Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298115 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #690 på: Oktober 26, 2016, 08:13:49 »
Wood putta i dag. Men står ved kritikken. Som det er blitt sagt tidligere. Han er ingen lagspiller i den forstand at han skaper sjangser for andre. Og han er heller ingen spiss som kan skape sjansene alene. Han er avhengig av å bli servert. Og der er ankepunktet mitt mot ham.

Ikke alle spisser er støpt i den samme forma.. kanksje greit.
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #691 på: Oktober 26, 2016, 09:15:04 »
Wood putta i dag. Men står ved kritikken. Som det er blitt sagt tidligere. Han er ingen lagspiller i den forstand at han skaper sjangser for andre. Og han er heller ingen spiss som kan skape sjansene alene. Han er avhengig av å bli servert. Og der er ankepunktet mitt mot ham.

Ikke alle spisser er støpt i den samme forma.. kanksje greit.

Helt enig!

Jeg skjønner hva h.b sier, klart det "mer" effektivt å spille med en spiller som Lukaku eller Drogba på topp, eller Andre Gray eller Callum Wilson som er nærmere vårt nivå. Wood putter mål, viktige mål og er tidvis en frustrerende spiller, men ting tyder nå på at han er i sterk forbedring i mange faser av vårt spill.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #692 på: Oktober 26, 2016, 09:18:00 »
Enda en tap in-scoring og ei straffe keeperen er etter? Hjelper ikke med to mål da! :o

 ::) ::)

Jeg ser at Wood har sine begrensninger, jeg også, men han kan ikke annet enn å fortsette og motbevise kritikerne som stadig må lete dypere etter argumentene. Nå sitter målene, kanskje vil han utvikle andre deler av spillet sitt etter hvert?
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #693 på: Oktober 26, 2016, 09:32:10 »
Syns kritikken mot Wood for tiden ikke er riktig.

Han er langt mer bevegelig, sterkere i dueller, og ser bedre trent ut enn i fjor. Lukter mye mer foran kassa, og hadde garantert vunnet kampen for oss i går om Sacko hadde drevet med lagidrett.

Wood er kjempeviktig, scorer jo halvparten av målene våre. Ser ingen grunn til å fortsette kritikken som var mot han i fjor. Er bedre i alle spillets faser nå.
 

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #694 på: Oktober 26, 2016, 10:08:44 »
Den beste spissen Leeds har uten tvil. Aldri mistet troen på han. Gi den mannen sevice og han vil putte mange flere mål for oss. Hold deg skadefri!

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #695 på: Oktober 26, 2016, 12:47:10 »
Syns kritikken mot Wood for tiden ikke er riktig.

Han er langt mer bevegelig, sterkere i dueller, og ser bedre trent ut enn i fjor. Lukter mye mer foran kassa, og hadde garantert vunnet kampen for oss i går om Sacko hadde drevet med lagidrett.

Wood er kjempeviktig, scorer jo halvparten av målene våre. Ser ingen grunn til å fortsette kritikken som var mot han i fjor. Er bedre i alle spillets faser nå.
+++++1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #696 på: Oktober 26, 2016, 13:58:39 »
Hvor mange kampe havde vi vundet UDEN Wood?

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #697 på: Oktober 26, 2016, 14:08:43 »
Syns kritikken mot Wood for tiden ikke er riktig.

Han er langt mer bevegelig, sterkere i dueller, og ser bedre trent ut enn i fjor. Lukter mye mer foran kassa, og hadde garantert vunnet kampen for oss i går om Sacko hadde drevet med lagidrett.

Wood er kjempeviktig, scorer jo halvparten av målene våre. Ser ingen grunn til å fortsette kritikken som var mot han i fjor. Er bedre i alle spillets faser nå.

Enig.

Wood skal selvsagt ikke være fritatt for kritikk når dette er fortjent, men det er litt betenkelig at han - for mange - ofte er "go to guy" når man skal finne hovedårsaken til uavgjort/tap, når det kanskje er et halvt lag som har minst like stor skyld. Et ekstremt eksempel er QPR-kampen. Wood var usynlig, men han hadde heller absolutt ingenting å jobbe med. Da blir det feil å legge tapet på hans skuldre "alene".

Som du sier er det også en spiller som er langt bedre på de fleste aspekter i spillet sitt. Fysisk, bevegelighet og avslutninger er forbedret. Det samme er kroppspråket, selv om han har et stykke til Jansson der. 

