godt ta en prat med Frode og Ronny.

MOT.

Torgeir

Som har fått tilbake troen 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Bjorn

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #36 på: Juni 04, 2015, 08:57:26 »
Må jo bruke Martins som treffsted når Leeds kommer til Ã…råsen. Er 100% sikker på att Frode og Ronny vill ta oss i mot med åpne armer. Kan godt ta en prat med Frode og Ronny.

MOT.

Torgeir

Som har fått tilbake troen 8)

 Deilig å høre unge mann!  ;D
Marching On! 4276

Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #37 på: Juni 04, 2015, 09:10:31 »
Det blir jo selvfølgelig ikke plass til alle, men for de som bor på denne sida av byen så må vi jo få til noe.

Torgeir
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #38 på: Juni 04, 2015, 09:11:30 »
Må jo bruke Martins som treffsted når Leeds kommer til Ã…råsen. Er 100% sikker på att Frode og Ronny vill ta oss i mot med åpne armer. Kan godt ta en prat med Frode og Ronny.

MOT.

Torgeir

Som har fått tilbake troen 8)

 Deilig å høre unge mann!  ;D

 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


testo

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #39 på: Juni 04, 2015, 11:33:29 »
Jeg har vært i kontakt med daglig leder på Martins og spurt om vi kunne bruke puben som et samlingssted før og evnt etter kamp og fortalte at det ville øke hans omsetning mtp at det samles et par tre hundre rund kranene hans.
Fikk til svar:

"Vi har 100 forespørsler om dette, og forholder oss til supporterklubben. Men takk som sier ifra"

Min personlige mening er at vi da kontakter Republic i steden.

Noen som har noen meninger eller forslag om dette?


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Leeds til Norge i juli!
« Svar #40 på: Juni 04, 2015, 12:15:45 »
Jeg har nå vært i kontakt med daglig leder på Republic og han ønsket oss hjertelig velkommen med det samme, det gjør heller ingen ting at han  også selv er Leeds supporter.
Han var åpen for det meste og ordner supporter musikk og mat for de som ønsker det.
Inne er det plass til 200 men har plass ute i gågata hvor han også kunne ordne med servering.
Tror dette er puben for oss!
https://m.facebook.com/profile.php?id=115860548481333&refsrc=https%3A%2F%2Fnb-no.facebook.com%2Fpages%2FRepublic-Lillestr%25C3%25B8m%2F115860548481333#!/profile.php?id=115860548481333&refsrc=https%3A%2F%2Fnb-no.facebook.com%2Fpages%2FRepublic-Lillestr%25C3%25B8m%2F115860548481333


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kendo

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #41 på: Juni 04, 2015, 12:55:20 »
Tror det beste er at LUSCOS og Torgeir kan sjekke opp et sted eller flere i Lillestrøm.
 For de som var i Sandefjord sist Leeds var der så var det topp med en stor uteplass og forslaget kan godt være begge steder i Lillestrøm med et større telt/plass ute mellom de to stedene som er nevnt eller på torget.
 

Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #42 på: Juni 04, 2015, 14:20:27 »
Jeg har vært i kontakt med daglig leder på Martins og spurt om vi kunne bruke puben som et samlingssted før og evnt etter kamp og fortalte at det ville øke hans omsetning mtp at det samles et par tre hundre rund kranene hans.
Fikk til svar:

"Vi har 100 forespørsler om dette, og forholder oss til supporterklubben. Men takk som sier ifra"

Min personlige mening er at vi da kontakter Republic i steden.

Noen som har noen meninger eller forslag om dette?


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️

Litt usikker på hva du mener. Snakket med Frode nå og han sier att Ronny og Luscos har noe på gang. Da må vell det være bra?
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


testo

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #43 på: Juni 04, 2015, 14:51:38 »
Fikk dette svaret via en ansatt jeg kjenner,

  ("Vi har 100 forespørsler om dette, og forholder oss til supporterklubben. Men takk som sier ifra")

da må det være noen som har kontaktet Martins som representerer luscos da? Ikke vet jeg, men pussig at ikke denne representanten sier fra her når vi lokale prøver å få til noe.

