Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 319867 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #270 på: November 26, 2015, 16:01:01 »
Gjesp. Noe nytt i denne tråden, folkens?

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #271 på: November 26, 2015, 16:35:46 »
Gjesp. Noe nytt i denne tråden, folkens?
Nope..fortsatt feil mann >:(

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #272 på: November 26, 2015, 19:18:00 »
Vis meg gjerne det forskningen som tilsier at kritikk gjør en bedre?


Det å få høre at man ikke presterer kan være en vekker for mange.

Ã…hh? Så alle spillere som får høre at de er dårlige, blir mirakuløstvis bare bedre den påfølgende uken fordi de fikk beskjed om at de var dårlig?

Så spilleren har gått rundt og trodd han har spilt godt, så får han beskjed om at det har han ikke, derfor blir han god igjen?

Jeg og forstår at noe av kommunikasjonen med spillere kan skje via media, Mourinho har gjort det noen ganger. Men da er det snakk om en manager med en troverdighet. Når Evans lirer av seg halvtilfeldig kritikk skal plutselig Cook bare begynne å spille bedre neste kamp fordi han ikke var klar over at han hadde spilt dårlig?

Det som kan skje (for nesten håpe det) er at han bestemmer seg for å vise Evans at han tar feil, og da lykkes med å være god i neste kamp. Tom Lees lykkes dessverre aldri og bli bedre av å bli slaktet av Warnock i pressen.

Denne vekkelsen du snakker om håper jeg skjer, men ikke synes jeg at Cook var den dårligste spilleren sist, ikke liker jeg rollen han er gitt under Røsler og Evans. Er ofte en fordel å gi spillere oppgaver de har best forutsetninger for å løse.
 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #273 på: November 26, 2015, 22:15:12 »
Gjesp. Noe nytt i denne tråden, folkens?
Nope..fortsatt feil mann >:(


Men vi skal ta'n uansett! Ta'n selv om han er feil mann!

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #274 på: November 26, 2015, 23:54:43 »
Gjesp. Noe nytt i denne tråden, folkens?
Nope..fortsatt feil mann >:(


Men vi skal ta'n uansett! Ta'n selv om han er feil mann!

 8)

Men til vårt forsvar har vi aldri hatt en manager som er så lett å forveksle med ball før. Og så lenge man er på ball er det lov!
- Leif Olav

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #275 på: November 28, 2015, 17:59:12 »
Denne karen har ikke tilført oss en dritt.

Eneste man kan registrere er et par nyttårsraketter fra Mowatt, og de har vel lite med coachen å gjøre.

Hvem skylder han på i dag?

Prat, prat, prat.

Vi er elendige, spiller elendig fotball, skaper nesten ikke en dritt, scorer ikke mål.

Cellino må jo ha verdensrekord i antall elendige ansettelser.

 

RoarG

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #276 på: November 28, 2015, 18:00:35 »
Spark >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #277 på: November 28, 2015, 18:20:36 »
Denne karen har ikke tilført oss en dritt.

Eneste man kan registrere er et par nyttårsraketter fra Mowatt, og de har vel lite med coachen å gjøre.

Hvem skylder han på i dag?

Prat, prat, prat.

Vi er elendige, spiller elendig fotball, skaper nesten ikke en dritt, scorer ikke mål.

Cellino må jo ha verdensrekord i antall elendige ansettelser.


går inte bara att skylla på ägare och tränare, dags att spelarna tar ansvar  och levererar och förstår innebörden att spela för Leeds United,
 

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #278 på: November 28, 2015, 18:21:42 »
Denne karen har ikke tilført oss en dritt.

Eneste man kan registrere er et par nyttårsraketter fra Mowatt, og de har vel lite med coachen å gjøre.

Hvem skylder han på i dag?

Prat, prat, prat.

Vi er elendige, spiller elendig fotball, skaper nesten ikke en dritt, scorer ikke mål.

Cellino må jo ha verdensrekord i antall elendige ansettelser.


går inte bara att skylla på ägare och tränare, dags att spelarna tar ansvar  och levererar och förstår innebörden att spela för Leeds United,

Det er eiere og trenere sitt ansvar å hente inn spillere som er gode nok.

Dette bærer strake veien ned, ikke det minste i tvil.
 

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #279 på: November 28, 2015, 18:39:01 »
Denne karen har ikke tilført oss en dritt.

Eneste man kan registrere er et par nyttårsraketter fra Mowatt, og de har vel lite med coachen å gjøre.

Hvem skylder han på i dag?

Prat, prat, prat.

Vi er elendige, spiller elendig fotball, skaper nesten ikke en dritt, scorer ikke mål.