Fotball er også fortsatt et lagspill. Et tryggere forsvar, vil gi laget mer selvtillit i angrep. Og omvendt.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #698 på: Oktober 26, 2016, 14:08:56 »
Hvor mange kampe havde vi vundet UDEN Wood?

h.b ville heller stilt spørsmålet annerledes, han ville spurt "hvor mange flere fotballkamper hadde vi vunnet med en mye bedre spiss enn Wood?"!

Kan vi ikke fortsette å stille slike spørsmål, hvor mange flere fotballkamper hadde vi vunnet med et bedre lag enn vi har nå? Stor sjanse for at vi hadde vunnet flere. Er det virkelig så enkelt, hent bedre spillere og vi vil rykke opp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #699 på: Oktober 31, 2016, 14:05:34 »
Morsomt å se Wood (og flere andre!) om dagen! Leverer mål jevnt og trutt, samtidig som bevegelse, fart, dueller og generell kroppsspråk er på et langt høyere nivå enn i fjor. Ser rett og slett langt mer atletisk ut.

En svale og alt det der, men dersom han i tillegg begynner å levere assists så har vi en klassespiss i denne divisjonen. 3 millioner pund ser i så fall ut som et kupp. Tyder på at Monk og Clotet ikke bare klarer å sette sammen et lag, men få det beste ut av eksisterende spillermateriell.

Måtte det fortsette!
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #700 på: November 05, 2016, 20:44:10 »
11 mål i serie og cup til nå, helt innenfor.

TK20

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #701 på: November 05, 2016, 21:58:19 »
På topp ti-lista av spisser i Championship?

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #702 på: November 05, 2016, 22:26:03 »
Synes ikke Wood levere nok



 :P

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #703 på: November 05, 2016, 22:32:28 »
Synes ikke Wood levere nok



 :P
Nei, på kvelder som i kveld er Håkon stille.
Bare vent til vi taper...  ;D

(liker at Håkon kommer med 'alternative vinklinger', eg :) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #704 på: November 05, 2016, 22:55:36 »
Synes ikke Wood levere nok



 :P
Nei, på kvelder som i kveld er Håkon stille.
Bare vent til vi taper...  ;D

(liker at Håkon kommer med 'alternative vinklinger', eg :) )

Og ett par tap på rad så er Cellino- og Tomatråden høyaktuelle igjen også ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #705 på: November 05, 2016, 22:59:06 »
Og ett par tap på rad så er Cellino- og Tomatråden høyaktuelle igjen også ;)
...bare for å advare om hva som er i vente:
14 hours ago, KBEES said:
Get yer binoculars out for the Barcodes game facing the east stand 

(KBEES er litt for attention seeking til at man tar ham på fullt alvor, though)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #706 på: November 05, 2016, 23:02:25 »
Synes ikke Wood levere nok



 :P
Nei, på kvelder som i kveld er Håkon stille.
Bare vent til vi taper...  ;D

(liker at Håkon kommer med 'alternative vinklinger', eg :) )

Og ett par tap på rad så er Cellino- og Tomatråden høyaktuelle igjen også ;)

+1
+1
 :D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #707 på: November 05, 2016, 23:56:09 »
Og ett par tap på rad så er Cellino- og Tomatråden høyaktuelle igjen også ;)
...bare for å advare om hva som er i vente:
14 hours ago, KBEES said:
Get yer binoculars out for the Barcodes game facing the east stand 

(KBEES er litt for attention seeking til at man tar ham på fullt alvor, though)

Høres ut som Petter ;D

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #708 på: November 06, 2016, 08:06:25 »
That's a great stat that i just seen,,We haven't Lost in the last 22 competitive games that Chris wood has scored in  #lufc #mot
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #709 på: November 06, 2016, 15:53:27 »
Wood scorer mål og ikke nok med det, han jobber sokkene av seg! Kontrasten til den tilsynelatende halvmotiverte figuren vi så sist sesong er nesten påfallende. 11 mål til nå, samtidig som prestasjonskurven fortsatt virker å være for oppadgående. Hvis han fortsetter å ta straffene tror jeg han kan nå 30 scoringer i alle turneringer denne sesongen.  8)
Jon R.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #710 på: November 07, 2016, 08:28:46 »
Synes ikke Wood levere nok



 :P
Nei, på kvelder som i kveld er Håkon stille.
Bare vent til vi taper...  ;D

(liker at Håkon kommer med 'alternative vinklinger', eg :) )

Og ett par tap på rad så er Cellino- og Tomatråden høyaktuelle igjen også ;)

