Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 320853 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #960 på: Mai 04, 2016, 13:55:56 »
Uten at jeg husker detaljene til det fulle, var det vel litt mer til Schmeichel-salget enn at "Bates og Grayson veide han for lett og kastet han ut".

Som det nevnes, kom han på 2 års-kontrakt. Husker jeg tenkte at Kasper må ha sett på Leeds (i situasjonen vi var og er i) som et springbrett i karrieren sin - ikke endestasjonen. Mediaoppvasken var vel et typisk latterlig Ken Bates-spill for å presse gjennom ny kontrakt eller - mer sannsynlig - et dårlig forsøk på å skylde på andre for at en solid spiller forsvant raskt. I alle fall slik jeg antok på den tida.

Bates - som Cellino - ønsker å cashe inn på spillerne og da kunne han jo ikke gå ut kontrakten, uansett om økonomien skulle være på den tida.

Howson og Snodgrass var mange ganger verre.
Her kan dere lese hva kjeltringen Bates sa om Kasper.....
United chairman Ken Bates warned Schmeichel, whose contract with Leeds ends in 2012, that he had no future at Elland Road, saying: “We’ve decided that we’re going to sign two new goalkeepers and Kasper will not be first choice.

“Now he has a decision to make. He either accepts that he’s out of the limelight for a year or he goes to Leicester or another club that comes in for him. We will be moving on.”


Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-schmeichel-has-no-future-here-bates-1-3507443#ixzz47ggZm4bz



http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-schmeichel-has-no-future-here-bates-1-3507443

Blank_File

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #961 på: Mai 04, 2016, 15:02:25 »
Det var ikke avgangen og Bates sin oppførsel rundt Schmeichel (som vanlig forkastelig) jeg sier at vi ikke reagerer på. Alle er enige om at det var ei skam. Spørsmålet var om vi gråt for at en keeper med hans kvalitet forsvant. Da er svaret nei etter hva jeg husker. Det var ikke entydig negativt.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #962 på: Mai 04, 2016, 15:14:42 »
Uten at jeg husker detaljene til det fulle, var det vel litt mer til Schmeichel-salget enn at "Bates og Grayson veide han for lett og kastet han ut".

Som det nevnes, kom han på 2 års-kontrakt. Husker jeg tenkte at Kasper må ha sett på Leeds (i situasjonen vi var og er i) som et springbrett i karrieren sin - ikke endestasjonen. Mediaoppvasken var vel et typisk latterlig Ken Bates-spill for å presse gjennom ny kontrakt eller - mer sannsynlig - et dårlig forsøk på å skylde på andre for at en solid spiller forsvant raskt. I alle fall slik jeg antok på den tida.

Bates - som Cellino - ønsker å cashe inn på spillerne og da kunne han jo ikke gå ut kontrakten, uansett om økonomien skulle være på den tida.

Howson og Snodgrass var mange ganger verre.
Her kan dere lese hva kjeltringen Bates sa om Kasper.....
United chairman Ken Bates warned Schmeichel, whose contract with Leeds ends in 2012, that he had no future at Elland Road, saying: “We’ve decided that we’re going to sign two new goalkeepers and Kasper will not be first choice.

“Now he has a decision to make. He either accepts that he’s out of the limelight for a year or he goes to Leicester or another club that comes in for him. We will be moving on.”


Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-schmeichel-has-no-future-here-bates-1-3507443#ixzz47ggZm4bz



http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-schmeichel-has-no-future-here-bates-1-3507443

Ja, men slik jeg ser det, må det ha vært uenighet om hvor lenge han ville forbli Leedsspiller. Jeg har ingen tro på at Bates og Grayson mente Paddy Kenny var så mye bedre enn hva vi allerede hadde - selv om Kasper har tatt store steg siden den gang (utover shot stopper-ferdighetene, som allerede da var top notch).

Bates kunne jo ikke la spillere gå uten å måtte dra navnet deres gjennom driten på en eller annen måte. Blir rett og slett for dumt å påstå at Schmeichel ville vært benket/tredjevalg om han ikke ble solgt. Kun for å redde eget ansikt imho.

En slik avtale var rimelig rett-fram: Schmeichel hadde større ambisjoner enn klubben og Bates ville cashe inn så lenge han kunne. Hvorfor gikk de ikke bare videre uten alt dette gnålet i etterkant?

