avstemning

Enkelt og greit: Er du for Cellino eller imot Cellino

Jeg støtter Cellino
19 (25.7%)
Jeg er imot Cellino
48 (64.9%)
Jeg er verken for eller imot Cellino
7 (9.5%)

Stemmer totalt: 70

Avstemning er avsluttet: Mars 04, 2016, 21:53:15

Skrevet av Emne: For eller imot Cellino  (Lest 26709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #60 på: Februar 26, 2016, 10:30:53 »
MC har sagt at han vil ha Leeds opp i PL. Det er de store pengene er. Da må han enten bygge stein på stein eller bruke en del penger på å komme seg opp. En feil strategi er ihvertfall å ikke ha en strategi...
*In El Loco we trust!*

Gufrias

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #61 på: Februar 26, 2016, 13:58:03 »
MC har sagt at han vil ha Leeds opp i PL. Det er de store pengene er. Da må han enten bygge stein på stein eller bruke en del penger på å komme seg opp. En feil strategi er ihvertfall å ikke ha en strategi...
Jeg er heller ikke overbevist om at det er riktig strategi å skifte strategi flere ganger per sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: For eller imot Cellino
« Svar #62 på: Februar 27, 2016, 13:56:24 »
Av alt som bekymrer meg i tiden under Cellino/Evans tenker jeg nå på hvor mange av unggutta våre som er INTERESSERT i å forlenge med klubben når den tid kommer? :( #engstelig
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: For eller imot Cellino
« Svar #63 på: Februar 27, 2016, 14:22:36 »
Av alt som bekymrer meg i tiden under Cellino/Evans tenker jeg nå på hvor mange av unggutta våre som er INTERESSERT i å forlenge med klubben når den tid kommer? :( #engstelig

Denne kommentaren (over) kom egentlig med tanke på våre unge i førstelaget (Taylor, Phillips, Mowatt etc).
Og så leses dette i 'Leeds Fans Share..." på Fb:

Leeds United have always had an academy to be envied & we have produced a lot of good players with the right nurturing and training.
 With the reports a couple of weeks ago that many of our youngsters within the academy are actively looking for other clubs this summer, what will the future hold for Thorpe Arch or indeed the academy itself?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #64 på: Februar 27, 2016, 15:06:26 »
Vi bør først og fremst bli kvitt GFH.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #65 på: Februar 27, 2016, 16:23:02 »
Vi bør først og fremst bli kvitt GFH.
instämmer, GFH har av någon märklig anledning fått så mycket mildare behandling än tex  Bates och Cellino, blir så mycket lättare den dagen klubben säljs om vi har en ägare med
 

Gufrias

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #66 på: Februar 27, 2016, 17:37:30 »
Vi bør først og fremst bli kvitt GFH.
instämmer, GFH har av någon märklig anledning fått så mycket mildare behandling än tex  Bates och Cellino, blir så mycket lättare den dagen klubben säljs om vi har en ägare med
GFH er ikke kontroversielle. De er bortimot enstemmig avskydd.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #67 på: Februar 29, 2016, 20:40:02 »
Vi bør først og fremst bli kvitt GFH.
instämmer, GFH har av någon märklig anledning fått så mycket mildare behandling än tex  Bates och Cellino, blir så mycket lättare den dagen klubben säljs om vi har en ägare med
Mildere behandling? GHF har utviklet seg til å bli et skjellsord på forumet og alle andre steder Leeds United blir omtalt. Det har vel vært enstemmig opplest og vedtatt siden vinteren 2014. Kjenner ingen som ikke vil ha dem bort.
Jon R.

willum

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #68 på: Februar 29, 2016, 21:13:19 »
Vi bør først og fremst bli kvitt GFH.
instämmer, GFH har av någon märklig anledning fått så mycket mildare behandling än tex  Bates och Cellino, blir så mycket lättare den dagen klubben säljs om vi har en ägare med
Mildere behandling? GHF har utviklet seg til å bli et skjellsord på forumet og alle andre steder Leeds United blir omtalt. Det har vel vært enstemmig opplest og vedtatt siden vinteren 2014. Kjenner ingen som ikke vil ha dem bort.

Og hadde det ikke vært for Cellino ville vi vært kvitt dem for to år siden.

ziganda

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #69 på: Mars 01, 2016, 12:55:53 »
http://bit.ly/LUFC-2402

Cellino har fått ned tapene betraktelig og har puttet inn  over MNOK 500 i klubben. Positivt.

Har Cellino puttet 500 mill inn i klubben? Det er ikke det som står der. Det meste er vel kjøp av aksjer og kanskje overtakelse av lån. Det kommer ikke klubben til gode. Hvor mye overfakturerte GFH som medførte betydelige lån til klubben. Betaler Cellino full verdi for slike eventuelle "lån"? Ikke vet jeg hvordan alt henger sammen, men la dere ikke lure av crooks and criminals  >:(

Cherry

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #70 på: Mars 02, 2016, 18:04:00 »
Av alt som bekymrer meg i tiden under Cellino/Evans tenker jeg nå på hvor mange av unggutta våre som er INTERESSERT i å forlenge med klubben når den tid kommer? :( #engstelig

Denne kommentaren (over) kom egentlig med tanke på våre unge i førstelaget (Taylor, Phillips, Mowatt etc).
Og så leses dette i 'Leeds Fans Share..." på Fb:

Leeds United have always had an academy to be envied & we have produced a lot of good players with the right nurturing and training.
 With the reports a couple of weeks ago that many of our youngsters within the academy are actively looking for other clubs this summer, what will the future hold for Thorpe Arch or indeed the academy itself?



Skremmende hvis fakta!
Da råtner vi på rot, fra innsiden og utover.
Unggutta vil jo gjerne se oppover til A- laget, og hige etter spill der- men under nåværende ledelse av Coach og eier så er d virkelig ikke lett og bli motivert ... Det forstår jeg veldig godt! :o >:(
 

HåvardK

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #71 på: Mars 03, 2016, 07:55:33 »
Av alt som bekymrer meg i tiden under Cellino/Evans tenker jeg nå på hvor mange av unggutta våre som er INTERESSERT i å forlenge med klubben når den tid kommer? :( #engstelig

Denne kommentaren (over) kom egentlig med tanke på våre unge i førstelaget (Taylor, Phillips, Mowatt etc).
Og så leses dette i 'Leeds Fans Share..." på Fb:

Leeds United have always had an academy to be envied & we have produced a lot of good players with the right nurturing and training.
 With the reports a couple of weeks ago that many of our youngsters within the academy are actively looking for other clubs this summer, what will the future hold for Thorpe Arch or indeed the academy itself?



Skremmende hvis fakta!
Da råtner vi på rot, fra innsiden og utover.
Unggutta vil jo gjerne se oppover til A- laget, og hige etter spill der- men under nåværende ledelse av Coach og eier så er d virkelig ikke lett og bli motivert ... Det forstår jeg veldig godt! :o >:(
Merket meg også dette. Men en kan vel ikke si at det er direkte uforståelig når en ser på hvordan klubben blir drevet rent personalpolitisk.

Gufrias

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #72 på: Mars 03, 2016, 16:18:05 »
Av alt som bekymrer meg i tiden under Cellino/Evans tenker jeg nå på hvor mange av unggutta våre som er INTERESSERT i å forlenge med klubben når den tid kommer? :( #engstelig

Denne kommentaren (over) kom egentlig med tanke på våre unge i førstelaget (Taylor, Phillips, Mowatt etc).
Og så leses dette i 'Leeds Fans Share..." på Fb:

Leeds United have always had an academy to be envied & we have produced a lot of good players with the right nurturing and training.
 With the reports a couple of weeks ago that many of our youngsters within the academy are actively looking for other clubs this summer, what will the future hold for Thorpe Arch or indeed the academy itself?



Skremmende hvis fakta!
Da råtner vi på rot, fra innsiden og utover.
Unggutta vil jo gjerne se oppover til A- laget, og hige etter spill der- men under nåværende ledelse av Coach og eier så er d virkelig ikke lett og bli motivert ... Det forstår jeg veldig godt! :o >:(
Merket meg også dette. Men en kan vel ikke si at det er direkte uforståelig når en ser på hvordan klubben blir drevet rent personalpolitisk.
Foreløpig velger jeg å se dette som et rykte.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #73 på: Mars 04, 2016, 13:10:33 »
Da er det vel slutt:


Jeg støtter Cellino                               - 19 (25.7%)
Jeg er imot Cellino                              - 48 (64.9%)
Jeg er verken for eller imot Cellino  -   7 (9.5%)

Stemmer totalt:                                    74 stykker
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #74 på: Mars 04, 2016, 20:03:28 »
74 stykker har stemt av en fanskare på flere tusen i Norge.  Tallene blir derfor meget usikre, men det er en pekepinn (ca 65% mot) . Cellino kommer til å bite seg fast i  Leeds nå som han har investert en del tid og penger i klubben, tror jeg .  Ã˜konomien går rett vei, ser det ut til. Noe sier meg at han kommer til å bli værende lenge enten han lykkes med det første eller ikke. Jeg tviler på at noen hundre kritikere (eller noen tusen) biter på ham. Han er nok vant til kritikk uten at det går inn på ham. Dessuten oppholder han seg i Florida, og kanskje derfor trenger han en litt  freidig  trener i England (Evans) for stå imot all kritikken?

Han var  23 år i Cagliari og  han kan bli værende lenge i Leeds. Jeg tror faktisk vi må belage oss på å ha ham som eier i del år, enten vi liker ham eller ikke. Hvis vi ikke blir kvitt ham så kan vi like gjerne håpe at han lykkes. Medieutspill og lovnader vil trolig fortsette som før, uten at man blir klokere (sier EN ting og gjør noe helt annet) .

Han selger nok  Leeds bare for en meget høy pris, et tilbud der han ikke kan si nei. De som er deppa over Cellino må belage seg på et maratonløp med mye klaging i årene fremover (om vi ikke rykker opp).
Et nedrykk til League 1 kan få ham til å selge. Men han bytter trener i tide før det går så langt , som vi har erfart. Mitt tips er at Cellino blir værende lenge. For mitt vedkommende ønsker jeg bare å se Leeds nær toppen av tabellen igjen.

lojosang

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #75 på: Mars 04, 2016, 21:49:03 »
19 av flere tusen er for Cellino mens 65% er mot!  ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #76 på: Mars 04, 2016, 22:08:33 »
19 av flere tusen er for Cellino mens 65% er mot!  ;D

Ja, man kan dra mange forskjellige typer "fakta" ut av de fleste statistikker.  8)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv:
« Svar #77 på: Mars 05, 2016, 10:20:01 »
How to lie with statistics er en fornøyelig bok.
- Leif Olav

Josch

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #78 på: September 28, 2016, 20:08:22 »
Mange interessante meninger å lese her fra feb/mars. Det har skjedd en del i klubben etter dette. 12 nye spillere og ny coach. Jeg sa vel at jeg skulle vurdere Cellinos satsing etter 10 kamper og sommerens transfervindu. Det har skjedd et shift i kvalitet denne gang, så jeg velger å ha tro på Cellino selv om vi ennå er midt på tabellen.
Er naiv optimist
« Siste redigering: September 28, 2016, 20:44:24 av Josch »

Cherry

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #79 på: September 28, 2016, 20:31:12 »
Selger han så er jeg FOR..., :D
 

Hallgeir *

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #80 på: September 28, 2016, 21:24:08 »
Jeg er i alle fall litt mer for når han er usynlig i mediabildet.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #81 på: September 28, 2016, 21:50:42 »
Jeg er i mot nå og vil alltid være det!

baste

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #82 på: September 29, 2016, 00:57:16 »
Mot Cellino


MOT  :)

Cannavaro

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #83 på: September 29, 2016, 01:32:16 »
Cellino er ferdig i klubben etter avsløringene som kommer i engelske aviser idag. Spørsmålet er også om han har lurt potensielle kjøpere av klubben i tillegg.
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #84 på: September 29, 2016, 07:56:26 »
har jo vært mye tull, men stille nå...vedvarer det slik, kan han godt eie klubben for meg.."men" det er et "men" der!! "Tightrope" comes to mind....

men etter å ha lest siste post her http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20545.0.html er standpunktet som før...ser veldig gjerne at han forsvinner.
« Siste redigering: September 29, 2016, 11:13:51 av B_Ød »
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: For eller imot Cellino
« Svar #85 på: September 29, 2016, 08:18:38 »
Mot så det holder. Vekk med Cellino, om det så tilsier administrasjon. Nesten så jeg håper alle sponsorer trekker seg fra klubben. Fansen boikotter kampene. Cellino taper store penger hver eneste dag. Dette er antagelig den eneste utvei for å få han vekk fra Klubben

Glenn K

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #86 på: September 29, 2016, 09:32:17 »
Vi kan og kommer aldri til å ha suksess så lenge han eier og har kontroll over klubben, så jeg er så klart imot. TTGM.

ibster

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #87 på: September 29, 2016, 14:17:05 »
Jeg blir glad den dagen han selger men i forhold til pest (Bates) eller kolera (GFH) så syns jeg Cellino kommer best ut.

Torpe-do

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #88 på: September 29, 2016, 14:44:04 »
Håper dette ikke er noen ting som helst. Fortsett som i de siste ukene. Cellino holder kjeft, og Monk får arbeidsro.


.... meeeeeen...... er vel for mye å forlange.....

RoarG

Sv: For eller imot Cellino
« Svar #89 på: September 29, 2016, 16:19:36 »
Kanskje man bør forholde seg til fakta, og rettskraftige dommer, ikke løse rykter. Begynner å bli grundig lei denne "dersom atte, hvis atte" argumentasjonen, som mer og mer ligner agitasjon.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020