Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 95753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #210 på: Januar 26, 2019, 21:34:33 »
Håper Dallas snart er tilbake og at han får fortsette der han slapp før skaden. Ayling har vært en skygge av sitt beste jeg etter comebacket.

1+

Kan ikke fortsette med Ayling. Noe av det verste jeg har sett.
Evner ikke den type fotball vi vil spille.
Ubrukelig i posession

Skjønner ikke helt ikke denne kritikken.kan vi ikke kose oss med at vi er top of the league? Ayling var ute hele andre del av sist sesong,
og et nytt langt avbrekk før jul.Dette en spiller som knapt har skadehistorikk fra før.Det tar tid før han er helt der han var tidligere
Jeg tror Ayling fortsatt har nivået inne, når han er i form vel og merke. Det er han ikke i nærheten av pr i dag etter mitt syn. Jeg tror ikke Bielsa heller mener at Ayling har vært god de siste kampene, jeg tror heller at han mener tilgjengelige alternativer (Shackleton) ikke er bedre enn Ayling. Bielsa fremsnakket Dallas noe veldig før skaden, med rette mener jeg!

Selv om vi leder serien vil det alltid være rom for forbedringer, det må det være lov til å diskutere.  :)
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #211 på: Januar 26, 2019, 21:46:06 »
Håper Dallas snart er tilbake og at han får fortsette der han slapp før skaden. Ayling har vært en skygge av sitt beste jeg etter comebacket.

1+

Kan ikke fortsette med Ayling. Noe av det verste jeg har sett.
Evner ikke den type fotball vi vil spille.
Ubrukelig i posession

Skjønner ikke helt ikke denne kritikken.kan vi ikke kose oss med at vi er top of the league? Ayling var ute hele andre del av sist sesong,
og et nytt langt avbrekk før jul.Dette en spiller som knapt har skadehistorikk fra før.Det tar tid før han er helt der han var tidligere
Jeg tror Ayling fortsatt har nivået inne, når han er i form vel og merke. Det er han ikke i nærheten av pr i dag etter mitt syn. Jeg tror ikke Bielsa heller mener at Ayling har vært god de siste kampene, jeg tror heller at han mener tilgjengelige alternativer (Shackleton) ikke er bedre enn Ayling. Bielsa fremsnakket Dallas noe veldig før skaden, med rette mener jeg!

Selv om vi leder serien vil det alltid være rom for forbedringer, det må det være lov til å diskutere.  :)

Du er vel inne på det der Jon. Tipper Ayling hadde fått seg en tur på benken hvis Dallas eller Berardi hadde vært tilgjenglig. Uansett hva Bielsa sier til media, så føler jeg meg rimelig sikker på at mangel på gode alternativer på enkelte posisjoner har gitt han litt ekstra grubling. HB er en posisjon. Vingene en annen.

Skal bli sjukt deilig å få mange tilbake fra skade nå!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #212 på: Januar 26, 2019, 21:46:37 »
Jeg tror Ayling fortsatt har nivået inne, når han er i form vel og merke. Det er han ikke i nærheten av pr i dag etter mitt syn. Jeg tror ikke Bielsa heller mener at Ayling har vært god de siste kampene, jeg tror heller at han mener tilgjengelige alternativer (Shackleton) ikke er bedre enn Ayling. Bielsa fremsnakket Dallas noe veldig før skaden, med rette mener jeg!

Selv om vi leder serien vil det alltid være rom for forbedringer, det må det være lov til å diskutere.  :)
Jeg tror Vettisen er inne på det når han tror at Marcelo velger Ayling pga duellstyrken hans kontra Shakleton. Vi har sluppet inn billige mål når vi har hatt lite duellstyrke i laget.

