Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 297952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #60 på: August 02, 2015, 00:38:08 »
Blir noen overskrifter i avisene i New Zealand i fremtiden tenker jeg!

http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11490763&ref=rss

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #61 på: August 02, 2015, 00:48:16 »
@officialcwood: Great end to pre season! Elland Road was bouncing today. Quality atmosphere. Really looking forward to it all kicking off next week. #Lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #62 på: August 03, 2015, 21:18:33 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #63 på: August 07, 2015, 21:35:19 »
@officialcwood: It all starts tonight. Can't wait for tomorrow. New season, hopefully great things ahead. Wish all my boys luck for the season ahead
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #64 på: August 08, 2015, 09:25:08 »
Spent på og se hvordan opptreningen hans har gått, på Ã…råsen var han absolutt for tung og treg , håper de siste 14 dagenes treningsarbeid  har utrettet mirakler med han.

Jon R

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #65 på: August 08, 2015, 14:58:03 »
Faen for en håpløst svak debut. (nå scorer han sikkert)  : :P
Jon R.

Bye

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #66 på: August 08, 2015, 15:00:36 »
Har ikke fått såå mye å jobbe med da, sikkert nervøs. Håper Ante kan gi være med å hjelpe Woods inne i feltet!
Trønder i Bergen!

Annesj

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #67 på: August 08, 2015, 15:50:04 »
Faen for en håpløst svak debut. (nå scorer han sikkert)  : :P

Ingen go debut. Wood kommer garantert. Tipper om du spør de som må bryne seg på han fysisk er av en annen oppfatning. Rusten i touchen idag. Gi mannen noen kamper før man feller dom i det minste. Alt amnet er patetisk!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #68 på: August 08, 2015, 16:32:13 »
Faen for en håpløst svak debut. (nå scorer han sikkert)  : :P

Ingen go debut. Wood kommer garantert. Tipper om du spør de som må bryne seg på han fysisk er av en annen oppfatning. Rusten i touchen idag. Gi mannen noen kamper før man feller dom i det minste. Alt amnet er patetisk!
Jeg har trua på han men ble kraftig betenkt over bunnivået hans. Ballmottak og timing på headingene var  helt bak mål. Og den store sjansen han blåser i annen hvor han opplagt bør heade men velger å stikke beinet frem. Det som provoserer meg er at han ser tung og utrent ut. Herfra kan det vel bare bli bedre?
« Siste redigering: August 08, 2015, 16:37:19 av Jon R »
Jon R.

Frode

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #69 på: August 08, 2015, 16:43:58 »
Tror også Wood har mye mer inne. Ga mye juling og var en del involvert. Men får bare håpe det ikke går prestisje i å beholde "storkjøpet" på banen for enhver pris. Tror nemlig dette blir en skikkelig "Ante-sesong"
 

Frode

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #70 på: August 08, 2015, 17:18:34 »
Denne var litt morsom: Chris Wood looking and playing like Phil Jones in attack
De er temmelig like, ja.
 

Torpe-do

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #71 på: August 08, 2015, 20:52:20 »
Foreløbig er det ikke mye som sier denne karen er verdt 3 mill  ???

Josch

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #72 på: August 08, 2015, 21:01:28 »
Han er ikke  100% trent etter skaden. Røsler sa jo at Wood ville spille en eller annen rolle i serieåpningen, men usikkert hvilken. Jeg ble overasket over at han spilte 90 min.
Jeg tror formen kommer og at han dominerer mer mot svakere motstand. Mot Burnley ble han pakket skikkelig inn.  8) Det gav rom for andre, bl.a Dallas.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #73 på: August 08, 2015, 22:37:30 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #74 på: August 08, 2015, 22:40:32 »
han måste få starta minst 5 matcher i rad och känna tryggheten att växa, först därefter ifrågasättas, men ge för Guds skull karlen en chans att växa in, vem minns inte mccormacks första säsong
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #75 på: August 08, 2015, 23:09:10 »
Bekymret for at han blir preget om han ikke skårer bra med mål.


Starter kanskje i tospann med Ante på torsdag?   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #76 på: August 09, 2015, 01:45:03 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!
« Siste redigering: August 09, 2015, 01:47:43 av Jon R »
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #77 på: August 09, 2015, 09:05:18 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!
Godt sagt!!!

Kato

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #78 på: August 09, 2015, 09:31:32 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!
Godt sagt!!!

Jeg skjønner ikke helt kritikken av Wood. Han har vært skadet, og hatt begrenset med spilletid i pre-season. Det var vel forventet at han skulle mangle noe matchfitness. For øvrig synes jeg han gjorde en helt grei jobb. Kom til flere store muligheter. Var god med ball i beina. Jobbet hardt, og slopss mye. Hadde en tøff jobb mot stopperne, og i store perioder hadde han lite hjelp rundt seg.

Liker synet av en fysisk knallsterk spiss. Mange lag skal få mye å bryne seg på der. Wood rettvendt fra 25 meter og inn blir livsfarlig.

Jeg ser heller ikke bort fra at duoen Antenucci/Wood kan bli gode å ha på topp når vi har behov for å endre spillesystem til 4-4-2.
 

flynn

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #79 på: August 09, 2015, 10:18:46 »
Mest enig med Kato her faktisk. Selv om Wood ikke lyktes med alt i går likte jeg mye av det jeg så. En real tanksenter, som krever voldsom oppmerksomhet av motstanderens stopperne, men som også har brukbar fart og teknikk. Uansett om vi spiller 4-3-3 eller 4-4-2 er dette en spisstype vi trenger. Det skaper veldig mye bedre betingelser for de andre, mer lettvektsgutta rundt ham, og det kan bli mange sjanser og mål ala det Dallas nesten lagde i går, om de er flinke til å fylle på rundt Wood. Dallas så ut til å være flink til å komme i posisjoner foran mål, og det samme tror jeg typer som Antenucci og Mowatt vil være. Så håper jeg Byram også blir flinkere til å true inn på kassa når gjennombruddene og innleggene kommer fra venstre side.

