Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 133657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Januarvinduet
« på: Desember 16, 2015, 22:59:07 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #1 på: Desember 16, 2015, 23:40:33 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet

Jeg regner med at vi mister alle de du nevner. Deretter fyker vi gjennom divisjonen og går direkte opp!




Kanskje vi kan diskutere hvem vi får inn istedet?



Hva med Bridcutt fast, om han er bedre enn han har prestert hittil. Takker også ja takk til et par erfarne PL-spillere på vei tilbake fra skade!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Januarvinduet
« Svar #2 på: Desember 17, 2015, 07:23:43 »
Det blir vel ingen kjøp av spillere hvis vi ligger i sumpen til nyåret starter . Dette har vel Cellino nevnt, så kampen mot wolves idag er enormt viktig. Skal vi nærme oss noe som helst MÃ… det bli seier idag

Bjorn

Sv: Januarvinduet
« Svar #3 på: Desember 17, 2015, 08:02:53 »
Mitt tips.. vi mister ingen, vi kjøper ingen!  :)

Up the Football league we go!!!
MOT!

Marching On! 4276

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #4 på: Desember 17, 2015, 09:09:03 »
Må si Evans overrasket med å få inn Bridcutt, han virker og være kvalitet!  HVIS han er "malen" på hva vi kan få tak  ila januarvinduet - så ser fremtiden /resten av sesongen lysere ut...og jeg skjønner ikke helt kommentarene om at : hvis vi ligger i sonen /top 10 til jul DA kan vi forsterke...

I mitt hode er det ennå viktigere og forsterke hvis vi ligger på nedre halvdel...men når det er sagt - vi trenger uansett nytt, friskt blod i troppen...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #5 på: Desember 17, 2015, 09:19:59 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet

Jeg regner med at vi mister alle de du nevner. Deretter fyker vi gjennom divisjonen og går direkte opp!




Kanskje vi kan diskutere hvem vi får inn istedet?



Hva med Bridcutt fast, om han er bedre enn han har prestert hittil. Takker også ja takk til et par erfarne PL-spillere på vei tilbake fra skade!  ;)

Er bekymra for at vi ikke får noen inn i det hele tatt. En sannhet med modifikasjon. Spillere inn som faktisk hever laget.
Og det er vel ikke noen penger til spillerkjøp å hente. Når Cellino sier at han ikke vil frigi idler hvis vi er i sumpen. Ja da betyr det at han skal jo selge klubben, og derfor ikke vil bruke penger på spillere. Når han sier at hvis klubben ikke ligger i sumpen. Ja da kan det hende at han venter med salg av klubben til sommeren. For med 4-5 strake seire nå. Ja kansje da Cellino lukter noe i nærheten av playoff. Og dermed vil forsterke i håp om playoff. Og da selger han ikke klubben før han vet om det med opprykk er teoretisk umulig

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #6 på: Desember 17, 2015, 10:57:49 »
Tror vi mister Byram, thats it.
Bridcutt kan vi jo ikke miste i og med at han bare er på lån en måned. Mulig at dette kan bli forlenget. Håper det.

Inn: Tror vi henter en høgreback og en spiss (Lafferty?)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #7 på: Desember 17, 2015, 11:00:15 »
Lafferty er god kompis med Dallas. Virker som det kan være noe på gang der ifølge twitter.
 

baste

Sv: Januarvinduet
« Svar #8 på: Desember 18, 2015, 02:24:40 »
Hvis Cellino har litt vett, så åpner han lommeboka. Betaler Byram en bedre kontrakt, lover Byram og spillegruppen at det skal inn 2-3 gode spillere.
I tillegg gjør det klart at han skal forsterke til sommeren, og holde seg unna det sportslige  ;D

Mitt Juleønske  iallfall

TK20

Sv: Januarvinduet
« Svar #9 på: Desember 18, 2015, 07:08:36 »
Ny tråd er ny.

Annesj

Sv: Januarvinduet
« Svar #10 på: Desember 18, 2015, 09:53:13 »
Tror vi mister Byram, thats it.
Bridcutt kan vi jo ikke miste i og med at han bare er på lån en måned. Mulig at dette kan bli forlenget. Håper det.

Inn: Tror vi henter en høgreback og en spiss (Lafferty?)

Coyle har fått beskjed om å gjøre seg klar til å få sjansen. Har imponert over lang tid nå. Tar han sjansen han får så blir det neppe no høyreback inn. Svikter han blir det nok det. Spiss MÃ… inn. Wood er bare wooden. Ante ikke go nok i den rollen. Bridcutt MÃ… beholdes. Gjerne en general av en midtstopper inn også.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #11 på: Desember 18, 2015, 14:17:55 »
Hvor kan vi faktisk ende opp i dette vinduet når det gjelder spillere inn og ut.
Jeg ser for meg at vi kan miste Cook,Byram,Mowatt,Taylor,Adeyemi og Bridcutt. Og ingen inn av kvalitet

Da kommer du ikke til å bli mer skuffet enn du allerede er, tror dette vinduet kan bli bra for deg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Januarvinduet
« Svar #12 på: Desember 22, 2015, 11:11:55 »

0
HAVE YOUR SAY
leeds United manager Steve Evans believes club owner Massimo Cellino is ready to finance his bid for a play-off charge by making early signings in the January transfer window.



Read more: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/massimo-cellino-ready-to-finance-play-off-push-says-leeds-united-boss-steve-evans-1-7637473#ixzz3v2jR1Ijk

samadhi

Sv: Januarvinduet
« Svar #13 på: Desember 22, 2015, 11:37:33 »
Tidlig handling i transfervinduene er vel no vi alltid håper på.
Som regel blir det mye rykter i starten uten at noe skjer før de siste dagene,
gjerne ikkje før lånevinduet i februar.

Lat oss håpe at Evans/Cellino viser mer handling denne gang.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #14 på: Desember 22, 2015, 15:34:14 »
Tidlig handling i transfervinduene er vel no vi alltid håper på.
Som regel blir det mye rykter i starten uten at noe skjer før de siste dagene,
gjerne ikkje før lånevinduet i februar.

Lat oss håpe at Evans/Cellino viser mer handling denne gang.
hehe, for vår del så er jo erfaringen at det starter med rykter for så å munne ut i noen ytterst få middelmådigheter >:(

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #15 på: Desember 22, 2015, 17:13:33 »
Byram ut kjapt, deretter extended loan for Bridcutt, Lafferty på lån - og kanskje en overraskelse ift en midtstopper!

D tror jeg.
 

rd1

Sv: Januarvinduet
« Svar #16 på: Desember 22, 2015, 20:57:26 »
Byram ut kjapt, deretter extended loan for Bridcutt, Lafferty på lån - og kanskje en overraskelse ift en midtstopper!

D tror jeg.

Du får nok rett, mulig vi må kjøpe istedet for å låne.
"Who needs Cantona??"

AndyMathie

Sv: Januarvinduet
« Svar #17 på: Desember 23, 2015, 09:11:55 »
Hvis Cellino har litt vett, så åpner han lommeboka. Betaler Byram en bedre kontrakt, lover Byram og spillegruppen at det skal inn 2-3 gode spillere.
I tillegg gjør det klart at han skal forsterke til sommeren, og holde seg unna det sportslige  ;D

Mitt Juleønske  iallfall

Javel betale en middelmådig Championship spiller mer enn 12000 pund i uka??? Godt at det ikke er du som styrer Leeds!
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: Januarvinduet
« Svar #18 på: Desember 23, 2015, 15:03:24 »
Hvis Cellino har litt vett, så åpner han lommeboka. Betaler Byram en bedre kontrakt, lover Byram og spillegruppen at det skal inn 2-3 gode spillere.
I tillegg gjør det klart at han skal forsterke til sommeren, og holde seg unna det sportslige  ;D

Mitt Juleønske  iallfall

Javel betale en middelmådig Championship spiller mer enn 12000 pund i uka??? Godt at det ikke er du som styrer Leeds!
Byram får nok mer av sin neste arbeidsgiver.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #19 på: Desember 23, 2015, 15:04:27 »
Hvis Byram ikke er verdt 12000 i uka. Da er ikke Wood verdt mere enn 4000 i uka

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #20 på: Desember 23, 2015, 15:29:10 »
Hvis Cellino har litt vett, så åpner han lommeboka. Betaler Byram en bedre kontrakt, lover Byram og spillegruppen at det skal inn 2-3 gode spillere.
I tillegg gjør det klart at han skal forsterke til sommeren, og holde seg unna det sportslige  ;D

Mitt Juleønske  iallfall

Javel betale en middelmådig Championship spiller mer enn 12000 pund i uka??? Godt at det ikke er du som styrer Leeds!
Byram får nok mer av sin neste arbeidsgiver.

Helt klart!
I PL er vel minimumslønn 50 000....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv:
« Svar #21 på: Desember 23, 2015, 19:05:33 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)
- Leif Olav

Sydhagen

Sv:
« Svar #22 på: Desember 23, 2015, 20:18:04 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)

Tull.
Bellusci har vært god de siste kampene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Januarvinduet
« Svar #23 på: Desember 24, 2015, 15:56:58 »
Hvis Cellino har litt vett, så åpner han lommeboka. Betaler Byram en bedre kontrakt, lover Byram og spillegruppen at det skal inn 2-3 gode spillere.
I tillegg gjør det klart at han skal forsterke til sommeren, og holde seg unna det sportslige  ;D

Mitt Juleønske  iallfall

Javel betale en middelmådig Championship spiller mer enn 12000 pund i uka??? Godt at det ikke er du som styrer Leeds!

Med en eier, og en manager som får det beste ut av guttan, så vil Byram med flere på Leeds laget være mer en middelmådig! Unge talenter, trenger tydlige, gode ledere rundt seg. Da vil de blomstre.
Cellino har som vanlig dummet seg ut her, Evans har klart å få Byram i gang igjen. Æ va sjøl en av de som va irritert og skuffet over Byram, men ser jo at det er ikke så enkelt. Mange grunner til at Byram og laget ikke er bedre.
Struktur, ledelse, vinnerkultur...

Vet ikke hva andre Championship klubber betaler sine i snitt, sett opp mot Leeds budsjett. Men vi må jo matche det, om vi skal holde på våre beste?!

MOT

# GodJul alle sammen

Lundewhites

Sv:
« Svar #24 på: Desember 24, 2015, 22:48:34 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)

Tull.
Bellusci har vært god de siste kampene.

Bellusci var IKKE god mot Preston! En  katastrofe av en førsteomgang, vinner ikke en hodeduell og knapt nok en på bakken heller. Ligger konstant feil og er stadig ute med fanteri som bedre dommere hadde straffet oss hardt med. Han spilte seg opp mot slutten når det var kaosforsvar og kastet seg inn i noen taklinger som han faktisk vant. Men han er en middelmådighet og bidrar til usikkerhet i et allerede meget svakt forsvar. 
Hvis jeg skulle gitt terningkast på søndag ville følgende fått:
Silvestri 5, Wooton 1,  Bellusci 2 ( unngår 1 grunnet det siste kvarteret ) Cooper 3 , Taylor 2, Briddcut 3, Cook 3, Dallas 3, Byram 2, Murphy 2, Wood 2, Dukara 2,
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv:
« Svar #25 på: Desember 25, 2015, 02:42:51 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)

Tull.
Bellusci har vært god de siste kampene.

