Skrevet av Emne: Spiller: Jordan Botaka  (Lest 72001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #150 på: Januar 18, 2016, 17:17:48 »
Thx, va bare spent på hvordan karrieren hans gikk.



Vi kunne jo ikke bruke han heller.... Men da ved Redfearn.
Holdninger og for lite jobbing hjem, samt at Neil jo prefererte VÃ…RE unggutter først - ikke  de Salerno kom med... ;)
 

Cherry

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #151 på: Januar 26, 2016, 10:15:25 »
Synes det er svært merkelig at Botaka ikke er god nok for vår tropp.
Her har vi altsåååå brent av over 1 mill £ for en Evans ikke VIL bruke - da "end product" er for svakt ...

Vi har jo ikke noe annet" krydder" pr i dag på kanten, og Jordan kan da komme inn og gi en annen dimensjon til spillet vårt ved og endre formasjon i kamper!!??
Etter det jeg har sett av ham så er han en spennende spiller, med gode kvaliteter mann mot mann og som tør og utfordre...innlegg kan man øve på - men man MÃ… få lov til og spille da!

Tror heller det er det at det ikke var Evans som gjorde denne handelen....men hva vet jeg.
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #152 på: Januar 26, 2016, 10:16:24 »
Botaka ble kjøpt inn under Røslers ledelse.
Om det var Røsler eller Cellino som ville ha Botaka er jeg mer usikker på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #153 på: Januar 26, 2016, 10:57:09 »
Bidrar vel med null å niks på U21 også så det må da være noe i at han ikke velges?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #154 på: Januar 26, 2016, 12:29:00 »
Bidrar vel med null å niks på U21 også så det må da være noe i at han ikke velges?

Jeg tenker at gutten er ekstremt skuffet. Han har nok blitt forespeilet noe helt annet enn kun u21. Han takket nei til en landslagssamling fordi han ville finne seg til rette i Leeds og kjempe seg inn på laget. Jeg har ingen forutsetninger for å mene noe om hvordan han er på trening, men av det jeg har sett i kamp så syntes jeg det var ok. Han utfordrer, har bra tempo. Gi mannen litt trygghet så tror jeg han kunne herjet. Han kommer fra en liga som er bedre, men ikke like fysisk tøff. Han jobbet også ok defensivt.

 Ser noen kritiserer innleggene.. Hvem i leeds slår bra innlegg med kun Wood i boksen.. hvilken spiller i ligaen, eller i verden er det som treffer hodet til en enslig spiss i kamp mot 5,6 eller 7 forsvarere hver gang? Ingen. Jeg har sett 2 perfekte innlegg fra Botaka hvor spissene burde scoret, spesielt Ante hadde en grov bom etter innlegg fra Botaka.

No end product... faller på sin egen urimelig så lenge cook får spille offensiv midtbane.

Jeg tror neppe dette er en avgjørelse basert på sportslig grunnlag!

« Siste redigering: Januar 26, 2016, 12:30:33 av eriksen55 »

Cannavaro

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #155 på: Januar 26, 2016, 14:17:33 »
Botaka kunne sannsynlig gjort det bra i andre Championship klubber, der hvor han hadde fått tillit.
Han har teknikk og fart nok til å utfordre og gjøre uventede ting.  Defensive kvaliteter er noe man må få innarbeidet på trening (om det er det som er problemet med gutten).  Ville absolutt satset mer på fyren enn det som er gjort.  Typisk at vi skal "ødelegge" en 1 MIO pund signering, hva er logikken ??  Vi må bygge spillere opp -ikke ned !
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #156 på: Januar 26, 2016, 16:17:26 »
Botaka kunne sannsynlig gjort det bra i andre Championship klubber, der hvor han hadde fått tillit.
Han har teknikk og fart nok til å utfordre og gjøre uventede ting.  Defensive kvaliteter er noe man må få innarbeidet på trening (om det er det som er problemet med gutten).  Ville absolutt satset mer på fyren enn det som er gjort.  Typisk at vi skal "ødelegge" en 1 MIO pund signering, hva er logikken ??  Vi må bygge spillere opp -ikke ned !

Dette går jo faktisk for Erwin også....
Bygger ikke selvtillit av kamper med presumptivt svakere spillere på laget'- ref U21 troppen i går…
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #157 på: Januar 26, 2016, 16:19:39 »
Fremtiden til Botaka ligger vekk fra Leeds. Spesielt med en manager som Evans ved roret. Så det mest fornuftige for alle parter er å la han få gå til en ny klubb.
Tullete å ødelegge karrieren hans på dette stadiumet

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #158 på: Januar 26, 2016, 18:43:48 »
Botaka ble kjøpt inn under Røslers ledelse.
Om det var Røsler eller Cellino som ville ha Botaka er jeg mer usikker på.

Det var vel Botaka eller en annen nederlender, Limbombe, og vi fikk den klart svakeste av dem. I tillegg ble han handlet inn som en fattigmanns Foresteri.

Foresteri's form nå sier vel sitt: Mål på mål og assists i fleng!

