Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00  (Lest 20734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #90 på: Februar 06, 2016, 18:04:02 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

Ser ikke mye forbedring under Evans

ragnar

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #91 på: Februar 06, 2016, 18:06:51 »
skuffende å tape på hjemmebane.
*In El Loco we trust!*

Superfan

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #92 på: Februar 06, 2016, 18:08:04 »
Skuffet, men ikke overrasket. Vi har hatt, og har, altfor dårlig stall til å hevde oss i dette selskapet. Dessverre...

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #93 på: Februar 06, 2016, 18:08:46 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

At det er bedring av underholdende angreps fotball under Evans???  VI SKAPER MINST MÃ…LSJANSER I HELE DIVISJONEN!  Har scoret 18 mål på 19 kamper.... og 3 av de er selvmål av motstanderen
For the sake of Leeds United he would break himself in two

ragnar

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #94 på: Februar 06, 2016, 18:10:55 »
håper leeds holder seg i c'ship. kanksje verdt å investere i en litt bedre trener neste gang for cellino?
*In El Loco we trust!*

Kato

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #95 på: Februar 06, 2016, 18:11:52 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

At det er bedring av underholdende angreps fotball under Evans???  VI SKAPER MINST MÃ…LSJANSER I HELE DIVISJONEN!  Har scoret 18 mål på 19 kamper.... og 3 av de er selvmål av motstanderen

Det er ikke et fnugg av bedring. Vi skaper minst sjanser i hele ligasystemet,  sier jo alt om det amatørmessige gjenget som styrer ( og mest av alt prater).
 

baste

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #96 på: Februar 06, 2016, 18:14:36 »
Får satse på at vi får en goalgetter i neste vindu. Sesong 2016-17 bli vårt år.

MOT

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #97 på: Februar 06, 2016, 18:32:59 »
Nå skjer det oftere og oftere at jeg logger av lenge før kampene er ferdige. Har mistet håpet. Hvert år tror jeg at i år, ja rykkers vi opp. Men spillerne skuffer år etter år. Hvorfor klarer vi aldri å hente spillere som utgjør en forskjell? Selv om de virker som gode spillere når vi henter de så faller de gjennom i Leeds og ender opp som middelsmådige flopper. Det er sykt demotiverende i disse dager  :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #98 på: Februar 06, 2016, 18:34:57 »
Nå skjer det oftere og oftere at jeg logger av lenge før kampene er ferdige. Har mistet håpet. Hvert år tror jeg at i år, ja rykkers vi opp. Men spillerne skuffer år etter år. Hvorfor klarer vi aldri å hente spillere som utgjør en forskjell? Selv om de virker som gode spillere når vi henter de så faller de gjennom i Leeds og ender opp som middelsmådige flopper. Det er sykt demotiverende i disse dager  :(

Vi har vel egentlig ikke de siste årene henta gode spillere

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #99 på: Februar 06, 2016, 19:19:43 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

At det er bedring av underholdende angreps fotball under Evans???  VI SKAPER MINST MÃ…LSJANSER I HELE DIVISJONEN!  Har scoret 18 mål på 19 kamper.... og 3 av de er selvmål av motstanderen

Det er ikke et fnugg av bedring. Vi skaper minst sjanser i hele ligasystemet,  sier jo alt om det amatørmessige gjenget som styrer ( og mest av alt prater).

Men løsningen er enkel, er den ikkje?
1. Ny eier
2. Ny manager
3. 10-15 nye spillere

Er vi i championship om 2-4 år skal vi være strålende fornøyd

Smudge

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #100 på: Februar 06, 2016, 19:20:51 »
Down the football league we go!!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #101 på: Februar 06, 2016, 19:24:45 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

At det er bedring av underholdende angreps fotball under Evans???  VI SKAPER MINST MÃ…LSJANSER I HELE DIVISJONEN!  Har scoret 18 mål på 19 kamper.... og 3 av de er selvmål av motstanderen

Det er ikke et fnugg av bedring. Vi skaper minst sjanser i hele ligasystemet,  sier jo alt om det amatørmessige gjenget som styrer ( og mest av alt prater).

Men løsningen er enkel, er den ikkje?
1. Ny eier
2. Ny manager
3. 10-15 nye spillere

Er vi i championship om 2-4 år skal vi være strålende fornøyd

Løsningen kan være enklere. Inn med en alla Pearson igjen. En som  forteller Cellino hva som skal til for at klubben rykker opp. Cellino lar manageren jobbe i fred. Så kommer punkt 2 og 3

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #102 på: Februar 06, 2016, 19:42:42 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #103 på: Februar 06, 2016, 19:45:12 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino

Inntil vi blir kvitt Cellino. Ja da må vi gjøre det nest beste

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #104 på: Februar 06, 2016, 19:45:48 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino
Trur det er like viktig å bli kvitt GFH ;)
Tipper de forlanger en latterlig sum for sine aksjer....