Wood virker for meg bedre enn Morison i alle faser av spillet, og da synes jeg så langt i alle fall at han er rett mann på rett plass!

flynn

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #80 på: August 09, 2015, 11:36:52 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!

En spiller som kommer inn i sommer og får en føling med hamstringen, man er redd for en potensiell strekk. Da blir det bassengtrening, ikke noen eksplosive driller og lite kamptrening. Slurvet med fitnessen??

Han så rusten ut, men det er jo ikke rart. Han er stor og "tung", han må få spille seg i form. Ã… gjøre noe annet enn å evaluere kamp for kamp er litt urettferdig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #81 på: August 09, 2015, 17:03:30 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!

En spiller som kommer inn i sommer og får en føling med hamstringen, man er redd for en potensiell strekk. Da blir det bassengtrening, ikke noen eksplosive driller og lite kamptrening. Slurvet med fitnessen??

Han så rusten ut, men det er jo ikke rart. Han er stor og "tung", han må få spille seg i form. Ã… gjøre noe annet enn å evaluere kamp for kamp er litt urettferdig.

Jeg er kanskje for streng mot Wood. Dette er en spiller jeg husker godt fra opprykksesongen til Leicester og  jeg har store forventninger til han. I går var han ikke i nærheten av å ligne på den spilleren, synes jeg. Når man på toppen  leser at Morison scorer og lager straffe i " debuten" for Milwall blir jeg litt bøs...

Har sett på høydepunkter fra matchen nå nettopp. Må medgi at han ikke fremstår som fullt så håpløs dagen derpå...
Jon R.

Nørgaard

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #82 på: August 09, 2015, 17:07:34 »
For en gjeng. Typisk Leeds fans å dømme et kjøp som mislykket etter en kamp...
Ikke så mange som dømmer han son mislykket. Kritikken er helt berettiget mener jeg, Vi snakker om en spiller vi nærmest har sprengt banken for å hente ( i Leeds målestokk).  Den lille skaden hans kan ikke alene forklare at han var så rusten og tung. Jeg mistenker derfor sterkt at han har slurvet med å holde fitnessen ved like i sommer!
 Wood vil helt sikkert få plenty av heder og ære når han begynner å prestere,  men idag virket han langt unna nivået man burde kunne forvente av en spiller med hans CV og prislapp!

En spiller som kommer inn i sommer og får en føling med hamstringen, man er redd for en potensiell strekk. Da blir det bassengtrening, ikke noen eksplosive driller og lite kamptrening. Slurvet med fitnessen??

Han så rusten ut, men det er jo ikke rart. Han er stor og "tung", han må få spille seg i form. Ã… gjøre noe annet enn å evaluere kamp for kamp er litt urettferdig.

Jeg er kanskje for streng mot Wood. Dette er en spiller jeg husker godt fra opprykksesongen til Leicester og  jeg har store forventninger til han. I går var han ikke i nærheten av å ligne på den spilleren, synes jeg. Når man på toppen  leser at Morison scorer og lager straffe i " debuten" for Milwall blir jeg litt bøs...

Har sett på høydepunkter fra matchen nå nettopp. Må medgi at han ikke fremstår som fullt så håpløs dagen derpå...

Måske du skal tænke på hvilke spillere Wood havde rundt omkring sig i Leicester. I Leeds er de ikke lige så gode og han skal have boldene serveret.

baste

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #83 på: August 13, 2015, 11:39:19 »
Wood bli knall god, syns han var sterk, god til å skjerme ball. Og i 2- spann med en bevegelig Ante.mså har vi en Viduka/ Smith versjon.
Vent å se !!

We are Leeds


Baste !
« Siste redigering: August 13, 2015, 11:42:19 av baste »

B_Ød

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #84 på: August 13, 2015, 11:51:11 »
Wood bli knall god, syns han var sterk, god til å skjerme ball. Og i 2- spann med en bevegelig Ante.mså har vi en Viduka/ Smith versjon.
Vent å se !!

We are Leeds


Baste !

tror du har rett...bare å glede seg  :D
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #85 på: August 13, 2015, 23:38:25 »
Når får Wood sparken?





En fattigmannskopi av Frank Strandli!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #86 på: August 14, 2015, 00:09:28 »
Ikke imponert likevel:

Chris Wood:
So stupid, trying to be to bloody precise!! Will live and learn by it. I won't be shying away from the next one & I'll put that one right.


Du brenner vel den neste også og skåre hele null mål denne sesongen.



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #87 på: August 14, 2015, 08:22:56 »
Ikke imponert likevel:

Chris Wood:
So stupid, trying to be to bloody precise!! Will live and learn by it. I won't be shying away from the next one & I'll put that one right.


Du brenner vel den neste også og skåre hele null mål denne sesongen.




Hadde byttan mot Diomande når som helst!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #88 på: August 14, 2015, 08:49:01 »
Wood er klasse og fasiten kommer til å vise det i Mai.  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Chris Wood
« Svar #89 på: August 14, 2015, 10:10:36 »
Wood er klasse og fasiten kommer til å vise det i Mai.  ;)
Det var Balotelli når han kom til L`pool også ;D.