Ayling kommer nok han, men har ikke akkurat returnert med full styrke. Får håpe det kommer etter hvert.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #213 på: Januar 26, 2019, 22:05:03 »
Jeg tror Ayling fortsatt har nivået inne, når han er i form vel og merke. Det er han ikke i nærheten av pr i dag etter mitt syn. Jeg tror ikke Bielsa heller mener at Ayling har vært god de siste kampene, jeg tror heller at han mener tilgjengelige alternativer (Shackleton) ikke er bedre enn Ayling. Bielsa fremsnakket Dallas noe veldig før skaden, med rette mener jeg!

Selv om vi leder serien vil det alltid være rom for forbedringer, det må det være lov til å diskutere.  :)
Jeg tror Vettisen er inne på det når han tror at Marcelo velger Ayling pga duellstyrken hans kontra Shakleton. Vi har sluppet inn billige mål når vi har hatt lite duellstyrke i laget.

Ayling kommer nok han, men har ikke akkurat returnert med full styrke. Får håpe det kommer etter hvert.

Blir litt som med Clarke. Fantastiske egenskaper offensivt. Lett å la seg blende. Mot Stoke slet han veldig defensivt. Husker jeg riktig var vel begge innleggene Stoke scoret på innlegg som mest sannsynlig hadde blitt hindret med Alioski på vingen.  Nå har vi vel ikke all verdens med alternativer pr.nå for Clarke. Men det som Vettis sier ang Ayling/Shackleton er nok grunnen til at Ayling alltid blir valgt. Lett å la seg blende av energien og trøkket Shackleton har offensivt.

Det samme kan sies om hvorfor Halme ikke starter. Bielsa vet nok mer hva han får av Phillips. Og Clarke, Halme og Shackleton samtidig som noen har ønsket seg  får vi nok neppe se fordi duellstyrken svekkes og usikkerheten blir for stor.

Med Dallas og Douglas tilbake vil vi nok se endringer.

RoarG

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #214 på: Januar 29, 2019, 09:30:28 »
Slutten på Dallas' karriere i Leeds? Nå er mannen bare 27 år, men tida taler vel i mot han. Og hvis Leeds lander James dyttes Dallas enda lenger bak i køen? Vel, bare tiden vil vise.

https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-stuart-dallas-injury-setback
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #215 på: Mars 02, 2019, 01:40:46 »
 
Jonny Cooper
@JRCooper26
 
The big stat of the night was, obviously, Stuart Dallas going joint-second on the list of most used substitutes in #lufc history (or since 1965 when subs were introduced). Dallas used 44 times as a sub, behind only John Pearson (60 sub apps between 1987 and 1991).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #216 på: Juli 12, 2019, 21:03:02 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #217 på: Juli 17, 2019, 17:26:23 »
Simon Stone

Anthony Martial accidentally caught Stuart Dallas in the face. Dallas has got quite a nasty cut. Bielsa having a row with his own medical staff.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #218 på: September 08, 2019, 16:32:06 »
Phil Hay rapporterer at Leeds er i ferd med å forlenge med Phillips, og jobber også med nye kontrakter til Klich og Dallas.


Og Dallas;

He's fallen in love with Yorkshire.




 
 

'My future is in Leeds United's hands' - Stuart Dallas on the final year of his contract, his desire to stay at Elland Road and his home from home

 
Stuart Dallas would love to stay at Leeds beyond the final year of his current contract (Pic: Getty)
 
Graham Smyth  Published: 15:00    Sunday 08 September 2019


Stuart Dallas has placed his future in Leeds United’s hands, having fallen madly in love with life in West Yorkshire.
The Northern Irishman is into the final year of his contract at Elland Road, having been a White since the summer of 2015, when they bought him from Championship rivals Brentford.



At the age of 28 and with a young family settled in the region, Dallas has plenty of non-footballing motivation to stay put.

“I’m in the last year of my contract so let’s see what happens,” said the man who cost Leeds just over £1m.

“It’s something that’s in the clubs hands, we’ll see.
“I would love to be there. It’s somewhere my kids are growing up now, my wee girl goes to school there, the two boys aren’t just at school yet but it’s home for them, it’s all they’ve known and my wife is there too.”