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #105 på: Februar 06, 2016, 19:53:03 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino
Trur det er like viktig å bli kvitt GFH ;)
Tipper de forlanger en latterlig sum for sine aksjer....

Du har sikkert et bra poeng der.

Med den mentaliteten våre eiere har, kommer vi ikke ut av hengemyra.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #106 på: Februar 06, 2016, 21:26:46 »
Forventet, men håpet på 1. p i dag. Synd/ svakt ikke ballbesittelsen gir fler sjanser.
Forest er ett godt CC lag, ubeseiret på 12-13 kamper.
Vi har Boro' og så FA cup....2 meget tøffe kamper.

Vi må snarest opp i 50 poeng, håper på 2 signeringer til uken.
 

Josch

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #107 på: Februar 06, 2016, 21:58:04 »
Før tapene mot  Ipswich og  Sheff W øynet de fleste på dette forum en sjanse  for play off og var rimelig fornøyd med Evans. Tre tap, og noen seire,  senere så er alt plutselig helt på dunken. Slik er det selvsagt ikke.

Leeds er, med sin spillerstall (særlig vedr spisser) uansett  en middelhavsfarer i divsjonen. Da må vi regne med både tap og seier mot lag som Nottingham. Surt men ikke uventet. Vi er ikke gode nok til topp 8 heller. Riktig plassering for  Leeds med sitt mannskap er ca  16-10. plass.
« Siste redigering: Februar 07, 2016, 09:34:57 av Josch »

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #108 på: Februar 06, 2016, 23:36:05 »
Før tapene mot  Ipswich og  Sheff W øynet de fleste på dette forum en sjanse  for play off og var rimelig fornøyd med Evans. Tre tap, noen seire  senere så er alt plutselig helt på dunken. slik er det selvsagt ikke.

Leeds er, med sin spillerstall (særlig vedr spisser) uansett  en middelhavsfarer i divsjonen. Da må vi regne med både tap og seier mot lag som Nottingham. Surt men ikke uventet. Vi er ikke gode nok til topp 8 heller. Riktig plassering for  Leeds med sitt mannskap er ca  16-10. plass.

Og så hadde du de som overhodet ikke var fornøyd med Evans og ikke så på PO som realistisk i det hele tatt! En god trener hadde fått mye mer ut av dette mannskapet!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

viking

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #109 på: Februar 07, 2016, 05:39:15 »
1968.Da skjedde det store.Jeg ble frelst av  "The mihty whites"Og the Yorkshire lads fulgte meg....og jeg dem.
en kjempeopptur med opprykk.....påfølgend ligatittel.Det  er bare Wilkinson.Tiden går og vi er sumpa.Jeg og fruen har kjøpt hus i Italia.Ikke en kjeft der bryr seg om MOT .ærlig  det er dødsdeliig.jeg bytter aldri lag...Men Forza Lazio.Hilsen Påsan fra Nesodden
 

viking

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #110 på: Februar 07, 2016, 05:41:45 »
Beklager,Etter

 48 som supporter, så daler interessen.
V
i har kjøpt hus i Italia....ingen der bryr seg LUFC.Beklager....men vi er per i dag en parantes i internasjonal fotball.Lykke til alle trofaste . kommer til og følge dere.Min neste hjemmekamp er i Roma: Med Leeds drakt
 

viking

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #111 på: Februar 07, 2016, 05:52:27 »
Før tapene mot  Ipswich og  Sheff W øynet de fleste på dette forum en sjanse  for play off og var rimelig fornøyd med Evans. Tre tap, noen seire  senere så er alt plutselig helt på dunken. slik er det selvsagt ikke.

Leeds er, med sin spillerstall (særlig vedr spisser) uansett  en middelhavsfarer i divsjonen. Da må vi regne med både tap og seier mot lag som Nottingham. Surt men ikke uventet. Vi er ikke gode nok til topp 8 heller. Riktig plassering for  Leeds med sitt mannskap er ca  16-10. plass.
++1
 

Gufrias

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #112 på: Februar 07, 2016, 06:26:42 »
Hvor er hylekoret? Det er allerede tre minutter siden vi tapte!
Hva skal man med hylekor? Når kampen er ferdig har kamptråden kommet midt på side 3. Det sier det meste.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #113 på: Februar 07, 2016, 06:56:12 »
Før tapene mot  Ipswich og  Sheff W øynet de fleste på dette forum en sjanse  for play off og var rimelig fornøyd med Evans. Tre tap, noen seire  senere så er alt plutselig helt på dunken. slik er det selvsagt ikke.

Leeds er, med sin spillerstall (særlig vedr spisser) uansett  en middelhavsfarer i divsjonen. Da må vi regne med både tap og seier mot lag som Nottingham. Surt men ikke uventet. Vi er ikke gode nok til topp 8 heller. Riktig plassering for  Leeds med sitt mannskap er ca  16-10. plass.
Nå skal vi ikke overdrive. Under Rösler hadde jeg en forventning om en plass rundt midten. Da han og Pearson forsvant med korte mellomrom ble jeg skuffet og bekymret, men Evans har gitt meg forhåpninger om at plassen rundt midten fortsatt er oppnåelig. Et knepent hjemmetap mot et formsterkt Forest forandrer ikke på det.

Det store problemet er at vi nesten ikke skaper sjanser. Når vi har vunnet ballen har det som regel gått sakte framover, i støtte og på tvers til vi har mistet ballen igjen - hvis det da ikke har har endt med et spark oppover mot en spiss uten medløp. Sånn har det vært under hver eneste manager Cellino har ansatt, uansett hvilke spillere som måtte sendes utpå. Jeg tror det for en stor del skyldes at ingen manager har fått tid til å innarbeide et spillemønster (jeg er ikke sikker på at alle har hatt evnen heller.)

Men Evans har i alle fall sørget for at motstanderne skaper nesten like få sjanser som oss. Det er jo en start.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #114 på: Februar 07, 2016, 11:52:25 »
Tapet mot  Nottingham viser samme problem som mot andre lag som knyter igjen sekken på Elland Road:

Vi mangler offensiv kraft, og lag med et ok  forsvar vinner ved å ta ledelsen mot Leeds.

Dårlig angrep er grunnen til at vi tapte.

Jostein.

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #115 på: Februar 07, 2016, 18:06:24 »
Utrolig svakt, gleder meg til den dagen Leeds United spiller underholdende angreps fotball. Hvor vi faktisk kan ha en følelse før hjemme kamper at dette vinner vi.
Det er forbedring under Evans, håper det blir betraktelig bedre neste sesong. Nå vil jeg bare spole frem til Mai, og håpe vi holder oss i divisjonen...

At det er bedring av underholdende angreps fotball under Evans???  VI SKAPER MINST MÃ…LSJANSER I HELE DIVISJONEN!  Har scoret 18 mål på 19 kamper.... og 3 av de er selvmål av motstanderen

Hvor i all verden står det at vi er forbedret med underholdene fotball under Evans. Det står følgende: vi er forbedret under Evans, altså et bedre lag en hva vi var under Røsler. Ã… det er det ingen som helst tvil om.
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #116 på: Februar 07, 2016, 18:46:34 »
Tapet mot  Nottingham viser samme problem som mot andre lag som knyter igjen sekken på Elland Road:

Vi mangler offensiv kraft, og lag med et ok  forsvar vinner ved å ta ledelsen mot Leeds.

Dårlig angrep er grunnen til at vi tapte.


Antall scorede mål sier sitt.
 

AndyMathie

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #117 på: Februar 08, 2016, 11:13:48 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino

Bli kvitt Cellino = Gå konkurs og rett ned til non league! Takk til deg Hallgeir!
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #118 på: Februar 08, 2016, 18:39:10 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino

Bli kvitt Cellino = Gå konkurs og rett ned til non league! Takk til deg Hallgeir!

Er det ikke på tide at du kvitter deg med skylappene snart?

Vi rykker aldri opp med Cellino og GFH som eiere. ALDRI !
Super Leeds since 1968

Runar

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 6/2 2016, kl 16.00
« Svar #119 på: Februar 08, 2016, 19:13:27 »
1. Bli kvitt Cellino
2. Bli kvitt Cellino
3. Bli kvitt Cellino

Bli kvitt Cellino = Gå konkurs og rett ned til non league! Takk til deg Hallgeir!

Nå eksisterte Leeds i 95 år uten Cellino også Anders.

Om du skal gi han skylden for den gode økonomiske situasjonen vi nå har (og det synes jeg du skal få lov til), må du vel også være med og innse at det som leveres på sport ikke har levd opp til dine eller mine forventninger/ønsker.