Skrevet av Emne: Lave lønninger i Leeds  (Lest 3364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Lave lønninger i Leeds
« på: April 23, 2016, 11:29:03 »
Ikke rart vi ikke tiltrekker oss gode nk spillere. Og jeg regner ihvertfall med at Cook, Mowatt og Taylor forsvinner til sommeren. De er jo underbetalt deluxe.
Cook på 4000 i uka
Mowatt  på 3000 i uka
Taylor på 2500 i uka.

Dette hører ikke hjemme noen steder og det burde sette spørsmålstegn ved hele driften til Cellino. Skal Leeds noengang beholde gode nok spillere. Ja da må disse tre spillerne få kraftig lønnsøkning. Cook opp blandt Wood lønnen på 17000 i uka. Og de to andre ikke langt bak.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/510111/Leeds-players-wages

Leedsfan

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #1 på: April 23, 2016, 11:35:15 »
Ikke rart vi ikke tiltrekker oss gode nk spillere. Og jeg regner ihvertfall med at Cook, Mowatt og Taylor forsvinner til sommeren. De er jo underbetalt deluxe.
Cook på 4000 i uka
Mowatt  på 3000 i uka
Taylor på 2500 i uka.

Dette hører ikke hjemme noen steder og det burde sette spørsmålstegn ved hele driften til Cellino. Skal Leeds noengang beholde gode nok spillere. Ja da må disse tre spillerne få kraftig lønnsøkning. Cook opp blandt Wood lønnen på 17000 i uka. Og de to andre ikke langt bak.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/510111/Leeds-players-wages

Kan være enig i at Cook må opp for å beholde han/signere ny kontrakt. Det må nok Taylor også, men jeg er usikker på om det er verdt å beholde Mowatt. Alex har ikke en motor som holder, passer nesten bedre i PL, men har han nok ferdigheter til å prestere der.

Litt artig at Bellusci har blitt beskyldt for å ha Wood lønning, men det har han jo ikke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #2 på: April 23, 2016, 11:38:40 »
Må også berømme Cellino for å samle så mange gjennomsnittlige spillere til en såpass billig penger. Gjør det mye lettere å bli kvitt de da de fleste klubbene kan matche lønnen deres.

Godt å se (hvis det stemmer) at de fleste tjener det de fortjener!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv:
« Svar #3 på: April 23, 2016, 11:41:44 »
Taylor har altså drøye halvannen million i årslønn, og det er skandaløst lavt?
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv:
« Svar #4 på: April 23, 2016, 11:47:48 »
Taylor har altså drøye halvannen million i årslønn, og det er skandaløst lavt?

Fordi han har vist at han er en framtidens mann for Leeds. Så fort en spiller blir det. Da bør spilleren kraftig opp i lønn, og langtidskontrakt. Det er kun den måten vi kan sørge for at vi beholder våre beste spillere

Bjorn

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #5 på: April 23, 2016, 12:39:19 »
Kjempebra at Leeds er med på å holde pengegalloppen tilbake!! Uansett lønn etter hva man fortjener! Lønnsøkning på alle ved opprykk. Basta!
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #6 på: April 23, 2016, 12:41:53 »
Kjempebra at Leeds er med på å holde pengegalloppen tilbake!! Uansett lønn etter hva man fortjener! Lønnsøkning på alle ved opprykk. Basta!

Problemet er at da rykker vi aldri opp. Det er slutt på den tiden hvor en spiller var lojal mot klubben sin. Alle går etter best mulig lønn. Og da må vi hvis vi skal lokke til oss de beste spillerne. Ja da må vi nok heve lønnstaket kraftig

Jon R

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #7 på: April 23, 2016, 13:08:09 »
Ipaden min klarer ikke å laste ned de sidene. Blir bare stående å slure på Chris Wood. Noen som gidder å legge ut tallene for de spillerne som ikke allerede er nevnt her?
Jon R.

GeirO

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #8 på: April 23, 2016, 13:22:42 »
Ipaden min klarer ikke å laste ned de sidene. Blir bare stående å slure på Chris Wood. Noen som gidder å legge ut tallene for de spillerne som ikke allerede er nevnt her?
Jeg tror aldri på slike artikler fra tabloider. Kontraktene er ofte mer avansert enn et tall.
MOT

Jon R

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #9 på: April 23, 2016, 13:37:44 »
Ipaden min klarer ikke å laste ned de sidene. Blir bare stående å slure på Chris Wood. Noen som gidder å legge ut tallene for de spillerne som ikke allerede er nevnt her?
Jeg tror aldri på slike artikler fra tabloider. Kontraktene er ofte mer avansert enn et tall.
Selvfølgelig. Bonuser og slikt kommer ikke frem her. Tror allikevel de gir en ganske god indikasjon på hvor nivået ligger.
Jon R.

lojosang

Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #10 på: April 23, 2016, 13:58:08 »
Ipaden min klarer ikke å laste ned de sidene. Blir bare stående å slure på Chris Wood. Noen som gidder å legge ut tallene for de spillerne som ikke allerede er nevnt her?
Jeg tror aldri på slike artikler fra tabloider. Kontraktene er ofte mer avansert enn et tall.
Selvfølgelig. Bonuser og slikt kommer ikke frem her. Tror allikevel de gir en ganske god indikasjon på hvor nivået ligger.

"Starsport have teamed up with Football Manager to bring you the wages of each Leeds player."

Akkurat ja. Og publisert av en avis som spredde løgnhistorier om Hillsborough-tragedien. Dette er faktisk like troverdig som vår eier.
- Leif Olav

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lave lønninger i Leeds
« Svar #11 på: April 23, 2016, 14:29:58 »
Lave lønninger i Leeds???

Ja når kilden er Fifa 16 så er det sikkert ikke langt fra sanheten  ;D ;D


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...