Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 319917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #570 på: Februar 06, 2016, 19:23:24 »
Kanskje urealistisk. Men Pellegrini er ledig på markedet. Gi han 30mill pund og krav om opprykk. Men vi vet jo ikke hva som er urealistisk da. For man må prøve å få en god manager
Pellegrini er bare tull Håkon. Vi må være realistiske. Da synes jeg det er mye bedre det du foreslo for en stund siden: få tak i en nummer 2 som jobber eller har jobbet med en av de store managers, eller en respektert PL manager( ikke Warnock eller noe annet rask) Det viktigste er at det kommer en som spillerne har griserespekt for, en som har en klar filosofi og har god nese for transfers. En som tar med seg hele sitt apparat og kjører sitt opplegg i Leeds. Problemet er at Cellino ikke gidder å betale for en slik manager, eller sparker ham ved første motgang >:(
Slik det drives nå kommer vi ALDRI til PL :(

Klar over det. Pellegrini blir tull. Men det at Leeds legger seg på lista når det gjelder managere som om vi skulle vært Herford United. Ja det viser med all tydelighet at klubben er til latter . Til og med fansen har glemt at vi var en stor klubb. Vi jubler fremdeles for og deler gladelig til alle at vi slo Manu på Old Shitwood for endel år siden.
En klubb som Leeds skal legge seg og være den som skal ha de beste spillerne og den beste manageren i Championship. Og da skal vi si når vi slår et av Englands beste lag i en cup. Ja hva så. Dette hadde vi regna med, og uka etter er den kampen glemt

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #571 på: Februar 06, 2016, 19:52:31 »
Adam Pope
Evans says up to four players needed to strengthen squad in the loan market which opens on Tuesday. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #572 på: Februar 06, 2016, 19:54:05 »
Pope

Evans seemed to indicate that the existing cost of players needs to fall to give Leeds more financial strength in the market. #lufc


Evans said in order to get the type of players he wants, "certain (fringe) players will have to leave" in the summer. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #573 på: Februar 06, 2016, 19:59:04 »
Pope

Evans seemed to indicate that the existing cost of players needs to fall to give Leeds more financial strength in the market. #lufc


Evans said in order to get the type of players he wants, "certain (fringe) players will have to leave" in the summer. #lufc

Kort fortalt. Evans sier. Selg Mowatt, Cook og Taylor, så han får penger til å forsterke

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #574 på: Februar 06, 2016, 20:01:17 »
Pope

Evans seemed to indicate that the existing cost of players needs to fall to give Leeds more financial strength in the market. #lufc


Evans said in order to get the type of players he wants, "certain (fringe) players will have to leave" in the summer. #lufc

Kort fortalt. Evans sier. Selg Mowatt, Cook og Taylor, så han får penger til å forsterke

Da vet du ikke hva "fringe players" er.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #575 på: Februar 06, 2016, 20:01:25 »
Pope

Evans seemed to indicate that the existing cost of players needs to fall to give Leeds more financial strength in the market. #lufc


Evans said in order to get the type of players he wants, "certain (fringe) players will have to leave" in the summer. #lufc

Kort fortalt. Evans sier. Selg Mowatt, Cook og Taylor, så han får penger til å forsterke
Vi har sett nå i 10 år hva vi "forsterker" med etter at noen er solgt og penger har kommet inn på konto: RASK OG MIDDELMÃ…DIGHETER :o

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #576 på: Februar 06, 2016, 20:21:08 »
Pope

Evans seemed to indicate that the existing cost of players needs to fall to give Leeds more financial strength in the market. #lufc


Evans said in order to get the type of players he wants, "certain (fringe) players will have to leave" in the summer. #lufc

Kort fortalt. Evans sier. Selg Mowatt, Cook og Taylor, så han får penger til å forsterke

Da vet du ikke hva "fringe players" er.

Realiteten er at all erfaring tilsier at vi selger alt annet enn fringe players

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #577 på: Februar 06, 2016, 21:02:06 »
Gode managere bygger spillestil, de skriker ikke etter nye spillere.