Jeg trekker meg stille å rolig tilbake å overlater organiseringen til vedkommende, no problem
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #44 på: Juni 04, 2015, 15:16:13 »
Fikk dette svaret via en ansatt jeg kjenner,

  ("Vi har 100 forespørsler om dette, og forholder oss til supporterklubben. Men takk som sier ifra")

da må det være noen som har kontaktet Martins som representerer luscos da? Ikke vet jeg, men pussig at ikke denne representanten sier fra her når vi lokale prøver å få til noe.

Jeg trekker meg stille å rolig tilbake å overlater organiseringen til vedkommende, no problem

Det samme gjør jeg.  8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


AndyMathie

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #45 på: Juni 04, 2015, 15:55:30 »
Må jo bruke Martins som treffsted når Leeds kommer til Ã…råsen. Er 100% sikker på att Frode og Ronny vill ta oss i mot med åpne armer. Kan godt ta en prat med Frode og Ronny.

MOT.

Torgeir

Som har fått tilbake troen 8)


Godt å høre Torgeir, steike kor æ har savna dæ :-)
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsgutt

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #46 på: Juni 04, 2015, 16:58:48 »
LUSCOS har vært i møte på Ã…råsen med Gunnar Halle og en representant fra Lillestrøm SK som heter Truls Lühr Olsen. Vi jobber med planleggingen av arrangementet rundt kampen og prøver å få ting på plass slik vi får gitt dere mer info.
Vi venter i skrivende stund på at klubbene og NFF skal bli enig om kampstart. Oppsettet for tippeligakampene er ikke satt opp ennå, og det er en del praktiske ting rundt TV avtaler I Tyskland og UK som må på plass først. Så fort vi får dette klart, blir billetter lagt ut for salg.

 Mest sannsynlig blir det kick-off 1500 eller 1600. Billetter vil være en fast pris for Voksne. Den vil koste 250,- og er “free seating” på begge langsider. Barn og honnør er 125,-. Det blir lagt ut ca 600 VIP billetter. Det er “meet n great” med Uwe Rölser, pølser og pizza, før kampen.

Leeds United kommer rett fra Wien I Østerrike og kommer ikke til å ha trening før kamp og drar hjem til Leeds lørdag kveld 2030 fra OSL.

Det blir også et opplegg i regi av LUSCOS før kampstart, mer info kommer snart.
Vi gleder oss veldig og håper at mange tusen tar turen til Ã…råsen denne lørdagen.
Vi holder dere orientert så fort vi vet noe mer.
We are Leeds!

 - hentet fra Luscos på Facebook

Torgeir

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #47 på: Juni 04, 2015, 16:59:00 »
Må jo bruke Martins som treffsted når Leeds kommer til Ã…råsen. Er 100% sikker på att Frode og Ronny vill ta oss i mot med åpne armer. Kan godt ta en prat med Frode og Ronny.

MOT.

Torgeir

Som har fått tilbake troen 8)


Godt å høre Torgeir, steike kor æ har savna dæ :-)
Ditto 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Promotion 2010

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #48 på: Juni 05, 2015, 10:51:43 »
LUSCOS har vært i møte på Ã…råsen med Gunnar Halle og en representant fra Lillestrøm SK som heter Truls Lühr Olsen. Vi jobber med planleggingen av arrangementet rundt kampen og prøver å få ting på plass slik vi får gitt dere mer info.
Vi venter i skrivende stund på at klubbene og NFF skal bli enig om kampstart. Oppsettet for tippeligakampene er ikke satt opp ennå, og det er en del praktiske ting rundt TV avtaler I Tyskland og UK som må på plass først. Så fort vi får dette klart, blir billetter lagt ut for salg.

