Skrevet av Emne: Spiller: Jordan Botaka  (Lest 71986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #210 på: August 11, 2016, 13:13:57 »
Man kan jo håpe at han utvikler seg og kommer tilbake til Leeds som en førstelagsspiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #211 på: August 11, 2016, 13:35:12 »
Ikke god nok. Helt riktig at han og Doukara lånes ut.
Synes Doukara er vår nest beste spiss, etter Antonsson.
MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #212 på: August 11, 2016, 19:39:29 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #213 på: August 12, 2016, 14:54:49 »
Mildt sagt et underlig bilde...
Jon R.

Sydhagen

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #214 på: August 12, 2016, 14:56:42 »
Må da være photoshoppet..?

Ellers så går Botaka fra asken til ilden når det gjelder klubbeiere. Charlton eierne er jo 10 ganger verre enn Cellino.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #215 på: August 12, 2016, 15:20:25 »
Seffern er det shåppa! Det ligner jo ikke på han en gang.  :D
Marching On! 4276

lojosang

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #216 på: August 12, 2016, 15:38:42 »
Ikke god nok. Helt riktig at han og Doukara lånes ut.
Synes Doukara er vår nest beste spiss, etter Antonsson.

Han har jo en god kamp mer enn Botaka, men syns det var lave krav for å være lagets nest beste angriper.
- Leif Olav

MooCow

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #217 på: August 12, 2016, 19:14:21 »
Ikke god nok. Helt riktig at han og Doukara lånes ut.
Synes Doukara er vår nest beste spiss, etter Antonsson.

Han har jo en god kamp mer enn Botaka, men syns det var lave krav for å være lagets nest beste angriper.

Det er jo minst ein meir god kamp enn Wood :)

GeirO

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #218 på: August 12, 2016, 20:25:14 »
Ikke god nok. Helt riktig at han og Doukara lånes ut.
Synes Doukara er vår nest beste spiss, etter Antonsson.

Han har jo en god kamp mer enn Botaka, men syns det var lave krav for å være lagets nest beste angriper.
Vi er ikke bedre stilt, men Doukara er av og til veldig god.
MOT

gulle

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #219 på: August 14, 2016, 16:27:33 »
Ikke god nok. Helt riktig at han og Doukara lånes ut.
Synes Doukara er vår nest beste spiss, etter Antonsson.

Han har jo en god kamp mer enn Botaka, men syns det var lave krav for å være lagets nest beste angriper.
Vi er ikke bedre stilt, men Doukara er av og til veldig god.
enig, vi skulle heller solgt Wood til manchester united
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #220 på: November 15, 2016, 18:15:56 »
Litt "nytt" om Leeds sin glemte spiller. Kanskje en siste sjanse til å bevise at han er verdt å satse på?

Will Russell Slade's Charlton exit give Jordan Botaka one last chance to impress?

The Leeds United winger is currently on loan at Charlton Athletic but he has struggled for minutes thus far.

When Leeds United winger Jordan Botaka joined Charlton Athletic on loan back in the summer, it looked like a move that would suit all parties.

However, despite his box of tricks the wide man has struggled for game-time at The Valley, featuring just eight times to date and clocking up only 79 minutes in all competitions.

That is a terrible return for a player once tipped to take Elland Road by storm, and if it had continued his time in England was surely coming to an end.

However, Botaka may have just received a lifeline following Charlton’s decision to part company with manager Russell Slade.

The Addicks are 15th in League One, far below what was expected of them this season; and while frustrations remain regarding the club’s owners, a new manager could give Botaka a second wind, finally allowing him to show what he can do when played on a regular basis.

Botaka started to show that at Leeds when he took on board former manager Steve Evans’ criticism and came back fighting.

That led to a run of three straight appearances at the backend of last season, but new Leeds boss Garry Monk had his own plans, sending Botaka out on loan in the process.

However, if he plays regularly at Charlton from now until the end of the campaign he will at least have given himself a chance; something he was not afforded under Slade.