Evans prater bare tull på pressekonferansen etter kampen.
« Siste redigering: Februar 06, 2016, 21:09:28 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #578 på: Februar 06, 2016, 21:58:00 »
Skremmende uttalelser av Evans etter kampen i dag. Må kvitte seg med fringe-players for å få inn nye. Kostnadene skal holdes på samme nivå. Sier jo seg selv at dette er dømt til å mislykkes. At Cellino gidder...


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #579 på: Februar 06, 2016, 22:06:41 »
Skremmende uttalelser av Evans etter kampen i dag. Må kvitte seg med fringe-players for å få inn nye. Kostnadene skal holdes på samme nivå. Sier jo seg selv at dette er dømt til å mislykkes. At Cellino gidder...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjelden har vi vært mer enig ;)
Evans er fortsatt en klovn ::)

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #580 på: Februar 06, 2016, 22:56:02 »
Evans burde skryte av de han har, si at han er sterk i troen på at de vil lykkes.
Ã… få høre at troppen / spillerne ikke holder mål. Det hjelp ingen, ikke hjelp det Evans, ikke hjelp det på selvtillitten til spillerne.

MOT

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #581 på: Februar 06, 2016, 23:20:21 »
Gode managere bygger spillestil, de skriker ikke etter nye spillere.

Evans prater bare tull på pressekonferansen etter kampen.


Og dette er samme karen som påsto at han ikke trengte nye spillere når han kom. Fordi han var en slik trener som kunne få det beste ut av alle spillere. Har aldri sett en som prater så mye og så lite konsekvent. Motsier seg selv hele tiden. Det eneste han har vært klar på hele tiden, er at han mener HAN er en fantastisk god trener....
At noen kan ha den meningen at vi har hatt en positiv utvikling under Evans og at han bygger lag, er for meg ganske så uforståelig.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #582 på: Februar 07, 2016, 00:03:26 »
Gode managere bygger spillestil, de skriker ikke etter nye spillere.

Evans prater bare tull på pressekonferansen etter kampen.


Og dette er samme karen som påsto at han ikke trengte nye spillere når han kom. Fordi han var en slik trener som kunne få det beste ut av alle spillere. Har aldri sett en som prater så mye og så lite konsekvent. Motsier seg selv hele tiden. Det eneste han har vært klar på hele tiden, er at han mener HAN er en fantastisk god trener....
At noen kan ha den meningen at vi har hatt en positiv utvikling under Evans og at han bygger lag, er for meg ganske så uforståelig.

Det står om kamper før han mister garderoben og da har vi problemer......
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #583 på: Februar 07, 2016, 00:05:16 »
Uttalelsen om Bamba var panisk i dag. Tror Bamba står utenfor fordi han er frittalende:


Phil Hay

Evans short and sharp about Sol Bamba's frustrations over not being in the team. "That's his problem, isn't it?" #lufclive











ER DET MULIG??????????????
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #584 på: Februar 07, 2016, 00:22:28 »
Uttalelsen om Bamba var tragisk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #585 på: Februar 07, 2016, 06:51:56 »
Når vi vinner er han litt vel høy på seg selv og når vi taper så er han snurt på alle andre enn seg selv. Det har tatt av de siste ukene. Føler han presset? Fansen på den ene siden og Cellino på den andre!

12 mål har vi putta på hjemmebane denne sesongen!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #586 på: Februar 07, 2016, 07:12:24 »
Jeg liker ikke hvordan Evans framstår i pressen.
Jeg liker ikke at vi skaper så få målsjanser (men det var tilfellet i hele forrige sesong også).
Jeg liker ikke at ingen poeng føles sikre før sluttsignalet går (også gammelt nytt).
Men jeg liker at Leeds under Evans gir motstanderne (nesten) like få sjanser som vi skaper selv. Deri består framgangen.

