Skrevet av Emne: EX-Spiller: Liam Bridcutt  (Lest 49061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #60 på: Januar 05, 2016, 16:53:13 »
Vi har blitt betydelig tryggere med ball i laget etter Bridcutts ankomst. I tillegg sier resultatene sitt, klar bedring etter at han kom.

Det fine er at han blir bare bedre og bedre med mer kamptrening.

Og at han kan spille lørdag mot Rotherham.

« Siste redigering: Januar 05, 2016, 16:57:52 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #61 på: Januar 05, 2016, 20:30:24 »
BRIDCUTT STAYING FOR THE SEASON!
Midfielder finalises loan switch from Sunderland to remain at Elland Road...

PUBLISHED 05 JANUARY 2016 AT 01:00


LIAM BRIDCUTT
We are delighted to confirm that midfielder Liam Bridcutt has extended his loan stay at Leeds United from Sunderland for the remainder of the season.

Bridcutt, who initially arrived on an emergency loan deal from the Black Cats in the final week of November, has made a big impression at Elland Road in his eight United appearances so far.

The 26-year-old has been ever-present in the side since making the switch from the Stadium of Light, playing a key role as the side climbed up the Championship table during an impressive seven-game unbeaten run.

Bridcutt becomes the club’s first signing of the January transfer window and is eligible to feature in Saturday’s FA Cup tie with Rotherham United after Leeds sought permission from Sunderland.

Head coach Steve Evans said: “I’m really pleased to have my number one target on board at this early stage of the window.

“I like players who prove a point and Liam has done exactly that since he first arrived. He’s made a big impression here and has become a fans’ favourite in short space of time.

“Liam has consistently produced performances of an extremely high standard for us, which is all the more impressive when you consider he hadn’t played any league football this season prior to joining.

“He’s F***ed into the group seamlessly and getting him signed up again comes as very positive news for us to start the New Year with.

“We’ve got him until the end of the season but if he continues the way he has been playing, then it puts us in a good position to speak to Sunderland about keeping him in the summer.”

Following Saturday’s 1-1 draw with MK Dons, the final game of Bridcutt’s initial emergency loan period, the midfielder made it clear he was hoping to remain at the club after a rewarding start to life at Elland Road.

“It’s been perfect for me so far,” he said. “The manager has been brilliant with me, he’s given me a great opportunity to come here and play. The lads have also been brilliant in welcoming me in.

“I just wanted to come in and play football and show what I can do.

“I’m happy and you can see in the way that I’m playing that I’m back to my normal self.

“The manager has shown me some great respect and he’s given me some great opportunities to come in and do what I love doing.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/t3pbvghjvuyk1btmhfh36bp63#sthash.7YvpWIsO.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #62 på: Januar 05, 2016, 21:34:16 »
Leeds have lost just 1 of their 8 matches in which Liam Bridcutt has featured. Welcome addition (W3, D4, L1). #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #63 på: Januar 05, 2016, 22:25:19 »
Vi har blitt betydelig tryggere med ball i laget etter Bridcutts ankomst. I tillegg sier resultatene sitt, klar bedring etter at han kom.

Det fine er at han blir bare bedre og bedre med mer kamptrening.

Og at han kan spille lørdag mot Rotherham.



Lufcdata
Since Liam Bridcutt joined, he's completed the most passes (366) & won the most tackles (14) of any #LUFC player.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #64 på: Januar 06, 2016, 08:02:36 »
Vi har blitt betydelig tryggere med ball i laget etter Bridcutts ankomst. I tillegg sier resultatene sitt, klar bedring etter at han kom.

Det fine er at han blir bare bedre og bedre med mer kamptrening.

Og at han kan spille lørdag mot Rotherham.



Lufcdata
Since Liam Bridcutt joined, he's completed the most passes (366) & won the most tackles (14) of any #LUFC player.

Tenker det også er et potensiale for videre positiv utvikling. Han kom til oss uten å ha splt en eneste kamp på høyt nivå denne sesongen. Vi har altså ikke bare fått en lånespiller i form og sendt han hjem, vi vil høste videre frukter av at han begynner å bli matchfit.
 

raggen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #65 på: Januar 06, 2016, 10:21:03 »
Viktig spiller og få på plass og resultatene når han har spilt taler for seg selv.
Limer forsvaret og midtbanen samtidig som han dekker store rom.. KANON spiller!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #66 på: Januar 06, 2016, 11:26:36 »
Og det virker som om han faktisk har litt tempo i kroppen...akkurat det har jo vært en mangelvare på midtbanen siste 10-15 årene...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #67 på: Januar 06, 2016, 12:12:18 »
Strålende signering dette. Som det skriver her, limer han forsvaret og midtbanen sammen i tillegg til at han faktisk er en ballfordeler. Ofte tilgjengelig og liker å vri spillet til andre flanke.

Har sett et par kamper med Sunderland denne sesongen og det er rett og slett hårreisende at en rutinert rev som Big Sam ikke har plass til Bridcutt. Nivået på motstanderne er selvsagt høyere, men så er også Bridcutt god nok for PL-lag, etter min mening.

Håpet nå er at Evans finner "samme" spiller også foran midtbanen, for avstanden mellom midtbane/forsvar og angrep er enda lenger.
Marching on together!

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #68 på: Januar 06, 2016, 12:38:53 »
All hail el presidente Cellino som klarte å få i havn denne spilleren. Utrolig viktig signering!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #69 på: Januar 06, 2016, 15:04:39 »
cellino vara eller inte vara så är det hur som  helst mycket mycket bra att vi  fått minst bridcutt på säsongen ut, härligt att vi inte längre är enbart en säljar klubb, är bara att jämföra med ett år tillbaka
 

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #70 på: Januar 06, 2016, 15:05:50 »
cellino vara eller inte vara så är det hur som  helst mycket mycket bra att vi  fått minst bridcutt på säsongen ut, härligt att vi inte längre är enbart en säljar klubb, är bara att jämföra med ett år tillbaka

Tror du skal vente med den konklusjonen til vinduet er lukket.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #71 på: Januar 07, 2016, 17:25:26 »
Hurra for Bridcutt sier nå jeg ;)

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #72 på: Januar 07, 2016, 23:20:31 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #73 på: Januar 07, 2016, 23:54:39 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.
instämmer
 

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #74 på: Januar 08, 2016, 10:59:51 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.
Har du direktelink til dette kommentarfeltet, Jon? Send gjerne kopi til lojo også.

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #75 på: Januar 08, 2016, 13:29:32 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.
Har du direktelink til dette kommentarfeltet, Jon? Send gjerne kopi til lojo også.

Jeg vurderer å kontakte Malvik kommunestyre her nå!
- Leif Olav

stian

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #76 på: Januar 08, 2016, 17:53:41 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.

Good call

clarke

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #77 på: Januar 09, 2016, 13:38:05 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.
Helt enig! Takk!
SuperLeeds

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #78 på: Januar 09, 2016, 15:48:58 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.

Tusen takk Jon. Hadde håpet noen slettet det så det slapp å stå. Når det går en kule varmt for denne finnmarkingen så kan man jo skrive masse man egentlig ikke mener. Bra jobba av moderator! :)
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #79 på: Januar 09, 2016, 15:56:18 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.

Tusen takk Jon. Hadde håpet noen slettet det så det slapp å stå. Når det går en kule varmt for denne finnmarkingen så kan man jo skrive masse man egentlig ikke mener. Bra jobba av moderator! :)

Gjør oppmerksom på at du har alle muligheter til å slette dine egne innlegg lenge før en moderator tvinges til å rydde opp etter deg.  ;)
Super Leeds since 1968

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #80 på: Januar 09, 2016, 16:05:40 »
Jeg slettet hele den rekken med komiske Ali referanse og tilhørende kommentarer. Unødvendig provoserende og negative personkarakteristikker kan dere spare til kommentarfeltet på VG.no.

Tusen takk Jon. Hadde håpet noen slettet det så det slapp å stå. Når det går en kule varmt for denne finnmarkingen så kan man jo skrive masse man egentlig ikke mener. Bra jobba av moderator! :)

Gjør oppmerksom på at du har alle muligheter til å slette dine egne innlegg lenge før en moderator tvinges til å rydde opp etter deg.  ;)

Vet, men orket ikke å gå inn på forumet på 2 dager. Gruet meg til å lese det som kom, men heldigvis tok Jon ansvar å slettet det for meg og dessuten ville jeg ikke slette om det skulle stå det provokatøren skrev!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #81 på: Mars 29, 2016, 22:47:40 »
Bridcutt is coming on for #SCO  to earn his 2nd cap, almost 3 years since his 1st in 2013. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #82 på: Mars 29, 2016, 22:49:04 »
Bridcutt is coming on for #SCO  to earn his 2nd cap, almost 3 years since his 1st in 2013. #lufc

Bridcutt booked after what they call a 'cruncher' #lufc #dirtyleeds #SCO 

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #83 på: Mars 29, 2016, 23:13:42 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #84 på: Mars 30, 2016, 10:46:01 »
Faen for en grisetakkling, men det er vell greit så lenge han ikke har europeisk-latino blod i årene...  ;)

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #85 på: Mars 30, 2016, 10:47:26 »
Han ville vel bevise at han er skotsk!  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #86 på: Mars 30, 2016, 23:20:40 »
Har sett verre taklinger. Oransj i farge, gult er greit nok...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #87 på: August 03, 2016, 12:44:28 »
Phil Hay
Hearing that Leeds and Sunderland are very close to a deal for Liam Bridcutt. As advanced as it's been so far. #lufc


Crucial part is getting Sunderland to cover shortfall in Bridcutt's wages. But Leeds want him, Sund. want to sell and Bridcutt wants move.


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #88 på: August 03, 2016, 12:53:01 »
Bridcutt blir en nøkkelspiller.
Får vi på plass en stopper (Hobbs?) og beholder Taylor så begynner jeg å få trua  :)
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #89 på: August 03, 2016, 13:07:11 »
Bridcutt blir en nøkkelspiller.
Får vi på plass en stopper (Hobbs?) og beholder Taylor så begynner jeg å få trua  :)

Enig. Men det er et stykke dit.