Skrevet av Emne: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?  (Lest 10429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #30 på: Mai 13, 2016, 13:06:52 »
Spesielt sett i lys av MC sine angivelige uttalelser om at han har fått nok av klubben og vil ut, ser jeg frem til neste sesong med meget stor forsiktighet. Eneste muligheten da er at det kommer inn en seriøs eier raskt som da har tid til å etablere en tropp i god tid før neste sesong. Det sier jeg uten å spekulere i hvor mange nye spillere etc. Og selvsagt må en manager til, som har tillit hos eieren. Jeg er personlig ikke misfornøyd med sesongen som er gåt, slik den etterhvert utviklet seg. Det så veldig mørkt ut en stund, men så snudde guttene det med et par seiersrekker.

Hav neste sesong bringer er derfor, igjen, helt i det blå!!
Leeds forever!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #31 på: Mai 13, 2016, 13:47:01 »
Egenskapene Neo beskriver hos vår nye manager vil måtte suppleres av dokumenterte evner til å helbrede spedalske samt å gå på vannet.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #32 på: Mai 13, 2016, 15:10:12 »
Egenskapene Neo beskriver hos vår nye manager vil måtte suppleres av dokumenterte evner til å helbrede spedalske samt å gå på vannet.


Hehe.....
Vel, kan hende de egenskapene og for mye å forvente, men noen år som hardcore Leeds-supporter - i tykt og tynt - har lært meg at i denne klubben kan alt skje.... ;D

Tro, håp og kjærlighet, da, altså.  :D
Det tærer voldsomt på de to førstnevnte for min del, må jeg vedgå.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #33 på: Mai 13, 2016, 15:38:29 »
blir like forbauset hvert år jeg...medisinen er bestandig den samme...bytte manager, bytte halve laget.
Jeg tror ikke dette er veien å gå. Behold Evans...pluss maks 3 spillere inn..burde holde. Kan like gjerne forsøke å lage et lag av det vi har ,i all den tid klubben er som den er og eies/styres som den gjør.
Enig.

Nye folk betyr ny innkjøringsperiode, som betyr at laget ikke fungerer som det skal før konkurrentene har fått et solid forsprang. De nye folkene skal være veldig mye bedre enn de vi har for å utligne det.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #34 på: Mai 13, 2016, 15:42:27 »
Hva får noen til å tro at vi er en opprykkskandidat neste år?? Jeg har ikke fulgt med de siste 15 kampene, men har registrert at tabellsituasjonen forsett ikke er all verden.. Så sportslig sett er vi ingen kandidat.

Er det MC ord om opprykk i 2017 dere stoler på? Han har jo bevisst at han er til å stole på han...

Mulig jeg har gått glipp av noe. Hyggelig om noen kan forklare meg hva som har gjort Leeds til opprykkskandidat  :)
Dette har du helt rett i! Det er absolutt ingenting foreløpig som tilsier at vi skal være blant de 6 beste neste sesong. Da må en respektert trener inn samt 5-6 klassespillere komme, og ikke selge med en gang en PL klubb spør....da kan vi kanskje ha et lite håp om å ikke bli pissa på  ;)

Jeg tror ikke det er mange som virkelig tror at klubben skal gjøre det noe bedre neste år. Det er HÃ…P vi snakker om. Den siste rest av håp som gjør at man fortsatt gidder å bruke tid og energi på denne amatørstyrte klubben.

Nå kan det jo virke som klubben skal gjennom en ny (langvarig) salgsprosess igjen også. Enormt mye skal ryddes opp i eventuelt og da blir neppe spillerkjøp fokus i sommer.

Du har nok rett. Det stemmer bra da det ikke finnes en fnugg av håp i meg, uansett hvor mye jeg vil. Jeg vil, men kjenner at jeg er likegyldig til resultatene og hva som skjer.

Enhver salgsprossess vil være bra, hvis den ender med salg..

Promotion 2010

Sv: Store lag rykket ned fra PL. Hva betyr det for Leeds' del?
« Svar #35 på: Mai 16, 2016, 21:54:43 »
Egenskapene Neo beskriver hos vår nye manager vil måtte suppleres av dokumenterte evner til å helbrede spedalske samt å gå på vannet.


Hehe.....
Vel, kan hende de egenskapene og for mye å forvente, men noen år som hardcore Leeds-supporter - i tykt og tynt - har lært meg at i denne klubben kan alt skje.... ;D

Tro, håp og kjærlighet, da, altså.  :D
Det tærer voldsomt på de to førstnevnte for min del, må jeg vedgå.

TVIL, HÃ…P OG KJÆRLIGHET skriver Halvdan Sivertsen om! Kanskje noe for oss!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973