Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 297975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #450 på: Januar 19, 2016, 09:49:57 »
Godt å se at flere så det samme. Caraboul hadde bl a tidlig et fantastisk innlegg fra dødlinja, der han skrudde ballen inn mellom keeper og midtforsvaret. Doukara var innenfor 16, men luktet overhodet ikke denne åpenbare sjansen. Kunne ha vært en enkel tap-in for en normalt våken spiss, som f eks Wood.
dette er jeg enig i ...hvis jeg forstår deg rett  ;)
Jeg vil MYE heller ha Wood enn Doukara...Wood holder seg i boksen, mens Doukara har en tendens til å trekke ut på sidene..å da blir det tynt foran kassa.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #451 på: Januar 19, 2016, 10:02:02 »

Akkurat det siste er jeg IKKE enig i når det gjelder Søderlund. Han vokste enormt i akkurat denne delen av spillet i fjor, og tror det var mange midtstoppere som forlot banen både mørbanket og slukøret etter å ha måttet hanskes med kraftpluggen gjennom en hel kamp. Lignende takter viste han vel på landslaget også.


Ok, jeg skal ikke krangle på det. Har ikke studert han godt nok. :)

Syns bare sammenligningen av typene ikke var helt ueffen. Syns likevel Søderlund er en bedre spiss pdd, selv om norske supportere virker å elske og hakke på han.

Likevel og igjen; jeg tror Wood først kommer til sin virkelige rett når det blir flere innlegg fra kant. Ikke disse lange oppspillene fra Cooper og Wootton vi har sett tidligere i sesongen. Som jeg skrev tidligere, er det meget positivt om Carayol har bidratt til dette.

Noe jeg liker med Evans' filosofi, er de offensive backene. Jeg syns Wootton slaktes for mye og gjør en ok jobb ute av posisjon. Noe han derimot er svak på - som også gjelder Taylor (et enormt backtalent forresten) - er at innleggene ikke er gode/besluttsomme nok - enda. Dobling på kant og harde innlegg mellom keeper og forsvar, så blir det mål på Wood.  ;)
Marching on together!

Runar

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #452 på: Januar 19, 2016, 10:38:28 »
Godt å se at flere så det samme. Caraboul hadde bl a tidlig et fantastisk innlegg fra dødlinja, der han skrudde ballen inn mellom keeper og midtforsvaret. Doukara var innenfor 16, men luktet overhodet ikke denne åpenbare sjansen. Kunne ha vært en enkel tap-in for en normalt våken spiss, som f eks Wood.
dette er jeg enig i ...hvis jeg forstår deg rett  ;)
Jeg vil MYE heller ha Wood enn Doukara...Wood holder seg i boksen, mens Doukara har en tendens til å trekke ut på sidene..å da blir det tynt foran kassa.

Allikvel har de mer eller mindre identisk menge det med mål basert på spilletid fra agust 2014. Wood har startet flere Championship kamper enn Doukara og scoret 8 mål, mens Doukara har 7 mål.

 

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #453 på: Januar 19, 2016, 11:12:52 »
Med pengene tilbake hadde jeg solgt Wood. Endel handler om servicen, men touch, avslutteregenskaper og arbeidsmoral er langt fra godt nok. Kjøp han 22-åringen fra Exeter, og sats på Doukara. Summen av det blir bedre enn Wood.
 

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #454 på: Januar 19, 2016, 11:31:44 »
Med pengene tilbake hadde jeg solgt Wood. Endel handler om servicen, men touch, avslutteregenskaper og arbeidsmoral er langt fra godt nok. Kjøp han 22-åringen fra Exeter, og sats på Doukara. Summen av det blir bedre enn Wood.
Er langt fra sikker på det, med mindre du sitter på en krystallkule jeg ikke har tilgang til  ;)
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #455 på: Januar 19, 2016, 11:55:36 »

Akkurat det siste er jeg IKKE enig i når det gjelder Søderlund. Han vokste enormt i akkurat denne delen av spillet i fjor, og tror det var mange midtstoppere som forlot banen både mørbanket og slukøret etter å ha måttet hanskes med kraftpluggen gjennom en hel kamp. Lignende takter viste han vel på landslaget også.


Ok, jeg skal ikke krangle på det. Har ikke studert han godt nok. :)

Syns bare sammenligningen av typene ikke var helt ueffen. Syns likevel Søderlund er en bedre spiss pdd, selv om norske supportere virker å elske og hakke på han.

Likevel og igjen; jeg tror Wood først kommer til sin virkelige rett når det blir flere innlegg fra kant. Ikke disse lange oppspillene fra Cooper og Wootton vi har sett tidligere i sesongen. Som jeg skrev tidligere, er det meget positivt om Carayol har bidratt til dette.

Noe jeg liker med Evans' filosofi, er de offensive backene. Jeg syns Wootton slaktes for mye og gjør en ok jobb ute av posisjon. Noe han derimot er svak på - som også gjelder Taylor (et enormt backtalent forresten) - er at innleggene ikke er gode/besluttsomme nok - enda. Dobling på kant og harde innlegg mellom keeper og forsvar, så blir det mål på Wood.  ;)
Godt å se at vi også kan være enige :-)
Wood trenger innlegg fra kant. Og Wooton får alt for mye pepper. Han har vokst veldig denne sesongen, syns jeg. Gjør svært få store feil i motsetning til stopperne, og er mye mer villig fremover. Problemet her er at han i for liten grad utfordrer, men derimot viser at alternativet stort sett er å spille i støtte. Men dette kommer med øving. I tillegg er han kanskje vår beste hodespiller pt, muligens med unntak av Cooper (og Bamba). Vinner så å si alt i lufta, og er i tillegg ganske så presis; jf headingen etter frisparket som først ble annullert på lørdag.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #456 på: Januar 19, 2016, 11:57:05 »
4-4-2 med offensive vinger og backer, så blir det mange mål på Wood og spissmakker.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #457 på: Januar 19, 2016, 12:14:03 »
4-4-2 med offensive vinger og backer, så blir det mange mål på Wood og spissmakker.