 Mest sannsynlig blir det kick-off 1500 eller 1600. Billetter vil være en fast pris for Voksne. Den vil koste 250,- og er “free seating” på begge langsider. Barn og honnør er 125,-. Det blir lagt ut ca 600 VIP billetter. Det er “meet n great” med Uwe Rölser, pølser og pizza, før kampen.

Leeds United kommer rett fra Wien I Østerrike og kommer ikke til å ha trening før kamp og drar hjem til Leeds lørdag kveld 2030 fra OSL.

Det blir også et opplegg i regi av LUSCOS før kampstart, mer info kommer snart.
Vi gleder oss veldig og håper at mange tusen tar turen til Ã…råsen denne lørdagen.
Vi holder dere orientert så fort vi vet noe mer.
We are Leeds!

 - hentet fra Luscos på Facebook


250 kroner for en kjedelig drittkamp (unnskyld) mellom et lag som er helt nedkjørt av trening og lettere uinteressert motstander i en forstad til Oslo???????????????

Rimer ikke veldig bra. Her er det mer gribber enn fotballelskere i aksjon.

Bring on Sandefjord!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #49 på: Juni 05, 2015, 11:03:18 »
usikker på om jeg og familien tar turen fra det blide sørlandet,men synes også 250 var litt stivt i så tilfelle,spesiellt når du er en familie på 5
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bjorn

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #50 på: Juni 05, 2015, 11:21:08 »
LUSCOS har vært i møte på Ã…råsen med Gunnar Halle og en representant fra Lillestrøm SK som heter Truls Lühr Olsen. Vi jobber med planleggingen av arrangementet rundt kampen og prøver å få ting på plass slik vi får gitt dere mer info.
Vi venter i skrivende stund på at klubbene og NFF skal bli enig om kampstart. Oppsettet for tippeligakampene er ikke satt opp ennå, og det er en del praktiske ting rundt TV avtaler I Tyskland og UK som må på plass først. Så fort vi får dette klart, blir billetter lagt ut for salg.

 Mest sannsynlig blir det kick-off 1500 eller 1600. Billetter vil være en fast pris for Voksne. Den vil koste 250,- og er “free seating” på begge langsider. Barn og honnør er 125,-. Det blir lagt ut ca 600 VIP billetter. Det er “meet n great” med Uwe Rölser, pølser og pizza, før kampen.

Leeds United kommer rett fra Wien I Østerrike og kommer ikke til å ha trening før kamp og drar hjem til Leeds lørdag kveld 2030 fra OSL.

Det blir også et opplegg i regi av LUSCOS før kampstart, mer info kommer snart.
Vi gleder oss veldig og håper at mange tusen tar turen til Ã…råsen denne lørdagen.
Vi holder dere orientert så fort vi vet noe mer.
We are Leeds!

 - hentet fra Luscos på Facebook


250 kroner for en kjedelig drittkamp (unnskyld) mellom et lag som er helt nedkjørt av trening og lettere uinteressert motstander i en forstad til Oslo???????????????

Rimer ikke veldig bra. Her er det mer gribber enn fotballelskere i aksjon.

Bring on Sandefjord!

Litt stivt ja, men det skal jeg unne meg. Det er ikke ofte man får se Leeds på norsk jord.. 150-200 hadde vel vært nok?

Marching On! 4276

Annesj

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #51 på: Juni 05, 2015, 11:24:03 »
For å se leeds betaler jeg gladelig 250,- spenn.  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Mortenha

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #52 på: Juni 05, 2015, 13:30:53 »
Syns det var litt stivt, betalte mindre når eg såg dei live på Elland Road i mars ifjor. Trekker neppe så mange personar med ganske så stiv pris, mange som kanskje ikkje reiser så langt. Blir nok at eg reiser, heldigvis er sambuaren blitt Leeds supportar etter turen ifjor, så då går det bra sjølv om det er på bursdagen hennar.

ollan

Sv: Leeds til Norge i juli!
« Svar #53 på: Juni 05, 2015, 17:34:05 »
Regner med at det ikke er prisen på kampen som knekker økonomien til noen av oss?? Ta en øl mindre hvis det er et problem....70-90kr.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ollan

ØBS

Leeds i Norge igjen....
« Svar #54 på: Juni 09, 2015, 15:20:31 »
Nå er jeg drittlei avå leite, så jeg regner med at denne posten får lov til å være her.  Det er jo tross alt relevant...