Man kan også stille seg spørsmålet: Hvorfor ser det alltid bedre sportslig ut så lenge Cellino holder seg borte? (Spørsmålet er retorisk)
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #711 på: November 10, 2016, 16:50:35 »
Russell Crowe suggests Leeds United should sign Robert Lewandowski; Bundesliga's official account responds

John Verrall @JohnVerrall 3 hours ago

Russell Crowe
@russellcrowe
.@lewy_official player of the month for October @bundesliga_de .#Polska . Have a good look @LUFC !!
12:37 PM - 10 Nov 2016


Leeds United
@LUFC
Thanks for the great scouting work @russellcrowe! Don't worry @bundesliga_de, no need to fight Maximus, we have @officialcwood!!!

BUNDESLIGA
@bundesliga_de
Hey, @russellcrowe! What's your expertise on @officialcwood from @LUFC? Should we ask @FCBayernEN to have a look at him?

…
Hollywood star Russell Crowe is a huge Leeds United fan.

Russell Crowe has jokingly suggested that Leeds United should be looking at signing Robert Lewandowski from Bayern Munich on Twitter.
Lewandowski was named as the Bundesliga’s Player of the Month for October after firing in two goals in four appearances for Bayern.
And Crowe, who is a boyhood Leeds fan, suggested that Garry Monk should be keeping a close eye on the Polish international.

Crowe’s message prompted Leeds’ official Twitter account to respond, and they suggested that Monk would not be particularly interested in Lewandowski - as Leeds already have an in-form striker of their own in Chris Wood.

Wood leads the Whites’ scoring charts this term, after hitting the back of the net 11 times in 19 appearances.
The New Zealand international’s form does not appear to have gone unnoticed, with the Bundesliga’s official Twitter account now suggesting that they may recommended Leeds’ star striker to Bayern, in a rather bizarre social media exchange.

 time. It remains to be seen whether any Bayern scouts will be in attendance…

http://www.hitc.com/en-gb/2016/11/10/russell-crowe-suggests-leeds-united-should-sign-robert-lewandows/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #712 på: November 13, 2016, 21:21:27 »
Er vel på landslagsoppdrag i New Zeland nå. Håper alt er vel med han. 
Jon R.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #713 på: Desember 13, 2016, 23:26:49 »
14 mål  på  25 kamper kan ingen si noe på, selv om flere av målene ser litt "billige" ut. Han gjør det han skal: Putter ballen i nota jevnt og trutt. Herlig at Leeds endelig har en storscorer!! Jeg har vært litt bekymra hvis han blir skadet, og det kan fort skje nå. Umiddelbart er det nok Antonsson og  Doukara som må trå til. Heldigvis er det kort tid til januarvinduet.

Leeds kan ikke leve med kun EN kvalifisert spiss om det skal bli play off denne sesongen. Det lukter faktisk mål så lenge Wood er på banen. 

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #714 på: Desember 13, 2016, 23:28:31 »
14 mål  på  25 kamper kan ingen si noe på, selv om flere av målene ser litt "billige" ut. Han gjør det han skal: Putter ballen i nota jevnt og trutt. Herlig at Leeds endelig har en storscorer!! Jeg har vært litt bekymra hvis han blir skadet, og det kan fort skje nå. Umiddelbart er det nok Antonsson og  Doukara som må trå til. Heldigvis er det kort tid til januarvinduet.

Leeds kan ikke leve med kun EN kvalifisert spiss om det skal bli play off denne sesongen. Det lukter faktisk mål så lenge Wood er på banen.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #715 på: Desember 13, 2016, 23:31:36 »
Hamstring lukter 6 uker ute.
 

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #716 på: Desember 13, 2016, 23:45:44 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.
« Siste redigering: Desember 13, 2016, 23:53:55 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

flynn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #717 på: Desember 14, 2016, 11:49:09 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #718 på: Desember 14, 2016, 12:20:46 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn

Men hvis det finnes en enkelt person der ute som favner alle meningene på OEF er det en herjet, tungt medisinert stakkar på polstret og lukket avdeling. Derom kan det ikke herske snev av tvil.  ;D
- Leif Olav

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #719 på: Desember 14, 2016, 12:22:18 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn
Han har endret utstrålingen han har på banen. Jobber bedre, scorer mål, også må jeg si at jeg elsker at han motbeviste alle kritikere. Var kritiker selv. Han er småtreig, han har ikke spenst, men han scorer mål  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly