Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 181437 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #150 på: August 18, 2016, 18:14:06 »
Det måtteh vel komme. Får håpe det bare er bull. Men han èr journo:
David Anderson ‏@MirrorAnderson  · 9m9 minutes ago 

Cellino was ready to sack Monk before Antonsson's late goal against Fleetwood saved them and is losing confidence in the ex-Swans boss.

David Anderson ‏@MirrorAnderson  · 10m10 minutes ago 

Garry Monk is fighting for his life at Leeds after just four games in charge with Massimo Cellino considering axeing him.



David Anderson

@MirrorAnderson
 
Daily Mirror northern football and boxing writer. Am also an exiled Coleraine FC fan living in England and missing a decent spud.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #151 på: August 18, 2016, 21:15:07 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
 

haak-d

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #152 på: August 18, 2016, 21:27:46 »
Håper dette bare er piss og et forsøk på å sverte Cellino. Vi har 10 nye spillere, de skal spille seg sammen og spille seg inn i et nytt system. Klart ting vil ta tid, men jeg har såpass trua på Monk at jeg håper han kjører på med sine tanker og ikke lar seg stresse av Cellino. Har vi ikke vunnet en kamp når vi skriver 1.oktober, så må kanskje noe skje.
 

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #153 på: August 18, 2016, 21:37:50 »
Håper dette bare er piss og et forsøk på å sverte Cellino. Vi har 10 nye spillere, de skal spille seg sammen og spille seg inn i et nytt system. Klart ting vil ta tid, men jeg har såpass trua på Monk at jeg håper han kjører på med sine tanker og ikke lar seg stresse av Cellino. Har vi ikke vunnet en kamp når vi skriver 1.oktober, så må kanskje noe skje.
Rekka med kamper uten seier vil brytes en eller annen gang. Tror det skjer allerede på lørdag i Sheffield.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #154 på: August 18, 2016, 21:47:57 »
Håper dette bare er piss og et forsøk på å sverte Cellino. Vi har 10 nye spillere, de skal spille seg sammen og spille seg inn i et nytt system. Klart ting vil ta tid, men jeg har såpass trua på Monk at jeg håper han kjører på med sine tanker og ikke lar seg stresse av Cellino. Har vi ikke vunnet en kamp når vi skriver 1.oktober, så må kanskje noe skje.
Vi hadde minst like mange nye spillere under Hockaday, og han klarte vel å vinne en kamp med Leeds før han fikk fyken. Var det 4 kamper han fikk?

Cellino er troende til å sparke ham hvis vi går på et par nederlag til er jeg redd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #155 på: August 18, 2016, 22:01:50 »
Håper dette bare er piss og et forsøk på å sverte Cellino. Vi har 10 nye spillere, de skal spille seg sammen og spille seg inn i et nytt system. Klart ting vil ta tid, men jeg har såpass trua på Monk at jeg håper han kjører på med sine tanker og ikke lar seg stresse av Cellino. Har vi ikke vunnet en kamp når vi skriver 1.oktober, så må kanskje noe skje.
Vi hadde minst like mange nye spillere under Hockaday, og han klarte vel å vinne en kamp med Leeds før han fikk fyken. Var det 4 kamper han fikk?

Cellino er troende til å sparke ham hvis vi går på et par nederlag til er jeg redd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han får nok minst 10 kamper ved roret, men har vi nesten ikke vunnet da får han nok dessverre fyken, men med Pontus inn i midtforsvaret og at laget får satt seg så kommer ikke det til å skje :)
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #156 på: August 19, 2016, 00:57:31 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
Ja, for det er kun svartmaling å være skeptisk til ansettelsespolitikken han. Et tålmodighetens misforståtte geni innen lederansettelser.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #157 på: August 19, 2016, 05:23:37 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
Ja, for det er kun svartmaling å være skeptisk til ansettelsespolitikken han. Et tålmodighetens misforståtte geni innen lederansettelser.
Men man trenger jo ikke å tro på alt som skrives for det. Spar gallen til det eventuelt viser seg å være hold i ryktene. (Kjenner jeg Massimo rett, får du tidsnok bruk for den.)
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #158 på: August 19, 2016, 07:46:40 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
Ja, for det er kun svartmaling å være skeptisk til ansettelsespolitikken han. Et tålmodighetens misforståtte geni innen lederansettelser.
Men man trenger jo ikke å tro på alt som skrives for det. Spar gallen til det eventuelt viser seg å være hold i ryktene. (Kjenner jeg Massimo rett, får du tidsnok bruk for den.)

