Skrevet av Emne: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?  (Lest 11150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« på: Januar 21, 2016, 13:21:55 »
Totale inntekter for Premier League lagene 2014-15:

Manchester United   Â£395.2m
Manchester City   Â£352.6m
Arsenal   Â£331.3m
Chelsea   Â£319.5m
Liverpool   Â£298.1m
Tottenham   Â£195.9m
Newcastle United   Â£128.8m
Everton   Â£125.6m
West Ham United   Â£122.4m
Southampton   Â£113.7m
Aston Villa   Â£113.2m
Leicester City   Â£104.4m
Sunderland   Â£101.1m
Swansea City   Â£101m
Stoke City   Â£99.6m
Crystal Palace   Â£99.5m
West Brom   Â£96.3m

Kilde: http://www.skysports.com/football/news/11095/10137534/manchester-united-highest-earning-premier-league-club-in-201415

Leeds United sine inntekter i 2013-14:

- Turnover at Leeds dropped from £31.8m to £28.5m (Leeds United lost almost £10m in the 2012-13 financial year, the club’s accounts revealed today.?

Kilde: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-post-9-5-million-loss-1-6548303

Den nye TV-avtalen som løper fra 2016-2019 øker inntektene til PL-klubbene ekstremt:

Premier League TV rights
£5.136bn Cost of rights 2016-19
71% Increase on 2013-16
£10.19m per game
168 games to be shown live
126 will be shown by Sky
42 will be shown by BT

Kilde: http://www.bbc.com/news/business-31379128

"Fallskjermpengene" vil bare øke fremover:

From the 2016-17 season relegated clubs will receive 55% of the equal share of broadcast revenue paid to Premier League clubs in the first year after relegation, 45% the following year and 20% in year three. Clubs relegated after a single season will receive 55% and 45% over two seasons with the third payment eliminated entirely.

Kilde: http://www.theguardian.com/football/2015/jun/02/parachute-payments-clubs-relegated-premier-league

Summen av alt dette gjør det vanskeligere å rykke opp fra The Championship hvis man ikke har mye penger, så enkelt er det faktisk.

Når det gjelder Leeds United og Cellino så bruker vi ikke nok penger per dags dato og i fremtiden vil behovet for å måtte bruke enda mer penger øke.
En annen måte å rykke opp på er å bygge lag og vinnerkultur, men for å få til dette så må man beholde de beste spillerne og så må ALLE trekke i samme RIKTIGE retning.

Kjapt og enkelt oppsummert, vi har ikke sjans til å rykke opp. Det er uunngåelig at vi må fortsette å selge våre beste for å betale regninger og f0r at de ønsker å spille på høyeste nivå.

Det jeg lurer mest på er hva Cellino tenker om dette? Football League vil kaste han og mange fans vil ha han vekk. Da gjenstår egentlig det øknomiske, jeg tror ikke Cellino klarer å bli rik på LUFC, heldigvis har han mer penger enn Bates så han ønsker vel ikke å melke oss?

Meget trist dette!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #1 på: Januar 21, 2016, 13:29:42 »
Dette synes jeg var ekstremt skremmende!

- Turnover at Leeds dropped from £31.8m to £28.5m (Leeds United lost almost £10m in the 2012-13 financial year, the club’s accounts revealed today.?

Vi hadde et underskudd som tilsvarer omtrent 1/3 av omsetningen.
Litt usikker på hva ståda er idag, men dette er ivertfall straka veien til konkurs om det fortsatt er slik.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #2 på: Januar 21, 2016, 13:38:42 »
Dette synes jeg var ekstremt skremmende!

- Turnover at Leeds dropped from £31.8m to £28.5m (Leeds United lost almost £10m in the 2012-13 financial year, the club’s accounts revealed today.?

Vi hadde et underskudd som tilsvarer omtrent 1/3 av omsetningen.
Litt usikker på hva ståda er idag, men dette er ivertfall straka veien til konkurs om det fortsatt er slik.