Dallas was born and bred in Cookstown, County Tyrone, where he met wife Juneve as a high school student.
But after three years living in London, he and his loved ones found a home away from home up north and he has no plans to move again – not even if his career takes him to another club.


“I love where I live,” he said.
“Even if later down the line if my career moved on and I was to move on, I would probably still live there, I love everything about it.”

It isn’t just a happy home life that makes Dallas so keen to remain at the club.
Job satisfaction is at an all-time high under head coach Marcelo Bielsa, who employs the Ulsterman as a full-back or wing-back


“Love it, it’s great,” he said, speaking in Belfast, where tomorrow night he and Northern Ireland will face Germany in a Euro 2020 qualifier.


“We know now, after the year we had last year, what to expect from [Marcelo Bielsa].
“Obviously it helps when you’re playing but I love it.
“I’m learning every day even though I’m getting older.
“Everybody loves working under him and I think you can see that in the performances.”



https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/my-future-is-in-leeds-united-s-hands-stuart-dallas-on-the-final-year-of-his-contract-his-desire-to-stay-at-elland-road-and-his-home-from-home-1-9981616
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #219 på: September 11, 2019, 18:04:07 »
Leeds United
@LUFC

 | #LUFC are delighted to announce Liam Cooper and Stuart Dallas have signed new contracts with the club

Duo agree fresh terms.
Leeds United are delighted to announce Liam Cooper and Stuart Dallas have signed new contracts with the club, as both players have committed their long term future to the Whites.
Club captain, Cooper, has penned a new five-year deal at Elland Road running until the summer of 2024, whilst Dallas has agreed a new four-year contract until the summer of 2023.
Cooper began his career with Hull City and following a loan spell at Carlisle United, joined Chesterfield.
Cooper played a key role during his time at the Spireites, with the club promoted from League Two as champions.
After promotion in 2014, the centre-back completed a move to Leeds United and has since gone on to make a total of 165 appearances for the club in all competitions.
He was handed the Leeds armband for the first time against Sunderland in the FA Cup in January 2015 and has proved himself as a real leader on and off the pitch.
The skipper has impressed immensely since the arrival of head coach Marcelo Bielsa in the summer of 2018 and last season made a total of 38 outings as the Whites recorded a third place finish – the club’s highest in over a decade.
This season, Cooper has featured in all six league matches for the Whites, helping Leeds secure three clean sheets and his impressive performances at the back earned him his first international caps for Scotland over the weekend.
Dallas joined Leeds from fellow Championship side Brentford in 2015 and has amassed 151 appearances for the Whites in all competitions, netting 15 goals.
After a spell in his home country with Crusaders, Dallas was signed by Brentford and helped the Bees win promotion from League One.
Upon joining Leeds, the versatile winger and full-back netted his first goal for the club in a 3-2 victory away at Wolverhampton Wanderers in December 2015 and was named the Players’ Player of the Year at the end of his first campaign.
Under Bielsa, Dallas has fulfilled a number of roles on both flanks and has this season impressed at right-back.
Dallas has already found the net during the current campaign, netting the opener against Stoke City, as the Whites ran out 3-0 winners at the Bet 365 Stadium.
The 28-year-old earned his 41st cap for Northern Ireland on Monday night, against Germany at Windsor Park.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25481/liam-cooper-stuart-dallas-sign-new-deals
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #220 på: September 11, 2019, 18:14:34 »
Gledelig. Nå venter vi bare på ny kontrakt for Klich.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #221 på: September 11, 2019, 20:13:30 »
Fantastiske nyheter.

Får kanskje med seg et gruppespill i CL også da Cooper ;)

Utrolig viktig at bærebjelker på og utenfor banen blir satt pris på.
Heller ingen uting at de har vært blant våre absolutt beste.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #222 på: September 11, 2019, 21:16:50 »
Cooper legger ingenting imellom:


Liam Cooper hails qualities of Stuart Dallas as best friends pen new Leeds United deals

 
RIGHT BEHIND YOU: Leeds United captain Liam Cooper, right, and team mate and best friend Stuart Dallas clash with Derby County's Richard Keogh in May's Championship play-off semi-final first leg at Pride Park. Photo by Clive Mason/Getty Images.
 
