Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 297958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #780 på: Januar 16, 2017, 21:51:31 »
15 mill pund for Wood er galskap... jeg kan ikke tenke meg at dette er realistisk, men uavhengig av pris vil det å selge Wood være å selge seg bort fra opprykk akkurat nå.
Absolutt. Dessuten trives Wood i Leeds akkurat nå. Han er også sammen med tidligere lagkamerat fra WBA, Kemar Roofe.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/16/chris-wood-raves-about-leeds-united-teammate-kemar-roofe/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lundewhites

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #781 på: Januar 17, 2017, 12:27:16 »
Tar de ryktene med en klype salt.. Og prisen er jo helt vill! Hadde solgt han for halvparten.

Scott Hogan (Brentford), som har scoret 14 mål i CCH, er priset til £12 mill.
Har aldri sett han, men 14 mål for Brentford er mer imponerende enn 14 for Leeds.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #782 på: Januar 17, 2017, 12:39:48 »
Tar de ryktene med en klype salt.. Og prisen er jo helt vill! Hadde solgt han for halvparten.

Scott Hogan (Brentford), som har scoret 14 mål i CCH, er priset til £12 mill.
Har aldri sett han, men 14 mål for Brentford er mer imponerende enn 14 for Leeds.

er langt fra sikker på det...
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #783 på: Januar 17, 2017, 16:46:15 »
Tar de ryktene med en klype salt.. Og prisen er jo helt vill! Hadde solgt han for halvparten.

Scott Hogan (Brentford), som har scoret 14 mål i CCH, er priset til £12 mill.
Har aldri sett han, men 14 mål for Brentford er mer imponerende enn 14 for Leeds.

er langt fra sikker på det...
Er vel ganske bra begge deler. Og West Ham snuser på begge to.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lundewhites

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #784 på: Januar 17, 2017, 23:03:40 »
Har ingen tro på at Hammers er interessert i han i det hele tatt!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #785 på: Januar 25, 2017, 23:15:24 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #786 på: Januar 26, 2017, 08:08:12 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #787 på: Januar 26, 2017, 08:13:21 »
jepp, skal være glade vi har ham ja  :D
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #788 på: Januar 26, 2017, 08:17:12 »
Wood har vært helt fantastisk til nå! Tar av meg geviret og bukker dypt ;)
Måtte det fortsette!!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #789 på: Januar 26, 2017, 08:22:12 »
1. Dwight Gayle Newcastle 20 22 0,91
2. Chris Wood Leeds 17 27 0,63
3. Glenn Murray Brighton 15 26 0,58
4. Tammy Abraham Bristol City 15 27 0,56
5. Scott Hogan Brentford 14 25 0,56
6. Danny Graham Blackburn 11 22 0,50
7. Sam Winnall Barnsley 11 22 0,50
8. Anthony Knockaert Brighton 10 26 0,38
9. Jonathan Kodjia Aston Villa 9 18 0,50
10. Chris Martin Fulham 9 20 0,45

Fantastisk prestasjon av Wood. Når man ellers ser på topp-ti lista er det jo fenomenalt med 10 mål av Knockaert fra kantposisjon.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #790 på: Januar 26, 2017, 08:23:17 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
Sier du her at kun 35m er godt nok?  ;)

berlin

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #791 på: Januar 26, 2017, 08:35:13 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig. Wood virker å jobbe hardt med seg selv, og resultatet ser vi nå. Btw, Lee Chapman var også litt klønete til tider,
selv om man kanskje "tapte mindre" på det, på den tiden.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #792 på: Januar 26, 2017, 08:37:46 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
Sier du her at kun 35m er godt nok?  ;)

Jeg sier at Wood er en knakende god spiss på dette nivået.
I tillegg til å score mål jobber han ræva av seg ved å konstant presse keeper og forsvarere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #793 på: Januar 26, 2017, 08:51:36 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
Sier du her at kun 35m er godt nok?  ;)

Jeg sier at Wood er en knakende god spiss på dette nivået.
I tillegg til å score mål jobber han ræva av seg ved å konstant presse keeper og forsvarere.
Knakende god er ordet. Og den siste dimensjonen ble kommentert av Noel i går også. En ting som ikke blir nevnt så ofte om Wood, er at han faktisk er ganske rask til å være såpass svær. Sikkert nervepirrende for keeper når han kommer i 110 rett mot deg.

