Skrevet av Emne: Når får Steve Evans sparken?  (Lest 20328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SOL

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #30 på: Februar 07, 2016, 12:41:44 »
Problemet i Leeds er Cellino (og GFH). At me i janaurvindauget ikkje får inn ein spelar som kan skåre mål er vanskeleg å forstå. Me har skåra for lte og med 12 uavgjorte kampar blir det for mange poengtap. Dessverre vil me, etter mitt syn, aldri klare å hevde oss i toppen med Cellino som eigar. (Eg tek gjerne feil!) Eg trur ikkje Evans er det største problemet, men likevel stussar eg litt på uttalene hans. Kva gjer dei med sjølvtilliten til spelarane?
Det er tungt å vere Leedsfan, men eg gjev ikkje opp - aldri!
 

Nørgaard

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #31 på: Februar 07, 2016, 13:07:26 »
Om vi så fik Pep Guardiola ville vi stadig ligge hvor vi gør nu. Det er ikke coachen det handler om!!
Cellino out!!

Gufrias

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #32 på: Februar 07, 2016, 14:32:23 »
Tapene i år har kommet mot lag som er bedre enn Leeds (Ipswich, Sheff W, Nottingham). Tabellen forteller dette klart og tydelig.

Så enkelt er det bare.

 Evans må jo være tryllekunstner om han skal skape et top 10 lag av disse spillerne. Det er selvsagt "syndebukk-syndromet" som slår inn for fullt her. Noen MÃ… få skylda for at vi gjør det dårlig.

Jeg har en følelse av at Cellino ansatte Evans kun for å berge plassen denne sesongen (midt på tabellen) . Med  Rosler som sjef fryktet han en ny nedrykkskamp, tror jeg . Plassen er nå så godt som sikret.  Derfor blir Evans værende ut sesongen, tross økende kjeft fra fansen, om han ikke sier eller gjør noe hårreisende dumt. Ikke noe poeng i å bytte coach nå, for Evans har gjort det "ok"  mht. resultat  og spillerkjøp. Han er ingen dårlig coach .

Jeg ser 3 muligheter for Evans  nå:

1. Evans blir værende over sommeren hvis han lykkes ok denne våren. Nye solide spillerkjøp i sommer.
2. Evans sparkes i mai (vurderes av Cellino) og vi får ny coach og noen dyre spillerkjøp
3. Cellino selger Leeds i sommer og ny manager kommer inn + solide spillerkjøp.

Det ville vært rart om han blir sparket denne våren.
Jeg tror Evans har større muligheter til å bli værende i jobben med ny ledelse enn med Cellino.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #33 på: Februar 07, 2016, 15:33:04 »
Tapene i år har kommet mot lag som er bedre enn Leeds (Ipswich, Sheff W, Nottingham). Tabellen forteller dette klart og tydelig.

Så enkelt er det bare.

 Evans må jo være tryllekunstner om han skal skape et top 10 lag av disse spillerne. Det er selvsagt "syndebukk-syndromet" som slår inn for fullt her. Noen MÃ… få skylda for at vi gjør det dårlig.

Jeg har en følelse av at Cellino ansatte Evans kun for å berge plassen denne sesongen (midt på tabellen) . Med  Rosler som sjef fryktet han en ny nedrykkskamp, tror jeg . Plassen er nå så godt som sikret.  Derfor blir Evans værende ut sesongen, tross økende kjeft fra fansen, om han ikke sier eller gjør noe hårreisende dumt. Ikke noe poeng i å bytte coach nå, for Evans har gjort det "ok"  mht. resultat  og spillerkjøp. Han er ingen dårlig coach .

Jeg ser 3 muligheter for Evans  nå:

1. Evans blir værende over sommeren hvis han lykkes ok denne våren. Nye solide spillerkjøp i sommer.
2. Evans sparkes i mai (vurderes av Cellino) og vi får ny coach og noen dyre spillerkjøp
3. Cellino selger Leeds i sommer og ny manager kommer inn + solide spillerkjøp.

Det ville vært rart om han blir sparket denne våren.
Jeg tror Evans har større muligheter til å bli værende i jobben med ny ledelse enn med Cellino.

Ny ledelse tror jeg sparker Evans på dagen.

Hallgeir *

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #34 på: Februar 07, 2016, 17:02:02 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

Ikke dårlig spådd! Desember var i alle fall en god måned.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #35 på: Februar 07, 2016, 17:05:11 »
Jeg tror også at en ny eier har sin egen manager klar. Og det blir ikke Evans. En stor og kjent  manager vil  ha forsikringer om nok penger til spillerkjøp, ellers vil han ikke ta over Leeds United.

Hallgeir *

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #36 på: Februar 07, 2016, 17:06:52 »
Tapene i år har kommet mot lag som er bedre enn Leeds (Ipswich, Sheff W, Nottingham). Tabellen forteller dette klart og tydelig.

Så enkelt er det bare.

 Evans må jo være tryllekunstner om han skal skape et top 10 lag av disse spillerne. Det er selvsagt "syndebukk-syndromet" som slår inn for fullt her. Noen MÃ… få skylda for at vi gjør det dårlig.

Jeg har en følelse av at Cellino ansatte Evans kun for å berge plassen denne sesongen (midt på tabellen) . Med  Rosler som sjef fryktet han en ny nedrykkskamp, tror jeg . Plassen er nå så godt som sikret.  Derfor blir Evans værende ut sesongen, tross økende kjeft fra fansen, om han ikke sier eller gjør noe hårreisende dumt. Ikke noe poeng i å bytte coach nå, for Evans har gjort det "ok"  mht. resultat  og spillerkjøp. Han er ingen dårlig coach .

Jeg ser 3 muligheter for Evans  nå:

1. Evans blir værende over sommeren hvis han lykkes ok denne våren. Nye solide spillerkjøp i sommer.
2. Evans sparkes i mai (vurderes av Cellino) og vi får ny coach og noen dyre spillerkjøp
3. Cellino selger Leeds i sommer og ny manager kommer inn + solide spillerkjøp.

Det ville vært rart om han blir sparket denne våren.

Ad punkt 2:

Cellino behøver vel ikke sparke Evans i mai (dersom ikke kontrakten varer lenger utover sommeren).

Da blir det nok det samme som med Redfearn. Kontrakten fornyes ikke.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #37 på: Februar 07, 2016, 17:08:25 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

Ikke dårlig spådd! Desember var i alle fall en god måned.
Tja. men akkurat nå ( 07.02.16) har vi  bare 8 lag bak oss, marginalt bedre enn Rosler.

Hallgeir *

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #38 på: Februar 07, 2016, 17:11:26 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

Ikke dårlig spådd! Desember var i alle fall en god måned.
Tja. men akkurat nå ( 07.02.16) har vi  bare 8 lag bak oss, marginalt bedre enn Rosler.

Det vet jeg - kan lese tabeller, jeg også.  ;)

Jeg ville gjerne gitt Rösler mer tid.
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #39 på: Februar 09, 2016, 01:31:24 »
2016 ble ikke som det skulle bli nei


MOT

Lundewhites

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #40 på: Februar 09, 2016, 07:42:38 »
Når han får sparken er en ting, men hva som er lurt er noe annet.  I en perfekt verden (for meg) så hadde hverken Cellino eller Evans vært her når neste sesong starter, men er redd i alle fall en av de og i verste fall begge er her.
 I en ordentlig drevet klubb burde han fått sparken nå og en ny mann burde vært på plass.  Vi kommer ikke til å rykke ned, til det er bunnlaga for dårlige og de klarer ikke å ta oss igjen.
Så da burde all fokus være på neste sesong.  Derfor skulle den nye treneren  kommet inn nå, analysert stallen etter sine kriterier. Tatt avgjørelsen på hvem han ønsket å ha med videre og begynt jobben med å identifisert hvilke spillere han trenger til sitt "prosjekt"
gud forby at Evans er mannen som gjør denne jobben nå!!
 
Men igjen... hvilke topptrener, talentfull trener ønsker å komme hit om vi heter Leeds aldri så mye??  Vi MÃ… ha et eierskifte, for ingen vil vel seg selv så vondt å jobbe under en sånn totalt gal og uberegnelig klovn som Cellino?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #41 på: Februar 09, 2016, 08:23:10 »
Når han får sparken er en ting, men hva som er lurt er noe annet.  I en perfekt verden (for meg) så hadde hverken Cellino eller Evans vært her når neste sesong starter, men er redd i alle fall en av de og i verste fall begge er her.
 I en ordentlig drevet klubb burde han fått sparken nå og en ny mann burde vært på plass.  Vi kommer ikke til å rykke ned, til det er bunnlaga for dårlige og de klarer ikke å ta oss igjen.
Så da burde all fokus være på neste sesong.  Derfor skulle den nye treneren  kommet inn nå, analysert stallen etter sine kriterier. Tatt avgjørelsen på hvem han ønsket å ha med videre og begynt jobben med å identifisert hvilke spillere han trenger til sitt "prosjekt"
gud forby at Evans er mannen som gjør denne jobben nå!!
 
Men igjen... hvilke topptrener, talentfull trener ønsker å komme hit om vi heter Leeds aldri så mye??  Vi MÃ… ha et eierskifte, for ingen vil vel seg selv så vondt å jobbe under en sånn totalt gal og uberegnelig klovn som Cellino?

Enig, ny mann inn nå med et halvt år på å bli kjent med stallen og forberede neste sesong hadde vært optimalt.

Men det er jo bortkastet med Cellino ved roret. Så rekkefølgen for å lukte på fremgang er å først få shippa Cellino på dør.

Med Evans ut blir ny mann under Cellino bare mer av akkurat det samme.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #42 på: Februar 09, 2016, 08:52:54 »
Hvis Evans må gå. Ja da bør kravet fra Cellino være at han må prøve ut de vi har i stallen fra før. Syns det er en uting at en manager bare skylder på at det ikke er hans menn som er der ute. En manager skal alltid gjøre det bedre enn forgjengeren med samme mannskap. Så hvis nå Evans må gå, ja da bør alle som er i stallen få en ærlig og fair sjanse til å vise hva de dugde til.
Husk at Keegan var en latsekk på treningsfeltet. Med Evans så ville Kevin Keegan ikke fått sjansen. Kanskje er det nettopp dette som er med noen av spillerne. Noen passer til trening, og noen er kamp spillere

Sydhagen

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #43 på: Februar 09, 2016, 09:40:40 »
Hva er det lengste en trener har sittet sammenhengende under Cellino? (tenker ikke bare i Leeds)
Er det slik at Evans blir den lengstsittende om han sitter til sommeren?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #44 på: Februar 09, 2016, 10:38:26 »
Hva er det lengste en trener har sittet sammenhengende under Cellino? (tenker ikke bare i Leeds)
Er det slik at Evans blir den lengstsittende om han sitter til sommeren?

Litt over en sesong da C rykket opp på beg av 2000-tallet!

Ellers så har han en merkelig turnover av trenere ved at flere har kommet tilbake og fortsatt i det gale sporet likevel:

Cagliari Calsio:

Claudio Ranieri (July 1, 1988 – June 30, 1991)
Massimo Giacomini (1991)
Carlo Mazzone (1991–93)
Luigi Radice (1993–94)
Bruno Giorgi (1994)
Óscar Tabárez (July 1, 1994 – June 30, 1995)
Giovanni Trapattoni (July 1, 1995 – Feb 13, 1996)
Bruno Giorgi (1996)
Gregorio Pérez (July 1, 1996 – Jan 1, 1997)
Carlo Mazzone (Oct 23, 1996 – June 30, 1997)
Giampiero Ventura (July 1, 1997 – June 30, 1999)
Óscar Tabárez (July 1, 1999 – Sept 15, 1999)
Renzo Ulivieri (1999–00)
Gianfranco Bellotto (2000–01)
Giuseppe Materazzi (2001)
Antonio Sala (2001–02)
Giulio Nuciari (Oct 28, 2001 – Dec 23, 2001)
Nedo Sonetti (2002)
Giampiero Ventura (July 1, 2002 – Dec 1, 2003)
Edoardo Reja (July 1, 2003 – June 30, 2004)
Daniele Arrigoni (2004 – June 30, 2005)
Attilio Tesser (July 1, 2005 – Aug 29, 2005)
Daniele Arrigoni (Aug 29, 2005 – Sept 16, 2005)
Davide Ballardini (Sept 15, 2005 – Nov 8, 2005)
Nedo Sonetti (Nov 12, 2005 – June 30, 2006)
Franco Colomba (Dec 17, 2006 – Feb 26, 2007)
Marco Giampaolo (Feb 26, 2007 – Nov 13, 2007)
Nedo Sonetti (2007)
Davide Ballardini (Dec 28, 2007 – June 30, 2008)
Massimiliano Allegri (May 29, 2008 – April 13, 2010)
Giorgio Melis (April 13, 2010 – June 30, 2010)
Pierpaolo Bisoli (June 23, 2010 – Nov 15, 2010)
Roberto Donadoni (Nov 16, 2010 – Aug 12, 2011)
Massimo Ficcadenti (Aug 16, 2012 – Nov 8, 2011)
Davide Ballardini (Nov 9, 2011 – March 11, 2012)
Massimo Ficcadenti (March 11, 2012 – Oct 3, 2012)
Ivo Pulga (Oct 3, 2012 – June 30, 2013)
Diego López (July 1, 2013 – April 6, 2014)


..og i Leeds fortsatte det med...

Brian McDermott  England 12 April 2013 30 June 2014   
Dave Hockaday  England 1 July 2014 28 August 2014 
Neil Redfearn  England 28 August 2014 23 September 2014
Darko Milanič  Slovenia 23 September 2014 25 October 2014   
Neil Redfearn  England 1 November 2014 30 June 2015   
Uwe Rösler  Germany 1 July 2015 18 October 2015   
Steve Evans  Scotland 19 October 2015 Present...



Ikke mindre enn: 38 i Cagliari og 7 i Leeds = 45 managere og head-coacher på 25 år!!!!!




Kanskje vi skal få inn en nye eier snart?  ::)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #45 på: Februar 09, 2016, 12:07:39 »
Ifølge TV2 så er denne karen klar igjen:

Sitat
Rodgers tok helt fri fra all fotball. Først ved juletider begynte han å se kamper igjen, selv ikke sønnen Anton Rodgers' kamper med Swindon fristet å se etter avskjeden fra Liverpool.

Presset han hadde vært under gjorde at han trengte tid til å lade batteriene og bruke tid på familien. Når han nå vil tilbake til fotballen, så stiller han ikke krav om å trene en storklubb.

– Jeg er åpen for alt. Hvis det er en klubb der jeg føler jeg kan gjøre en forskjell; en jobb jeg finner spennende. Det må ikke nødvendigvis være en toppklubb.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #46 på: Februar 09, 2016, 12:15:44 »
Ifølge TV2 så er denne karen klar igjen:

Sitat
Rodgers tok helt fri fra all fotball. Først ved juletider begynte han å se kamper igjen, selv ikke sønnen Anton Rodgers' kamper med Swindon fristet å se etter avskjeden fra Liverpool.

Presset han hadde vært under gjorde at han trengte tid til å lade batteriene og bruke tid på familien. Når han nå vil tilbake til fotballen, så stiller han ikke krav om å trene en storklubb.

– Jeg er åpen for alt. Hvis det er en klubb der jeg føler jeg kan gjøre en forskjell; en jobb jeg finner spennende. Det må ikke nødvendigvis være en toppklubb.

Rodgers annonseres samme dag som Pearson, Redfearn og Thompson har fått tilbake jobben og GFH + Massimo Celloco har solgt seg ut til fansen+Bill Gates.

Det er lov å drømme!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #47 på: Februar 09, 2016, 12:15:48 »
Ifølge TV2 så er denne karen klar igjen:

Sitat
Rodgers tok helt fri fra all fotball. Først ved juletider begynte han å se kamper igjen, selv ikke sønnen Anton Rodgers' kamper med Swindon fristet å se etter avskjeden fra Liverpool.

Presset han hadde vært under gjorde at han trengte tid til å lade batteriene og bruke tid på familien. Når han nå vil tilbake til fotballen, så stiller han ikke krav om å trene en storklubb.

– Jeg er åpen for alt. Hvis det er en klubb der jeg føler jeg kan gjøre en forskjell; en jobb jeg finner spennende. Det må ikke nødvendigvis være en toppklubb.

Kanskje ikke det dummeste valget egentlig

Annesj

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #48 på: Februar 09, 2016, 14:01:40 »
Var vel flere som syns det var slike som Clement vi burde tiltrukket oss da han ble ansatt i Derby? Ser jo hvordan det gikk. Pengebruk å suksess går ikke alltid hånd i hånd. Ã… peke ut noen som kan ta oss fremover er rett å slett enormt vanskelig. Hvis ikke umulig pr idag. En felles kurs for hele klubben må settes. Ã… det skjer ikke med Cellino desverre. Hans ledersett tillater det ikke. Største problemet vi har er drift å visjon for klubben administrativt og sportslig. Vi er som robåt uten årer. Driver rundt uten mål å mening. Til det er på plass så trur jeg neppe NOEN manager kommer inn og løfter oss nevneverdig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #49 på: Februar 09, 2016, 15:26:16 »
Var vel flere som syns det var slike som Clement vi burde tiltrukket oss da han ble ansatt i Derby? Ser jo hvordan det gikk. Pengebruk å suksess går ikke alltid hånd i hånd. Ã… peke ut noen som kan ta oss fremover er rett å slett enormt vanskelig. Hvis ikke umulig pr idag. En felles kurs for hele klubben må settes. Ã… det skjer ikke med Cellino desverre. Hans ledersett tillater det ikke. Største problemet vi har er drift å visjon for klubben administrativt og sportslig. Vi er som robåt uten årer. Driver rundt uten mål å mening. Til det er på plass så trur jeg neppe NOEN manager kommer inn og løfter oss nevneverdig.

Fullstendig enig!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #50 på: Februar 09, 2016, 18:33:10 »
Ifølge TV2 så er denne karen klar igjen:

Sitat
Rodgers tok helt fri fra all fotball. Først ved juletider begynte han å se kamper igjen, selv ikke sønnen Anton Rodgers' kamper med Swindon fristet å se etter avskjeden fra Liverpool.

Presset han hadde vært under gjorde at han trengte tid til å lade batteriene og bruke tid på familien. Når han nå vil tilbake til fotballen, så stiller han ikke krav om å trene en storklubb.

– Jeg er åpen for alt. Hvis det er en klubb der jeg føler jeg kan gjøre en forskjell; en jobb jeg finner spennende. Det må ikke nødvendigvis være en toppklubb.

Rodgers annonseres samme dag som Pearson, Redfearn og Thompson har fått tilbake jobben og GFH + Massimo Celloco har solgt seg ut til fansen+Bill Gates.

Det er lov å drømme!

Bill Gates sørger selvsagt også for at vi blir vaksinert mot baklengsmål.  ;D
- Leif Olav

TK20

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #51 på: Februar 09, 2016, 20:34:07 »

Når han får sparken er en ting, men hva som er lurt er noe annet.  I en perfekt verden (for meg) så hadde hverken Cellino eller Evans vært her når neste sesong starter, men er redd i alle fall en av de og i verste fall begge er her.
 I en ordentlig drevet klubb burde han fått sparken nå og en ny mann burde vært på plass.  Vi kommer ikke til å rykke ned, til det er bunnlaga for dårlige og de klarer ikke å ta oss igjen.
Så da burde all fokus være på neste sesong.  Derfor skulle den nye treneren  kommet inn nå, analysert stallen etter sine kriterier. Tatt avgjørelsen på hvem han ønsket å ha med videre og begynt jobben med å identifisert hvilke spillere han trenger til sitt "prosjekt"
gud forby at Evans er mannen som gjør denne jobben nå!!
 
Men igjen... hvilke topptrener, talentfull trener ønsker å komme hit om vi heter Leeds aldri så mye??  Vi MÃ… ha et eierskifte, for ingen vil vel seg selv så vondt å jobbe under en sånn totalt gal og uberegnelig klovn som Cellino?

Enig, ny mann inn nå med et halvt år på å bli kjent med stallen og forberede neste sesong hadde vært optimalt.

Men det er jo bortkastet med Cellino ved roret. Så rekkefølgen for å lukte på fremgang er å først få shippa Cellino på dør.

Med Evans ut blir ny mann under Cellino bare mer av akkurat det samme.

Enig det hadde vært kjempeoptimalt

Jon R

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #52 på: Februar 09, 2016, 23:32:17 »
Hva er det lengste en trener har sittet sammenhengende under Cellino? (tenker ikke bare i Leeds)
Er det slik at Evans blir den lengstsittende om han sitter til sommeren?

Litt over en sesong da C rykket opp på beg av 2000-tallet!

Ellers så har han en merkelig turnover av trenere ved at flere har kommet tilbake og fortsatt i det gale sporet likevel:

Cagliari Calsio:

Claudio Ranieri (July 1, 1988 – June 30, 1991)
Massimo Giacomini (1991)
Carlo Mazzone (1991–93)
Luigi Radice (1993–94)
Bruno Giorgi (1994)
Óscar Tabárez (July 1, 1994 – June 30, 1995)
Giovanni Trapattoni (July 1, 1995 – Feb 13, 1996)
Bruno Giorgi (1996)
Gregorio Pérez (July 1, 1996 – Jan 1, 1997)
Carlo Mazzone (Oct 23, 1996 – June 30, 1997)
Giampiero Ventura (July 1, 1997 – June 30, 1999)
Óscar Tabárez (July 1, 1999 – Sept 15, 1999)
Renzo Ulivieri (1999–00)
Gianfranco Bellotto (2000–01)
Giuseppe Materazzi (2001)
Antonio Sala (2001–02)
Giulio Nuciari (Oct 28, 2001 – Dec 23, 2001)
Nedo Sonetti (2002)
Giampiero Ventura (July 1, 2002 – Dec 1, 2003)
Edoardo Reja (July 1, 2003 – June 30, 2004)
Daniele Arrigoni (2004 – June 30, 2005)
Attilio Tesser (July 1, 2005 – Aug 29, 2005)
Daniele Arrigoni (Aug 29, 2005 – Sept 16, 2005)
Davide Ballardini (Sept 15, 2005 – Nov 8, 2005)
Nedo Sonetti (Nov 12, 2005 – June 30, 2006)
Franco Colomba (Dec 17, 2006 – Feb 26, 2007)
Marco Giampaolo (Feb 26, 2007 – Nov 13, 2007)
Nedo Sonetti (2007)
Davide Ballardini (Dec 28, 2007 – June 30, 2008)
Massimiliano Allegri (May 29, 2008 – April 13, 2010)
Giorgio Melis (April 13, 2010 – June 30, 2010)
Pierpaolo Bisoli (June 23, 2010 – Nov 15, 2010)
Roberto Donadoni (Nov 16, 2010 – Aug 12, 2011)
Massimo Ficcadenti (Aug 16, 2012 – Nov 8, 2011)
Davide Ballardini (Nov 9, 2011 – March 11, 2012)
Massimo Ficcadenti (March 11, 2012 – Oct 3, 2012)
Ivo Pulga (Oct 3, 2012 – June 30, 2013)
Diego López (July 1, 2013 – April 6, 2014)


..og i Leeds fortsatte det med...

Brian McDermott  England 12 April 2013 30 June 2014   
Dave Hockaday  England 1 July 2014 28 August 2014 
Neil Redfearn  England 28 August 2014 23 September 2014
Darko Milanič  Slovenia 23 September 2014 25 October 2014   
Neil Redfearn  England 1 November 2014 30 June 2015   
Uwe Rösler  Germany 1 July 2015 18 October 2015   
Steve Evans  Scotland 19 October 2015 Present...



Ikke mindre enn: 38 i Cagliari og 7 i Leeds = 45 managere og head-coacher på 25 år!!!!!




Kanskje vi skal få inn en nye eier snart?  ::)


Dette er ikke sant. Den listen er noe journalister har funnet på.  Husk det er media og sutrete supportere som har skylden for at vi står på stedet hvil når det gjelder sportslige resultater.  >:(
Jon R.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #53 på: Februar 10, 2016, 00:00:10 »
Fasiten på trådspørsmålet er enkelt:

NÃ…RSOMHELST

Sånn er det bare med Cellino som sjef...han gjør mye smart & mye rart...utvilsomt ei tikkende bombe...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

lojosang

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #54 på: Februar 10, 2016, 17:05:48 »
Massimo Ficcadenti (Aug 16, 2012 – Nov 8, 2011)

Javel? Han her må jo ha satt klubben nesten ett år tilbake i utvikling?  ;D
- Leif Olav

Josch

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #55 på: Februar 10, 2016, 18:40:22 »
Fasiten på trådspørsmålet er enkelt:

NÃ…RSOMHELST

Sånn er det bare med Cellino som sjef...han gjør mye smart & mye rart...utvilsomt ei tikkende bombe...

Ikke helt enig der.

De som fikk sparken i Leeds har styrt mot nedrykksplass og vist klare svakheter :  Hockaday, Milanic og  Rosler. Også McDermott hadde en katastrofal vårsesong før han fikk sparekn av  Cellino.
Sparkingene  har vær logisk, mener jeg.

Ser ikke helt meningen med å sparke Evans hvis Leeds taper tre på rad nå og plassen er nesten sikret.
Cellino må jo være dum hvis han ansetter en ny trener nå i mars, rett før sesongslutt etter januarvinduet. Hvis Evans gjør det dårlig så vil det gå som med  McDermott og Redfearn : Ferdig  etter sesongslutt

Evans går ut kontrakten og så får Cellino tenkt seg om.  8)

sportcarl1

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #56 på: Februar 10, 2016, 18:44:31 »
finns ingen anledning att sparka Evans  vars kontrakt går ut i sommar, vi ligger i ett ingenmansland och känns inte som en aspirant för att gå upp eller åka ur.
 

auren

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #57 på: Februar 10, 2016, 19:19:57 »
Fasiten på trådspørsmålet er enkelt:

NÃ…RSOMHELST

Sånn er det bare med Cellino som sjef...han gjør mye smart & mye rart...utvilsomt ei tikkende bombe...

Ikke helt enig der.

De som fikk sparken i Leeds har styrt mot nedrykksplass og vist klare svakheter :  Hockaday, Milanic og  Rosler.

Og hvem er det som ansetter svake coacher? Jo, Cellino. Ansettelsen av Hockaday er den mest hjernedøde signeringen Leeds noensinne har gjort. En elendig coach med ingen meritter, som akkurat hadde fått sparken fra et non league lag der han hadde tapt 10 av de siste 11 kampene.

Milanic var også en tåpelig signering. Rösler var i utgangspunktet en klok avgjørelse, men han fikk jo knapt 10 kamper på seg, og mye gikk shait da Pearson plutselig trakk seg.

Behandlingen han gav McDermott var svært uverdig, og det samme kan vel sies om Thompson/Redfearn.

Nå har han funnet sin make-klovn i Evans. De får peke sin røde nese til hverandre fremover…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #58 på: Februar 10, 2016, 19:32:40 »


Evans går ut kontrakten og så får Cellino tenkt seg om.  8)
Ja, er han nå egentlig så god til akkurat det?

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #59 på: Februar 10, 2016, 19:38:52 »
Evans bør aldri få sjansen til å lede laget neste sesong. Det beste er å gi han sparken nå. Så bør Cellino svelge kameler, og gi en ny manager mere makt, penger og en vanntett kontrakt som gjør at det blir vanskelig å sparke manegeren i løpet av de neste to sesonger. Managerne som er ledige pr dags dato, og som bør vurderes er Clement, Rodgers og Moyes.
Manageren bør da gi alle i stallen lik mulighet frem til sesongen er over. Og til sommeren så bør det tas stilling til hvem som er best for Leeds med tanke på å satses på.
Men desverre så tenker ikke Cellino på denne måte