Lee Sobot  Published: 18:02   Wednesday 11 September 2019

 
LIAM COOPER has hailed the versatility of Leeds United team mate and best friend Stuart Dallas after the duo both signed new deals, joking: "I reckon he'd be decent in goal."

Cooper and Dallas both committed their long term futures to the Whites by signing new contracts on Wednesday evening with Cooper penning a new five-year deal up to the summer of 2024 whilst a new four-year contract for Dallas keeps him at Elland Road until the summer of 2023.

Dallas was signed as a winger from Brentford in the summer of 2015 but the Northern Ireland international has since been used as a left back and right back with the 28-year-old thriving as a right back six games into the new campaign.

Even Dallas is unsure as to how you would now describe his position - "I've been called a lot of things, you can call me whatever you want" he joked.

Cooper, though, says there is no doubting his good pal's versatility and qualities both as a footballer and as a friend.
"He amazes me and the boys," said Cooper.

"I don't think there's a position he can't play, I reckon he'd be decent in goal to be honest.
"But he's a top, top lad and when he came in four years ago we struck up a friendship straight away.


"He's a top, top man, he's got a beautiful family and the way he approaches every game, he'd play with one leg if he had to, that's the type of player he is.
"He's an unbelievable lad and I am delighted he has extended his stay as well."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/liam-cooper-hails-qualities-of-stuart-dallas-as-best-friends-pen-new-leeds-united-deals-1-9990121
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ibster

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #223 på: September 11, 2019, 21:53:14 »
Gode nyheter. Hva tror dere lønna er på Dallas og Cooper?

auren

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #224 på: Oktober 10, 2019, 22:25:35 »
Dallas med en herlig assist borte mot Nederland og Nord-Irland opp i 1-0. Dessverre scorer Nederland ikke så mange minuttene etterpå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #225 på: Oktober 10, 2019, 23:25:51 »
Dallas med en herlig assist borte mot Nederland og Nord-Irland opp i 1-0. Dessverre scorer Nederland ikke så mange minuttene etterpå.

auren

Men så...
https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/1182397076518428679?s=20

Hva skal man si...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #226 på: Oktober 10, 2019, 23:27:13 »
Dallas med en herlig assist borte mot Nederland og Nord-Irland opp i 1-0. Dessverre scorer Nederland ikke så mange minuttene etterpå.

auren
Assisten var fin den :)

https://twitter.com/JoeUrquhartYEP/status/1182405874138173440?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #227 på: Oktober 10, 2019, 23:33:10 »
Men tap!

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #228 på: Oktober 10, 2019, 23:37:40 »
Dallas var god på høyrevingen i dag. Kanskje et alternativ også i Leeds!

Cherry

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #229 på: Oktober 15, 2019, 08:56:26 »
Dallas har begynt meget bra denne sesongen, er virkelig spent på om han "holder" en tid fremover nå.
Bielsa har funnet plassen hans som HB, han blir svært enkel å lese som HV / flanke ..mener jeg - omtrent som når
Alioski blir satt lengre opp på venstre siden.

Uansett, imponert over Stuart så langt...må d vare!
 

TK20

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #230 på: Desember 27, 2019, 12:16:52 »
Dallas er min favorittspiller i dagens Leeds-lag. Alltid vår beste når vi spiller dårlig. God i alle posisjoner. Tråkker til, gir alt. Aldri sett ham whine og klage. Spiller med hjertet for klubb og landslag. Virker rett og slett som en super type.

Killa

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #231 på: Desember 27, 2019, 13:23:10 »
Dallas er min favorittspiller i dagens Leeds-lag. Alltid vår beste når vi spiller dårlig. God i alle posisjoner. Tråkker til, gir alt. Aldri sett ham whine og klage. Spiller med hjertet for klubb og landslag. Virker rett og slett som en super type.

