Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Lee Erwin  (Lest 34595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Ex-Spiller: Lee Erwin
« på: Juni 10, 2015, 15:39:34 »
Velkommen skal du være. Måtte du blomstre å bøtte inn mål  ;)

NEWS
STRIKER ERWIN JOINS FROM MOTHERWELL
Scottish forward becomes our second summer signing...

We are pleased to announce the signing of striker Lee Erwin from Motherwell on a three-year deal.

The 21-year-old, who arrives as a free transfer, becomes the club’s second new addition of the summer following the arrival of goalkeeper Charlie Horton earlier this week.

Erwin was highly sought after in Scotland, with champions Celtic among the clubs reported to have shown an interest, but Leeds have moved quickly to secure his services following the expiry of his Motherwell contract.

Erwin played a key role in securing his former club’s Scottish Premiership status and ended the 2014/15 campaign in blistering form, scoring five times in their last nine games including the recent play-offs victory over Rangers.

The 6’2” forward, a former Scotland Under-19s international, progressed through the Academy at Fir Park and made his senior Motherwell debut last summer following a productive loan spell with Arbroath.

Eight goals in 11 appearances for the Scottish League One side, including a double on his debut, enhanced his bright reputation but an injury upon his return to Motherwell delayed his chance in the top-flight.

His first Motherwell outing eventually came in last summer’s Europa League qualifying tie with Icelandic side Stjarnan and he backed it up with a goal against St. Mirren on his league debut the following month.

The Scotsman ended last season with 38 appearances to his name in all competitions, scoring six times, and will now add to Uwe Rosler’s striking options as his squad begins to take shape for the new campaign.

http://www.leedsunited.com/news/article/1lu002f08cexf1nlgsv2zr5315/title/striker-erwin-joins-from-motherwell

« Siste redigering: Juli 28, 2017, 14:40:55 av Promotion 2010 »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #1 på: Juni 10, 2015, 15:54:24 »
Hah. Jeg sa det først for 10 dager siden ;D ;D ;D ;D ;)

Jon R

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #2 på: Juni 10, 2015, 16:01:07 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)
Jon R.

Annesj

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #3 på: Juni 10, 2015, 16:04:47 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)

Han har vel ennå ikke spilt i skotsk PL. Kun skotsk 1 divisjon og PO som de vant og rykket opp. Scoret vel der. Dog ikke noen CV å snakke om. Ikke denne karen som skal redde sesongen i utg punktet nei. Kan dog vise seg å bli et scoop ala Snodgrass. Gjenstår å se.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cannavaro

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #4 på: Juni 10, 2015, 16:07:09 »
Kan være et bra "prospekt" dette, kun 19 år og fremtiden foran seg.  Passer jo bra inn i ungdomsprofilen i klubben, og trenger nok litt tid på seg.  Håper Røsler bidrar til å utvikle talentet hans videre.  Velkommen til LUFC !
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #5 på: Juni 10, 2015, 16:07:18 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)

Han har vel ennå ikke spilt i skotsk PL. Kun skotsk 1 divisjon og PO som de vant og rykket opp. Scoret vel der. Dog ikke noen CV å snakke om. Ikke denne karen som skal redde sesongen i utg punktet nei. Kan dog vise seg å bli et scoop ala Snodgrass. Gjenstår å se.

Du har naturligvis rett. Det skulle selvfølgelig være skotske "championship", uten at det styrker meg i trua på denne karen.  ;)
Jon R.

Jon R

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #6 på: Juni 10, 2015, 16:08:50 »
Kan være et bra "prospekt" dette, kun 19 år og fremtiden foran seg.  Passer jo bra inn i ungdomsprofilen i klubben, og trenger nok litt tid på seg.  Håper Røsler bidrar til å utvikle talentet hans videre.  Velkommen til LUFC !

Han er 21 år.
Jon R.

Cannavaro

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #7 på: Juni 10, 2015, 16:15:56 »
Kan være et bra "prospekt" dette, kun 19 år og fremtiden foran seg.  Passer jo bra inn i ungdomsprofilen i klubben, og trenger nok litt tid på seg.  Håper Røsler bidrar til å utvikle talentet hans videre.  Velkommen til LUFC !

Han er 21 år.

Flott, to år yngre enn Solskjær da han ble henta til Scum.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Erik_

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #8 på: Juni 10, 2015, 16:38:52 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)

Han har vel ennå ikke spilt i skotsk PL. Kun skotsk 1 divisjon og PO som de vant og rykket opp. Scoret vel der. Dog ikke noen CV å snakke om. Ikke denne karen som skal redde sesongen i utg punktet nei. Kan dog vise seg å bli et scoop ala Snodgrass. Gjenstår å se.