Han får ikke sparken. Vi kommer til å vinne flere og flere kamper fremover! Vi har jo fått kvalitet i alle ledd også trener! No worries ;D
"Who needs Cantona??"

Kontakinte

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #159 på: August 19, 2016, 13:37:13 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
Ja, for det er kun svartmaling å være skeptisk til ansettelsespolitikken han. Et tålmodighetens misforståtte geni innen lederansettelser.
Men man trenger jo ikke å tro på alt som skrives for det. Spar gallen til det eventuelt viser seg å være hold i ryktene. (Kjenner jeg Massimo rett, får du tidsnok bruk for den.)

Han får ikke sparken. Vi kommer til å vinne flere og flere kamper fremover! Vi har jo fått kvalitet i alle ledd også trener! No worries ;D
Han var vel fra avisen Mirror, det er en avis som kommer langt ned på listen over aviser i England og treffprosent på rykter i silly season. Ã… den avisen med suverent flest rykter på lista, traff på 20% av 6882 rykter siden 2006.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #160 på: August 19, 2016, 14:37:04 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino

I følge Hay er han journalisten "kompis" med Cellino.... :-[ :-[
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #161 på: August 19, 2016, 15:17:05 »
Bare piss vil jeg tro. Skrives mye rart. Og skrives mye rart for å sverte Cellino
Ja, for det er kun svartmaling å være skeptisk til ansettelsespolitikken han. Et tålmodighetens misforståtte geni innen lederansettelser.
Men man trenger jo ikke å tro på alt som skrives for det. Spar gallen til det eventuelt viser seg å være hold i ryktene. (Kjenner jeg Massimo rett, får du tidsnok bruk for den.)

Han får ikke sparken. Vi kommer til å vinne flere og flere kamper fremover! Vi har jo fått kvalitet i alle ledd også trener! No worries ;D
Nå ja, det får nå være grenser for hvor optimist man skal være. Det eneste jeg vet sikkert om framtida, er at den er uforutsigbar.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #162 på: August 20, 2016, 10:02:28 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #163 på: August 20, 2016, 10:08:19 »


Stemmer dette, ja da mrker Monk presset allerede nå. Og hvem vet. Har Cellino gitt Monk klar beskjed om at det må bedres fort, eller så er det ut

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #164 på: August 20, 2016, 11:46:35 »


Stemmer dette, ja da mrker Monk presset allerede nå. Og hvem vet. Har Cellino gitt Monk klar beskjed om at det må bedres fort, eller så er det ut

Latterligt med 10 nye spillere ikke at give manden mere tid  >:(

Forever Whites

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #165 på: August 20, 2016, 12:45:47 »
Han må få mer tid og det tror jeg han vil også. Alle de nye må samspilles og det tror jeg selv Cellino forstår.  Selv om man aldri skal undervurdere impulshandlingene til den mannen......
Medlem 94237

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #166 på: August 20, 2016, 13:30:52 »
Han må få mer tid og det tror jeg han vil også. Alle de nye må samspilles og det tror jeg selv Cellino forstår.  Selv om man aldri skal undervurdere impulshandlingene til den mannen......

Kremt. Gjorde han det under Hockaday? Da hadde vi 11 nye tror jeg, eller kanskje enda flere…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #167 på: August 20, 2016, 13:38:14 »
Han må få mer tid og det tror jeg han vil også. Alle de nye må samspilles og det tror jeg selv Cellino forstår.  Selv om man aldri skal undervurdere impulshandlingene til den mannen......

Kremt. Gjorde han det under Hockaday? Da hadde vi 11 nye tror jeg, eller kanskje enda flere…

auren

Ang Hockaday så var vel ikke han så involvert i alle de spillerne som kom inn første sommeren under MC. Var vel bare Nicky Ajose som var sagt å være hans valg. Resten var plukket av Cellino & co.

Tror alle vi har hentet i sommer er etter anbefaling/godkjenning av Monk. Meningsløst å skulle gi han fyken tidlig da, men ingenting vil overraske meg.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #168 på: August 20, 2016, 16:03:47 »
Gratulerer Monk med første seier. Nå har han fått den selvtilliten og roen har trenger for å ta dette laget videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #169 på: August 22, 2016, 11:34:16 »
Gratulerer Monk med første seier. Nå har han fått den selvtilliten og roen har trenger for å ta dette laget videre.

Helt klart viktig med en seier,men har tror på at Monk får adskillig mer tide enn de som har måttet rusle ut før han.Viktig og at han får sette forsvaret og at laget får noen smulteringer,for fremover ser det bedre ut enn på lenge og vi har folk som putter.Kan da samtideg midtbanen bidra med noen scoringer så blir dette bra.MOT
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #170 på: August 22, 2016, 17:33:46 »
Monk er ukens manager:

#EFL TEAM OF THE WEEK!

Our selection of stars who lit up the leagues in Matchday 4 >> po.st/TOTW04.


« Siste redigering: August 22, 2016, 17:35:32 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

eros

Headcoach: Garry Monk
« Svar #171 på: August 22, 2016, 17:45:42 »
Monk er ukens manager:

#EFL TEAM OF THE WEEK!

Our selection of stars who lit up the leagues in Matchday 4 >> po.st/TOTW04.



Ajose spiss og Wooton CB på ukens lag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Budda

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #172 på: August 22, 2016, 18:08:16 »
Monk er ukens manager:

#EFL TEAM OF THE WEEK!

Our selection of stars who lit up the leagues in Matchday 4 >> po.st/TOTW04.



Ajose spiss og Wooton CB på ukens lag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rart hva nytt miljø og litt selvtillit kan gjøre med en spiller. Fikk Ajose for få sjanser?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #173 på: August 22, 2016, 18:35:53 »
Monk er ukens manager:

#EFL TEAM OF THE WEEK!

Our selection of stars who lit up the leagues in Matchday 4 >> po.st/TOTW04.



Ajose spiss og Wooton CB på ukens lag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rart hva nytt miljø og litt selvtillit kan gjøre med en spiller. Fikk Ajose for få sjanser?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller så gikk han ned igjen til det nivået han egentlig holder, hvor han har blomstret tidligere..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #174 på: August 22, 2016, 18:39:05 »
Gratulerer Monk med første seier. Nå har han fått den selvtilliten og roen har trenger for å ta dette laget videre.

Som Eggen sier: det er ikke noe som blir fortere historie enn en fotballkamp. Taper vi neste så er statistikken elendig . Vi har fortsatt bare 1-2-2 på 5 kamper inkl en cup-kamp. Det som forventes nå er stabilitet. Kampene mot Luton og  Nottingham vil vise om vi får den vanlige skuffelsen mot oss , når vi tror at Leeds er på gang.  Det som gir meg håp er at vi har en ok midtbane som kan byttes helt ut med jevngode for hver kamp. Dvs unngå utmatting. Vi har også 4 stoppere nå. Faktum er at laget har blitt bedre og bedre. Monks fotball er positiv og han har en plan.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #175 på: August 22, 2016, 20:17:34 »
YPs Yorkshire-team of the week med Monk og to spillere:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #176 på: August 22, 2016, 22:16:14 »
Dette går det sport i. Her er Sacho og Taylor med i FLP - Football League Paper:





Men ingen Monk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #177 på: August 22, 2016, 22:36:50 »
Dette går det sport i. Her er Sacho og Taylor med i FLP - Football League Paper:





Men ingen Monk!

Derimot x Leeds bossen. Og Cooper, ikke Taylor. På v back!  :)
Jon R.

SupALeedS

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #178 på: August 23, 2016, 12:59:26 »
Håper Monk får god tid med dette laget, blir VELDIG irritert om Cellino sparker han her nå altså..viktig å få litt tid til å bygge opp laget.
Alex

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #179 på: August 23, 2016, 15:40:59 »
Phillips avfeier sparke-ryktene som tull. Folk får heller ta seg en kald dusj når en bladsmører fra den engelske tabloidpressen prøver å gjøre seg viktig.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/23/kalvin-phillips-outlines-how-well-leeds-can-do-this-season-and-c/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020