Veldig enig!! ;D

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #232 på: Desember 27, 2019, 13:46:22 »
Dallas har vinnerskalle. Vi trenger 10 til.

raggen

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #233 på: Desember 27, 2019, 16:45:59 »
Dallas er min favorittspiller i dagens Leeds-lag. Alltid vår beste når vi spiller dårlig. God i alle posisjoner. Tråkker til, gir alt. Aldri sett ham whine og klage. Spiller med hjertet for klubb og landslag. Virker rett og slett som en super type.

tror du treffer godt på beskrivelsen av dallas, akkurat slik jeg og ser på han. en som spiller for klubben med hele sitt hjertet og gir alt uansett
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #234 på: Desember 27, 2019, 16:54:00 »
Dallas har vinnerskalle. Vi trenger 10 til.

1+

Blitt en fantastisk spiller. Kan spille hvor som helst. Foretrekker han helt klart på høyreback.
Kapteinsemne. Tar ansvar når de andre har kjørt seg fast. Lyser ut av øynene på han når han scorer eller vi slipper inn mål.
En eventyrlig progresjon under Bielsa.

asbfjell

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #235 på: Desember 27, 2019, 18:41:07 »
Mange velfortjente lovord om Dallas i denne tråden.

I tillegg til å være en svært anvendelig og god fotballspiller, har han i mange år også hatt rykte på seg for å være en kjernekar utenfor banen.

Når "the going gets tough" utover vinteren og våren, kommer Stuart Dallas, i kraft av sine personlige egenskaper, til å være av Leeds Uniteds aller viktigste menn, uansett om han er på banen eller ei.



Jon R

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #236 på: Desember 28, 2019, 15:39:17 »
Mange velfortjente lovord om Dallas i denne tråden.

I tillegg til å være en svært anvendelig og god fotballspiller, har han i mange år også hatt rykte på seg for å være en kjernekar utenfor banen.

Når "the going gets tough" utover vinteren og våren, kommer Stuart Dallas, i kraft av sine personlige egenskaper, til å være av Leeds Uniteds aller viktigste menn, uansett om han er på banen eller ei.
Stuart « The generous» Dallas iflg Salim Lamrani.  :)

Unsung hero.
Jon R.

jaho

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #237 på: Desember 28, 2019, 20:59:03 »
Mange velfortjente lovord om Dallas i denne tråden.

I tillegg til å være en svært anvendelig og god fotballspiller, har han i mange år også hatt rykte på seg for å være en kjernekar utenfor banen.

Når "the going gets tough" utover vinteren og våren, kommer Stuart Dallas, i kraft av sine personlige egenskaper, til å være av Leeds Uniteds aller viktigste menn, uansett om han er på banen eller ei.
Stuart « The generous» Dallas iflg Salim Lamrani.  :)

Unsung hero.

ja, han spurte vel Lamrani hvor han skulle feire jul i fjor..og da Lamrani ikke hadde noe på programmet, ble han bedt til familien Dallas..sier en del/mye om mannen!!  :)

HåvardK

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #238 på: Desember 29, 2019, 01:21:33 »
Mange velfortjente lovord om Dallas i denne tråden.

I tillegg til å være en svært anvendelig og god fotballspiller, har han i mange år også hatt rykte på seg for å være en kjernekar utenfor banen.

Når "the going gets tough" utover vinteren og våren, kommer Stuart Dallas, i kraft av sine personlige egenskaper, til å være av Leeds Uniteds aller viktigste menn, uansett om han er på banen eller ei.
Stuart « The generous» Dallas iflg Salim Lamrani.  :)

Unsung hero.

ja, han spurte vel Lamrani hvor han skulle feire jul i fjor..og da Lamrani ikke hadde noe på programmet, ble han bedt til familien Dallas..sier en del/mye om mannen!!  :)
En fantastisk spiller som er herlig å ha i troppen på alle måter. Er dog svært usikker på om han har finessen som kreves i playmakerrollen som han stepper inn i fra tid til annen.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #239 på: Januar 11, 2020, 20:06:09 »