Du har naturligvis rett. Det skulle selvfølgelig være skotske "championship", uten at det styrker meg i trua på denne karen.  ;)
Dette er jo helt feil. Motherwell spilte for å unngå nedrykk og vant mot Rangers som prøvde å rykke opp. Han har spilt i svake skotsk PL denne sesongen. Hadde mange kamper uten å finne målet tidligere i sesongen, så dette blir selvsagt en flopp...

baste

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #9 på: Juni 10, 2015, 16:48:41 »
Usikker, syns vi skal få inn ett NAVN, en som vi vet kan score. Men det koster vel noen pund..

Lov å håpe på at det er ett funn, time`ll show

samadhi

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #10 på: Juni 10, 2015, 16:52:44 »
Bra det begynner å bevege seg på transferfronten, og positivt at vi satser på unge spillere.
Får bare håpe at våre speidere har sansen for talent og kan gjøre gull av denne gutten.

Da spørst det om vår angrepssrekke med Erwin, Sharp, Morison, Antenucci og Doukara kan skyte oss opp til PL neste år.
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #11 på: Juni 10, 2015, 16:54:31 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)

Han har vel ennå ikke spilt i skotsk PL. Kun skotsk 1 divisjon og PO som de vant og rykket opp. Scoret vel der. Dog ikke noen CV å snakke om. Ikke denne karen som skal redde sesongen i utg punktet nei. Kan dog vise seg å bli et scoop ala Snodgrass. Gjenstår å se.

Du har naturligvis rett. Det skulle selvfølgelig være skotske "championship", uten at det styrker meg i trua på denne karen.  ;)
Dette er jo helt feil. Motherwell spilte for å unngå nedrykk og vant mot Rangers som prøvde å rykke opp. Han har spilt i svake skotsk PL denne sesongen. Hadde mange kamper uten å finne målet tidligere i sesongen, så dette blir selvsagt en flopp...
Huff litt rask i svingene nå ja. Supertregt nett gir superskrall research i dag.
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #12 på: Juni 10, 2015, 17:17:33 »
Velkommen. Er dette  en klar forsterkning for oss??

Jon R

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #13 på: Juni 10, 2015, 17:31:23 »
Velkommen. Er dette  en klar forsterkning for oss??
Basert på hva han har å vise til så langt i karrieren, vil jeg si klart nei.
Jon R.

Annesj

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #14 på: Juni 10, 2015, 18:16:26 »
Sikkert en talentfull kar men kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser CVen hans. Ingen storscorer dette, selv ikke i svake skotske Premier League.

Uansett velkommen skal han være! Håper Røsler & co får det beste ut av han!  :)

Han har vel ennå ikke spilt i skotsk PL. Kun skotsk 1 divisjon og PO som de vant og rykket opp. Scoret vel der. Dog ikke noen CV å snakke om. Ikke denne karen som skal redde sesongen i utg punktet nei. Kan dog vise seg å bli et scoop ala Snodgrass. Gjenstår å se.

Du har naturligvis rett. Det skulle selvfølgelig være skotske "championship", uten at det styrker meg i trua på denne karen.  ;)
Dette er jo helt feil. Motherwell spilte for å unngå nedrykk og vant mot Rangers som prøvde å rykke opp. Han har spilt i svake skotsk PL denne sesongen. Hadde mange kamper uten å finne målet tidligere i sesongen, så dette blir selvsagt en flopp...

Du har helt rett. Jeg som misforsto artikkelen  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #15 på: Juni 10, 2015, 20:09:52 »
Lee Erwin avsluttet sesongen glimrende, med godt med mål. Spilte seg inn på laget i løpet av sesongen, og ble bare bedre og bedre.

Blant annet var han sterkt delaktig i seieren i playoff mot Rangers.

Han er visstnok bra i lufta, brukbar teknikk, og en herlig killerinnstilling (jobber steinhardt).

Passer neppe best som "lone striker" foreløpig.

Bøttevis av potensial, flott alder, og var sterkt ønsket videre i Motherwell.

Tipper han blir super-sub hos oss i starten.

Begynner han å levere og blir "confident", tror jeg det bor 20 mål i han.

Alt dette basert på hva jeg har lest om han.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #16 på: Juni 10, 2015, 21:18:20 »

Erwin caught the eye at Motherwell during his first full season as a first-team regular, ending the campaign with an impressive five goals from the last nine games playing as a wide forward.

