Skrevet av Emne: EX-Spiller: Liam Bridcutt  (Lest 49066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #30 på: Desember 11, 2015, 10:41:15 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan

Vi får vel et svar når regnskapene kommer på hvorfor det er slik.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #31 på: Desember 11, 2015, 12:35:17 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan

Men hva vil du betale de med?

Hvor har du det fra at Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan?
 

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #32 på: Desember 11, 2015, 13:16:42 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan

Vi får vel et svar når regnskapene kommer på hvorfor det er slik.
Hvor mange ex-trenere etc betaler Ipswich etterlønn og sånt til for tiden?
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #33 på: Desember 12, 2015, 13:13:22 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sunderland-keen-offload-liam-bridcutt-10588860

Kjekt for Brighton at vi spiller en spiller i form som de kan overta i januar. Vi har visst ikke midlene til å kjøpe ham…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #34 på: Desember 12, 2015, 16:00:30 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan

Nøkkelordet her er "vil". Du "vil", Cellino "kan".

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #35 på: Desember 12, 2015, 16:58:55 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #36 på: Desember 12, 2015, 17:02:12 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad


Cellino har stor nok formue til å begynne å bruke den på Leeds

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #37 på: Desember 12, 2015, 17:04:55 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad


Cellino har stor nok formue til å begynne å bruke den på Leeds
jo teoretiskt har han ju möjlighet till det, sedan är ju frågan om det är meningen att ägarna ständigt skall skjuta till pengar  eller klubben skall gå runt självständigt, är nöjd med sommarens övergångar med tanke på tidigare år
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #38 på: Desember 12, 2015, 18:25:55 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad


Cellino har stor nok formue til å begynne å bruke den på Leeds
jo teoretiskt har han ju möjlighet till det, sedan är ju frågan om det är meningen att ägarna ständigt skall skjuta till pengar  eller klubben skall gå runt självständigt, är nöjd med sommarens övergångar med tanke på tidigare år
For å komme til PL må det brukes penger, og JA eieren må spytte inn millioner så klubben ikke går av seg selv. Det er fortsatt tydeligvis noen som tror at penger ikke har noen ting med sportslig suksess å gjøre :o
Kom ikke og fortell meg at de 5 beste klubbene i PL driver sunt med grønne tall  ;D
Hvis Cellino har lyst til å tjene penger må han gjøre 3 ting i en 3 års plan:
1. Ansette en respektert manager og holde seg til ham i 3 år, og ikke blande seg inn i noe sportslig!
2. Kjøpe tilbake ER
3. Kjøpe spillere for 20 millioner pund før neste sesong

Ingenting av dette kommer til å skje dessverre >:(

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #39 på: Desember 12, 2015, 18:30:22 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad


Cellino har stor nok formue til å begynne å bruke den på Leeds
jo teoretiskt har han ju möjlighet till det, sedan är ju frågan om det är meningen att ägarna ständigt skall skjuta till pengar  eller klubben skall gå runt självständigt, är nöjd med sommarens övergångar med tanke på tidigare år
For å komme til PL må det brukes penger, og JA eieren må spytte inn millioner så klubben ikke går av seg selv. Det er fortsatt tydeligvis noen som tror at penger ikke har noen ting med sportslig suksess å gjøre :o
Kom ikke og fortell meg at de 5 beste klubbene i PL driver sunt med grønne tall  ;D
Hvis Cellino har lyst til å tjene penger må han gjøre 3 ting i en 3 års plan:
1. Ansette en respektert manager og holde seg til ham i 3 år, og ikke blande seg inn i noe sportslig!
2. Kjøpe tilbake ER
3. Kjøpe spillere for 20 millioner pund før neste sesong

Ingenting av dette kommer til å skje dessverre >:(
nej och kommer inte hända med en ny ägare heller såvida det inte är en oligark eller oljeshejk och inte ens då garanterat
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #40 på: Desember 13, 2015, 00:38:43 »
vi skulle kunna sälja byram till sunderland i januari och köpa bridcutt istället ;)
 

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #41 på: Desember 13, 2015, 08:26:09 »
Vel. Brighton kan rykke opp. Leeds er i stor grad i fare for å kunne rykke ned. Brighton vil kjøpe. Leeds vil låne videre. Dette tilsier da hvis Bridcutt har en smule fornuft, Brighton

Og du lurer på hvorfor ikke gode PL spillere ikke vil nedover i divisjonene?

Vel en viss forskjell her. Jeg vil kjøpe, Cellino vil låne. Jeg vil betale lønninger som er divisjonens beste. Cellino vil betale lite i lønn. Er jo merkelig at en klubb som f.eks Ipswich kan betale høyere lønninger enn hva Leeds kan
är väl bara för dig att åka över till Leeds och "fläska upp" pengarna då" ;) om du vill , inte fel om du kan bidra till högre löner med :D, för är ju onödigt att återgå till gamla synder då vi i princip lånar till lönerna som under GFH:s tid och vi gick  med 1 miljon pund  i förlust varje månad


Cellino har stor nok formue til å begynne å bruke den på Leeds
jo teoretiskt har han ju möjlighet till det, sedan är ju frågan om det är meningen att ägarna ständigt skall skjuta till pengar  eller klubben skall gå runt självständigt, är nöjd med sommarens övergångar med tanke på tidigare år
For å komme til PL må det brukes penger, og JA eieren må spytte inn millioner så klubben ikke går av seg selv. Det er fortsatt tydeligvis noen som tror at penger ikke har noen ting med sportslig suksess å gjøre :o
Kom ikke og fortell meg at de 5 beste klubbene i PL driver sunt med grønne tall  ;D
Hvis Cellino har lyst til å tjene penger må han gjøre 3 ting i en 3 års plan:
1. Ansette en respektert manager og holde seg til ham i 3 år, og ikke blande seg inn i noe sportslig!
2. Kjøpe tilbake ER
3. Kjøpe spillere for 20 millioner pund før neste sesong

Ingenting av dette kommer til å skje dessverre >:(
nej och kommer inte hända med en ny ägare heller såvida det inte är en oligark eller oljeshejk och inte ens då garanterat
Og hvis klubbeieren gjør det, bryter vi FFP-reglene og får transferembargo fram til låneopptaket er dekket. Derfor er jeg litt skeptisk til punkt 3.

Men jeg har forstått det slik at tilskudd til investeringer i infrastruktur ikke bryter med FFP. Hvis han skyter penger inn i klubben slik at den kan kjøpe tilbake ER og TA, antar jeg at løpende driftskostnader vil krympe, og da vil Leeds etter hvert få råd til å kjøpe bedre spillere helt lovlig.

Men som du sier DHY, det kommer nok ikke til å skje, det heller. Like lite som punkt 1, hvor jeg til og med ville være fornøyd om han lot Evans regjere uten utilbørlig innblanding i minst tre transfervinduer.
« Siste redigering: Desember 13, 2015, 08:45:25 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #42 på: Desember 13, 2015, 11:17:57 »
Nå er dette en Bridcutt tråd, men allikevel.
Jeg ser på problemet med Leeds litt som helseNorge. Pengene brukes feil. Man burde ha ansatt en økonom til å se på pengebruken i klubben.
Med de inntektene klubben har. Ja da er det nok ikke selve lønningene som er feil med denne klubben. Men alt annet rundt. Ny eier og tilbakekjøp av Elland Road er et punkt hvor man kan få muligheten til å bruke mere penger på spillerkjøp. For er det ikke rundt 1,5-2 mill pund det koster hvert år å leie Elland Road. Ã… eie banen vil nok generere mere penger inn til klubben, enn hva tilfellet er med å leie banen.
Så hvor er det egentlig det er et stort hull i sila når det gjelder klubben og økonomien. Måten Cellino driver å sparker managere for så å betale etterlønn i mange år etterpå er et bevis på fullstendig skakk kjørt klubb rent økonomisk.
Kanskje er Elland Road så dyr å drive at det beste for klubben rent økonomisk er å bygge ny bane. Se bare på Chelsea. De skal bygge ny bane til 6 milliarder kroner. Greit nok at Abrahamovitch har økonomi til å gjøre dette. Og Chelsea betaler mange milliarder kroner i spillerlønninger hver tår. Heldigvis for de, er de i en divisjon hvor pengene strømmer inn. Men det må da gå ann for en eier av Leeds United å spytte penger inn i klubben på en måte som gjør at man kan drifte klubben med store summer til overgangsvinduet hvert år. Kanskje opprette et as til, hvor da akademiet går under dette. Og jeg tror ikke akkurat at det er noen fair play regler for et akademi. Poenget er at klubben må skille de store pengeslukene fra selve klubben. Og da spytte penger inn i de store pengeslukene, men la klubben på papiret være sunn økonomisk

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #43 på: Desember 13, 2015, 14:04:24 »
Nå er dette en Bridcutt tråd, men allikevel.
Jeg ser på problemet med Leeds litt som helseNorge. Pengene brukes feil. Man burde ha ansatt en økonom til å se på pengebruken i klubben.

Seriøst? Problemet er at det ER økonomer som tar avgjørelsene, dvs at de som setter opp budsjettet som alltid har "rett"/har det siste ordet.

En økonom ville aldri anbefale Cellino å bruke penger på usikre investeringer som spillere. En økonom ville styrt Leeds som Bates!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #44 på: Desember 13, 2015, 14:16:21 »
Nå er dette en Bridcutt tråd, men allikevel.
Jeg ser på problemet med Leeds litt som helseNorge. Pengene brukes feil. Man burde ha ansatt en økonom til å se på pengebruken i klubben.

Seriøst? Problemet er at det ER økonomer som tar avgjørelsene, dvs at de som setter opp budsjettet som alltid har "rett"/har det siste ordet.

En økonom ville aldri anbefale Cellino å bruke penger på usikre investeringer som spillere. En økonom ville styrt Leeds som Bates!

På en måte riktig . Men en økonom ville også sett på den økonomiske fremtiden med Leeds i Premier League. Det er alle de uøkonomiske utgiftene som f.eks Thorp Arch, og lignende man måtte gjøre noe med
« Siste redigering: Desember 14, 2015, 16:34:12 av h.b »

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #45 på: Januar 02, 2016, 18:29:46 »
Steve Evans seems pretty positive that Liam Bridcutt has not played his last game for Leeds United, despite his loan ending today, but he knows that Leeds are in desperate need of some strikers.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #46 på: Januar 03, 2016, 12:58:34 »
http://www.footballinsider247.com/news/leeds-to-complete-first-january-signing-in-next-24-hours

Gode nyheter om disse stemmer. Viktig å få Bridcutt på plass.
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #47 på: Januar 03, 2016, 13:50:14 »
http://www.footballinsider247.com/news/leeds-to-complete-first-january-signing-in-next-24-hours

Gode nyheter om disse stemmer. Viktig å få Bridcutt på plass.
Litt opp og ned i prestasjonene så langt, men helhetsinntrykket er at det oser kvalitet og potensiale av unge Bridcutt.  Kan bli beste og viktigste  signeringen klubben har gjort på mange år.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #48 på: Januar 04, 2016, 13:48:35 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 12 minfor 12 minutter siden
Bridcutt's been at Thorp Arch this morning (initial loan officially ends today). Extension to that deal likely to be confirmed in 24/48 hrs

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 11 min11 minutter siden
Bridcutt deal would be with a view to a permanent in the summer. #lufc

Positivt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #49 på: Januar 04, 2016, 14:32:50 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 12 minfor 12 minutter siden
Bridcutt's been at Thorp Arch this morning (initial loan officially ends today). Extension to that deal likely to be confirmed in 24/48 hrs

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 11 min11 minutter siden
Bridcutt deal would be with a view to a permanent in the summer. #lufc

Positivt!

Fantastiske nyheter.

Dette er ikke gratis heller så det viser at Cellino ikke har gitt oss opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #50 på: Januar 04, 2016, 15:59:39 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 12 minfor 12 minutter siden
Bridcutt's been at Thorp Arch this morning (initial loan officially ends today). Extension to that deal likely to be confirmed in 24/48 hrs

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 11 min11 minutter siden
Bridcutt deal would be with a view to a permanent in the summer. #lufc

Positivt!

Fantastiske nyheter.

Dette er ikke gratis heller så det viser at Cellino ikke har gitt oss opp!

Det er helt nydelig at du påpeker det. Cellino gir aldri opp, men han er nok for det ganske lei sutrete Leeds supportere ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #51 på: Januar 04, 2016, 19:01:19 »
Mycket bra om vi kan få bridcutt   säsongen ut helst permanent
 

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #52 på: Januar 05, 2016, 13:19:48 »
Paperwork done. Bridcutt a done deal.
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #53 på: Januar 05, 2016, 13:30:29 »
Flere klubber i championship er ute etter å kjøpe Bridcutt fra Sunderland i Januar.

http://latestfootballupdate.com/2015/12/championship-interest-in-leeds-premier-league-midfielder/2439

Vi har nok garantert en opsjon, men pga Cellino hatet så  blir det nok ingen signeringen av denne typen i januar. Om vi ikke var vår egen verste fiende så hadde vi nok signert at han og spesielt om han fortsetter i samme stil som mot Hull!
Og der tok du feil igjen, Andy. Heldigvis får vi si.  ;)

Kanskje Cellino hatet som du kaller det, ikke preger det store bildet så mye som du vil ha det til?
Jon R.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #54 på: Januar 05, 2016, 14:33:45 »
Er forskjell på spillere.

Ser vi på 1-0 målet mot MK Dons er det Bridcutt som misser første taklingen og han som ikke tar ut spilleren som scorer.

Før vi setter nok en spiller på en pidestall og mener han er det beste siden smeltet ost, må det være mulig å ha to tanker i hodet samtidig.