Og mange baklengs :)
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #458 på: Januar 19, 2016, 12:43:35 »
4-4-2 med offensive vinger og backer, så blir det mange mål på Wood og spissmakker.


Og mange baklengs :)

Er de to på sentral midtbane og stopperne gode nok så er dette en god taktikk i denne divisjonen.
Nøkkelen er hurtighet i forsvaret.

Var vel slik vi spilte under DOL?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #459 på: Januar 23, 2016, 18:47:48 »
Etterlengtet, utrolig nok!

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #460 på: Januar 30, 2016, 18:39:35 »
Pope
Wood injury is a separate tear to his hanstring. Cooper ok for next Sat.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #461 på: Februar 03, 2016, 19:28:23 »
Adam Pope

The club won't know the outcome of the scan on Chris Wood's thigh until the consultant has looked at the results tomorrow morning. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #462 på: Februar 04, 2016, 16:36:14 »
Pope

Striker Chris Wood out for a couple of weeks with new hamstring injury. #Lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #463 på: Februar 27, 2016, 19:35:33 »
Når er han tilbake? Er nødt til å bli bedre med Wood på laget..
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #464 på: Februar 27, 2016, 20:02:42 »
Når er han tilbake? Er nødt til å bli bedre med Wood på laget..

Første mulighet er neste lørdag hjemme mot Bolton.

Kilde: Steve Evans.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #465 på: Mars 04, 2016, 17:17:59 »
har jo gått bra nå som wood ikke har spilt!

regner med hylekoret har blitt stumme som østers #booom  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #466 på: Mars 04, 2016, 18:19:10 »
har jo gått bra nå som wood ikke har spilt!

regner med hylekoret har blitt stumme som østers #booom  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja. Det har i alle fall jeg. Vi trenger Wood!

Kontakinte

Sv: Sv: Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #467 på: Mars 05, 2016, 02:06:56 »
har jo gått bra nå som wood ikke har spilt!

regner med hylekoret har blitt stumme som østers #booom  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja. Det har i alle fall jeg. Vi trenger Wood!
Tviler på en åpenbaring, men som jeg har sagt før. Det kan jo ikke bli værre ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #468 på: Mars 05, 2016, 12:01:52 »
Vi kan starte med å bruke toppscoreren på U 21 laget

Cherry

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #469 på: Mars 05, 2016, 14:19:26 »
I dag er han altså " fit" , men blir ikke brukt i flg YEP.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #470 på: Mars 06, 2016, 14:12:17 »
I dag er han altså " fit" , men blir ikke brukt i flg YEP.

La han hvile! Stor mann, mye vekt og store sjanser for flere skader!

Overkropp som en rugbyspiller, bein som en pianospiller!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #471 på: Mars 15, 2016, 21:11:30 »
Sitat
Chris Wood scored and completed 60 minutes in a behind closed doors friendly this afternoon.

The striker stepped up his fitness after he returned to the first team squad at Blackburn Rovers on Saturday, where he came on for the last five minutes, after missing the previous eight games with a hamstring injury.

Leeds fielded a mixed side of youth and experience against a strong Peterborough United side at Thorp Arch.

Kalvin Phillips was also on target for Leeds in a game they eventually lost 3-2.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=439342#ixzz430KPXwWN
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #472 på: April 05, 2016, 23:40:49 »
Jeg tror jeg er på sporet av hvorfor Wood er så mye skadet.
Hver gang noen uttaler seg i overkant optimistisk om framtida så blir det knock on Wood.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #473 på: April 06, 2016, 15:34:54 »
Hver gang noen uttaler seg optimistisk, ja...

Da burde han jo ha vært skadefri stort sett hele tida ???
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #474 på: April 06, 2016, 19:30:14 »
Hver gang noen uttaler seg optimistisk, ja...

Da burde han jo ha vært skadefri stort sett hele tida ???

"Jaja, vi er i hvert fall ikke like dårlig stelt som Luton" (knock on Wood) er en sånn optimistisk uttalse.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #475 på: April 06, 2016, 21:41:47 »
Hver gang noen uttaler seg optimistisk, ja...

Da burde han jo ha vært skadefri stort sett hele tida ???

"Jaja, vi er i hvert fall ikke like dårlig stelt som Luton" (knock on Wood) er en sånn optimistisk uttalse.

Luton er jo inne i varmen (ligasystemet) igjen! Det er jo nok suksess for mikroklubben!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #476 på: April 06, 2016, 22:54:52 »
Beste spissen vi har.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #477 på: April 16, 2016, 17:50:50 »
Deilig.
Wood viser idag hvilken klassespiss han er.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #478 på: April 16, 2016, 18:00:42 »
Beste spissen vi har.

Er vel en død diskusjon
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #479 på: April 17, 2016, 01:08:02 »
Beste spissen vi har.

Er vel en død diskusjon

Men nå leverer han mål igjen. Målformen er på plass igjen. Heldigvis,
Super Leeds since 1968