Bellusci var IKKE god mot Preston! En  katastrofe av en førsteomgang, vinner ikke en hodeduell og knapt nok en på bakken heller. Ligger konstant feil og er stadig ute med fanteri som bedre dommere hadde straffet oss hardt med. Han spilte seg opp mot slutten når det var kaosforsvar og kastet seg inn i noen taklinger som han faktisk vant. Men han er en middelmådighet og bidrar til usikkerhet i et allerede meget svakt forsvar. 
Hvis jeg skulle gitt terningkast på søndag ville følgende fått:
Silvestri 5, Wooton 1,  Bellusci 2 ( unngår 1 grunnet det siste kvarteret ) Cooper 3 , Taylor 2, Briddcut 3, Cook 3, Dallas 3, Byram 2, Murphy 2, Wood 2, Dukara 2,

Og dette betyr at fire - 4 - er best OG AT SILVESTRI VAR OUT OF THIS WORLD!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv:
« Svar #26 på: Desember 25, 2015, 08:00:31 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)

Tull.
Bellusci har vært god de siste kampene.

Bellusci var IKKE god mot Preston! En  katastrofe av en førsteomgang, vinner ikke en hodeduell og knapt nok en på bakken heller. Ligger konstant feil og er stadig ute med fanteri som bedre dommere hadde straffet oss hardt med. Han spilte seg opp mot slutten når det var kaosforsvar og kastet seg inn i noen taklinger som han faktisk vant. Men han er en middelmådighet og bidrar til usikkerhet i et allerede meget svakt forsvar. 
Hvis jeg skulle gitt terningkast på søndag ville følgende fått:
Silvestri 5, Wooton 1,  Bellusci 2 ( unngår 1 grunnet det siste kvarteret ) Cooper 3 , Taylor 2, Briddcut 3, Cook 3, Dallas 3, Byram 2, Murphy 2, Wood 2, Dukara 2,
här kommer ett alternativ till tärningskast ;), YEP spelarbetyg efter Prestonmatchen
Silvestri 8, Wotton6, Bellusci5, Cooper6, Taylor7, Bridcutt6, Byram6, Cook 6, Murphy5, Dallas7, Wood 5.
 

Kontakinte

Sv:
« Svar #27 på: Desember 25, 2015, 10:58:07 »
Og Bellusci burde stort sett kjøpe billett selv for å være på Elland Road. :-)

Tull.
Bellusci har vært god de siste kampene.

Bellusci var IKKE god mot Preston! En  katastrofe av en førsteomgang, vinner ikke en hodeduell og knapt nok en på bakken heller. Ligger konstant feil og er stadig ute med fanteri som bedre dommere hadde straffet oss hardt med. Han spilte seg opp mot slutten når det var kaosforsvar og kastet seg inn i noen taklinger som han faktisk vant. Men han er en middelmådighet og bidrar til usikkerhet i et allerede meget svakt forsvar. 
Hvis jeg skulle gitt terningkast på søndag ville følgende fått:
Silvestri 5, Wooton 1,  Bellusci 2 ( unngår 1 grunnet det siste kvarteret ) Cooper 3 , Taylor 2, Briddcut 3, Cook 3, Dallas 3, Byram 2, Murphy 2, Wood 2, Dukara 2,
SAKLIG!! Var du der?

Forever Whites

Sv: Januarvinduet
« Svar #28 på: Desember 25, 2015, 11:12:01 »
Januarvinduet?  ;)
Medlem 94237

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #29 på: Desember 25, 2015, 13:08:10 »
Bruker man penger man ikke har så skjer dette:

"Bolton, Fulham & Nottingham Forest given transfer embargoes

Championship sides Bolton, Fulham and Nottingham Forest are under a transfer embargo for the rest of the season after breaching Football League rules in 2014-15.
Fulham and Forest both exceeded Financial Fair Play limits of permitted maximum losses of £6m for a season.
Bolton failed to submit their required accounts and are unable make transfers until they comply with FFP obligations.
Premier League Bournemouth face a fine after also exceeding the permitted sum.
The Cherries were promoted to the top flight after winning the Championship last season.
Millwall also exceeded the allowance but have not been punished after they were relegated to League One."


http://www.bbc.com/sport/0/football/35174477
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.