Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 181442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ex-headcoach: Garry Monk
« på: Juni 02, 2016, 13:36:57 »
Da var det bekreftet:

http://www.leedsunited.com/news/article/1d8dt44ozc6m21a4octp4uqkii

Velkommen i klubben Garry!

Oh Garry, Garry!

auren
« Siste redigering: Mai 25, 2017, 14:58:06 av Promotion 2010 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #1 på: Juni 02, 2016, 13:41:36 »
Meget positiv til denne  :) Så får vi  se om det i hele tatt kommer noen med kvalitet....

Sydhagen

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #2 på: Juni 02, 2016, 13:44:37 »
Meget positiv til denne  :) Så får vi  se om det i hele tatt kommer noen med kvalitet....

OJ!  :D

i utgangspunktet den beste ansettelsen MC har gjort for Leeds. Det verste som kan skje nå er at han starter med 3-4 dårlige resultater. Da ryker han innen September...

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #3 på: Juni 02, 2016, 13:48:29 »
I utgangspunktet meget spennende, men det er noe som sier meg at det ikke spiller så stor rolle hvem som trener Leeds.

Dennis

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #4 på: Juni 02, 2016, 13:54:30 »
Har trua på Garry Monk som manager.

Om han rekker å få til noe på Elland Road er jeg derimot mer avmålt til.

God ansettelse, men han må backes opp og få tid til å bygge et lag.
Marching on together!

samadhi

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #5 på: Juni 02, 2016, 13:55:51 »
Spennende ansettelse dette.
La oss nå håpe på litt ro rundt klubben og at det kan bygges opp en optimisme iløpet av sommeren.

marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #6 på: Juni 02, 2016, 14:06:51 »
Spennende ansettelse dette.
La oss nå håpe på litt ro rundt klubben og at det kan bygges opp en optimisme iløpet av sommeren.

Utopi dessverre. Det skjedde jo forrige sommer med ansettelse av Pearson, Rösler og Hart samt det største storkjøpet vi hadde gjort siden nedrykket i 2004 i Wood. Men så viste Cellino dessverre sitt sanne jeg igjen, og alle viktige brikker forsvant alle som en...

Dessverre enig med Sleivind om at det er nesten revnende likegyldig hvem som er manager i Leeds så lenge Cellino eier klubben.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TallyHo

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #7 på: Juni 02, 2016, 14:30:53 »
United chairman Massimo Cellino added: “I’m very pleased to welcome Garry Monk to Leeds United." -
Ja der fikk jeg en god latter. Humre humre.

Sansynligvis någe monkey buisness hele greia.
« Siste redigering: Juni 02, 2016, 14:34:12 av TallyHo »
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #8 på: Juni 02, 2016, 14:36:22 »
Jo mer jeg leser om Monk, jo mer positiv blir jeg. Dette er en særdeles hardtarbeidende, analytisk og bestemt trener som ikke lar noe være tilfeldig. Videoanalyse, oppfølging av egne spillere mht kosthold, søvn osv. Nå er det aller siste sjanse for Cellino å vise at det investeres og satses på treneren!  ;)

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #10 på: Juni 02, 2016, 15:34:09 »
Jo mer jeg leser om Monk, jo mer positiv blir jeg. Dette er en særdeles hardtarbeidende, analytisk og bestemt trener som ikke lar noe være tilfeldig. Videoanalyse, oppfølging av egne spillere mht kosthold, søvn osv. Nå er det aller siste sjanse for Cellino å vise at det investeres og satses på treneren!  ;)

Jeg er så nedbrutt og ødelagt av den italienske søppelmannen, at jeg ser det heller slik at jeg blir desto mer lei meg når vi mister han igjen om ikke så lenge. Og med en ettårs-kontrakt. Hva slags løfter har han fått? Off...

baste

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #11 på: Juni 02, 2016, 15:45:04 »
Trur Massimo prøver så godt han kan, hadde ikke Pearson forsvunnet ut i fjor, og noen av de 5-6 U i starten hadde gått vår vei, da hadde mye sett anderledes ut.

Monk har æ tru på, det e ingen tvil om at en manager har mye å si. Rutinert tidl midtstopper er han jo og. Så kanskje får vi skikk på baklengstmålene.

Vi treng å forsterke, da vil vi være med å kjempe.
Alt kan skje, nekta å tru at det bli en gedigen nedtur i år og

MOT

Gufrias

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #12 på: Juni 02, 2016, 15:52:40 »
En liten feil i trådtittelen.

Sitat
We are delighted to announce the appointment of Garry Monk as the new Leeds United head coach. - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1d8dt44ozc6m21a4octp4uqkii#sthash.UzDfWb9x.dpuf

For øvrig håper jeg at the Monk får minst en hel sesong i jobben.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #13 på: Juni 02, 2016, 15:56:51 »
Jo mer jeg leser om Monk, jo mer positiv blir jeg. Dette er en særdeles hardtarbeidende, analytisk og bestemt trener som ikke lar noe være tilfeldig. Videoanalyse, oppfølging av egne spillere mht kosthold, søvn osv. Nå er det aller siste sjanse for Cellino å vise at det investeres og satses på treneren!  ;)
Akkurat som Rösler, altså. Han fikk vel 12 kamper?

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #14 på: Juni 02, 2016, 16:13:39 »
Jo mer jeg leser om Monk, jo mer positiv blir jeg. Dette er en særdeles hardtarbeidende, analytisk og bestemt trener som ikke lar noe være tilfeldig. Videoanalyse, oppfølging av egne spillere mht kosthold, søvn osv. Nå er det aller siste sjanse for Cellino å vise at det investeres og satses på treneren!  ;)
Akkurat som Rösler, altså. Han fikk vel 12 kamper?
hehe, godt poeng ;)

Jon R

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #15 på: Juni 02, 2016, 18:27:35 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
« Siste redigering: Juni 02, 2016, 18:30:37 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #16 på: Juni 02, 2016, 19:35:29 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
Helt, helt enig. Ingenting tyder på at vi har noen som helst grunn til å håper på bedre tider enn de siste ti-tolv åra.

Allikevel merker jeg en viss sitring i kroppen. Selv om det er totalt irrasjonelt, er det et håp der inne.

Hallgeir *

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #17 på: Juni 02, 2016, 20:11:20 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
Helt, helt enig. Ingenting tyder på at vi har noen som helst grunn til å håper på bedre tider enn de siste ti-tolv åra.

Allikevel merker jeg en viss sitring i kroppen. Selv om det er totalt irrasjonelt, er det et håp der inne.

Med Cellino i førersetet, blir dette aldri det det kunne ha blitt med en annen eier/ledelse av klubben.

Jeg er dog sjeleglad for at vi nå ikke sitter her med en italiener som head coach. (les: en som ikke har peiling på hva som kreves i denne divisjonen - eller i England generelt)
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #18 på: Juni 02, 2016, 20:24:23 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
Men det er en start.

Og jeg venter med å gi karakter til Monk før han har fått prøve seg. Han holdt tross alt 2 år i PL.
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #19 på: Juni 02, 2016, 20:34:27 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
Helt, helt enig. Ingenting tyder på at vi har noen som helst grunn til å håper på bedre tider enn de siste ti-tolv åra.

Allikevel merker jeg en viss sitring i kroppen. Selv om det er totalt irrasjonelt, er det et håp der inne.

Det irrasjonelle håpet er vel det som holder oss oppe!
"Who needs Cantona??"

Eriksen55

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #20 på: Juni 02, 2016, 22:32:24 »
Hvor er den røde tråden?

Nå har det kommet inn managere/ Head coach som har hentet inn spillere etter sin filosofi... Vi har spilt med diamant, uten vinger, med vinger, 2 spisser, 1 spiss, bakre treer og med 4 bak.. 352,451,433,442,4231,4321..

Hva står Monk for??

Uansett, nå får vi vel 4-5 nye spillere som passer inn i stilen til Monk, men som ikke passer inn i stilen til managern vi har i januar... Bra vi kan låne spillere i februar...

Kaos, kaos og kaos!

CELLINO OUT

Jon R

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #21 på: Juni 02, 2016, 22:37:44 »
Ok så hva har vi nå? En gjeng spillere sammenrasket av Cellino, Salerno og 5-6 ulike head coacher, i beste fall en medioker manager head coach, en inkompetent sportslig leder & head of recruitment (Cellino) samt et ikke eksisterende profesjonelt støtteapparat...

 Sorry folkens. Dette er ikke engang i nærheten av hva denne klubben trenger.
Men det er en start.

Og jeg venter med å gi karakter til Monk før han har fått prøve seg. Han holdt tross alt 2 år i PL.
Jeg er ikke kritisk til Monk. Det fantes helt sikkert verre folk på blokka til Cellino. Derimot er jeg helt sikker på at han ikke kan trylle, noe jeg tror er en nødvendig egenskap under de rådende forhold.
Jon R.

Kato

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #22 på: Juni 02, 2016, 22:58:13 »
Tenker at nå må vi snart bli ferdige med å fremstå som begravelsesagenter her inne. Ja det har vært mye rart med Cellino. Kan vi gjøre noe med det? Absolutt ingenting. Det blir et gjentagende gnål om hvor jævlig alt er. Vi som er Leeds-fans ser det. Vi har lest det, skrevet det selv, tenkt på det og hatt mareritt om det. Uten å ville hindre engasjement på et dalende forum, mener jeg vi bør være mettet med elendighetsbeskrivelse.

Nå kommer det en ny coach inn, og et emne om han. Etter mitt syn kjempespennende, og kred til Cellino som har fått det til.

En tråd der Monk og hans kvaliteter burde vært i sentrum, havnet altså i den samme trøstesløse elendighetsbeskrivelsen av klubben og Cellino.

Og når jeg ser på de andre trådene er det akkurat samme greia. Alt handler om Cellino. Alt handler om hvor jævlig det er.

Vi vet klubben sliter. Vi vet Cellino er en bajas. Vi har visst det lenge. Og vi har lest det mye. Veldig mye. Point taken. Enige er vi også.

Men glem nå ikke kjerneproduktet. Skjorta. Det som skjer på matta. Håpet som aldri forsvinner.

Sukk.

« Siste redigering: Juni 02, 2016, 23:07:05 av Kato »
 

Jon R

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #23 på: Juni 02, 2016, 23:06:27 »
Tenker at nå må vi snart bli ferdige med å fremstå som begravelsesagenter her inne. Ja det har vært mye rart med Cellino. Kan vi gjøre noe med det? Absolutt ingenting. Det blir et gjentagende gnål om hvor jævlig alt er. Vi som er Leeds-fans ser det. Vi har lest det, skrevet det selv, tenkt på det og hatt mareritt om det. Uten å ville hindre engasjement på et dalende forum, mener jeg vi bør være mettet med elendighetsbeskrivelse.

Nå kommer det en ny coach inn, og et emne om han. Etter mitt syn kjempespennende, og kred til Cellino som har fått det til.

En tråd der Monk og hans kvaliteter burde vært i sentrum, havnet altså i den samme trøstesløse elendighetsbeskrivelsen av klubben og Cellino.

Vi vet klubben sliter. Vi vet Cellino er en bajas. Vi har visst det lenge. Og vi har lest det mye. Veldig mye. Point taken. Enige er vi også.

Men glem nå ikke kjerneproduktet. Skjorta. Det som skjer på matta. Håpet som aldri forsvinner.

Sukk.

Hei Kato. Foreslår at du går foran med et godt eksempel og setter Monk i sentrum istedet for å bruke energi på dette.  :)
Jon R.

Joe Jordan

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #24 på: Juni 02, 2016, 23:07:36 »
Visste ikke at Monk var ute etter midlertidig jobb.

Registrerte også at han forsnakket seg på pressekonferansen og kalte seg manager, håper noen har fortalt ham at han er coach.

Uansett, håper av hele mitt Leeds-hjerte at han gjør det strålende.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #25 på: Juni 02, 2016, 23:10:17 »
Tenker at nå må vi snart bli ferdige med å fremstå som begravelsesagenter her inne. Ja det har vært mye rart med Cellino. Kan vi gjøre noe med det? Absolutt ingenting. Det blir et gjentagende gnål om hvor jævlig alt er. Vi som er Leeds-fans ser det. Vi har lest det, skrevet det selv, tenkt på det og hatt mareritt om det. Uten å ville hindre engasjement på et dalende forum, mener jeg vi bør være mettet med elendighetsbeskrivelse.

Nå kommer det en ny coach inn, og et emne om han. Etter mitt syn kjempespennende, og kred til Cellino som har fått det til.

En tråd der Monk og hans kvaliteter burde vært i sentrum, havnet altså i den samme trøstesløse elendighetsbeskrivelsen av klubben og Cellino.