Jeg snakka med Roaldsvik på supporter-cupen ang. Leeds sitt besøk i Norge.

Bør vi ikke oppnevne en kommité eller en slags leder for en FELLES slagplan og arrangement i forbindelse med lagets visitt til Norge....?

...altså, ærlig talt, vi VET det kommer masse engelskmenn for å følge laget, skal vi ikke betale tilbake LITT respekt ved å gjøre litt stas på dem...?... OG laget..............?
JEG stiller.....  Og alle som kjenner meg VET jeg brenner for dette.....
LUSCOS-hilsen
ØBS

auren

Sv: Leeds i Norge igjen....
« Svar #55 på: Juni 09, 2015, 17:47:41 »
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21403.0.html

Var ikke så mye leiting som trengtes Øyvind, tråden stod på side 1  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Kamp: vs Lillestrøm@ Ã…råsen Stadion, Lørdag 25/7 2015 kl 16:00
« Svar #56 på: Juni 12, 2015, 16:27:57 »
Her er litt om opplegget rundt Leeds United - Hoffenheim, i regi av LUSCOS.


Det gamle (evt stryk «det gamle») storlaget Leeds United kommer til Norge og en av Norges største supporterklubber inviterer til fest, god stemning og (mest sannsynlig) Leeds-seier! Klubben har hatt en nedadgående kurve de siste årene, men med Uwe Rösler på plass, ny klubbdirektør og flere spennende signeringen de siste ukene, er det håp og sterk tro om en vanvittig lys fremtid. Kan neste sesong endelig være opprykkssesongen?

VIP-BILLETTER:
Før kampen mot Hoffenheim på Ã…råsen vil Leeds Uniteds supporterklubb i Norge, LUSCOS, og Lillestrøm SK gi deg muligheten til å få en helt spesiell VIP-opplevelse på denne festaftenen. Det vil bli servert mat og drikke til alle fremmøtte, Uwe Rösler vil komme å snakke med fansen, og det samme vil en av spillerne fra Leeds-laget. Gunnar Halle pluss flere ex-players vil være der å snakke med dere, fansen, samtidig som noen fra Hoffenheims ledelse vil komme for å si noen ord.

Dette er en unik mulighet for å komme tett på Leeds United og den innerste kretsen i klubben. LSK vil kjøre et eget opplegg her, men vi har forhandlet oss frem til at alle Leeds-fans vil få denne VIP-billetten til redusert pris.
Ikke nøl, her er det begrensede plasser!

http://www.billettservice.no/event/465767

Voksen - 277 kr
VIP - 627 kr
Barn (6-15år) - 147 kr

* Dette er hentet fra LUSCOS sin Facebook side
« Siste redigering: Juni 12, 2015, 16:32:02 av Leedsgutt »

Leedsgutt

Jeg åpnet denne tråden litt tidligere så vi kan få klargjort hvilke plasser hvor de fleste av Leeds supporterne skal sitte.

Så si ifra hvor dere bestiller sitteplasser, og hvis dere har noe mer informasjon om arrangementet , så bare si ifra  (evt møteplasser før osv )

Jon R

Sv: Lillestrøm vs Leeds på Ã…råsen 25.juli 2015
« Svar #58 på: Juni 12, 2015, 16:56:02 »
Det var tre tråder med samme tema som jeg nå har slått sammen til en.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lillestrøm vs Leeds på Ã…råsen 25.juli 2015
« Svar #59 på: Juni 15, 2015, 22:13:28 »

“PRE-SEASON | We can also confirm that our friendly with Hoffenheim in Lillestrom, Norway (July 25) will kick-off at 4pm local time. #lufc”


twitter.com|By Leeds United FC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan