Skrevet av Emne: Norwich, hatlaget nr.2  (Lest 7847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Allanclarke

Norwich, hatlaget nr.2
« på: Januar 09, 2016, 10:19:59 »
De har fått Bradley Johnson, Johnny Howson, Robert Snodgrass og Luciano Becchio fra oss og vi fikk elendige Steve Morison tilbake for sistnevnte. Altså, vi har vært svært gjestfrie for våre gamle kolleger fra League One, og hjulpet dem på deres Premier League ferd. Men når vi prøvde å låne tilbake Becchio for ca. ett par år siden så nektet de å være like gjestfrie tilbake. Mens Becchio alikevell råtnet på benken. Og nå ønsker vi Lafferty på lån med opsjon på kjøp. Hva gjør Norwich? De setter seg på bakbeina og sier; Salg eller No deal. Og det er liksom takken for de spillerene vi har solgt til dem. For en forbanna liten drittklubb. >:( >:( >:( Lafferty råtner jo på benken alikevell og er ikke med i deres fremtidsplaner. Spilleren trenger spilletid før EM til sommeren, ønsker seg til Leeds hvor bestekompisen spiller (Dallas). Nei, ønsker den klubben alt vondt. Og nå som Byram er til salgs så mener jeg Leeds bør avslå alle bud fra Norwich uansett. For de er tydeligvis interessert. Rett å slett kjøre hardt mot hardt. Det er mange større klubber Byram kan spille for istedenfor, bl.a Leeds.

Forbanna Møkkaklubb  >:( >:( >:(

Kato

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #1 på: Januar 09, 2016, 12:11:53 »
Kanskje vi egentlig bør takke dem for at de ikke slipper Lafferty. Ikke overbevist.
 

Jon R

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #2 på: Januar 09, 2016, 12:14:37 »
Tror Lafferty hadde tilført oss noe vi ikke har fra før. Bortsett fra det så liker jeg Norwich jeg.  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #3 på: Januar 09, 2016, 12:38:23 »
Tror Lafferty hadde tilført oss noe vi ikke har fra før. Bortsett fra det så liker jeg Norwich jeg.  :)
tja..han hadde ikke tilført oss noen mål ihvertfall :(
Sjekk statistikken ;)

Leedsfan

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #4 på: Januar 09, 2016, 12:51:31 »
Tror Lafferty hadde tilført oss noe vi ikke har fra før. Bortsett fra det så liker jeg Norwich jeg.  :)
tja..han hadde ikke tilført oss noen mål ihvertfall :(
Sjekk statistikken ;)

Kan du fortelle meg hvordan vi skal hente en PL-spiller med en god statistikk de siste årene?
Kan du fortelle meg hvordan vi skal hente en Championship spiller med god statistikk de siste årene?

Jeg kan fortelle deg det, £5mill pund eller mer, men har vi de pengene å bruke på en spiss?

NB: PL spilleren kan vi bare glemme.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #5 på: Januar 09, 2016, 13:06:27 »
Når det er sagt så er Norwich et av mine hatlag, i hvert fall når de spiller mot oss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #6 på: Januar 11, 2016, 12:29:20 »
Når det er sagt så er Norwich et av mine hatlag, i hvert fall når de spiller mot oss.



"Hater" alle som scorer på oss!! Ellers er jeg ikke overbevist om at Norwich opplever at Leeds United har hjulpet dem.....de har vel kjøpt de nevnte spilerne og det de betaler for ses nok ikke som hjelp.

Jeg koser meg når Norwich slå scum for eksempel og Tettey putter....!!
Yeboahs vitne

nord

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #7 på: Januar 11, 2016, 12:56:38 »
Norwich er helt OK.
 

Eriksen55

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #8 på: Januar 11, 2016, 14:47:56 »
Norwich er en fin klubb, liker dem.

Kan jo ikke laste dem for at de henter spillere fra Leeds. Grunnen til at vi ikke får låne Lafferty er vel at dem ikke ser noen fremtid for han i Norwich, så kun salg som gjelder. Fair det  :)


Leedsfan

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #9 på: Januar 11, 2016, 15:31:59 »

Norwich er en fin klubb, liker dem.

Kan jo ikke laste dem for at de henter spillere fra Leeds. Grunnen til at vi ikke får låne Lafferty er vel at dem ikke ser noen fremtid for han i Norwich, så kun salg som gjelder. Fair det  :)

De vil ikke låne han ut heller for de tror vel ikke at han lykkes hos oss også!! Da kan vi holde oss unna!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #10 på: Januar 11, 2016, 16:59:36 »
Leeds blir en så ynkelig, liten klubb hvis vi skal bruke kalorier på å hate Norwich.  Norwich er en liten klubb som har gjort mye riktig.  Blant annet har de budt på Leedsspillere og fått kjøpe dem.  De forplikter ikke å låne oss spillere av den grunn.  Nei, hvis du vil hate så fokuser f.eks. på Chelsea...
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #11 på: Januar 11, 2016, 17:20:35 »
Norwich who??


We are Leeds...MOT!!! ;)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Josch

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #12 på: Januar 11, 2016, 17:54:28 »
Hate Norwich.??
Tanken har aldri slått meg. Skal vi hate en klubb som ikke vil låne bort Lafferty og som har kjøpt 3-4 av våre beste spillere de siste år, i nivå 2?? Dette blir for smått. De ville jo blitt kjøpt av noen andre uansett.

Hat lag nr 1 og 2 må være Scum og  Chelsea!!!

Norwich er ikke store nok til å bli hatet av oss!! :)

Eriksen55

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #13 på: Januar 11, 2016, 19:38:30 »
De har fått Bradley Johnson, Johnny Howson, Robert Snodgrass og Luciano Becchio fra oss og vi fikk elendige Steve Morison tilbake for sistnevnte. Altså, vi har vært svært gjestfrie for våre gamle kolleger fra League One, og hjulpet dem på deres Premier League ferd. Men når vi prøvde å låne tilbake Becchio for ca. ett par år siden så nektet de å være like gjestfrie tilbake. Mens Becchio alikevell råtnet på benken. Og nå ønsker vi Lafferty på lån med opsjon på kjøp. Hva gjør Norwich? De setter seg på bakbeina og sier; Salg eller No deal. Og det er liksom takken for de spillerene vi har solgt til dem. For en forbanna liten drittklubb. >:( >:( >:( Lafferty råtner jo på benken alikevell og er ikke med i deres fremtidsplaner. Spilleren trenger spilletid før EM til sommeren, ønsker seg til Leeds hvor bestekompisen spiller (Dallas). Nei, ønsker den klubben alt vondt. Og nå som Byram er til salgs så mener jeg Leeds bør avslå alle bud fra Norwich uansett. For de er tydeligvis interessert. Rett å slett kjøre hardt mot hardt. Det er mange større klubber Byram kan spille for istedenfor, bl.a Leeds.

Forbanna Møkkaklubb  >:( >:( >:(

Sliter med å hate jeg. Hvem skal jeg i såfall prøve hate som nr 1?

RoarG

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #14 på: Januar 11, 2016, 19:40:06 »
Beklager, hater ikke Canaries, men pene drakter..det har de ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #15 på: Januar 11, 2016, 22:40:16 »
Er det virkelig nødvendig å hate? Kan jeg ikke få elske Leeds og ferdig med det?
Hekta på Leeds siden 1974

clarke

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #16 på: Januar 12, 2016, 11:31:12 »
Elsker Leeds - hater ingen andre!
SuperLeeds

Annesj

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #17 på: Januar 12, 2016, 11:37:32 »
ELSKER LEEDS. Hater ingen. Liker noen lag mindre enn andre. Scum, Chelski, Shitty er vel topp 3 på mindre likt lista så kommer vel leverpul tett opptil.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #18 på: Januar 12, 2016, 17:48:31 »
Han der æ'kke sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Ã… banke en stakkars faen

ref.
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

En bra låt blir det av det vertfall :)

B_Ød

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #19 på: Januar 12, 2016, 18:18:39 »
hat er for kraftige saker..men må innrømme at det er lag jeg unner mindre enn andre....
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #20 på: Januar 22, 2016, 06:48:28 »
Og nå er de ute etter Taylor for en billig penge ...
 

gill

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #21 på: Januar 22, 2016, 17:10:31 »
Beklager, men jeg liker Norvik veldig godt
 

Promotion 2010

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #22 på: Januar 22, 2016, 17:15:12 »
Beklager, men jeg liker Norvik veldig godt

Narvik.......?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #23 på: Januar 22, 2016, 17:26:22 »
Hekta på Leeds siden 1974

Allanclarke

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #24 på: Januar 23, 2016, 15:18:05 »
Norwich fra 3-1 til 3-4 mot Liverpool  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #25 på: Januar 23, 2016, 15:20:19 »

Allanclarke

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #26 på: Januar 23, 2016, 15:37:40 »
HAHAHA 4-5  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D En syk fotballkamp!

TK20

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #27 på: Januar 23, 2016, 15:54:56 »

HAHAHA 4-5  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D En syk fotballkamp!

Spar meg for dette Liverpool-fanboy-opplegget, vær så snill. Det er et Leeds-forum.

GeirO

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #28 på: Januar 23, 2016, 16:18:08 »
Synd Norwich taper! Rettere sagt; synd Liverpool vinner!
MOT

Allanclarke

Sv: Norwich, hatlaget nr.2
« Svar #29 på: Januar 23, 2016, 20:10:43 »
Synd Norwich taper! Rettere sagt; synd Liverpool vinner!

Er ikke overbegeistret for Liverpool heller. Men med denne seieren er de snart foran Scum. Jo lengre ned de kommer jo bedre. Derfor bra at Liverpool vant