Vi vet klubben sliter. Vi vet Cellino er en bajas. Vi har visst det lenge. Og vi har lest det mye. Veldig mye. Point taken. Enige er vi også.

Men glem nå ikke kjerneproduktet. Skjorta. Det som skjer på matta. Håpet som aldri forsvinner.

Sukk.

Vanskelig å være uenig med deg som vanlig Kato. Jeg skal prøve å holde en mindre pessimistisk tone fremover. Men er skeptisk av to grunner. Den ene er Cellino og hans åpenbare mangel på å lede en fotballklubb. Den andre er Monk selv, som viser svært dårlige egenskaper når ting butter i mot (veldig trist lesing på Swansea-forumet). Og at ting kommer til å butte i mot regner jeg dessverre med er veldig sannsynlig.

Men selvsagt skal Monk få en sjanse til å vise hva han duger for. Blir spennende å følge med framover når det gjelder pre season, formasjon, taktikk og ikke minst rykter og signeringer. Let the silly monkey business season start!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #26 på: Juni 02, 2016, 23:11:32 »
Jeg skal ihvertfall prøve å fokusere på sport. Jeg tror forumet som helhet taper på denne enorme frustrasjonen som følger enhver diskusjon. Tror det er tid for å la noe ligge. Gruffet må snart være ute.

Ã… hente en headcoach med siste erfaring fra Premier League, ung, fremadstormende og forhåpentligvis dyktig håper jeg vil løfte oss. Spesielt spillerlogistikk er jeg spent på. Har trua.
« Siste redigering: Juni 02, 2016, 23:13:53 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #27 på: Juni 02, 2016, 23:17:15 »
Tenker at nå må vi snart bli ferdige med å fremstå som begravelsesagenter her inne. Ja det har vært mye rart med Cellino. Kan vi gjøre noe med det? Absolutt ingenting. Det blir et gjentagende gnål om hvor jævlig alt er. Vi som er Leeds-fans ser det. Vi har lest det, skrevet det selv, tenkt på det og hatt mareritt om det. Uten å ville hindre engasjement på et dalende forum, mener jeg vi bør være mettet med elendighetsbeskrivelse.

Nå kommer det en ny coach inn, og et emne om han. Etter mitt syn kjempespennende, og kred til Cellino som har fått det til.

En tråd der Monk og hans kvaliteter burde vært i sentrum, havnet altså i den samme trøstesløse elendighetsbeskrivelsen av klubben og Cellino.

Vi vet klubben sliter. Vi vet Cellino er en bajas. Vi har visst det lenge. Og vi har lest det mye. Veldig mye. Point taken. Enige er vi også.

Men glem nå ikke kjerneproduktet. Skjorta. Det som skjer på matta. Håpet som aldri forsvinner.

Sukk.

Hei Kato. Foreslår at du går foran med et godt eksempel og setter Monk i sentrum istedet for å bruke energi på dette.  :)

Veldig enig, selv om jeg ikke tror du Jon har det samme budskapet som meg.

Mange lytter til Kato og blir med på kritikken når den først er velformulert! Det er lett å henge seg på negativitet.


Sannheten er vel et sted mellom det vi hører, det vi tror og det pressen skriver!

Jeg tror faktisk at Cellino er en god forrestningsmann, men likevel en bajas med en idiotisk filosofi om meloner! Om dette fører oss til PL avhenger av troen til 25-30.000 supportere og alle rundt denne kaosklubben!


Etter tre strake tap er vi fort midt i elendigheten igjen! Problemet kan godt være Cellino, men vel så mye den negativiteten som omkranser klubben!

Alt dette alene er IKKE Cellinos feil!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #28 på: Juni 02, 2016, 23:34:38 »
Swansea-fansen som kritiserer Monk kan ha tendenser til hukommelsessvikt. I sin første hele sesong førte han Swansea til 8. plass i PL. Det er egentlig sensasjonelt for den klubben.
 

Cherry

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #29 på: Juni 02, 2016, 23:50:26 »
Jeg føler en gryende optimisme med denne " signeringen" av Monk!
Det er sommer, der er sol- vi har ny Coach...... Og jeg er klar for en ny, frisk Pre- season!

1. Signering setter standarden. Han MÃ… ha fått løfter og bekreftelse på hva han kan kjøpe.
Vi har tross alt solgt ca 13000 sesongbilletter... Ligger noen kroner der...

Cellino må i tillegg åpne sekken nå.