Limbombe har for NEC 19 mål på 50 kamper og drøssevis med assists!

Botaka har sjelden assists. På 13 kampen før han kom til oss hadde han 1 assist. I tillegg skårer han svært sjelden!
BOMKJØP!!!

Godt valg Cellino og Røsler!
« Siste redigering: Januar 26, 2016, 18:49:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #159 på: Januar 29, 2016, 15:27:24 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/28/evans-says-botaka-is-miles-behind-leeds-united-trio-dallas-mowat/?

...way, way behind....... sikkert moro og lese for Botaka også.

Ikke noe galt med gutten ift holdning, men altfor dårlig.... fritt oversatt!
 

Kato

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #160 på: Januar 29, 2016, 16:16:35 »
Følger ikke Evans i det hele tatt. Periodevis god da han var innpå, garantert bedre enn Mowatt på kant. Skjønner ikke hvorfor han er så langt bak. På samme måte syntes jeg Erwin var  ok de innhoppene han hadde. Vet ikke helt med denne Evans, kjeften passer vel bedre som auksjonarius.
 

raggen

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #161 på: Januar 29, 2016, 16:46:44 »
må være ufattelig demotiverende og få høre/lese slikt om seg selv.. men han er enda ung og det lille jeg har sett av ham så hadde jeg stor tro på ham
Forever Leeds United!!!!!!!!

samadhi

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #162 på: Januar 29, 2016, 17:52:01 »
Følger ikke Evans i det hele tatt. Periodevis god da han var innpå, garantert bedre enn Mowatt på kant. Skjønner ikke hvorfor han er så langt bak. På samme måte syntes jeg Erwin var  ok de innhoppene han hadde. Vet ikke helt med denne Evans, kjeften passer vel bedre som auksjonarius.

Det siste jeg ønsker nå er enda ett managerbytte med nye ideer om spillere og spillestil.
Samtidig så kjenner jeg at Steve Evans ikke er en person jeg ønsker skal assosierest med Leeds United.
Selv om jeg vil at han skal få en sjanse. Vanskelig det der...   :)
marching on together,
derudaf forever...

Trålern1975

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #163 på: Januar 29, 2016, 17:54:46 »
Merkelig handtering av Evans, sku nesten tro Botaka hadde raska over kjerringa hans.
Plasserer Cook på vingen og tviholder på en middelmådig Murphy med ballskrekk.

auren

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #164 på: Januar 29, 2016, 18:00:30 »
Dette er litt harsh fra Evans, ingen tvil om det. Her skal han pakke det inn litt, selv om han ikke mener det. Med Evans som manager så er det bare å sende Botaka på lån så fort som mulig. Det må da være klubber i L1 som ønsker hans tjenester. Kanskje får han en oppsving slik Gradel hadde i Leicester da han gikk på lån til Leeds?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Jordan Botaka
« Svar #165 på: Januar 29, 2016, 18:06:28 »
Det lilla jag sett av Botaka har han varit helt ok, det enda jag skulle kunna sakna är den sista passningen sista leveransen men den kommer, tycker Evans är onödigt hård  mot Botaka, hoppas han fårspela i morgon mot Bolton och får en match med 90 minuter
 

Lundewhites

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #166 på: Januar 29, 2016, 21:34:13 »
Vil heller ha Botaka i klubben enn Evans!  Men at Botaka ikke passer inn hos Evans er vel kanskje ikke så overraskende. Vi spiller den kjedeligste og dårligste fotballen siden 2007  og Botaka kunne jo funnet på å underholdt litt... At de to Leeds forbindes med nå er Evans og Cellino, er ikke mindre enn nedverdigende for klubben... To klovner som en blir flau av hver gang de åpner kjeften.
Før var vi en klubb som motstanderens fans fryktet og hatet, så ble vi en klubb som faktisk fikk litt sympati for situasjonen vi havnet i... Nå blir vi bare sett på som latterlige..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #167 på: Januar 30, 2016, 10:22:05 »
u i fra det jeg har sett og hørt ang midtbanen vår, hele sesongen, kan jeg ikke skjønne at ikke Jordan skulle kunne gjøre en minst like god jobb som noen av de andre. Må da være ett fett hvem Gray/Kirwin stønner og uffer seg over.
ang Evans....veeldig usikker.
Ups & Ups!!

baste

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #168 på: Januar 30, 2016, 15:49:29 »
For all del ikke bruke en spiller som har ballkontroll, en som får opp stemningen på tribuna.
Trur dette er ett stort feilgrep av Evans.

Come on Botaka

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #169 på: Januar 30, 2016, 18:35:36 »
Tror Evans er flink til å vurdere spillerne sine!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #170 på: Januar 31, 2016, 14:07:19 »
Botaka fikk noen sjanser, overbeviste ikke, så ga vel Evans han en beskjed om dette for å vekke han og noe sier meg at Botaka ikke tok i mer på trening, men heller mindre og da er man ute av dansen.