raggen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #794 på: Januar 26, 2017, 10:04:35 »
Monk har gjort noe med wood.. han har blitt mere bevegelig.. mere glød over spilleren,jobber utrettelig og selvfølgelig bedre selvtillit når han scorer mye mål.
ALt i alt Leeds og Wood er bedre NÃ… under Monks ledelse
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #795 på: Januar 26, 2017, 10:17:00 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
Sier du her at kun 35m er godt nok?  ;)

Jeg sier at Wood er en knakende god spiss på dette nivået.
I tillegg til å score mål jobber han ræva av seg ved å konstant presse keeper og forsvarere.
Knakende god er ordet. Og den siste dimensjonen ble kommentert av Noel i går også. En ting som ikke blir nevnt så ofte om Wood, er at han faktisk er ganske rask til å være såpass svær. Sikkert nervepirrende for keeper når han kommer i 110 rett mot deg.
Jeg må innrømme at jeg er på nippen til å spise i meg ordene jeg har sagt om Wood. Men rask. Ja når han får opp farten. Men for å bli en enda bedre spiss. Ja da må han få opp eksplosjonshastigheten i løpet sitt. Han må altså bli raskere fra steg en
« Siste redigering: Januar 26, 2017, 10:41:48 av h.b »

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #796 på: Januar 26, 2017, 10:40:54 »
usikker på om dette med fart er pri1..jeg syns han viser meget bra plasseringsevne, noe som kompanserer for "blistering pace"..eks, målet i går. Neppe tilfeldig at akkurat han dukker opp der og putter. Husk Tony Adams, hoftefeste i 85min i løpet av en kamp..allikevel en av ligaens beste stoppere..grunnet plasseringsevne.
Hvis jeg skal ha noe navn på neste drakt...oh yeah!!  ;)
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #797 på: Januar 26, 2017, 10:44:07 »
Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Enig.
20 mål før slutten av januar er fantastisk. Endatil med noen kamper på sidelinja pga skade.
Han runder 30-35 før sesongen er over om han forblir skadefri.
Sier du her at kun 35m er godt nok?  ;)

Jeg sier at Wood er en knakende god spiss på dette nivået.
I tillegg til å score mål jobber han ræva av seg ved å konstant presse keeper og forsvarere.
Knakende god er ordet. Og den siste dimensjonen ble kommentert av Noel i går også. En ting som ikke blir nevnt så ofte om Wood, er at han faktisk er ganske rask til å være såpass svær. Sikkert nervepirrende for keeper når han kommer i 110 rett mot deg.
Jeg må innrømme at jeg er på nippen til å spise i meg ordene jeg har sagt om Wood. Men rask. Ja når han får opp farten. Men for å bli en enda bedre spiss. Ja da må han få opp eksplosjonshastigheten i løpet sitt. Han må altså bli raskere fra steg en

Konkluderer med at da er vi kommet langt. Og Wood må ha vært god.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #798 på: Januar 26, 2017, 10:48:17 »
Fydda Kato. Ikke prøv deg, da redigerer jeg vekk skrytet. Nesten så jeg angrer

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #799 på: Januar 26, 2017, 11:00:01 »
Fydda Kato. Ikke prøv deg, da redigerer jeg vekk skrytet. Nesten så jeg angrer

Haha. Du er snudd
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #800 på: Januar 26, 2017, 11:00:43 »
Fydda Kato. Ikke prøv deg, da redigerer jeg vekk skrytet. Nesten så jeg angrer

Haha. Du er snudd

Aldri. Bare et desperat forsøk på å bli likt  8)

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #801 på: Januar 26, 2017, 11:34:18 »
Fydda Kato. Ikke prøv deg, da redigerer jeg vekk skrytet. Nesten så jeg angrer

Haha. Du er snudd

Aldri. Bare et desperat forsøk på å bli likt  8)

Ja særlig. Tydelige synspunkt på et forum som har levd på smertegrensen i 13 år er vel ikke plassen man vandrer først til for å bli likt.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #802 på: Januar 26, 2017, 11:36:24 »
Fydda Kato. Ikke prøv deg, da redigerer jeg vekk skrytet. Nesten så jeg angrer

Haha. Du er snudd

Aldri. Bare et desperat forsøk på å bli likt  8)

Ja særlig. Tydelige synspunkt på et forum som har levd på smertegrensen i 13 år er vel ikke plassen man vandrer først til for å bli likt.

