Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham United @ Elland Road, lørdag 21/11 2015, kl 16:00 på TV  (Lest 33821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Vi spiller med vinger, men har ikke vingspill. Vanskelig når spissene hele tiden må jobbe som møtende spiss eller løpe på håpløse baller i bakrom ut mot hjørneflagget.
Wood/Ante var elendige idag, men det er ikke bare deres skyld. De får elendig service fra resten av laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Dette var jævlig! Gikk i fella til Rotherham, det ble en oppstykket og fysisk kamp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Er så lei av Bellusci. Er det ikke mulig å få stablet inn en tilfeldig forbipasserende i forsvaret i stedet? Ute av posisjon på målet, som følges opp av at de andre i forsvaret er for sene til å sideforskyve.
Er lei av alle som er lei av Bellusci jeg! Men samtidig så trøster jeg meg med, att det virker som kompetansen (fotballfaglig da altså) på dette hylekoret, ikke er allverden. God lørdag, nå er det poker!!

Leedsfan


Vi spiller med vinger, men har ikke vingspill. Vanskelig når spissene hele tiden må jobbe som møtende spiss eller løpe på håpløse baller i bakrom ut mot hjørneflagget.
Wood/Ante var elendige idag, men det er ikke bare deres skyld. De får elendig service fra resten av laget.

Vi må kunne spille med to vinger, true rom over hele banen. Hadde vært urettferdig å benke Mowatt da!

Botaka må spille fra start, binde opp og gjøre det andre laget usikre!

Vår sentrale midtbane var i dag ikke der, møtte ikke opp verken Cook eller Murphy!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Rødt på Berardi er bare tull. Gult hadde vært helt greit.


Sent from my iPad using Tapatalk

Rødt på Berardi er helt greit

Helt uenig. Mangel av forståelse hos dommerstanden
Du kan være så uenig som du vill, kortet er korrekt!
Dommerne har ikke noe annet valg enn å gi Berardi rødt:

-Dytter motspiller i bakken når spillet er stoppet
-viser usportslig og aggressiv oppførsel selv om han blir utsatt for en albue og Best får rødt. Det er til dels forståelig, og særlig hvis Best hadde sluppet rødt.   Men reglene tar ikke hensyn til at man er forbannet. Han kunne gitt Leeds en gyllen mulighet med  11 mot  10. Istedet blir han utvist selv! Hvor mange røde har han nå? Fem? Denne seansen stoppet spillet i fem minutter og var til Rotherhams fordel!! Idiotisk.

Best var sikkert overlykkelig over at Beradi gjorde denne dumheten, og at laget hans fikk en hvilepause. Da slapp han å bli syndebukk.

Reglene er ganske klare her. Ã… si at "gult er greit" for dette er bare tull.
« Siste redigering: November 21, 2015, 18:38:33 av Josch »

SOL

Bytte ut Dallas, Leeds beste??? Berardi skulle hatt frispark- dårlig dommar, men Berardi overreagerte. Evans??? Not convinced - in any way!
 

SOL

Er så lei av Bellusci. Er det ikke mulig å få stablet inn en tilfeldig forbipasserende i forsvaret i stedet? Ute av posisjon på målet, som følges opp av at de andre i forsvaret er for sene til å sideforskyve.
Er lei av alle som er lei av Bellusci jeg! Men samtidig så trøster jeg meg med, att det virker som kompetansen (fotballfaglig da altså) på dette hylekoret, ikke er allverden. God lørdag, nå er det poker!!
Og hva er din fotballfaglige bakgrunn?
 

Sydhagen

Rødt på Berardi er bare tull. Gult hadde vært helt greit.


Sent from my iPad using Tapatalk

Rødt på Berardi er helt greit

Helt uenig. Mangel av forståelse hos dommerstanden
Du kan være så uenig som du vill, kortet er korrekt!
Dommerne har ikke noe annet valg enn å gi Berardi rødt:

-Dytter motspiller i bakken når spillet er stoppet
-viser usportslig og aggressiv oppførsel selv om han blir utsatt for en albue og Best får rødt. Det er til dels forståelig, og særlig hvis Best hadde sluppet rødt.   Men reglene tar ikke hensyn til at man er forbannet. Han kunne gitt Leeds en gyllen mulighet med  11 mot  10. Istedet blir han utvist selv! Hvor mange røde har han nå? Fem? Denne seansen stoppet spillet i fem minutter og var til Rotherhams fordel!! Idiotisk.

Reglene er ganske klare her. Ã… si at "gult er greit" for dette er bare tull.

Ã… kalle det idiotisk er, vel idiotisk.
Berardi er ikke 100 munker i samme person. Helt naturlig reaksjon å bli lyn forbannet.
Så kan man diskutere om det er rødt eller ikke. Dytten mener jeg ikke burde kvalifisere til rødt, men regelverket sier vel at det skal være slik.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Rødt på Berardi er bare tull. Gult hadde vært helt greit.


Sent from my iPad using Tapatalk

Rødt på Berardi er helt greit

Helt uenig. Mangel av forståelse hos dommerstanden
Du kan være så uenig som du vill, kortet er korrekt!
Dommerne har ikke noe annet valg enn å gi Berardi rødt:

-Dytter motspiller i bakken når spillet er stoppet
-viser usportslig og aggressiv oppførsel selv om han blir utsatt for en albue og Best får rødt. Det er til dels forståelig, og særlig hvis Best hadde sluppet rødt.   Men reglene tar ikke hensyn til at man er forbannet. Han kunne gitt Leeds en gyllen mulighet med  11 mot  10. Istedet blir han utvist selv! Hvor mange røde har han nå? Fem? Denne seansen stoppet spillet i fem minutter og var til Rotherhams fordel!! Idiotisk.

Best var sikkert overlykkelig over at Beradi gjorde denne dumheten, og at laget hans fikk en hvilepause. Da slapp han å bli syndebukk.

Reglene er ganske klare her. Ã… si at "gult er greit" for dette er bare tull.
`3 röda med denna sammanlagt under tiden i Leeds om jag minns rätt, första som går att förstå och aceptera, de 2 förra säsongen var  "hjärnblödningar"
 

SOL

OG SÃ… ER DET FLOTT AT FOLK FRAMLEIS HEIAR PÃ… CELLINO- BRRRRR, NO MÃ… DE VAKNE!!!!!!!! Høyrer du, Andy Mathie?????
 

baste

Spillerne tror vist det er damefotball de bedriver. Ett eksempel er når Cooper og Berardi har hele dagen på seg til å få ballen ut av forsvarert, men bruker så lang tid at motstander kommer å presser dem til å gjøre feil.
Tempo er vel ett nøkkelord. Ã… ta ballen FØR den spretter ett annet. Utrolig lite guts og bevegelse på gutta. Er så sint at æ sprekk snart.

Vi er taktisk elendig. Går inn i sekken sentralt. Midtstopper som løper 50 m med ball. Gud æ vet ikke hvor æ skal begynn å rydd opp. Men bevegelse og en plan med spillet, det hjelp som regel.

Dette va flaut.

Josch

Vi tapte idag mot bunnlaget (før denne runden). Jeg ser faktisk en mulighet for at Leeds rykker ned. Det
er ingen lag under oss på tabellen som er klart dårligere enn oss. I fjor var det Blackpool som var klar jumbo. Nå er det ingen.  8) Ã… ikke vinne hjemmekamper er et meget dårlig tegn.

Leeds mangler noe i alle tre lagdeler, og jeg ser ikke planen i spillet.  Og med stoppere som Bellusci og Cooper vet man aldri når ballen sitter i nota bakover. De to lar seg lure gang på gang.

Kato

Ta en titt på den defensive posisjoneringen på det lange gjennomspillet når Rotherham scorer sitt mål.

Vi driver på åttitallet og spiller med sweeper og forstopper.

Katastrofalt spill av midtstopperne.

Lærebok i elendig forsvarsspill.
 

Eriksen55

Vi må få inn 2-3 spillere. Murphy, Mowatt er ikke gode nok. Wood gidder jeg ikke kommentere engang. Elendig spiller! De andre har vist at dem glimtvis fungerer. Ifh til Mowatt så hjelper det ikke med et OK venstrebein som slår til noen ganger når resten er ubrukelig!

Er heller ikke så sikker på om vi bør gi Ante ny kontrakt!

Vi skapte noe i dag, mye mer enn vi noen gang gjorde med Uwe.

Utrolig skuffet. Trodde det skulle snu litt nå. Men jeg har fortsatt trua på at Evans kan få det til. Men da må det 2-3 med kvalitet inn!

Eriksen55

Ta en titt på den defensive posisjoneringen på det lange gjennomspillet når Rotherham scorer sitt mål.

Vi driver på åttitallet og spiller med sweeper og forstopper.

Katastrofalt spill av midtstopperne.

Lærebok i elendig forsvarsspill.

Nå kom vi fra 2 smultringer. Dem er ikkekatastrofe hele tiden.

Mer kritisk til Wood spesielt. Han er elendig, rett og slett. Murphy og Mowatt holder heller ikke nivå. Får vi fart på Buckley eller Botaka og en av de erstatter Mowatt og vi får inn en noen andre enn Wood og Murphy så har jeg fortsatt stor tro... Eneste jeg frykter er dagsformen til Cellino!

Cherry

Ta en titt på den defensive posisjoneringen på det lange gjennomspillet når Rotherham scorer sitt mål.

Vi driver på åttitallet og spiller med sweeper og forstopper.

Katastrofalt spill av midtstopperne.

Lærebok i elendig forsvarsspill.

Enig i at Bellusci var overalt og ingen steder i dag, men se hvor d begynner- Antenucci mister helt uforståelig ballen langt oppe i banen, 2- to - ganger .... Og han var sammen med Deadwood håpløs i dag...
I tillegg er Cook omtrent usynlig, Murphy for treg og Wooton ikke back....
Virkelig mye å ta tak i, nå hadde vi lang , god pause med mye trening og planlegging/ formasjonstrening...?????
 

Promotion 2010

Ta en titt på den defensive posisjoneringen på det lange gjennomspillet når Rotherham scorer sitt mål.

Vi driver på åttitallet og spiller med sweeper og forstopper.

Katastrofalt spill av midtstopperne.

Lærebok i elendig forsvarsspill.


En gang ble de dratt ut av det!

Rotherham var stadig ute og syklet, men et enda mer elendig forsvar.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Rotherham var litt mindre dårlig enn Leeds.

Tabellen lyver i alle fall ikke. Grusom kamp.

Bare å si gratulerer til Redfearn. Rotherham gjorde akkurat det nødvendige for å ta alle poengene. Kan ikke påstå at det var ufortjent heller.

Vi "stinker" akkurat nå. Er Evans-effekten over allerede?

Rotherham hadde skaffet seg 3- tre- nye spillere i landslagspausen nå, Evans / vi klarer ikke og skaffe 1 på 4 uker....
De gjorde en forskjell, de var ikke gode- men kjempet oss ut av det vi måtte ha av formasjon / stil ::)
 

Josch

Rotherham var litt mindre dårlig enn Leeds.

Tabellen lyver i alle fall ikke. Grusom kamp.

Bare å si gratulerer til Redfearn. Rotherham gjorde akkurat det nødvendige for å ta alle poengene. Kan ikke påstå at det var ufortjent heller.

Vi "stinker" akkurat nå. Er Evans-effekten over allerede?

Rotherham hadde skaffet seg 3- tre- nye spillere i landslagspausen nå, Evans / vi klarer ikke og skaffe 1 på 4 uker....
De gjorde en forskjell, de var ikke gode- men kjempet oss ut av det vi måtte ha av formasjon / stil ::)
Dette med  å leie inn to nye spillere var bare prat. hvor er de?

Kontakinte

Er så lei av Bellusci. Er det ikke mulig å få stablet inn en tilfeldig forbipasserende i forsvaret i stedet? Ute av posisjon på målet, som følges opp av at de andre i forsvaret er for sene til å sideforskyve.
Er lei av alle som er lei av Bellusci jeg! Men samtidig så trøster jeg meg med, att det virker som kompetansen (fotballfaglig da altså) på dette hylekoret, ikke er allverden. God lørdag, nå er det poker!!
Og hva er din fotballfaglige bakgrunn?

Den er ikke mer enn att jeg ser 9 andre som ikke presterer til annet en Lg. Stryk altså! ;)
« Siste redigering: November 22, 2015, 01:15:04 av Kontakinte »

SOL

Enig i det  :)
 

rd1

Trist affære igår, men ikke helsvart. Mowatt, Murphy og begge spissene hadde store nok sjanser til å putte!

Vi har åpenbart en svak keeper i feltet, finns det lånekeepere?

Når Taylor er klar har vi et mindre problem i back rekken. Synes Bellusci bør ut, han er så rufsete i spillet, prøver å dra av en mann et par ganger i forsvaret. Så er desverre Bamba tidvis også rufsete.

Største problemet er midtbanen synes jeg. Vet ikke helt hva som skal til. Cook er genierklært, men han er sjelden dominerende og er bare 18 år. Skulle så gjerne hatt en sjef på siden av han. Mowatt er som Hart i sin tid, et latterlig godt skuddbein, men mangler så mye annet.

På topp? Tja begge burde puttet igår, men vi skaper ikke nok sjanser på tross at det er fremgang.

Noe andre som har lagt merke til at Botaka ikke får ballen nok når han kommer inn? Virker som enkelte spillere ikke slår ut på høyre, selv om det er et hav av plass og en mot en sjanser.
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Trist affære igår, men ikke helsvart. Mowatt, Murphy og begge spissene hadde store nok sjanser til å putte!

Vi har åpenbart en svak keeper i feltet, finns det lånekeepere?

Når Taylor er klar har vi et mindre problem i back rekken. Synes Bellusci bør ut, han er så rufsete i spillet, prøver å dra av en mann et par ganger i forsvaret. Så er desverre Bamba tidvis også rufsete.

Største problemet er midtbanen synes jeg. Vet ikke helt hva som skal til. Cook er genierklært, men han er sjelden dominerende og er bare 18 år. Skulle så gjerne hatt en sjef på siden av han. Mowatt er som Hart i sin tid, et latterlig godt skuddbein, men mangler så mye annet.

På topp? Tja begge burde puttet igår, men vi skaper ikke nok sjanser på tross at det er fremgang.

Noe andre som har lagt merke til at Botaka ikke får ballen nok når han kommer inn? Virker som enkelte spillere ikke slår ut på høyre, selv om det er et hav av plass og en mot en sjanser.

Nå får du jo vilje di med Berardi, men vår beste mann i år skal ut? En som spiller godt på en annen plass en sin faste, en som aldri gir opp. Hadde vi hatt en midtbanemann med denne spillerens innstilling så hadde vi nok ligget høyere på tabellen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Trist affære igår, men ikke helsvart. Mowatt, Murphy og begge spissene hadde store nok sjanser til å putte!

Vi har åpenbart en svak keeper i feltet, finns det lånekeepere?

Når Taylor er klar har vi et mindre problem i back rekken. Synes Bellusci bør ut, han er så rufsete i spillet, prøver å dra av en mann et par ganger i forsvaret. Så er desverre Bamba tidvis også rufsete.

Største problemet er midtbanen synes jeg. Vet ikke helt hva som skal til. Cook er genierklært, men han er sjelden dominerende og er bare 18 år. Skulle så gjerne hatt en sjef på siden av han. Mowatt er som Hart i sin tid, et latterlig godt skuddbein, men mangler så mye annet.

På topp? Tja begge burde puttet igår, men vi skaper ikke nok sjanser på tross at det er fremgang.

Noe andre som har lagt merke til at Botaka ikke får ballen nok når han kommer inn? Virker som enkelte spillere ikke slår ut på høyre, selv om det er et hav av plass og en mot en sjanser.

Nå får du jo vilje di med Berardi, men vår beste mann i år skal ut? En som spiller godt på en annen plass en sin faste, en som aldri gir opp. Hadde vi hatt en midtbanemann med denne spillerens innstilling så hadde vi nok ligget høyere på tabellen!
förhoppningsvis får vi tillbaka taylor till nästa match, och förhoppningsvis något nyförvärv
 

rd1

Trist affære igår, men ikke helsvart. Mowatt, Murphy og begge spissene hadde store nok sjanser til å putte!

Vi har åpenbart en svak keeper i feltet, finns det lånekeepere?

Når Taylor er klar har vi et mindre problem i back rekken. Synes Bellusci bør ut, han er så rufsete i spillet, prøver å dra av en mann et par ganger i forsvaret. Så er desverre Bamba tidvis også rufsete.

Største problemet er midtbanen synes jeg. Vet ikke helt hva som skal til. Cook er genierklært, men han er sjelden dominerende og er bare 18 år. Skulle så gjerne hatt en sjef på siden av han. Mowatt er som Hart i sin tid, et latterlig godt skuddbein, men mangler så mye annet.

På topp? Tja begge burde puttet igår, men vi skaper ikke nok sjanser på tross at det er fremgang.

Noe andre som har lagt merke til at Botaka ikke får ballen nok når han kommer inn? Virker som enkelte spillere ikke slår ut på høyre, selv om det er et hav av plass og en mot en sjanser.

Nå får du jo vilje di med Berardi, men vår beste mann i år skal ut? En som spiller godt på en annen plass en sin faste, en som aldri gir opp. Hadde vi hatt en midtbanemann med denne spillerens innstilling så hadde vi nok ligget høyere på tabellen!
Tenkte mer på Berardi på høyreback, Taylor på venstreback og wotton ut.. Taylor og Berardi har vært gode sålangt!
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Trist affære igår, men ikke helsvart. Mowatt, Murphy og begge spissene hadde store nok sjanser til å putte!

Vi har åpenbart en svak keeper i feltet, finns det lånekeepere?

Når Taylor er klar har vi et mindre problem i back rekken. Synes Bellusci bør ut, han er så rufsete i spillet, prøver å dra av en mann et par ganger i forsvaret. Så er desverre Bamba tidvis også rufsete.

Største problemet er midtbanen synes jeg. Vet ikke helt hva som skal til. Cook er genierklært, men han er sjelden dominerende og er bare 18 år. Skulle så gjerne hatt en sjef på siden av han. Mowatt er som Hart i sin tid, et latterlig godt skuddbein, men mangler så mye annet.

På topp? Tja begge burde puttet igår, men vi skaper ikke nok sjanser på tross at det er fremgang.

Noe andre som har lagt merke til at Botaka ikke får ballen nok når han kommer inn? Virker som enkelte spillere ikke slår ut på høyre, selv om det er et hav av plass og en mot en sjanser.

Nå får du jo vilje di med Berardi, men vår beste mann i år skal ut? En som spiller godt på en annen plass en sin faste, en som aldri gir opp. Hadde vi hatt en midtbanemann med denne spillerens innstilling så hadde vi nok ligget høyere på tabellen!
Tenkte mer på Berardi på høyreback, Taylor på venstreback og wotton ut.. Taylor og Berardi har vært gode sålangt!
förhoppningsvis kan det utrymma i något positivt att taylor återkommer till sin rätta plats till nästa match och förhoppningsvis byram får högerplatsen framför wotton
 

Josch

lørdag tapte Leeds delvis fortjent. Fremover  var vi fantasiløse og stanget mot en vegg.
Viktige spillere som manglet: Taylor, Byram og  Bamba.

Leeds er ganske gode når vi har fullt lag, særlig skaper Byram alltid noe fremover.

Konklusjon: Leeds har for liten tropp med med kvalitet.

sportcarl1

lørdag tapte Leeds delvis fortjent. Fremover  var vi fantasiløse og stanget mot en vegg.
Viktige spillere som manglet: Taylor, Byram og  Bamba.

Leeds er ganske gode når vi har fullt lag, særlig skaper Byram alltid noe fremover.

Konklusjon: Leeds har for liten tropp med med kvalitet.
Taylor???
 

Promotion 2010

@WALMOT3: Leeds United 'defending' for Rotherham goal #LUFC https://t.co/shErERGRRb
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

@WALMOT3: Leeds United 'defending' for Rotherham goal #LUFC https://t.co/shErERGRRb

Bellusci noooe ute av posisjon..  :o