Describing his own style of play, Lee said: “I play just off-the-cuff. Most people think I’m just a target man because I’m a six-foot plus striker but I don’t really like to be a target man to be honest. “I like to run the channels and go in-behind. “It wasn’t until February when I was getting a run up front. It was good to end the season on a high at Motherwell and keep that Premier League status. But I’m excited for the challenge.”


http://weareleedsunited.co.uk/i-could-never-have-turned-leeds-down-erwin-on-leeds-move/
« Siste redigering: Juni 10, 2015, 21:19:54 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #17 på: Juni 10, 2015, 21:21:56 »
PÃ… tide tråden får et Erwin (ikke Irwin!)-bilde, fra èn suksessfull skotsk Leeds-legende til forhåpentligvis en ny :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #18 på: Juni 10, 2015, 21:49:06 »
Småspennende. Blir nok å figurere i kamptroppen og få seg noen innhopp. Liker at han kan spille på alle angrepsplassene i et 4-3-3 system.

Kanskje denne oppstillingen kan høres interessant ut allerede?

Silvestri - Byram, Bamba, Cooper, Taylor - Mowatt, Cook, Murphy - Erwin, Morison, Antenucci

Trenger dog en ny midstopper, playmaker og en ving til.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mortenha

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #19 på: Juni 10, 2015, 23:41:30 »
https://www.youtube.com/watch?v=bGKQzdE4elM

Ser ikkje så dårleg ut, ganske kreativ. Men trur ikkje ein kjem så langt alltid med dribling ved 16 meter.

Josch

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #20 på: Juni 10, 2015, 23:43:26 »
Det er vel slike spillere Leeds må kjøpe. Spillere som slår ut i full blomst ganske snart. Dvs føstkommende eller neste sesong.  :) Ferdige "stjerner" blir for dyrt å kjøpe. Man må kjøpe dem som talenter.
Tror  dette var et riktig kjøp. Om han slår til i ch.ship?? Time will show. :)

Uansett et riktig "kjøp" (free transfer) :)

Cannavaro

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #21 på: Juni 11, 2015, 14:05:15 »
Leste et sted at Lorimer sa at Erwin kunne se ut som en yngre utgave av Viduka.  Kan han bli noe i nærheten av det Viduka var så kan det jo være en forsterkning på sikt.  Syns det er bra vi fyller opp med yngre angrepsspillere/spisser også.  Drar snittet ned aldersmessig med Morison/Sharp/Ante der fremme allerede.
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #22 på: Juni 11, 2015, 14:30:51 »
Innbiller meg at han er mer kantspiller enn spiss, men det kan hende at jeg bare innbiller meg det!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #23 på: Juni 11, 2015, 20:10:49 »
Synes han ser spennende ut. Et lass av potensiale. En god start, noen mål i august og september, og dette kan bli en kjempesigning.

Liker at vi handler ungt, sultent, og britisk.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #24 på: Juni 11, 2015, 21:10:07 »
Småspennende. Blir nok å figurere i kamptroppen og få seg noen innhopp. Liker at han kan spille på alle angrepsplassene i et 4-3-3 system.

Kanskje denne oppstillingen kan høres interessant ut allerede?

Silvestri - Byram, Bamba, Cooper, Taylor - Mowatt, Cook, Murphy - Erwin, Morison, Antenucci

Trenger dog en ny midstopper, playmaker og en ving til.

auren

Ut med Morison. Uwe kan vel ikke være stokk blind

Josch

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #25 på: Juni 12, 2015, 00:05:12 »
På tide med en spiss som kan score med hodet! Billy Sharp hadde EN på hodet sist sesong. Ellers husker jeg svært få headinger i mål. :) :)

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #26 på: Juni 12, 2015, 14:26:19 »
Dette er en signering jeg tror kan bli mitt i blinken for framtiden og kanskje allerede som Kato påpeker denne sesongen med en god start i august og september. Håper vi handler flere unge sultne spillera som Uwe og hans team av trenere kan gjøre til store premier league stjerner i framtida :D The future look white and bright ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #27 på: Juni 19, 2015, 19:41:36 »
Haha!  ;D

Litt "deluded" denne Mohsni:

“This player won the game,” added Mohsni. “He had a contract on the table from Leeds. So why did he need to push me?

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/06/19/departing-rangers-defender-bilel-mohsni-slams-leeds-bound-lee-er/?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #28 på: Juni 19, 2015, 19:54:00 »
Lovende takter fra Erwin. Minner på en måte litt på Chapman med de lange beina sine. Champman med teknikk!

https://www.youtube.com/watch?v=bGKQzdE4elM

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Lee Erwin
« Svar #29 på: Juni 19, 2015, 20:31:18 »
Lovende takter fra Erwin. Minner på en måte litt på Chapman med de lange beina sine. Champman med teknikk!

https://www.youtube.com/watch?v=bGKQzdE4elM

auren

Erwin blir en hit i Leeds.

Gi han en sesong til å spille seg inn på laget.
Super Leeds since 1968