Evans gjorde dette med Adeyemi også, noe sier meg at Adeyemi har tatt seg sammen i stedet for å klappe sammen. Dette har har jeg savnet lenge, en headcoach som setter spillerne på plass og svarer de ikke på spørsmålene som de blir spurt så er det ut.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #171 på: Januar 31, 2016, 14:32:02 »
Botaka fikk noen sjanser, overbeviste ikke, så ga vel Evans han en beskjed om dette for å vekke han og noe sier meg at Botaka ikke tok i mer på trening, men heller mindre og da er man ute av dansen.

Evans gjorde dette med Adeyemi også, noe sier meg at Adeyemi har tatt seg sammen i stedet for å klappe sammen. Dette har har jeg savnet lenge, en headcoach som setter spillerne på plass og svarer de ikke på spørsmålene som de blir spurt så er det ut.



Støtter en slik trenermentalitet!

Morsomt at dette blir kritisert her over Nordsjøen. Vi vet jo best og sitter på mest fakta!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #172 på: Januar 31, 2016, 14:57:02 »
Botaka fikk noen sjanser, overbeviste ikke, så ga vel Evans han en beskjed om dette for å vekke han og noe sier meg at Botaka ikke tok i mer på trening, men heller mindre og da er man ute av dansen.

Evans gjorde dette med Adeyemi også, noe sier meg at Adeyemi har tatt seg sammen i stedet for å klappe sammen. Dette har har jeg savnet lenge, en headcoach som setter spillerne på plass og svarer de ikke på spørsmålene som de blir spurt så er det ut.



Støtter en slik trenermentalitet!

Morsomt at dette blir kritisert her over Nordsjøen. Vi vet jo best og sitter på mest fakta!  :D

Se på måten han støtter Wootton, pressekorps og fans vil ha Coyle inn der. Evans sier at han er meget fornøyd med Wootton og han får spille. Dette liker nok spillerne, stahet trenger ikke alltid å være negativt. Ser også at maset om Wootton er mindre og mindre før kampene, men fortsatt endel som gnåler.

Botaka hadde hatt godt av et utlån, jeg har ikke gitt han opp ennå og det har kanskje ikke Evans heller!?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #173 på: Januar 31, 2016, 16:37:27 »
tyckte Botaka kunde fått chansen igår och bevisa om han är något att ha eller inte, Doukara har ju visat vad han kan nu när han väl fått chansen
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #174 på: Januar 31, 2016, 16:42:17 »
tyckte Botaka kunde fått chansen igår och bevisa om han är något att ha eller inte, Doukara har ju visat vad han kan nu när han väl fått chansen

Ikke uenig, men har Botaka gjort jobben på treningsfeltet? Noe sier meg at han ikke har gjort det og fortjener man da en sjanse?

Kampen i går var meget viktig, galskap å slippe til spillere som kanskje ikke er gode nok.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #175 på: Januar 31, 2016, 16:48:26 »
tyckte Botaka kunde fått chansen igår och bevisa om han är något att ha eller inte, Doukara har ju visat vad han kan nu när han väl fått chansen

Ikke uenig, men har Botaka gjort jobben på treningsfeltet? Noe sier meg at han ikke har gjort det og fortjener man da en sjanse?

Kampen i går var meget viktig, galskap å slippe til spillere som kanskje ikke er gode nok.

Vi ser ikke hva som skjer på treningene.

Det må være en god grunn til at Evans ikke lar Botaka slippe til på benken engang.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #176 på: Januar 31, 2016, 16:59:25 »
tyckte Botaka kunde fått chansen igår och bevisa om han är något att ha eller inte, Doukara har ju visat vad han kan nu när han väl fått chansen

Ikke uenig, men har Botaka gjort jobben på treningsfeltet? Noe sier meg at han ikke har gjort det og fortjener man da en sjanse?

Kampen i går var meget viktig, galskap å slippe til spillere som kanskje ikke er gode nok.

Vi ser ikke hva som skjer på treningene.

Det må være en god grunn til at Evans ikke lar Botaka slippe til på benken engang.

Eneste som er logisk er at Evans har prøvd å få en respons fra Botaka, men har fått et motsatte. Mange Leedsfans skjønner ingenting av "utfrysinga", men hvis Evans hadde sagt rett ut hva han mener om Botaka så hadde vel det også vært galt.

"I told Botaka he had to step it up after I didn't pick him as one of the eighteen, instead of stepping up he started slacking in training. He is one sulky son of a bitch"! Hadde vel vært noe for moralpolitiet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #177 på: Mars 07, 2016, 20:50:09 »
Ikke med U 21 i kveld... Totalt fryst ut eller med i tropp i morgen?
 

samadhi

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #178 på: Mars 07, 2016, 21:28:39 »
Spilte ikke forrige kamp heller, men var ikke med på lørdag av den grunn.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #179 på: Mars 07, 2016, 22:19:28 »
Tror ikke personalpolitikken er helt på stell under Evans gitt.
Utbasunerer nå at. Wooton har en stor rolle og spille resten av sesongen mens Sloth og Jordan her knapt nok vet hvor Elland Road er lenger....

Ser ikke tréninger, men Evans har valgt seg " sine" og står bi ved de... Litt vel statiske tropper.