Godt det har blitt en endring på slik oppførsel ... nei, vent nå litt....  >:(
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #963 på: Mai 04, 2016, 15:48:26 »
Det var ikke avgangen og Bates sin oppførsel rundt Schmeichel (som vanlig forkastelig) jeg sier at vi ikke reagerer på. Alle er enige om at det var ei skam. Spørsmålet var om vi gråt for at en keeper med hans kvalitet forsvant. Da er svaret nei etter hva jeg husker. Det var ikke entydig negativt.
Hva med å lese tråden? Lese hva vi skrev på den tiden....er vel noen som må ete i seg et par setninger...
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14659.msg508708/topicseen.html#msg508708

Blank_File

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #964 på: Mai 04, 2016, 16:26:55 »
Det var langt flere som mente dette var en tabbe enn jeg kunne huske. Det må jeg si. Noe spising ble det dog.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #965 på: Mai 04, 2016, 16:32:42 »
Det var ikke avgangen og Bates sin oppførsel rundt Schmeichel (som vanlig forkastelig) jeg sier at vi ikke reagerer på. Alle er enige om at det var ei skam. Spørsmålet var om vi gråt for at en keeper med hans kvalitet forsvant. Da er svaret nei etter hva jeg husker. Det var ikke entydig negativt.
Hva med å lese tråden? Lese hva vi skrev på den tiden....er vel noen som må ete i seg et par setninger...
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14659.msg508708/topicseen.html#msg508708

Titta raskt gjennom tråden for å se hva jeg greide å lire ut av meg den gangen. Jeg mente den gangen det var en tabbe å selge Schmeichel.
Kanskje vil jeg si det samme med Silvestri. Jeg tror Silvestri vil bli en topp keeper med et godt forsvar rundt seg. 2 rutinerte gode stoppere vil gi han den tryggheten han trenger foran seg.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #966 på: Mai 04, 2016, 16:35:41 »
Det var ikke avgangen og Bates sin oppførsel rundt Schmeichel (som vanlig forkastelig) jeg sier at vi ikke reagerer på. Alle er enige om at det var ei skam. Spørsmålet var om vi gråt for at en keeper med hans kvalitet forsvant. Da er svaret nei etter hva jeg husker. Det var ikke entydig negativt.
Hva med å lese tråden? Lese hva vi skrev på den tiden....er vel noen som må ete i seg et par setninger...
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14659.msg508708/topicseen.html#msg508708

Titta raskt gjennom tråden for å se hva jeg greide å lire ut av meg den gangen. Jeg mente den gangen det var en tabbe å selge Schmeichel.
Kanskje vil jeg si det samme med Silvestri. Jeg tror Silvestri vil bli en topp keeper med et godt forsvar rundt seg. 2 rutinerte gode stoppere vil gi han den tryggheten han trenger foran seg.
Jeg tror Silvestri snart vil være i landslagstroppen til Italia. Ikke som 1. keeper, men han viser lovende takter innimellom  :)
Tror ikke Cellino selger ham :)

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #967 på: Mai 04, 2016, 17:04:14 »
Det var ikke avgangen og Bates sin oppførsel rundt Schmeichel (som vanlig forkastelig) jeg sier at vi ikke reagerer på. Alle er enige om at det var ei skam. Spørsmålet var om vi gråt for at en keeper med hans kvalitet forsvant. Da er svaret nei etter hva jeg husker. Det var ikke entydig negativt.
Hva med å lese tråden? Lese hva vi skrev på den tiden....er vel noen som må ete i seg et par setninger...
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14659.msg508708/topicseen.html#msg508708

Titta raskt gjennom tråden for å se hva jeg greide å lire ut av meg den gangen. Jeg mente den gangen det var en tabbe å selge Schmeichel.
Kanskje vil jeg si det samme med Silvestri. Jeg tror Silvestri vil bli en topp keeper med et godt forsvar rundt seg. 2 rutinerte gode stoppere vil gi han den tryggheten han trenger foran seg.
Jeg ble også skuffet da  Schmeicel ble solgt (og ditto overveldet da han valgte  Leeds) . Trodde Leeds var på randen til å satse stort. I ettertid har jeg skjønt at Schmeichel kun ble  signet  for å selges med gevinst året etter. Erstatteren  Lonerghan, kjøpt billig, spilte godt den neste sesongen. Savnet av Schmeichel ble ikke så stort.  I dag er det stor forskjell på de to.