Dette har jo Cellino brukt harde virkemidler for å ordne opp i, noe arbeidsstokken og fans har gitt uttrykk for at de ikke har likt. Et firma som går med 10-15 millioner i underskudd hver måned "fortjener" ikke livets rett! Samtidig som Cellino har kuttet kostnader så har han forhandlet med Byram som har tjent £12k i uka, noe han fikk når han spilte på sitt beste av GFH. Så stagnerte han en periode under/etter skade og da ville Cellino forlenge, men tilby han lavere lønn.

Så selv om alt ble feil til slutt så kan man på en måte skjønne Cellino selv om det ikke gjør at vi kommer til å kunne holde på våre beste spillere.

Jeg ser nå at alle skriver at Cook tjener for lite, han tjener £4k i uka, dvs 2,5mill nkr i året for en 18-åring. Noen mener at vi burde tredoble t.o.m firedoble lønna hans for å beholde han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #3 på: Januar 21, 2016, 14:55:41 »
På et eller annet tidspunkt..kanskje, men jeg tviler på at jeg får oppleve det. Jeg håper jo, men tviler.
Ups & Ups!!

nord

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #4 på: Januar 21, 2016, 16:17:23 »
Jo vi kommer  ;D
 

gulle

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #5 på: Januar 21, 2016, 18:51:44 »
Ikke med nåværende eier.
Det må enten bygges lag og fremtidstro med egne unggutter ispedd noen pl.spillere med erfaring
(Det krever tålmodighet, det har ikke dagens eier)
Eller så trengs silly money, det har heller ikke dagens eier.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Jostein.

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #6 på: Januar 21, 2016, 19:11:55 »
Kommer vi ikke opp innen 3 år tror jeg aldri Leeds United vil spille i Premier League igjen, om ikke vi kjøpes av en sheik som investerer flere 10 talls millioner pund. Forskjellene kommer bare til å bli større å større, og det kommer til å bli så å si umulig å rykke opp utenom for de lagene som kommer fra Premier League. Den økonomiske fordelen de har er helt astronomisk stor.
Leeds Carajo!

Eriksen55

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #7 på: Januar 21, 2016, 20:22:49 »
Selvfølgelig vil Leeds spille i PL igjen engang. Om vi får oppleve det er en annen sak...

Allanclarke

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #8 på: Januar 22, 2016, 08:25:33 »
Aldri med dagens eier. Men jeg har mine tvil uansett. Alt som kan gå galt, går alltid galt.

sportcarl1

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #9 på: Januar 22, 2016, 08:47:10 »
Jo vi kommer  ;D
jajamen men frågan är bara när
 

sportcarl1

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #10 på: Januar 22, 2016, 08:50:23 »
Dette synes jeg var ekstremt skremmende!

- Turnover at Leeds dropped from £31.8m to £28.5m (Leeds United lost almost £10m in the 2012-13 financial year, the club’s accounts revealed today.?

Vi hadde et underskudd som tilsvarer omtrent 1/3 av omsetningen.
Litt usikker på hva ståda er idag, men dette er ivertfall straka veien til konkurs om det fortsatt er slik.
som sagt detta var säsongen 2012/2013 ;)
 

Cherry

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #11 på: Januar 22, 2016, 09:13:40 »
Tallene skal være bedre pr i dag - regnskapsår er avvikende ift hele år.
Cellino og Pearson fortalte i fjor høst at det ikke tapes penger daglig lenger, klubben blir drevet økonomisk sunt - selv om kutt i staben ikke er populært så måtte dette til.

Økonomien er altså i vater, da gjelder det kun og få vår eier stabil.....det er vanskeligere.

Selvfølgelig rykker vi opp....neste sesong!
 

Josch

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #12 på: Januar 22, 2016, 23:31:53 »
Det er viktig å beholde håpet. Derfor blir viktig å avslutte sesongen med stil, f.eks oppnå en 8.-9. plass, som kan inspirere til neste sesong. Våre spillere er lovende og bør ha gode år foran seg. Det må selvsagt kjøpes mer kvalitet også.

Dette er 6. sesongen etter opprykket. Det betyr minst  7 sesonger i ch.ship på  rad. Det er dårligere en jeg forventet i 2010. Nå må det snart skje noe.

Men akkurat nå er vi nede  på 17. plass!!

Kampen om opprykk er blir tøffere med årene. Ingen er sikre på å unngå nedrykkskamp heller.

Forever Whites

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #13 på: Januar 23, 2016, 00:29:12 »
Får håpe barnebarna mine vil få oppleve det en gang...................
Medlem 94237

sportcarl1

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #14 på: Januar 23, 2016, 00:40:17 »
Dette synes jeg var ekstremt skremmende!

- Turnover at Leeds dropped from £31.8m to £28.5m (Leeds United lost almost £10m in the 2012-13 financial year, the club’s accounts revealed today.?

Vi hadde et underskudd som tilsvarer omtrent 1/3 av omsetningen.
Litt usikker på hva ståda er idag, men dette er ivertfall straka veien til konkurs om det fortsatt er slik.
någon som vet varför det inte kommit något  bokslut förra året? det enda man vet är ju vad cellino och pearson sagt, men man vill ju gärna se siffror
 

DenHviteYeboah

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #15 på: Januar 23, 2016, 08:00:41 »
Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?

For 100.gang: denne bytteleken med spillere i championship kommer ALDRI til å føre til opprykk. Når vi i tillegg selger våre beste spillere til PL klubber så står vi helt rolig sportslig. Noe de 12 siste sesongene har vist Sint
Likevel tror folk på forumet at hver gang vi har solgt en spiller til en PL klubb, så erstattes denne av en spiller som er like god....
Vi er ikke flinkere enn andre klubber til å hente kommende stjerner...jeg vil si dårligere Sint
Det vi er bedre på er å utvikle spillere fra akademiet, men så lenge disse blir solgt i tur og orden, så er resultatet gitt: VI KLARER ALDRI Ã… BYGGE OPP ET LAG SOM KAN RYKKE OPP! NÃ…R EIEREN I TILLEGG ER FULLSTENDIG TALENTLØS, SÃ… SER JEG INGEN LYSNING DESSVERRE.
Da hjelper det ikke om spilleren vi henter er megastjerne hos sine egne i Brentford.....

Sydhagen

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #16 på: Januar 23, 2016, 08:14:46 »
DHY:
Det viktigste er ikke hvor vi henter spillerne fra, men hvilke spillertyper som blir hentet inn i forhold til mangler i laget. Spillere som gjør at de andre lagdelene plutselig fungerer.
Hvem vet, kanskje vi plutselig får stoppere som fremstår som gode etter at han Brentford karen kommer inn. Fotball er et lagspill der det er viktig at spillere gjør hverandre bedre. Ikke vits å kjøpe Messi om de andre på laget suger balle...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #17 på: Januar 23, 2016, 10:57:45 »
DHY:
Det viktigste er ikke hvor vi henter spillerne fra, men hvilke spillertyper som blir hentet inn i forhold til mangler i laget.
Du har utvilsomt et poeng her, Sydhagen. Men kan vi si at vi mangler sentrale midtbanespillere? Vi har Murphy, Cook, Mowatt, Bridcutt, Bianchi, Sloth, Adeyemi, Philips og nå altså Diagouraga. Flere ønsker også å prøve Bellusci på midtbanen.

Vi mangler i hvert fall ikke kvantitet.

Cannavaro

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #18 på: Januar 23, 2016, 11:02:03 »
Alt er omtrent mulig i fotball, og alltid behøver det ikke være snakk om penger heller.  I en klubb må det ihvertfall være tilrettelagt for satsing på toppnivå FOR Ã… KOMME DIT.  Organisasjonen i klubben må jobbe sammen om et fellesrettet mål, det må jobbes iherdig i alle ledd.  Man trenger folk med engasjement, initiativ og hengivenhet til klubben.  Klubben må ha en "sjel", og man må ha visjoner og mål.

Leeds United er den #sovende kjempen" i England ; hvor lenge og mye har vi ikke hørt det ??

Byen i seg selv er den 3-4 største i England, og det er estimert at ca 1.9 mio mennesker har sin arbeidsplass der, fordelt over 106.000 bedrifter. Ca. 5 mio mennesker lever i Leeds-området.  Det er EN fotballklubb i byen, og ETT bra rugby lag ; Rhinos.  Det siste tiåret er det investert 0ver 600 MIO pund inn i Leeds City Centre, i kjøpesentre, butikker og andre fasiliteter.  Det er lagt planer for utbygging som tilsvarer 6 MRD pund fremover.

I lys av dette ; størrelse og statsus på byen ( the Knightsbridge of the North og "the best place in Britain to live") så er det helt åpenbart at byen og fotballklubben skulle ha et potensiale.

Jeg har de siste årene bitt meg merke i hvordan Bournemouth har blitt en PL-klubb, med sine evner og ressurser. En liten kystby, med ca 200.000 innbyggere og flest pensjonister.  I 2008 var klubben under administrasjon og i 2013 rykket de opp til Chamionship, og ifjor ble de altså en Premier League klubb !!!  Det meste går an i fotball. Bournemouth har siden 2008 hatt egentlig kun 3 managere ; Eddie Howe, Lee Bradbury, Paul Groves og nå Eddie Howe igjen.  Det er ingen store stjerner i laget som har tatt hele veien opp, men flere i stammen av laget har flere sesonger sammen.  Eddie Howe har også nese for å handle spillere ; til opprykkssesongen 14/15 handlet han inn Callum Wilson (fra Coventry) og Yann Kermorgant (fra Charlton) og begge disse spissene bidro til nesten 40 mål.

Klubben har hatt kontinuitet på trener/manager siden og en gjeng spillere som har vært sammen lenge + noen gode innkjøp.  Howe har bygget et lag som kompletterer hverandre.  På eiersiden har det vært et konsortium i ledelse av Adam Murry (med 4 andre bidragsytere), alle med litt forskjellig erfaring.

Jeg hevder ikke at B`mouth eller the Cherries er noen mønsterklubb, men de har klart det umulige med få ressurser, men med det viktigste : kontinuitet på eier- og mangersiden.  Det mangler vi !!

Vi ledes av en villbass (med gode intensjoner ja) som har veldig dårlig tid, og har satt en tidslimit på seg selv om når opprykket skal være klart.  Det blir krampaktig og preget av impulsive handlinger.  Vi får ikke med oss kontinuitetsbærerne i klubben (bl.a. Redfearn).  Det blir for mye endringer i organisasjonen, samt usikkerhet.  Det jobbes ikke målrettet mot noe.  Det finns dog masse bra personell i akademiet og i yngre lag som vet at å dyrke egne talenter i nærområdet er veien å gå for fremtiden.

Vi kan komme tilbake til PL, men da må eiersitsen se annerledes ut, og vi trenger en manager med visjoner/mål og som er innstilt på langsiktig jobbing.  En som klarer å kombinere fremdyrking av eget talent og smarte kjøp, dyrke samhold og samhandling/vinnerkultur og entusiasme.  Byen Leeds og laget Leeds United hører hjemme i PREMIER LEAGUE, men ikke med dagens forutsetninger i klubben.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #19 på: Januar 23, 2016, 11:11:29 »
DHY:
Det viktigste er ikke hvor vi henter spillerne fra, men hvilke spillertyper som blir hentet inn i forhold til mangler i laget.
Du har utvilsomt et poeng her, Sydhagen. Men kan vi si at vi mangler sentrale midtbanespillere? Vi har Murphy, Cook, Mowatt, Bridcutt, Bianchi, Sloth, Adeyemi, Philips og nå altså Diagouraga. Flere ønsker også å prøve Bellusci på midtbanen.

Vi mangler i hvert fall ikke kvantitet.

Man kan vel si at vi mangler en viss type midtbanespiller.
En fysisk robust spiller som kan hjelpe forsvaret og tette rommet mellom forsvaret og midtbanen.
Bridcutt er en slik type spiller, men kanskje ikke så fysisk sterk..?

Uansett, jeg synes han Brentford karen virker som en spennende signering.

Evans snakket om to signeringer, så venter spent på hvem nummer to er.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #20 på: Januar 23, 2016, 11:46:32 »
DHY:
Det viktigste er ikke hvor vi henter spillerne fra, men hvilke spillertyper som blir hentet inn i forhold til mangler i laget.
Du har utvilsomt et poeng her, Sydhagen. Men kan vi si at vi mangler sentrale midtbanespillere? Vi har Murphy, Cook, Mowatt, Bridcutt, Bianchi, Sloth, Adeyemi, Philips og nå altså Diagouraga. Flere ønsker også å prøve Bellusci på midtbanen.

Vi mangler i hvert fall ikke kvantitet.

Man kan vel si at vi mangler en viss type midtbanespiller.
En fysisk robust spiller som kan hjelpe forsvaret og tette rommet mellom forsvaret og midtbanen.
Bridcutt er en slik type spiller, men kanskje ikke så fysisk sterk..?

Uansett, jeg synes han Brentford karen virker som en spennende signering.

Evans snakket om to signeringer, så venter spent på hvem nummer to er.

Ja, er enig i disse betraktningene. Vi trengte helt klart muskler på midtbanen, og at han ble kåret til fansens beste spiller i fjor vitner om guts og passion.
Syns d lover godt, og en til inn med CC kvalitet kan være det som vipper pendelen/ kampener til vår fordel!

Forsiktig positiv....
 

willum

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #21 på: Januar 23, 2016, 11:47:08 »
Alt er omtrent mulig i fotball, og alltid behøver det ikke være snakk om penger heller.  I en klubb må det ihvertfall være tilrettelagt for satsing på toppnivå FOR Ã… KOMME DIT.  Organisasjonen i klubben må jobbe sammen om et fellesrettet mål, det må jobbes iherdig i alle ledd.  Man trenger folk med engasjement, initiativ og hengivenhet til klubben.  Klubben må ha en "sjel", og man må ha visjoner og mål.

Leeds United er den #sovende kjempen" i England ; hvor lenge og mye har vi ikke hørt det ??

Byen i seg selv er den 3-4 største i England, og det er estimert at ca 1.9 mio mennesker har sin arbeidsplass der, fordelt over 106.000 bedrifter. Ca. 5 mio mennesker lever i Leeds-området.  Det er EN fotballklubb i byen, og ETT bra rugby lag ; Rhinos.  Det siste tiåret er det investert 0ver 600 MIO pund inn i Leeds City Centre, i kjøpesentre, butikker og andre fasiliteter.  Det er lagt planer for utbygging som tilsvarer 6 MRD pund fremover.

I lys av dette ; størrelse og statsus på byen ( the Knightsbridge of the North og "the best place in Britain to live") så er det helt åpenbart at byen og fotballklubben skulle ha et potensiale.

Jeg har de siste årene bitt meg merke i hvordan Bournemouth har blitt en PL-klubb, med sine evner og ressurser. En liten kystby, med ca 200.000 innbyggere og flest pensjonister.  I 2008 var klubben under administrasjon og i 2013 rykket de opp til Chamionship, og ifjor ble de altså en Premier League klubb !!!  Det meste går an i fotball. Bournemouth har siden 2008 hatt egentlig kun 3 managere ; Eddie Howe, Lee Bradbury, Paul Groves og nå Eddie Howe igjen.  Det er ingen store stjerner i laget som har tatt hele veien opp, men flere i stammen av laget har flere sesonger sammen.  Eddie Howe har også nese for å handle spillere ; til opprykkssesongen 14/15 handlet han inn Callum Wilson (fra Coventry) og Yann Kermorgant (fra Charlton) og begge disse spissene bidro til nesten 40 mål.

Klubben har hatt kontinuitet på trener/manager siden og en gjeng spillere som har vært sammen lenge + noen gode innkjøp.  Howe har bygget et lag som kompletterer hverandre.  På eiersiden har det vært et konsortium i ledelse av Adam Murry (med 4 andre bidragsytere), alle med litt forskjellig erfaring.

Jeg hevder ikke at B`mouth eller the Cherries er noen mønsterklubb, men de har klart det umulige med få ressurser, men med det viktigste : kontinuitet på eier- og mangersiden.  Det mangler vi !!