Flott med en signering, lån forhåpentligvis med opsjon, men trengs ikke overdrive hvor god denne spilleren er.
Klarer de å rekruttere bevegelige, hurtige offensive spillere i dette vinduet, vil Leeds kanskje kunne være gode nok til å nærme seg en topp 8 plassering.

Byram ut nå vil være trist, men om kompetente mennesker kan bruke ressursene på å erstatte han skal det KRY av bedre høyrevinger..
 

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #55 på: Januar 05, 2016, 15:25:03 »
Bridcutt har vært uten noe særlig med spilletid over tid og det syns selvfølgelig til tider i spillet hans. Ergo noen dumme ballmist og surrete posisjonering i ny å ne. Over tid vil Bridcutt luke bort mer å mer feil. Ã… da blir han vår smeltet ost. Helt naturlig forbedringskurve for en spiller med liten spilletid på såppas nivå. Ã… si han er det pr idag er litt overvurdering ja. Men at han muligens blir vår beste signering på...ja når? Det er jeg IKKE i tvil om. Han er akkurat en slik type spiller vi har manglet i den def midtrollen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #56 på: Januar 05, 2016, 15:47:58 »
Bridcutt har vært uten noe særlig med spilletid over tid og det syns selvfølgelig til tider i spillet hans. Ergo noen dumme ballmist og surrete posisjonering i ny å ne. Over tid vil Bridcutt luke bort mer å mer feil. Ã… da blir han vår smeltet ost. Helt naturlig forbedringskurve for en spiller med liten spilletid på såppas nivå. Ã… si han er det pr idag er litt overvurdering ja. Men at han muligens blir vår beste signering på...ja når? Det er jeg IKKE i tvil om. Han er akkurat en slik type spiller vi har manglet i den def midtrollen.

Vi har hatt han, vi har bare ikke brukt han i den rollen.

Alt Bridcutt gjør kan Cook også. Men Cook har fått en rolle som skal tilsi at han skal ta med seg ballen framover oftere.

Det er veldig skuffende å se 1-0 målet mot MK Dons og se hvordan Bridcutt ignorere Hall som ligger 2 meter foran han når det er 30 meter til mål.

Bridcutt er et bedre alternativ enn mye av det andre vi har sett de siste årene.

Spennende å se videre i januar
 

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #57 på: Januar 05, 2016, 15:58:43 »
Syns Bridcutt har tilført oss mye. Plutselig får vi brukt kantene, som jeg mener er mye hans fortjeneste (vi får i hvert fall vendt spillet, selv om det stort sett er Taylor som kommer seg til dødlinja), og vi har i tillegg en terrier som vinner ballen i avgjørende posisjoner på midten, som er en styrke både offensivt og defensivt. På mange måter minner han om Annan på sitt beste; heldigvis uten nykkene til sistnevnte.

Håper dette går i orden, og at han fortsetter den gode trenden han har vist.


Jon R

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #58 på: Januar 05, 2016, 16:03:19 »
Ingen som har sagt han er feilfri. (Da hadde han kostet 50 mill pund.) Den første halvdelen mot Wolves var f eks aldeles håpløs. Det store bildet mener jeg tilsier at dette har alle muligheter for å bli en knall singering, i en posisjon vi har manglet skikkelig (stabil) kvalitet i mange år.
Jon R.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #59 på: Januar 05, 2016, 16:05:17 »
Bridcutt har vært uten noe særlig med spilletid over tid og det syns selvfølgelig til tider i spillet hans. Ergo noen dumme ballmist og surrete posisjonering i ny å ne. Over tid vil Bridcutt luke bort mer å mer feil. Ã… da blir han vår smeltet ost. Helt naturlig forbedringskurve for en spiller med liten spilletid på såppas nivå. Ã… si han er det pr idag er litt overvurdering ja. Men at han muligens blir vår beste signering på...ja når? Det er jeg IKKE i tvil om. Han er akkurat en slik type spiller vi har manglet i den def midtrollen.

Vi har hatt han, vi har bare ikke brukt han i den rollen.

Alt Bridcutt gjør kan Cook også. Men Cook har fått en rolle som skal tilsi at han skal ta med seg ballen framover oftere.

Det er veldig skuffende å se 1-0 målet mot MK Dons og se hvordan Bridcutt ignorere Hall som ligger 2 meter foran han når det er 30 meter til mål.

Bridcutt er et bedre alternativ enn mye av det andre vi har sett de siste årene.

Spennende å se videre i januar
Mye som har vært skuffende siste tiden. Siden du nevner Cook. Han har gjort veldig veldig mange flere skuffende ting enn Bridcutt denne sesongen. Ønsker ikke å selge han av den grunn.
Jon R.