HITC Sport
Super Leeds since 1968

Runar

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #221 på: November 15, 2016, 21:00:32 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.
 

Buddy

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #222 på: November 15, 2016, 22:09:25 »
Trodde vi var ferdig med håpefulle, mediokre spillere. Botaka har fått sine sjanser - og tok dem ikke.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #223 på: November 15, 2016, 22:32:12 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.

Enig i at han bør hentes tilbake, men jeg tviler vel på om han er god nok...
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #224 på: November 16, 2016, 08:14:04 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.

Enig i at han bør hentes tilbake, men jeg tviler vel på om han er god nok...

Dersom han ikke er god nok - noe mangel på spilletid i League 1 kan vitne til - hvorfor bør vi absolutt hente ham tilbake? Charlton betaler vel en god bit av lønna hans så lenge han er på lån?

Slik jeg ser det har vi grei nok dekning på vingene til å la være å hente tilbake ett.... 5. valg? 6. valg?

Runar

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #225 på: November 16, 2016, 09:43:18 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.

Enig i at han bør hentes tilbake, men jeg tviler vel på om han er god nok...

Dersom han ikke er god nok - noe mangel på spilletid i League 1 kan vitne til - hvorfor bør vi absolutt hente ham tilbake? Charlton betaler vel en god bit av lønna hans så lenge han er på lån?

Slik jeg ser det har vi grei nok dekning på vingene til å la være å hente tilbake ett.... 5. valg? 6. valg?

Vi har vel i utgangspunktet 3 vinger (Dallas, Sacko og Roofe). Nå er Doukara lansert et alternativ til venstre da "ødelegger" det selvsagt muligheten. Men vi kommer igjennom en vår sesong der Mowatt og Hernandez har kamper på kantene så helt fornøyd har neppe Monk vært.

Jeg mener at Botaka skal hentes tilbake av to grunner. Kontrakten går ut til sommeren, et salg i januar er bedre enn å låne ut en so ikke spiller. INGEN av de andre alternativene på kanten representerer den samme farten til Sacko. Jeg spår at Sacko mister noe av formen utover sesongen, det er helt naturlig og han har heller ingen erfaring med å spille 50 kamper en sesong. Da er Botaka den spilleren som er nærmest å besitte de samme ferdighetene. Har vi penger til å kjøpe en slik spiller fint, men vi har vel mer enn nok med å samle inn penger til å kjøpe ut Jansson.

At han ikke har spilt i Charlton er ikke et kvalitetstegn for en spiller, men Samuelsen spiller heller ikke i Blackburn. Dette til tross for å ha snurret rundt med en å annen veletablert profesjonell i fjor.... Jeg har liten eller ingen tillit til en del managere nedover i systemet og vurderer da heller ikke Charlton sin manager som en som har fasiten på hva Botaka kan eller ikke kan på banen. 
 

ollan

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #226 på: November 16, 2016, 09:46:46 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.

Enig i at han bør hentes tilbake, men jeg tviler vel på om han er god nok...
kommer vel inn ny manager i Charlton i løpet av uken....så for vi se om det blir mere spilletid

Dersom han ikke er god nok - noe mangel på spilletid i League 1 kan vitne til - hvorfor bør vi absolutt hente ham tilbake? Charlton betaler vel en god bit av lønna hans så lenge han er på lån?

Slik jeg ser det har vi grei nok dekning på vingene til å la være å hente tilbake ett.... 5. valg? 6. valg?

Vi har vel i utgangspunktet 3 vinger (Dallas, Sacko og Roofe). Nå er Doukara lansert et alternativ til venstre da "ødelegger" det selvsagt muligheten. Men vi kommer igjennom en vår sesong der Mowatt og Hernandez har kamper på kantene så helt fornøyd har neppe Monk vært.