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #803 på: Januar 26, 2017, 12:34:38 »
Har alltid hatt troa på Wood på dette nivået. Skulle vi derimot rykke opp så er eg meir i tvil. Så er han jo litt staurete i ny og ne, gårsdagens 2 kjempemisser er jo direkte pinlig dårlig.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #804 på: Januar 26, 2017, 12:36:26 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #805 på: Januar 26, 2017, 12:45:35 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP 
 Chris Wood is averaging 2 goals every 3 games so at current rate of progress (at least 18 league games left) he'd end up on 32. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #806 på: Februar 06, 2017, 19:36:58 »
Jeg og flere har skrytt av Wood den sesongen, men etter kampen mot  Huddersfield så er jeg faktisk enig med dem som mener vi må opp et hakk på spissplassen(e) om vi skal  kjempe om direkte opprykk. Jeg tenker da på neste sesong om vi ikke lykkes med opprykk nå.

 I går , mot motstander på høyere nivå (Hudds), scoret han riktignok et fint mål. Han var på riktig plass i feltet igjen, men da han hadde ballen langs bakken i sjeldne angrep savnet jeg en som kunne prestere følgende

-driblinger/rykk mot sisteforvarer som kunne gjøre ham fri
-smarte vendinger med forsavarer i ryggen som kunne gjøre  farlig
-smarte veggspill med lagkamerater inn mot mål

I slike bortekamper får man få sjanser og man må skape sjanser selv også. Alt dette gikk i stå mot Huddersfield. Han våget ikke , og spilte heller ballen trygt bakover / sidelengs. Eller mistet ballen.

Med gode tyske forsvarere som Michael Hefele, Christopher Schindler, Chris Löwe ble han faktisk avkledd langs bakken som enslig spiss. Wood's evne til å finne rom i boksen er ikke nok. Spissen må ha noe mer på dette nivået. Dette  er kamper vi må vinne for å sikre direkte opprykk.

Til sommeren må vi ha en spiss som overgår  Wood.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #807 på: Februar 06, 2017, 19:56:05 »
Greit at Wood neppe hadde en av sine beste kamper, men dersom du baserer din kritikk basert på Huddersfield-kampen, synes jeg det blir litt bom.

Man kan ikke forvente at Wood skal utgjøre forskjellen i alle kamper. Vel har han vært uvurderlig for laget denne sesongen, men skal vi virkelig henge skylden på Wood for at vi tapte søndagens kamp?

På søndag var det LAGET som sviktet, ikke bare Wood. Han fikk neimen ikke mye hjelp fra lagkameratene. Ja, jeg la også merke til at han mistet ballen noen ganger, der jeg hadde håpet at han ville fått til noe mer, men dette var kampen da lite stemte for hele laget.

Dersom vi snakker PL, trenger vi spisser med flere kvaliteter enn Wood innehar (i tillegg til Wood). På dette nivået er han per dato helt i toppen. Det er bare å ta en kikk på toppscorer-lista, så finner du det ut.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #808 på: Februar 06, 2017, 20:26:11 »
Du har altså totalt skiftet mening på to uker, Josch. 25. januar skrev du dette:

Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Du motsier deg selv / klarer ikke å bestemme deg (atter en gang).  ::)
« Siste redigering: Februar 06, 2017, 20:28:41 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #809 på: Februar 06, 2017, 20:36:18 »
Greit at Wood neppe hadde en av sine beste kamper, men dersom du baserer din kritikk basert på Huddersfield-kampen, synes jeg det blir litt bom.

Man kan ikke forvente at Wood skal utgjøre forskjellen i alle kamper. Vel har han vært uvurderlig for laget denne sesongen, men skal vi virkelig henge skylden på Wood for at vi tapte søndagens kamp?

På søndag var det LAGET som sviktet, ikke bare Wood. Han fikk neimen ikke mye hjelp fra lagkameratene. Ja, jeg la også merke til at han mistet ballen noen ganger, der jeg hadde håpet at han ville fått til noe mer, men dette var kampen da lite stemte for hele laget.

Dersom vi snakker PL, trenger vi spisser med flere kvaliteter enn Wood innehar (i tillegg til Wood). På dette nivået er han per dato helt i toppen. Det er bare å ta en kikk på toppscorer-lista, så finner du det ut.
Spiller attpåtil på et lag som skaper få målsjanser, godt under snittet i divisjonen. (Finner ikke linken nå)
Jon R.