Cellino må jo ha verdensrekord i antall elendige ansettelser.


går inte bara att skylla på ägare och tränare, dags att spelarna tar ansvar  och levererar och förstår innebörden att spela för Leeds United,

Det er eiere og trenere sitt ansvar å hente inn spillere som er gode nok.

Dette bærer strake veien ned, ikke det minste i tvil.
Enig i dette, men nå er det slik at jeg mener vi har en bedre tropp enn i fjor, MEN: vi slipper jo inn latterlige mål i hver jævla kamp  :(
Alle lag spiller dårlige kamper i blant, men da er det viktig å holde tett bakover. Uansett manager så har det rent inn mål på mål de siste årene...kan det være noe med organiseringen...?
Husker George Graham sa i et intervju for mange år siden at det viktigste var å starte bak -terpe organisering for å ikke slippe inn mål. Den psykologiske effekten av å ikke slippe inn mål i kamp etter kamp måtte ikke undervurderes. I følge Graham så førte dette til at når spillerne ble så trygge på å ikke slippe inn mål at de turte å slippe seg løs fremover på banen....
Kanskje kjedelig å se på, men det glemmer alle når man plukker poeng :(
Jeg trodde Rösler var en ypperlig organisator av forsvar....det var han ikke....Evans ikke overbevist meg på noen måte >:(

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #280 på: November 28, 2015, 19:00:05 »
Denne karen har ikke tilført oss en dritt.

Eneste man kan registrere er et par nyttårsraketter fra Mowatt, og de har vel lite med coachen å gjøre.

Hvem skylder han på i dag?

Prat, prat, prat.

Vi er elendige, spiller elendig fotball, skaper nesten ikke en dritt, scorer ikke mål.

Cellino må jo ha verdensrekord i antall elendige ansettelser.


går inte bara att skylla på ägare och tränare, dags att spelarna tar ansvar  och levererar och förstår innebörden att spela för Leeds United,

Det er eiere og trenere sitt ansvar å hente inn spillere som er gode nok.

Dette bærer strake veien ned, ikke det minste i tvil.
Enig i dette, men nå er det slik at jeg mener vi har en bedre tropp enn i fjor, MEN: vi slipper jo inn latterlige mål i hver jævla kamp  :(
Alle lag spiller dårlige kamper i blant, men da er det viktig å holde tett bakover. Uansett manager så har det rent inn mål på mål de siste årene...kan det være noe med organiseringen...?
Husker George Graham sa i et intervju for mange år siden at det viktigste var å starte bak -terpe organisering for å ikke slippe inn mål. Den psykologiske effekten av å ikke slippe inn mål i kamp etter kamp måtte ikke undervurderes. I følge Graham så førte dette til at når spillerne ble så trygge på å ikke slippe inn mål at de turte å slippe seg løs fremover på banen....
Kanskje kjedelig å se på, men det glemmer alle når man plukker poeng :(
Jeg trodde Rösler var en ypperlig organisator av forsvar....det var han ikke....Evans ikke overbevist meg på noen måte >:(

Det hele starter med et solid forsvar. Et forsvar som gir resten av laget trygghet. Så må man ha en innstilling i laget at man går i krigen for hverandre. Jobbe, og jobbe på hver eneste ball. Videre trenger man en eller to spisser som er bevegelige og giftige. Se bare på Vardy eller Kane, kontra DeadWood. Og ikke minst. Man må ha en manager som kan mere enn bare å ha det i kjeften. Ranieri kontra Evans.

Pr i dag så har vi absolutt ingenting noe av dette overhode. Så hva kan vi gjøre. Jo vi må begynne med en manager som kan starte me de bakre rekker. En slu manager som vet hvordan lede et lag. Vi trenger en General som manager, ikke en korporal. En som viser med handling, og ikke bare skriker det blodfansen vil høre

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #281 på: November 28, 2015, 21:12:58 »
Det vi først og fremst mangler er trygghet og stabilitet. Cellinos modus operandi gjør alle utrygge på hvor lenge treneren får holde på, og ustabilitet med tanke på spillesystem etc. Evans' offentlige skittentøyvask gjør spillere usikre og redde for å gjøre feil. Og jeg tør vel å gjette at man skal ha særdeles tykk hud for å komme styrket ut av behandlingen enkelte får fra misfornøyde fans også.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #282 på: November 29, 2015, 06:31:01 »
Rapportene sier brukbare siste 10 min, etter at Erwin kommer på etter 80 min. Utspilt de lux perioden før det.

Hvorfor bytter Evans bare 2, når ingenting fungerer?

Hvorfor venter han til det 80. min før Erwin kommer på, når det lyser at vi trenger å endre kampbildet?

Det er jobben hans.
 

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #283 på: November 29, 2015, 09:00:01 »
Det vi først og fremst mangler er trygghet og stabilitet. Cellinos modus operandi gjør alle utrygge på hvor lenge treneren får holde på, og ustabilitet med tanke på spillesystem etc. Evans' offentlige skittentøyvask gjør spillere usikre og redde for å gjøre feil. Og jeg tør vel å gjette at man skal ha særdeles tykk hud for å komme styrket ut av behandlingen enkelte får fra misfornøyde fans også.
Nja, tror det blir litt for enkelt :) Nå er det i hvert fall slik at økonomien ser ut til å være stabil. Jeg tror spillere reagerer mer på om det hadde vært slik at klubben var i bunnløs gjeld og at det var usikkert om den kunne betale lønninger. Dette har vi sett mange ganger. En klubb som er i fare med å gå konk, så blir det usikkerhet og spillerne gidder ingenting til slutt (for eksempel Pompey)
Det finnes da en rekke klubber med tvilsomme rare eiere som gjør det ok sportslig. Problemet her er treneren. Cellino har sterkt undervurdert psykologien av å ha en respektert trener, gjerne en som spillerne frykter. Sikkert mange bra ting med Evans, men har han nivået for å føre en klubb til opprykk til PL? det tror jeg ikke...Hvis vi stikker fingeren i jorda: har vi egentlig hatt noen trenere under Cellino som har kvaliteter for PL? Problemet er at Cellino er gal og bruker sine egne merkelige kriterier og prosesser for å ansette trenere. Skulle gjerne likt å vite hvordan han kom frem til Hockaday oppe i hodet sitt.... ;)
Mitt råd ville være å ansette en respektert trener med PL erfaring, og la han jobbe ifred....men det er vel umulig under Cellino..... det koster, og han har ikke tålmodighet. Vi får håpe at klubben blir solgt...slik vi har håpet på i årevis :( :(

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #284 på: November 29, 2015, 09:09:55 »
Det vi først og fremst mangler er trygghet og stabilitet. Cellinos modus operandi gjør alle utrygge på hvor lenge treneren får holde på, og ustabilitet med tanke på spillesystem etc. Evans' offentlige skittentøyvask gjør spillere usikre og redde for å gjøre feil. Og jeg tør vel å gjette at man skal ha særdeles tykk hud for å komme styrket ut av behandlingen enkelte får fra misfornøyde fans også.
Nja, tror det blir litt for enkelt :) Nå er det i hvert fall slik at økonomien ser ut til å være stabil. Jeg tror spillere reagerer mer på om det hadde vært slik at klubben var i bunnløs gjeld og at det var usikkert om den kunne betale lønninger. Dette har vi sett mange ganger. En klubb som er i fare med å gå konk, så blir det usikkerhet og spillerne gidder ingenting til slutt (for eksempel Pompey)
Det finnes da en rekke klubber med tvilsomme rare eiere som gjør det ok sportslig. Problemet her er treneren. Cellino har sterkt undervurdert psykologien av å ha en respektert trener, gjerne en som spillerne frykter. Sikkert mange bra ting med Evans, men har han nivået for å føre en klubb til opprykk til PL? det tror jeg ikke...Hvis vi stikker fingeren i jorda: har vi egentlig hatt noen trenere under Cellino som har kvaliteter for PL? Problemet er at Cellino er gal og bruker sine egne merkelige kriterier og prosesser for å ansette trenere. Skulle gjerne likt å vite hvordan han kom frem til Hockaday oppe i hodet sitt.... ;)
Mitt råd ville være å ansette en respektert trener med PL erfaring, og la han jobbe ifred....men det er vel umulig under Cellino..... det koster, og han har ikke tålmodighet. Vi får håpe at klubben blir solgt...slik vi har håpet på i årevis :( :(

Han med navnet og kunnskapene koster ikke mer enn de andre vi har ansatt tilsammen!

Big Sam hadde nok vært perfekt, men det er for sent.