Jeg mener at Botaka skal hentes tilbake av to grunner. Kontrakten går ut til sommeren, et salg i januar er bedre enn å låne ut en so ikke spiller. INGEN av de andre alternativene på kanten representerer den samme farten til Sacko. Jeg spår at Sacko mister noe av formen utover sesongen, det er helt naturlig og han har heller ingen erfaring med å spille 50 kamper en sesong. Da er Botaka den spilleren som er nærmest å besitte de samme ferdighetene. Har vi penger til å kjøpe en slik spiller fint, men vi har vel mer enn nok med å samle inn penger til å kjøpe ut Jansson.

At han ikke har spilt i Charlton er ikke et kvalitetstegn for en spiller, men Samuelsen spiller heller ikke i Blackburn. Dette til tross for å ha snurret rundt med en å annen veletablert profesjonell i fjor.... Jeg har liten eller ingen tillit til en del managere nedover i systemet og vurderer da heller ikke Charlton sin manager som en som har fasiten på hva Botaka kan eller ikke kan på banen.
Ollan

Dennis

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #227 på: November 16, 2016, 10:03:42 »
Bare å hentet han tilbake i januar om ikke han får spilletid. Kontrakten går ut til sommeren, kan ha en effekt å ha et alternativ til Sacko av raske høyrekanter. Gjør ihvertfall ingen nytte for seg på benken i league one.

Enig i at han bør hentes tilbake, men jeg tviler vel på om han er god nok...

Dersom han ikke er god nok - noe mangel på spilletid i League 1 kan vitne til - hvorfor bør vi absolutt hente ham tilbake? Charlton betaler vel en god bit av lønna hans så lenge han er på lån?

Slik jeg ser det har vi grei nok dekning på vingene til å la være å hente tilbake ett.... 5. valg? 6. valg?

Vi har vel i utgangspunktet 3 vinger (Dallas, Sacko og Roofe). Nå er Doukara lansert et alternativ til venstre da "ødelegger" det selvsagt muligheten. Men vi kommer igjennom en vår sesong der Mowatt og Hernandez har kamper på kantene så helt fornøyd har neppe Monk vært.

Jeg mener at Botaka skal hentes tilbake av to grunner. Kontrakten går ut til sommeren, et salg i januar er bedre enn å låne ut en so ikke spiller. INGEN av de andre alternativene på kanten representerer den samme farten til Sacko. Jeg spår at Sacko mister noe av formen utover sesongen, det er helt naturlig og han har heller ingen erfaring med å spille 50 kamper en sesong. Da er Botaka den spilleren som er nærmest å besitte de samme ferdighetene. Har vi penger til å kjøpe en slik spiller fint, men vi har vel mer enn nok med å samle inn penger til å kjøpe ut Jansson.

At han ikke har spilt i Charlton er ikke et kvalitetstegn for en spiller, men Samuelsen spiller heller ikke i Blackburn. Dette til tross for å ha snurret rundt med en å annen veletablert profesjonell i fjor.... Jeg har liten eller ingen tillit til en del managere nedover i systemet og vurderer da heller ikke Charlton sin manager som en som har fasiten på hva Botaka kan eller ikke kan på banen.

Ikke uenig med Runar.

Vi har også fått det bevist så til de grader i to andre spillere; Luke Ayling og Pontus Jansson spilte ikke den siste tiden i sine tidligere klubber. Det kan argumenteres for at både Torino og Bristol City er langt bedre enn Charlton, men gitt Botakas spillestil kan han være fin å ha som alternativ til Sacko. Han kan vel like gjerne IKKE spille fast i Leeds, som i Charlton også?

Når det gjelder Martin Samuelsen, så syns jeg Leeds kan være på alerten der i januar. Synes klart at han ikke blir i Blackburn. Rovers må ha meget gode offensive spillere... (retorisk).
Marching on together!

Xern

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #228 på: November 16, 2016, 14:28:18 »
Personlig mener jeg Vardy i Leicester er det beste eksempelet på hvor god en spiller kan bli med de rette spillerne rundt seg, og med den riktige treneren.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #229 på: Februar 19, 2017, 12:59:15 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte


Xern

Sv: Spiller: Jordan Botaka
« Svar #231 på: Februar 22, 2017, 01:27:51 »
Nåja, tviler på at fyren blir god nok. Dessverre.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly