Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Will Buckley  (Lest 10481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex lånespiller: Will Buckley
« på: September 23, 2015, 21:27:06 »


Nå er vi vel sikre!  :)
« Siste redigering: November 26, 2015, 18:46:58 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #1 på: September 23, 2015, 21:32:07 »
Leeds United: Buckley’s an ideal signing for Whites says Virgo

08:57 Wednesday 23 September 2015

Will Buckley’s credentials as a Premier League player are open to debate after a hard year at Sunderland but clubs in the Championship know what they think of him.

Several enquired about Buckley last month, Leeds United included, and a sizeable wage was the only the reason why he failed to find a new home before the transfer deadline. Ipswich Town rated the 25-year-old but did not fancy taking on a salary in excess of £20,000 a week.

Leeds were similarly prudent and their refusal to dive into a deal will pay off next week when Buckley joins the club on a 93-day emergency loan. Sunderland’s determination to move him on just 12 months after valuing the winger at £2.5m tells the story of how Buckley’s situation has changed.

His move to Sunderland and his opportunity in the Premier League came about last summer on the strength of three years with Brighton. Quick and old-fashioned in style – “knock the ball past the full-back and cross,” as one journalist puts it – Buckley’s career followed a steep trajectory from the days when he eared a few hundred pounds a week at Rochdale. Watford took him higher up the English pyramid in 2010 and Gus Poyet tempted him to Brighton 18 months later for a club record fee of around £1m.

Adam Virgo, a former Brighton defender who now works as a football pundit for Channel Five, said the interest in Buckley during the recent transfer window was a legacy of form on the south coast which as not been forgotten.

“Clubs have seen what he’s capable of in the Championship,” Virgo told the YEP. “Sunderland doesn’t change that.

“When you get a call from a Premier League club you’re going to take it. And don’t forget that when he went there, Brighton were selling all of their best players – Ulloa, Bridcutt, Ashley Barnes. It was the right decision to go.

“In the Championship you’d call him a very good signing, a winger who clubs who want to sign. He’ll help Uwe (Rosler) because he’s versatile. In a 4-3-3 formation he can play left or right without a problem. He’s right-footed but he puts in a decent delivery from both sides. He’s naturally quick and away from home he’s very good at carrying the ball 20 or 30 yards upfield, taking the pressure off.

“That’s a pretty valuable skill in the Championship because Championship teams don’t keep the ball that well. There’s a lot of transition. The way he plays will let Uwe’s midfielders get into the box more. I think you’ll see more chances created for the likes of Chris Wood. That’s his game and that’s what he does.”

Brighton reached the play-offs in both of Buckley’s last two seasons at The Amex. Poyet masterminded the first of those runs before leaving amid a bitter and public fall-out with the club. The Uruguayan tried and failed to sign Buckley midway through the following season but went back to Brighton in August 2014 with an offer of £2.5m. Buckley by that stage had indicated his desire to leave.

Buckley’s debut for Sunderland was encouraging – 79 minutes in a 1-1 draw at home to Manchester United – but other impressive moments came only in flashes. Some who watched Buckley believed that he lacked the strength and a yard of pace to thrive in the Premier League. A knee injury suffered in January didn’t help and by the time Buckley recovered, Poyet had been sacked.

Buckley started one game under Poyet’s replacement, Dick Advocaat. He was substituted at half-time of a 1-1 draw with Stoke City. Advocaat’s decision was said to have been designed to alter Sunderland’s shape, rather than pointing the finger at Buckley, but it was a warning to the winger nonetheless. At the end of last season Sunderland began seeking a buyer for Buckley and valued him at £1m. Advocaat warned him that he would be limited to game with the club’s Under-21s if a move did not materialise before the deadline.

Leeds held talks about Buckley as late as August 28 but decided to sit tight until the emergency loan window opened. Their patience was rewarded over the weekend when Sunderland agreed to a loan which will start a week on Friday and run to January 2. Buckley began training at Thorp Arch yesterday and is preparing to make his debut against Birmingham City next Saturday.

“I don’t know how his fitness is because he won’t have played much at Sunderland,” Virgo said. “It’s pretty clear he’s got no future there.

“He had hamstring problems at Brighton, especially in his second year, and that sometimes stopped him from getting into fifth gear. He wasn’t the same player in that period, mainly because he seemed to be holding back slightly.

“But my only concern with him would be confidence. He’s a confidence player. On his day he’s almost unplayable. On a Tuesday night you’d watch a game and think ‘Will Buckley’s the reason Brighton got three points’. Then on Saturday he wouldn’t see so much of the ball, he’d get frustrated and go into his shell pretty quickly. Wingers can be like that.

“Leeds needed to sign someone like him and at his best the fans will love the way he plays. Fans always love a winger who runs at defenders and managers do to.

“It might not have worked out at Sunderland but it’s not a surprise that so many Championship clubs wanted him. He’s a great signing in this league.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #2 på: September 23, 2015, 21:34:05 »
Leeds United: Virgo tips Buckley to be United success

03:00 Wednesday 23 September 2015

Leeds United are signing a “quality Championship winger” and a “good egg” in Sunderland’s Will Buckley, according to former Brighton defender Adam Virgo.

Virgo said he expected Buckley to stake a claim for a permanent transfer to Elland Road after the 25-year-old agreed to join Leeds on a three-month loan next week.

A deal between United and Sunderland is already in place and Buckley began training with Leeds at Thorp Arch yesterday but the 93-day deal – the maximum allowed under Football League rules – has been delayed to ensure that it runs to the start of the January transfer window.

Buckley will miss Sunday’s clash with Middlesbrough and is due to officially join United in time to make his debut against Birmingham City a week on Saturday.

The winger is returning to a league he knows well after playing in the Championship for three seasons with Brighton and one with Watford.

Oldham-born Buckley appeared in the Championship play-offs twice with Brighton before earning a £2.5m move to Sunderland last summer. He is surplus to requirements at the Stadium of Light, however, just 12 months into a three-year contract.

Virgo, who spent two different spells at Brighton, told the YEP: “From what I know of him he’s quiet and humble. He’s a good egg and as well as getting a quality Championship winger, Leeds are getting a player with the right sort of attitude.

“I’ve seen it before where after a couple of games you look at a loan player and think ‘he’s not really interested.’ They’ve sometimes got the fall-back of their parent club at the back of their minds. I think he’ll be very different.

“He’ll look at this as a potentially permanent move because he doesn’t seem to have a future at Sunderland. That makes a massive difference, no matter a player’s ability. Sometimes personality is the biggest factor in whether these moves work.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #3 på: September 23, 2015, 21:37:47 »
Nyheter fra Phil Hay den 22/9-2015:

@PhilHayYEP: CORRECTION: Buckley to sign next week, prior to the game v Birmingham. Bit complicated this but that allows loan to run to January. #lufc

@PhilHayYEP: Buckley is signing for the full 93 days allowed for emergency loans. If he joined this week, his loan would have ended in December. #lufc

@PhilHayYEP: This way, Buckley is here until the January transfer window - meaning Leeds can either sign him perm. or extend loan to end of season. #lufc

@PhilHayYEP: The deal allows Buckley to join up with Leeds for training straight away. He should be at Thorp Arch tomorrow. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #4 på: September 23, 2015, 21:49:18 »
Regner med at Sunderland betaler rundt halve lønnen hans. Noen som har hørt noe?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #5 på: September 23, 2015, 22:05:15 »
Dette er bra  ;D  Tror dette blir en kjempesignering. Viktig å bli styrket på kanten nå når det ser ut til at Byram forsvinner.
 

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #6 på: September 23, 2015, 23:03:10 »
« Siste redigering: September 23, 2015, 23:05:23 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #7 på: September 23, 2015, 23:14:32 »
Fart har karen i seg, i alle fall! Videoen er riktignok noen sesonger gammel, men han er jo ikke eldre enn 25, så en bør vel kunne forvente at det ikke har råtnet helt bort med litt lite kamptrening i det siste.

Kan være et riktig tilskudd mtp hva Røsler har uttalt. At vi visstnok er i noe bedre fysisk form enn de fleste motstanderene, og at vi virker friskere mot slutten av kampene. Om dette stemmer, får vi vel se mer av den effekten med en slik spiller på banen.

Er optimistisk. Denne har jeg litt tro på!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #8 på: September 23, 2015, 23:28:32 »
Hope you WILL be a legend  at ER. Welcome / MOT.

auren

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #9 på: September 24, 2015, 07:54:17 »
Leste på Waccoe at han hadde fått et lite setback med tanke på farten etter en del skader den siste tiden. Fornuftig med lån i første omgang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #10 på: September 24, 2015, 08:35:05 »
Avventende til suksess på denne. Usikker på form og evt hvor mye han er satt tilbake av lite spilletid å skader. Kan fort bli nok en som faller igjennom. Håpet er at vi ser den Buckley Brighton dro stor nytte av for litt tilbake :) Dog ser jeg at det tar litt fokuset bort fra en Botaka som åpenbart har blitt satt til u21 for å gis litt tid til å akklimatisere seg til engelsk fotball og bli fit nok. Kan vise seg å være et meget smart trekk. Ikke så mye press på at Botaka skal gå inn å være messi etter første spark  på ballen etter Buckleys ankomst.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #11 på: September 24, 2015, 09:25:18 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.
We are Leeds and we are proud of it!

Kato

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #12 på: September 24, 2015, 10:20:09 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.

Enig. Tror dette er nivået vi må ligge på for å bli topp 6.

Skal ikke så mye til for å bikke alle disse uavgjortene til seire.
 

Woody

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #13 på: September 24, 2015, 12:24:04 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.

Enig. Tror dette er nivået vi må ligge på for å bli topp 6.

Skal ikke så mye til for å bikke alle disse uavgjortene til seire.

Må være en fantastisk spiller om han bikker alle DE uavgjorte til seier ;D
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #14 på: September 24, 2015, 12:32:11 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.

Enig. Tror dette er nivået vi må ligge på for å bli topp 6.

Skal ikke så mye til for å bikke alle disse uavgjortene til seire.

Må være en fantastisk spiller om han bikker alle DE uavgjorte til seier ;D

En av dem så hadde vi vært topp 6.
 

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #15 på: September 24, 2015, 13:24:00 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.

Nå bør vel prestasjonene først tale for om det er en kanonsignering?? Eller? De har vi jo ikke sett hos oss ennå. For mange var jo Adryan også en kannonsignering  ;) Venter til han har spilt i leedstrøya før jeg spretter sjampisen jeg asså.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #16 på: September 24, 2015, 14:20:26 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.

Nå bør vel prestasjonene først tale for om det er en kanonsignering?? Eller? De har vi jo ikke sett hos oss ennå. For mange var jo Adryan også en kannonsignering  ;) Venter til han har spilt i leedstrøya før jeg spretter sjampisen jeg asså.


Dette er en helt annen story enn Adryan! Her snakker vi om en spiller som kanskje var den aller beste i sin posisjon i hele Championship da han gikk til Sunderland. Jeg så tilfeldigvis noen kamper i starten av hans Sunderland karriere og han herjet til tider også i Premier League. Føler meg veldig sikker  på at han er nærmere en Strachan signering enn for eks Dallas!
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #17 på: September 24, 2015, 17:11:38 »
Enda en rask kantspiller? Man takker ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #18 på: September 24, 2015, 21:33:59 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.
Helt enig!
Det store spørsmålet er kroppen hans... ;)
i følge flere Sunderland fans så har han "porselenskropp"- tåler lite og blir fort skadet.
Ikke vet jeg...vi får se ;)

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #19 på: September 25, 2015, 09:48:32 »
Dette er en kanon signering punktum finale. Tenkte i fjor når jeg så Sunderland og Buckley spilte at han er skikkelig skikkelig god! Fantastisk spiller som er en mega forsterkning i og med at Byram ikke har vært i nærheten av nivået man forventer av han.
Helt enig!
Det store spørsmålet er kroppen hans... ;)
i følge flere Sunderland fans så har han "porselenskropp"- tåler lite og blir fort skadet.
Ikke vet jeg...vi får se ;)

Hvordan kan man si det er kanonsignering før mannen har sparket en ball?  ::) Selvfølgelig er jeg enig i at Buckley er kanskje det mest spennende vi har signert på årevis.  ;D Men som sagt vil jeg se prestasjonene før jeg jubler for høyt  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #20 på: September 25, 2015, 10:17:51 »
Om han har mistet farten er dette en signering i Dallas sin kategori, jeg liker dårlig at vi signerer fra PL som kan se ut til at de er på retur, men Buckley representerer nok ikke avdanket PL spiller helt enda.

Holder kroppen hans 3 mnd vil han nok ha muligheten til å demonstrere at han er god nok å handles permanent....
 

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #21 på: September 25, 2015, 10:45:54 »
Om han har mistet farten er dette en signering i Dallas sin kategori, jeg liker dårlig at vi signerer fra PL som kan se ut til at de er på retur, men Buckley representerer nok ikke avdanket PL spiller helt enda.

Holder kroppen hans 3 mnd vil han nok ha muligheten til å demonstrere at han er god nok å handles permanent....

Jeg har mine kritiske syn på Mad Max Cellino, men akkurat her er han dyktig. Nå er det vel fortsatt fare for - i og med at dette er nødlån i første omgang - at storspill kan resultere i at Buckley ender opp i en klubb som tilbyr høyere lønn i januar, men alt i alt er det positivt å se at lån som regel er med opsjon på kjøp og ikke bare opptrening av en spiller for eierklubb (som Vejlkovic og Spurs) eller avdankede spillere som Bates holdt på med.

Et års prøvespill med en fixed price er god business. Hadde man ikke ønsket å skaffe plass til flere spillere på det tidspunktet, hadde dette kunne spart oss for £1 mill bortkastede penger for Doukara også.

Når det gjelder Dallas, ser jeg mer på han som en Snodgrass-type enn en ren ving. Mer som en hardtarbeidende "innover-spiss" med mindre fart enn en klassisk krittlinje-ving. Så får vi se om han kommer opp på nivået Snoddy var.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #22 på: September 25, 2015, 19:55:49 »
@PhilHayYEP: Rosler on what he likes about Buckley "Fearless running. You don’t need to combine to get 50/60 yards up the pitch. Will can carry the team"

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #23 på: Oktober 02, 2015, 13:33:07 »
Buckley offisielt klar:

http://www.leedsunited.com/news/article/1gjiuaof0klc51ipxs2amhtxxk/title/new-boy-buckley-eager-to-get-started

NEW BOY BUCKLEY EAGER TO GET STARTED

Loan signing from Sunderland discusses his United move...

Published 02 October 2015 at 10:00

Will Buckley says he aims to help the club "get back to where it needs to be" after completing his emergency loan switch from Sunderland.

Buckley’s move to Elland Road, which will keep him at the club until January 2, was finalised on Friday morning, making him available for selection for Saturday’s visit of Birmingham City.

The winger, who will wear shirt number 25, first linked up with the United squad for training at the start of last week and admits he is itching to get back in action after finding opportunities limited in recent months at the Stadium of Light.

“The loan starts today but I started training with the team last week, which was good for me,” Buckley said.

“It’s given me a good week and a half of training with the lads, and it’s probably worked out better the way it’s happened. I’m just looking forward to the games now.”

On interest from elsewhere, Buckley added: “There were a few Championship clubs that got mentioned.

“I don’t think Sunderland were that keen on me going at first but they decided that was probably best for me and best for them, too.

“When Leeds came in, that was the club I wanted to go to.

“It’s a massive club with a good manager. I want to get some games and help this big club get back to where it needs to be.

“I just want to get back to playing football now and I think this is a great opportunity for me at a good club to get back to where I need to be.”

Buckley needs little introduction to the United supporters after several eye-catching displays against the club during his time at Brighton, which included a goal at Elland Road on the opening day of the 2013/14 season.

It was the type of form which earned him a reported £2.5million move to the Premier League last summer, and the 25-year-old is keen to reach those heights again – only this time in United colours.

“My aim is to emulate what I achieved at Brighton and hopefully get this club into the play-offs, at least,” he said.

“It’s a big club. Every player wants to play for big teams and this is one of them so I can’t wait to get out there now.

“I’ve not played much football over the last four or five months - I just want to get back out there and show what I can do.

“I made my way in the Championship and that was how I got the move to Sunderland. Hopefully I can come to Leeds and do the same as what I did at Brighton.

“Playing against Leeds was always a tough game. They’re always going to have massive support and it’s always going to be very competitive, because that’s the nature of the club.

“That’s one of the reasons why I wanted to come here. Hopefully I can take those performances from Brighton and take them into a Leeds shirt.”

Having spent almost a fortnight training with the squad at Thorp Arch, Buckley now has a good idea of the type of side he is joining.

“It’s a good young squad,” he said. “There are a lot of young players starting games, which you don’t get very often.

“They’re all willing to learn and that’s what you need to do in the Championship. The games come thick and fast and I’m just looking forward to getting going now.”
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1gjiuaof0klc51ipxs2amhtxxk/title/new-boy-buckley-eager-to-get-started#sthash.bq1zy8vB.dpuf
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #24 på: Oktober 06, 2015, 21:13:10 »
Tilbakekallings-klausul i kontrakten til Buckley....

Leeds United’s on-loan winger Will Buckley could leave the club before his full 93-day loan ends, according to a report.

Buckley only joined the club on Friday on a 93-day emergency loan deal.  However his parent club Sunderland have the option to end this loan spell after only 28 days if they wish to do so.

The winger was surplus to requirements for previous Sunderland boss Dick Advocaat and so was allowed to join Leeds on loan.  With Advocaat’s departure from the club this weekend, Buckley has every chance of being recalled to Sunderland if he is part of their new manager’s plans.

If Buckley is recalled after 28 days, he would only be available for Leeds United’s games Brighton & Hove Albion, Fulham, Bolton Wanderers and Blackburn Rovers.


 
Former Blackburn Rovers manager Sam Allardyce is among the favorites to be Advocaat’s successor at Sunderland and could be interested in giving Buckley another chance in the club’s first team.

The winger made 22 appearances for Sunderland last season as they narrowly avoided relegation from the Premier League.

Kilde:The 72
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #25 på: Oktober 06, 2015, 22:19:47 »
Buckley virket så rusten mot Brums at jeg tviler på at han rekker å bli en impact spiller under tiden hos oss. Mener det var en helt åpenbar feilvurdering av Uwe å bruke han fra start på bekostning av Botaka, en feilvurdering som kan ha kostet oss poeng.
Jon R.

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #26 på: Oktober 07, 2015, 14:24:49 »
Buckley virket så rusten mot Brums at jeg tviler på at han rekker å bli en impact spiller under tiden hos oss. Mener det var en helt åpenbar feilvurdering av Uwe å bruke han fra start på bekostning av Botaka, en feilvurdering som kan ha kostet oss poeng.

enig
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #27 på: Oktober 07, 2015, 14:33:38 »
Aldri bra at nye spillere blir kastet inn i en negativ opplevelse. Ikke et sjakktrekk av Uwe i etterpåklokskapens navn!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #28 på: Oktober 07, 2015, 14:43:52 »
Buckley virket så rusten mot Brums at jeg tviler på at han rekker å bli en impact spiller under tiden hos oss. Mener det var en helt åpenbar feilvurdering av Uwe å bruke han fra start på bekostning av Botaka, en feilvurdering som kan ha kostet oss poeng.

enig

Definitivt!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Sv: Ny lånespiller: Will Buckley
« Svar #29 på: Oktober 07, 2015, 18:10:15 »
Enig

Ville heller have valgt Botaka - men det er altid så nemt og behageligt at være bagklog  ::)