Nå kommer vel Gus Poyet inn døra snart, men han har for mye selvrespekt til dette kaoset.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #285 på: November 29, 2015, 09:29:44 »
Spillerne har nok samme følelse som fansen. De er matt av hele greia med trenerskifte annenhver måned.
De vet snart ikke hvordan de skal spille fotball pga hele greia...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #286 på: November 29, 2015, 09:55:31 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #287 på: November 29, 2015, 10:53:14 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Dette betyr en ting. Vekk med idioten. Ã…ssen kan han greie å bygge et lag hvis han hele tiden sier at spillerne vi har er dårlige. Og så sier han hele tiden at han trenger andre spillere inn. Dette er motsatt av lagbygging

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #288 på: November 29, 2015, 11:08:26 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Dette betyr en ting. Vekk med idioten. Ã…ssen kan han greie å bygge et lag hvis han hele tiden sier at spillerne vi har er dårlige. Og så sier han hele tiden at han trenger andre spillere inn. Dette er motsatt av lagbygging
Kanskje han er er lei allerede og at dette er en avskjedssøknad.?
...eller at han mente ingen gode spillere i dagens kamp?
...eller at han TØR å si sannheten, for vi HAR jo ikke veldig mange gode spillere.! Hvem er stjerner i Leeds?
Rosler skrøt jo av spillerene, men de vant jo aldri likevel. Og han fikk sparken!!

Ikke lett  å bli klok av dette!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #289 på: November 29, 2015, 11:38:29 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Dette betyr en ting. Vekk med idioten. Ã…ssen kan han greie å bygge et lag hvis han hele tiden sier at spillerne vi har er dårlige. Og så sier han hele tiden at han trenger andre spillere inn. Dette er motsatt av lagbygging
Kanskje han er er lei allerede og at dette er en avskjedssøknad.?
...eller at han mente ingen gode spillere i dagens kamp?
...eller at han TØR å si sannheten, for vi HAR jo ikke veldig mange gode spillere.! Hvem er stjerner i Leeds?
Rosler skrøt jo av spillerene, men de vant jo aldri likevel. Og han fikk sparken!!

Ikke lett  å bli klok av dette!

Problemet er at vi de siste årene ikke har hatt en manager som er en lagbygger. Vi lider under en eier som ansetter en manager på grunn av at han vil selv lede laget. Evans sier noe annet, men det virker tydeligvis som om det er Celino som er den som tar ut laget fremdeles.
Den dagen ansetter en manager basert på sportslig suksess og lagbygging, samt lar manageren få bygge sitt lag basert på defansiv trygghet fotballforståelse. Ja den dagen kan vi tenke på å få et lag som  er godt nok for et mulig opprykk

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #290 på: November 29, 2015, 11:45:01 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Sier alt om fokuset hans. Uttalelser som dette må være selvmord på egen autoritet!

Dessuten tar han feil. Vi har en minst like god stall som de fleste andre på dette nivået. Problemet er vel heller at vi har en under gjennomsnittet god  "headcoach" på dette nivået.
Jon R.

RoarG

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #291 på: November 29, 2015, 11:46:17 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Dette betyr en ting. Vekk med idioten. Ã…ssen kan han greie å bygge et lag hvis han hele tiden sier at spillerne vi har er dårlige. Og så sier han hele tiden at han trenger andre spillere inn. Dette er motsatt av lagbygging
Som man ser sier Evans "vent til januar". Da kan vi forsterke.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/qpr-1-leeds-united-0-evans-understands-frustrations-of-fans-1-7597207

Innsigelse 1: Hva med desember? Skal vi gi opp poengene fra disse kampene?
Innsigelse 2: Evans mener underforstått at de spillerne han har NÃ… ikke er gode nok. Hvem ønsker vel å yte overfor en trener som signaliserer mistillitt til en? Slike uttalelser bygger IKKE opp lagmoralen.
Konlusjon: Vente og se holdningen kombinert med mistillitsytringer viser at Evans er URIKTIG mann for stillingen. Må sparkes ASAP.
« Siste redigering: November 29, 2015, 11:58:46 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #292 på: November 29, 2015, 11:52:43 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #293 på: November 29, 2015, 12:10:26 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship

Problemet er at de klubbene. Ja det er pygmeklubber. Evans har aldri noensinne leda en klubb med et navn før han kom til Leeds. Og nå så viser det seg at han ikke takler presset. Begynner å skylde på alt og annet enn selve problemet. Nemlig at han ikke greier å få spillerne til å yde.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #294 på: November 29, 2015, 12:19:03 »
'I don't think we have that many good players and we certainly don't have many very good players at this level.'



Sier alt om fokuset hans. Uttalelser som dette må være selvmord på egen autoritet!

Dessuten tar han feil. Vi har en minst like god stall som de fleste andre på dette nivået. Problemet er vel heller at vi har en under gjennomsnittet god  "headcoach" på dette nivået.


Det er galskap å si slikt, der er vi enig Jon.

Tror han vet at han har dager igjen og desperasjonen lyser i øynene hans.