Men som Kato sa: Han burde brukt mer tid på å bygge spillestil, og mindre på selvskryt og sutring.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #587 på: Februar 07, 2016, 11:08:16 »
Evans burde skryte av de han har, si at han er sterk i troen på at de vil lykkes.
Ã… få høre at troppen / spillerne ikke holder mål. Det hjelp ingen, ikke hjelp det Evans, ikke hjelp det på selvtillitten til spillerne.

MOT

" some players are not good enough, and the fans can see it"
Det er melding til laget det.
Du spiller, men er egentlig ikke god nok.
Tenk på resten av stallen da, som ikke " når" spillertroppen engang.... DE er dårlige de.

Når det er sagt så er det Cellino som sitter på pengesekken.... Og vi kjøper/ låner ikke akkurat diamanter ...
Bare det og uttale at HVIS vi hadde ligget bra til, så hadde vi handlet Rhodes.....vel, det er jo det man må handle når de gode spillerne er tilgjengelige ... For og bygge lag.
Tror ikke vi er i nærheten av og tilby lønninger som gjør at vi virkelig får tak i spillerne vi trenger.

I mitt hode har Cellino( og Gud vet hvem som er coach til sommmeren) 1.-ETT- vindu igjen og bevise at han er villig til og satse £££ til at vi virkelig kan gi klubben en sjanse til og rykke opp neste sesong.

Økonomien er under kontroll.... Javel.... Resten er jo bare prat og svake beslutninger ift div Coach'er.

Lei.
 

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #588 på: Februar 07, 2016, 12:01:44 »
Jeg liker ikke hvordan Evans framstår i pressen.
Jeg liker ikke at vi skaper så få målsjanser (men det var tilfellet i hele forrige sesong også).
Jeg liker ikke at ingen poeng føles sikre før sluttsignalet går (også gammelt nytt).
Men jeg liker at Leeds under Evans gir motstanderne (nesten) like få sjanser som vi skaper selv. Deri består framgangen.

Men som Kato sa: Han burde brukt mer tid på å bygge spillestil, og mindre på selvskryt og sutring.
-Evans fikk vel jobben delvis for måten han fremstår i pressen. Ble jo "likt" av Cellino i Rotherham.
-Jeg tror Evans er klar over få målsjanser.
-Leeds beholder en ledele mer nå enn i forrige sesong. Problemet er når vi ligger under, men vi har utliknet flere ganger.

Post match intervuer er blitt en egen øvelse nå for tiden. Evans sier ikke alltid det "korrekte" til TV. Han slenger med kjeften. Sånn  sett ligner han Cellino. Mulig  Cellino ser noe av seg selv i Evans og at han vil ha det sånn.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #589 på: Februar 07, 2016, 13:57:29 »
Man kan undre seg over hva som kommer ut av den kjeften. Ã… se Nottingham spille er som å se maling tørke. Og det kommer fra manageren til laget som har scoret minst i ligaen.

Nei, tilliten er i ferd med å forsvinne.
 

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #590 på: Februar 07, 2016, 14:47:58 »
Siden jul har han fått inn noen av "sine" spillere, han har hatt god tid på sette sitt preg på Leeds, og han lovet at vi skulle se hva Leeds under han var gode for ....

Ja vi har spilt 8 kamper.   1 seier, 4 uavgjort og 3 tap.  målforskjell 7-10 0,87 poeng i snitt!!  Det er nedrykk snitt med god margin!  Kato er en fornøyelse å lese innlegg fra. Han var og veldig klar tidlig på at effekten av å kaste blod i garderoben var en forventet kortvarig effekt. "hvetebrødsdagene" til Evans er over og han viser nå hvilket nivå som trener han har inne.
Vær gjerne uenige med meg, men å bestride faktaopplysningene over kan ingen. Syns ikke to meget knepene cupseire over to lag som spiller i L1  neste år, imponerer nok til til å gi han noe kred heller.
« Siste redigering: Februar 07, 2016, 14:53:23 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #591 på: Februar 07, 2016, 15:32:31 »
Det hele er så enkelt som vann på gåsa. Evans har ingen spillerstil. I ly av dette, ja da lagger han skylda på alt og alle. Collargol ble henta inn som  den perfekte kantspiller. Hva gjør Evans. Jo benker han.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #592 på: Februar 07, 2016, 19:14:08 »
Evans er en middels britisk manager som sikkert gjør det bra i L2 og L1, kanskje også i en liten klubb uten forventninger i championship. At denne klovnen skal føre oss til PL, er like sannsynlig som at Wood scorer 20 mål denne sesongen...