Hvis Leeds mener alvor med  opprykk så selger de ikke  Silvestri, med forbehold om et kjempebud.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #968 på: Mai 04, 2016, 17:26:01 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #969 på: Mai 04, 2016, 18:00:59 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/
Men noen  managere er jo på feltet bare tre ganger i uka!  Georga Graham i Arsenal var aldri å se iflg Pål Lydersen. Tror ikke dette er så hårreisende å si. Det meste av interjuet ble de sagt  fornuftige ting, f.eks  at noen store klubber nå rykker ned til ch.ship og gjør det vanskeligere for alle.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #970 på: Mai 04, 2016, 19:00:33 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/
Men noen  managere er jo på feltet bare tre ganger i uka!  Georga Graham i Arsenal var aldri å se iflg Pål Lydersen. Tror ikke dette er så hårreisende å si. Det meste av interjuet ble de sagt  fornuftige ting, f.eks  at noen store klubber nå rykker ned til ch.ship og gjør det vanskeligere for alle.

Nja, er det så fornuftig sagt? Historien viser jo at det 3 som rykker ned, veldig sjelden rykker rett opp igjen sammen....
Tror det blir verst for Aston Villa, alle kommer til å spille "cupfinale" mot de neste sesong. Jeg er nesten 100% sikker på at  Villa ikke kommer til å rykke opp på første forsøk ;)
Spennende å se hva bookmakere har for odds på Villa opprykk i 2017.... vi kommer nok dessverre ikke til å rykke opp så lenge Cellino styrer >:(

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #971 på: Mai 04, 2016, 20:31:10 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/
Men noen  managere er jo på feltet bare tre ganger i uka!  Georga Graham i Arsenal var aldri å se iflg Pål Lydersen. Tror ikke dette er så hårreisende å si. Det meste av interjuet ble de sagt  fornuftige ting, f.eks  at noen store klubber nå rykker ned til ch.ship og gjør det vanskeligere for alle.

Nja, er det så fornuftig sagt? Historien viser jo at det 3 som rykker ned, veldig sjelden rykker rett opp igjen sammen....
Tror det blir verst for Aston Villa, alle kommer til å spille "cupfinale" mot de neste sesong. Jeg er nesten 100% sikker på at  Villa ikke kommer til å rykke opp på første forsøk ;)
Spennende å se hva bookmakere har for odds på Villa opprykk i 2017.... vi kommer nok dessverre ikke til å rykke opp så lenge Cellino styrer >:(
Historien viser at det er sjelden at 3 store rykker ned. Det er dette som er spesielt nå. Oftest  rykker mindre klubber ned, og da rykker ofest 1-2 opp igjen.  Om han sa noe fornuftig får vi vite når seongen er godt i gang.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #972 på: Mai 05, 2016, 10:18:34 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/

Du har kanskje forhåpninger om en karriere i TV2 Premier League-panel eller andre sensasjonspregede tabloider?

Evans siteres på å ha sagt at han kunne styrt laget til midt på tabellen med tre dagers-arbeidsuke, med den gruppa han har til rådighet. Men han lever og ånder fotball 24 timer i døgnet.

Så det han sier er altså at stallen er god nok til midt på tabellen uten å jobbe hardt for det. Altså, det er potensiale her. Og at han jobber hardt, hver dag.

En fjær, en skokk med høns.
Marching on together!

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #973 på: Mai 05, 2016, 10:45:27 »
jobbe 3 dager i uka = skotsk  uttrykk  for normal arbeidsinnsats?? :)

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #974 på: Mai 05, 2016, 11:53:41 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/

Du har kanskje forhåpninger om en karriere i TV2 Premier League-panel eller andre sensasjonspregede tabloider?

Evans siteres på å ha sagt at han kunne styrt laget til midt på tabellen med tre dagers-arbeidsuke, med den gruppa han har til rådighet. Men han lever og ånder fotball 24 timer i døgnet.

Så det han sier er altså at stallen er god nok til midt på tabellen uten å jobbe hardt for det. Altså, det er potensiale her. Og at han jobber hardt, hver dag.

En fjær, en skokk med høns.

Poenget er vel kanskje at han HAR jobbet 24/7 og fått til MID-TABLE!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #975 på: Mai 05, 2016, 12:44:07 »
Hva slags idiot er det vi har som manager. Tullete å si noe som dette. Jeg trenger kun å jobbe 3 dager i uka så er vi midtable

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/03/steve-evans-believes-he-could-guide-leeds-united-into-mid-table/page/1/

Du har kanskje forhåpninger om en karriere i TV2 Premier League-panel eller andre sensasjonspregede tabloider?

Evans siteres på å ha sagt at han kunne styrt laget til midt på tabellen med tre dagers-arbeidsuke, med den gruppa han har til rådighet. Men han lever og ånder fotball 24 timer i døgnet.

Så det han sier er altså at stallen er god nok til midt på tabellen uten å jobbe hardt for det. Altså, det er potensiale her. Og at han jobber hardt, hver dag.

En fjær, en skokk med høns.

Poenget er vel kanskje at han HAR jobbet 24/7 og fått til MID-TABLE!!!  :D

Joa, men klubben startet med 40 meter tillegg på tabellen, samt et helvetes rot i alle ledd. Jeg føler ikke noe stort behov for å ta Steve Evans i forsvar, men etter forutsetningene syns jeg han og Raynor har gjort en ok jobb - verken mer eller mindre. Nok til at jeg føler de fortjener en sommer med backing fra ledelsen, før nok en trener shipes ut og man skal starte på nytt igjen, om igjen.

Steve Evans er i alle fall ikke klubbens (hoved-)problem.

Det verste er at jeg - basert på PO-lovnader i billettsalget og Evans' tro på at Cellino investerer i sommer - har en ørliten forhåpning til gode signeringer i sommer. Selv om fornuften minner meg på at å forvente andre resultater på samme gjentatte handling, er definisjonen på insanity. 
Marching on together!

eros

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #976 på: Mai 05, 2016, 23:40:45 »
Tråden begynner å komme tilbake til on-Topic igjen.

Leedsgutt

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #977 på: Mai 07, 2016, 14:07:30 »
Steve Evans tells @leedsunitedtv he will probably shed a few tears tonight over a glass of wine. Looks like a decision has been made.

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #978 på: Mai 07, 2016, 17:29:11 »
Steve Evans tells @leedsunitedtv he will probably shed a few tears tonight over a glass of wine. Looks like a decision has been made.

Hvem skal trene laget neste sesong? Når skal spillerne møte til pre-season? Alt som vanlig helt i det blå hos Cellino United.

Det er ellers vanskelig å ha sympati med Evans når han nok en gang klarer å lire av seg noe drit om tidligere trenere/managere. For en type.

flynn

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #979 på: Mai 07, 2016, 17:54:14 »
Jeg håper Steve Evans er headcoach i Leeds United neste sesong. Sånn, da var det sagt.

flynn

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #980 på: Mai 07, 2016, 18:20:11 »
Jeg håper Steve Evans er headcoach i Leeds United neste sesong. Sånn, da var det sagt.

flynn

Har vi virkelig falt så langt ned at noen kan være fornøyd med han? 
Jeg kjenner at hvis ikke han forsvinner så faller min interesse for Leeds til tidenes lavmål. Hvis jeg ikke får det lille håpet en annen en denne svært begrensede treneren kan gi, så blir det ikke mange turer over til Leeds i neste sesong. Apatien har aldri vært så nær... Cellino og Evans har klart å gjort noe med meg, jeg ikke trudde var mulig.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #981 på: Mai 07, 2016, 19:12:41 »
Står Cellino klar med en topp-trener må Evans gjerne vike plass for min del. Men sannsynligheten for at en ny medioker trener tar over er svært, svært høy, og da kan vi like så godt fortsette med Evans.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #982 på: Mai 07, 2016, 19:24:25 »
Helt utrolig hvor stand-by vi står i forhold til de siste sesongene.

Nummer 15, 15, og 13 siste åra.

I 2014 var det Mcdersmott som ikke visste om han fikk beholde jobben ved sesongeslutt, i fjor var det Redfearn og i år står Evans i samme posisjon. Behover for oppgradering i spillestallen har også vært det samme vært år.

Utviklingen under Cellino = 0.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #983 på: Mai 07, 2016, 20:14:28 »
Cellino er helt håpløs, det vet vi alle sammen. Evans håper jeg er ute av klubben fortest mulig. Har ingenting imot fyren, han er jovial morsom og oppriktig opptatt av å gjøre det beste for Leeds United. Men det som plager meg er foppallen som spilles. Det er jo helt begredelig >:( Uansett om han får ro og kjøper inn noen spillere i sommer, så holder ikke dette. Vi skaper ingenting fremover, og bak renner det inn som vanlig uansett trener.
Selv om Cellino er en tulling så tror jeg ikke han går på en ny Hockaday..... Det kommer en trener vi hørt om i hvertfall.....

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #984 på: Mai 07, 2016, 20:44:40 »
Cellino er helt håpløs, det vet vi alle sammen. Evans håper jeg er ute av klubben fortest mulig. Har ingenting imot fyren, han er jovial morsom og oppriktig opptatt av å gjøre det beste for Leeds United. Men det som plager meg er foppallen som spilles. Det er jo helt begredelig >:( Uansett om han får ro og kjøper inn noen spillere i sommer, så holder ikke dette. Vi skaper ingenting fremover, og bak renner det inn som vanlig uansett trener.
Selv om Cellino er en tulling så tror jeg ikke han går på en ny Hockaday..... Det kommer en trener vi hørt om i hvertfall.....

Synes det er rart at du ikke lovpriser jobben Evans har gjort med tanke på at eier, klubben og spillerne er under gjennomsnittet, eller rask om du vil. Tenk om Evans hadde fått styre spakene med noen over middels gode spillere..?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #985 på: Mai 07, 2016, 21:16:54 »
Cellino er helt håpløs, det vet vi alle sammen. Evans håper jeg er ute av klubben fortest mulig. Har ingenting imot fyren, han er jovial morsom og oppriktig opptatt av å gjøre det beste for Leeds United. Men det som plager meg er foppallen som spilles. Det er jo helt begredelig >:( Uansett om han får ro og kjøper inn noen spillere i sommer, så holder ikke dette. Vi skaper ingenting fremover, og bak renner det inn som vanlig uansett trener.
Selv om Cellino er en tulling så tror jeg ikke han går på en ny Hockaday..... Det kommer en trener vi hørt om i hvertfall.....

Synes det er rart at du ikke lovpriser jobben Evans har gjort med tanke på at eier, klubben og spillerne er under gjennomsnittet, eller rask om du vil. Tenk om Evans hadde fått styre spakene med noen over middels gode spillere..?!?

Annesj

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #986 på: Mai 07, 2016, 22:36:04 »
Syns vi skal prøve noe vi ikke har vært i nærheten av under cellinos eierskap til en forandring. Kontinuitet på coachsiden. Se om det funker. Spillet har vel vært i bedring. Resultatene likeså på slutten av ses. Ubegripelig for meg at folk vil starte på nytt igjen med ny coach, nye spillere og nok en sommer med utskiftninger som garantert ikke setter seg før langt inn i neste ses å ny ses ødelagt  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #987 på: Mai 07, 2016, 22:57:13 »
Syns vi skal prøve noe vi ikke har vært i nærheten av under cellinos eierskap til en forandring. Kontinuitet på coachsiden. Se om det funker. Spillet har vel vært i bedring. Resultatene likeså på slutten av ses. Ubegripelig for meg at folk vil starte på nytt igjen med ny coach, nye spillere og nok en sommer med utskiftninger som garantert ikke setter seg før langt inn i neste ses å ny ses ødelagt  ::)

Nå har jo Evans selv sagt at han må ha inn 5-6 spillere, og da trenger også de å samkjøres. Så da er vi like forbaska langt inn i sesongen før de er sammenkjørt

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #988 på: Mai 07, 2016, 23:13:27 »
Syns vi skal prøve noe vi ikke har vært i nærheten av under cellinos eierskap til en forandring. Kontinuitet på coachsiden. Se om det funker. Spillet har vel vært i bedring. Resultatene likeså på slutten av ses. Ubegripelig for meg at folk vil starte på nytt igjen med ny coach, nye spillere og nok en sommer med utskiftninger som garantert ikke setter seg før langt inn i neste ses å ny ses ødelagt  ::)

Nå har jo Evans selv sagt at han må ha inn 5-6 spillere, og da trenger også de å samkjøres. Så da er vi like forbaska langt inn i sesongen før de er sammenkjørt

Det avhenger vel på hvor tidlig de ankommer klubben.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #989 på: Mai 07, 2016, 23:29:14 »
Syns vi skal prøve noe vi ikke har vært i nærheten av under cellinos eierskap til en forandring. Kontinuitet på coachsiden. Se om det funker. Spillet har vel vært i bedring. Resultatene likeså på slutten av ses. Ubegripelig for meg at folk vil starte på nytt igjen med ny coach, nye spillere og nok en sommer med utskiftninger som garantert ikke setter seg før langt inn i neste ses å ny ses ødelagt  ::)

Nå har jo Evans selv sagt at han må ha inn 5-6 spillere, og da trenger også de å samkjøres. Så da er vi like forbaska langt inn i sesongen før de er sammenkjørt

Det avhenger vel på hvor tidlig de ankommer klubben.

Det er korrekt. Men er det noe vi har lært oss gjennom årene, ja da er det at Leeds kjøper inn sent. Og Evans var ingen rakettforsker i januarvinduet. Snakka kun om de spillerne Leeds ikke henta. Ref Lafferty