Vi ledes av en villbass (med gode intensjoner ja) som har veldig dårlig tid, og har satt en tidslimit på seg selv om når opprykket skal være klart.  Det blir krampaktig og preget av impulsive handlinger.  Vi får ikke med oss kontinuitetsbærerne i klubben (bl.a. Redfearn).  Det blir for mye endringer i organisasjonen, samt usikkerhet.  Det jobbes ikke målrettet mot noe.  Det finns dog masse bra personell i akademiet og i yngre lag som vet at å dyrke egne talenter i nærområdet er veien å gå for fremtiden.

Vi kan komme tilbake til PL, men da må eiersitsen se annerledes ut, og vi trenger en manager med visjoner/mål og som er innstilt på langsiktig jobbing.  En som klarer å kombinere fremdyrking av eget talent og smarte kjøp, dyrke samhold og samhandling/vinnerkultur og entusiasme.  Byen Leeds og laget Leeds United hører hjemme i PREMIER LEAGUE, men ikke med dagens forutsetninger i klubben.

Takk for dette innlegget!

Vi trenger en dyktig eier/ledelse mer enn bare en milliardær. Det komersielle potensialet er stort.

Promotion 2010

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #22 på: Januar 23, 2016, 12:31:11 »
Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?

For 100.gang: denne bytteleken med spillere i championship kommer ALDRI til å føre til opprykk. Når vi i tillegg selger våre beste spillere til PL klubber så står vi helt rolig sportslig. Noe de 12 siste sesongene har vist Sint
Likevel tror folk på forumet at hver gang vi har solgt en spiller til en PL klubb, så erstattes denne av en spiller som er like god....
Vi er ikke flinkere enn andre klubber til å hente kommende stjerner...jeg vil si dårligere Sint
Det vi er bedre på er å utvikle spillere fra akademiet, men så lenge disse blir solgt i tur og orden, så er resultatet gitt: VI KLARER ALDRI Ã… BYGGE OPP ET LAG SOM KAN RYKKE OPP! NÃ…R EIEREN I TILLEGG ER FULLSTENDIG TALENTLØS, SÃ… SER JEG INGEN LYSNING DESSVERRE.
Da hjelper det ikke om spilleren vi henter er megastjerne hos sine egne i Brentford.....

Bytteleken kan gå, men da må det sportslige ledes som man gjør i Herta Berlin:

http://www.vg.no/sport/fotball/tippetips/slik-har-hertha-blitt-et-topplag/a/23601174/

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #23 på: Januar 23, 2016, 13:48:10 »
blir väl lagom till 100-årsjubileet 2019 :)
 

Leedsfan

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #24 på: Januar 23, 2016, 14:34:56 »
blir väl lagom till 100-årsjubileet 2019 :)

Som er på 17. oktober, ett tall Cellino liker. Jeg har også burdag den dagen så det blir tur til Leeds uansett hvor vi er i seriesystemet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #25 på: Januar 23, 2016, 16:30:45 »
For å svare på tråden, JA ! Vi kommer opp, men om det bli i min levetid, vites ikke.


Lov å drømme  ;D

RoarG

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #26 på: Januar 23, 2016, 19:25:45 »
Ja, vi kommer opp. Og ja, det skjer i min levetid.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #27 på: Januar 23, 2016, 19:32:43 »

Ja, vi kommer opp. Og ja, det skjer i min levetid.

Hvor gammel er du? Du er mye på junior-sidene ikke sant? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #28 på: Januar 28, 2016, 14:06:56 »
Når blir regnskapet lagt ut?

Cellino har vel fått ned lønnskostnadene på "Bates-nivå". Ganske skremmende å lese at GFH økt lønnskostnadene med over 100mill nkr i året og kvaliteten på de som kom inn var dårlig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?
« Svar #29 på: Januar 28, 2016, 14:07:48 »
Når blir regnskapet lagt ut?

Cellino har vel fått ned lønnskostnadene på "Bates-nivå". Ganske skremmende å lese at GFH økt lønnskostnadene med over 100mill nkr i året og kvaliteten på de som kom inn var dårlig!

Slutten av Mars mener jeg å ha lest et sted.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."