Smudge

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #593 på: Februar 07, 2016, 19:36:52 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #594 på: Februar 08, 2016, 11:10:19 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

For en patetisk uttalelse!! Amnesia så det holder!
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #595 på: Februar 08, 2016, 13:14:30 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

For en patetisk uttalelse!! Amnesia så det holder!

Men det Cellino som har ansatt Evans, det kan du ikke hylle han for. Svingdøren av managere er Cellino sine valg, både kandidater og tempoet.

Selv fra en leilighet på løkka klarer man å vurdere at Evans ikke er et spennende valg som vil gi grobunn for suksess.
Når jeg kan finne ut av det, med mine begrensete ressurser burde ikke da en eier som har vært i fotballen i 30 år kunne klart det samme? Er det ikke lov og stille høyere krav til presidenten av Leeds United?
 

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #596 på: Februar 08, 2016, 13:20:31 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

For en patetisk uttalelse!! Amnesia så det holder!

Men det Cellino som har ansatt Evans, det kan du ikke hylle han for. Svingdøren av managere er Cellino sine valg, både kandidater og tempoet.

Selv fra en leilighet på løkka klarer man å vurdere at Evans ikke er et spennende valg som vil gi grobunn for suksess.
Når jeg kan finne ut av det, med mine begrensete ressurser burde ikke da en eier som har vært i fotballen i 30 år kunne klart det samme? Er det ikke lov og stille høyere krav til presidenten av Leeds United?

+1
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #597 på: Februar 08, 2016, 13:25:13 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

For en patetisk uttalelse!! Amnesia så det holder!

Men det Cellino som har ansatt Evans, det kan du ikke hylle han for. Svingdøren av managere er Cellino sine valg, både kandidater og tempoet.

Selv fra en leilighet på løkka klarer man å vurdere at Evans ikke er et spennende valg som vil gi grobunn for suksess.
Når jeg kan finne ut av det, med mine begrensete ressurser burde ikke da en eier som har vært i fotballen i 30 år kunne klart det samme? Er det ikke lov og stille høyere krav til presidenten av Leeds United?
Enig!

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #598 på: Februar 08, 2016, 13:35:48 »
Slik jeg ser det er Cellinos største problem at han skal leke manager selv.

En av hans managere i Cagliari påsto jo nettopp at han ringte kl 4 om morgenen for å diskutere treningsmetoder og laguttak.

Det betyr at han må ansette nikkedukker, som han kan styre som han vil.

Vil med det tro at første- og andresorteringen av managerkandidater er ute av diskusjonen.

Da blir det Hockaday, Milanic og Evans som er nivået.
 

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #599 på: Februar 08, 2016, 14:24:07 »
Ingen manager kan føre oss høyere på tabellen så lenge vi har Cellino ved roret. Kjenner eg blir dårlig innvendig av å tenke på at denne idioten eier Leeds

For en patetisk uttalelse!! Amnesia så det holder!

Men det Cellino som har ansatt Evans, det kan du ikke hylle han for. Svingdøren av managere er Cellino sine valg, både kandidater og tempoet.

Selv fra en leilighet på løkka klarer man å vurdere at Evans ikke er et spennende valg som vil gi grobunn for suksess.
Når jeg kan finne ut av det, med mine begrensete ressurser burde ikke da en eier som har vært i fotballen i 30 år kunne klart det samme? Er det ikke lov og stille høyere krav til presidenten av Leeds United?

Jo.

Men ikke i følge celliberne.