Denne klubben uansett eier(e) og spillere spiser mennesker til frokost. Det er jo noe helt fundamentalt galt i alle etasjer på Elland Road!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #295 på: November 29, 2015, 12:43:22 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship

Problemet er at de klubbene. Ja det er pygmeklubber. Evans har aldri noensinne leda en klubb med et navn før han kom til Leeds. Og nå så viser det seg at han ikke takler presset. Begynner å skylde på alt og annet enn selve problemet. Nemlig at han ikke greier å få spillerne til å yde.
Tre gode innlegg fra deg i dag, Håkon. Med tanke på innholdet må jeg allikevel si dessverre.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #296 på: November 29, 2015, 13:07:19 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship

Problemet er at de klubbene. Ja det er pygmeklubber. Evans har aldri noensinne leda en klubb med et navn før han kom til Leeds. Og nå så viser det seg at han ikke takler presset. Begynner å skylde på alt og annet enn selve problemet. Nemlig at han ikke greier å få spillerne til å yde.

Men Evans ble rost opp i skyene av mange her for sin fantastiske CV. At den ble oppnådd i småklubber, brukes nå imot han, fordi nå må han bort (som jeg forøvrig er enig i).

Vi hadde garantert kommet lenger med Rösler ved spakene, men han skulle de fleste kvitte seg med. Mest sannsynlig hadde Uwe gått over til to spisser dersom han hadde fått fortsette, men det fikk vi aldri oppleve.

Nå sitter vi her med en "amatør" som head coach - helt til Cellino har fått på seg nye sparkebukser.

Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #297 på: November 29, 2015, 13:25:55 »
Problemet sitter, som mange her sier, hos ledelsen.
Hvis Cellino fortsetter som eier så vil Evans snart få sparken. Det er lite som tyder på at Cellino IKKE vil fortsette å sparke trenere. Han har jo fulgt opp i Leeds slik han gjorde 20 år  i Cagliari.
Cellino gjør både trenere og spillere forvirret og usikre med sin oppførsel .

Alle vil derfor underprestere.  Det er normalt når man føler press. Spillerne er dessuten unge og fikser selvsagt ikke dette rotet.

Hvem har skylden for alt dette? Det må jo være de som solgte til Cellino, dvs GFH? :-[

Lurer på hva de tenker nå.
« Siste redigering: November 29, 2015, 13:27:38 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #298 på: November 29, 2015, 14:45:27 »
For ikke å gjøre en spillestil ut av dette. Men kan ikke fatte at man ikke kjører inn Byram fra start, i og med Berardis fravær. Er helt på tryne at man er så sta på grunn av at Byram ikke vil signe ny kontrakt. han er bedre enn Wooton.
Og hvis da Evans får viljen sin med å signe nye spillere i januar. Ja da skal disse spillerne være så gode at de går rett inn på laget. Og hvis da Bridcutt er så god. Ja da bør kanskje laget fra januar være.

                        Silvestri under tvil

   Berardi-Ny stopper-Ny stopper-Taylor                   

       Botaka - Cook- Bridcutt - Dallas

                      Erwin/Ante -  Ny spiss

Kan jo kjøpe inn en midtbanespiller til, på bekostning av 2 spisser. Må da legge om til en enslig spiss. Men da en meget bevegelig og målfarlig spiss. Kanskje få tilbake Robbie Keane på lån, eller prøve å finne en ny Varney eller Kane type spiss. En som er klinisk farlig og ikke minst bevegelig, og løper på alt

jaho

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #299 på: November 30, 2015, 12:49:48 »
For ikke å gjøre en spillestil ut av dette. Men kan ikke fatte at man ikke kjører inn Byram fra start, i og med Berardis fravær. Er helt på tryne at man er så sta på grunn av at Byram ikke vil signe ny kontrakt. han er bedre enn Wooton.
Og hvis da Evans får viljen sin med å signe nye spillere i januar. Ja da skal disse spillerne være så gode at de går rett inn på laget. Og hvis da Bridcutt er så god. Ja da bør kanskje laget fra januar være.

                        Silvestri under tvil

   Berardi-Ny stopper-Ny stopper-Taylor                   

       Botaka - Cook- Bridcutt - Dallas

                      Erwin/Ante -  Ny spiss

Kan jo kjøpe inn en midtbanespiller til, på bekostning av 2 spisser. Må da legge om til en enslig spiss. Men da en meget bevegelig og målfarlig spiss. Kanskje få tilbake Robbie Keane på lån, eller prøve å finne en ny Varney eller Kane type spiss. En som er klinisk farlig og ikke minst bevegelig, og løper på alt

Luke Varney...!!!????  ;)   ;D